Bosch PIE611F17E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PIE611F17E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

DeManUitNijmegen 15-01-2016
Geschreven voor: Bosch PIE611F17E

Ik dacht met dit merk een goede kookplaat te hebben gekocht, maar mijn oude plaat van pelgrim was een veel fijnere kookplaat. Niet alle pannen werken op de bosch kookplaat die het wel op de pelgrim deden. Volgens bosch zit er niet genoeg magnetisch materiaal in de pannen. Wel raar dat ze het op de oude kookplaat wel deden.Ook worden de pannen veel minder snel warm. Zelfs op de boost functie. Ik kan ook maar niet wennen aan de bediening. Eerst een pit kiezen en dan het vermogen aanpassen. Maar als er iets dreigt over te koken, druk je meteen op de vermogen knop. Dus in deze prijsklasse ben je niet perse beter af met een merk als Bosch

floris 27-09-2015
Geschreven voor: Bosch PIE611F17E

ik heb de kookplaat nu 2 uur. Dus over het gebruik kan ik niets zeggen. Maar hij ziet er mooi uit. Hij past precies in de opening van de vorige plaat. Het snoer is trouwens wel heel erg kort. Gezien een aanrechtblad toch al gauw 93cm hoog is is een 1meter snoer echt kort. Om het kastje heen gaat niet. Je moet gaten maken in je kast om recht naar beneden te gaan naar het stopcontact. En dan maar hopen dat je stopcontact recht onder de kookplaat zit.

DeManUitNijmegen 01-10-2015

Hier een reactie op mijn eigen review. Nu een paar dagen later blijkt dat de grootste pit het niet goed doet. Was al vanaf dag 1. Goed balen. 123 apparatuur doet hier niets aan, maar verbindt je meteen door naar Bosch. En die sturen een monteur. Nieuwe kookplaat, nu al een monteur. Eigenlijk wil ik gewoon een nieuwe kookplaat die het doet. Daar heb ik toch voor betaald?

DeManUitNijmegen 01-10-2015

jose1994 28-06-2015
Geschreven voor: Bosch PIE611F17E

werkt gemakkelijk, wil nooit meer terug naar gasvormig koken. alles snel warm, goede kwaliteit. en degelijk touchscreen

Anoniem52 22-06-2015
Geschreven voor: Bosch PIE611F17E

Super makkelijk te bedienen en mooi uitziende kookplaat en na jaren gebruik te hebben gemaakt van een keramische kookplaat is dit wel even wat anders, de kooktijd is stukken korter.

Kookplaat 2015 21-06-2015

Handig in gebruik.
Geeft duidelijk welke zone in werking is.
Verder goed schoon te houden.
Inductie is veel sneller warm als gas.

wc51 25-05-2015
Geschreven voor: Bosch PIE611F17E

De kookplaat is mooi vormgegeven en heel eenvoudig te bedienen. Ideaal dat alleen het gedeelte warm wordt waar je de pan opzet.

PWint 13-05-2015
Geschreven voor: Bosch PIE611F17E

De kookplaat voldoet goed. Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen. Het koken gaat sneller dan op gas.

Marga van den Hoek 01-05-2015
Geschreven voor: Bosch PIE611F17E

Eenvoudig en duidelijk programma.

Toetsen staan op de juiste plaats, als de verlichting boven de kookplaat aan is, valt de schaduw van hoge pannen naast de toetsen, zodat deze goed zichtbaar blijven.

Schoonmaken en onderhouden is gemakkelijk.

Wesley3 28-03-2015
Geschreven voor: Bosch PIE611F17E

Hele handige kookplaat zeker met de snel keuze menu zodat je snel kan kiezen op welke stand je hem wilt zetten.
Zeker een aanrader.

Arend 1969 14-03-2015
Geschreven voor: Bosch PIE611F17E

De inductiekookplaat heeft een mooie, degelijke maar vooral ook moderne uitstraling. Het past uitstekend binnen mijn kookeiland en is eenvoudig te gebruiken middels de toetsen en de duidelijke signaal-geving. Verder is het het makkelijk schoon te houden waarna de inductiekookplaat er weer als nieuw uit ziet.

123Jack 05-03-2015
Geschreven voor: Bosch PIE611F17E

Een heel handige kookplaat en die gemakkelijk zelf in te bouwen is. Perilex stekker er aan zetten, in het stopcontact en hij doet het. Met de bediening voor op de plaat en zonder extra sierlijst is het ontwerp mooi en strak. Bij mijn vorige kookplaat moest ik de stand per pit verhogen of verlagen door verschillende keren op een + of een - te drukken. Bij deze kookplaat kun je meteen voor de gewenste stand kiezen. Wat verder ook handig is, is de timer die je per element in kunt stellen en ook zelfstandig als eierwekkertje kunt gebruiken.
Over de duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen omdat ik hem nog maar een paar dagen heb maar andere Bosch apparaten gaan lang mee dus ga ik er van uit dat ik lang plezier heb van mijn nieuwe kookplaat.

JosBuit69 02-03-2015
Geschreven voor: Bosch PIE611F17E

Ik heb de kookplaat nu een week in gebruik en deze bevalt prima. Handig in gebruik: je kiest eerst de kookzone en daarna direct de vermogensstand, de timer of de boostfunctie. Het in één keer kiezen van het vermogen is ook prettig (ipv de gebruikelijke plus/min-toets). Ook is er per kookzone een timer in te stellen en heb je ook een algemene timer zodat je beschikt over 5 timers, ideaal. Ook is er voor alle kookzones de boost in te schakelen; handig voor als je wat meer haast hebt. De kookplaat is behoorlijk krachtig; ook zonder boost; je ziet dat de inhoud van een pan snel reageert op veranderingen in het vermogen.
De kookplaat ziet er netjes uit en is zo ontworpen dat je (tov de grootte) vrij efficiënt je (grote) pannen kwijt kunt. Dit komt doordat de bediening onderaan in het midden zit en niet bij iedere kookzone bijv. of verdeeld over de zijkant. Hierdoor zitten grote pannen elkaar minder snel in de weg.
De kookplaat maakt alleen bij hoog vermogen een beetje een zoemend geluid, wat niet storend is en niet meer te horen is als er een afzuigkap aan staat. Bij lagere vermogens hoor je helemaal niets.
Ik had hiervoor een keramische kookplaat die al goed beviel, maar inductie is nog wat beter. Iets snellere opwarmtijden en de kookzones blijven wat minder lang warm (indicatie hiervoor trouwens aanwezig: grote H en kleine h).
De duurzaamheid kan ik na een week nog niet beoordelen; wel is het apparaat degelijk gebouwd en is het keramische glas van het bekende Schott Ceran; dus dat zit wel goed.
Al met al zeer tevreden.

kookmonster 01-03-2015
Geschreven voor: Bosch PIE611F17E

ik ben nu 2 maanden in bezit van dit apparaat en ben er zeer tevreden over. mijn eten/ water is zeer snel aan de kook, wat voor mij als theedrinker een pre is, mijn waterkoker kan namelijk weg. de timerfunctie gebruik ik ook altijd, nu hoef ik de tijd niet meer in de gaten te houden. de kookfunctie stopt aan het einde van de kooktijd. ideaal!! de vormgeving is strak, hier had ik ook bewust voor gekozen. voor de duurzaamheid heb ik een iets minder cijfer gegeven, omdat ik het jammer vind, dat je het verbruik speciaal moet instellen, dat het niet gelijk zichtbaar is. helaas ben ik er door allerlei drukte nog niet aan toegekomen, maar het lijkt me een heel goede functie. al met al ben ik dus zeer tevreden over het apparaat

Chantal999 23-02-2015
Geschreven voor: Bosch PIE611F17E

Eerste ervaring met inductie kookplaat, maar geen spijt van aankoop!
Erg fijne kookplaat en mooi aanzicht..
Maakt de keuken tot een heel mooi geheel en daardoor veel plezier met koken en zo lekkere gerechten klaar kunnen maken!!

Linda Bernice 20-02-2015
Geschreven voor: Bosch PIE611F17E

Bediening heel logisch en gebruiksvriendelijk. Mooie strakke vormgeving. Bijzonder handig het 'handje' .

M en C 18-02-2015
Geschreven voor: Bosch PIE611F17E

Zeer gebruiksvriendelijk, makkelijk te bedienen en eenvoudig schoon te houden. Voldoet volledig aan onze verwachtingen. Erg fijne en veilige kookplaat!

Bergjal 16-02-2015
Geschreven voor: Bosch PIE611F17E

De eerste indruk een strak vormgegeven apparaat. Het werken ermee is erg eenvoudig, het schoonmaken een fluitje van een cent.

Houtappels 13-02-2015
Geschreven voor: Bosch PIE611F17E

we werken voor het eerst met een inductie kooktoestel.
het leert heel snel en het gebruik is gemakkelijk.

Elderkamp 06-02-2015
Geschreven voor: Bosch PIE611F17E

Gekozen voor de degelijkheid en kwaliteit die we Bosch verwachten. Vorige kookplaat was keramisch en dus is inductie zéker gebruiksvriendelijker. Het aan de kook gaan, gaat veel sneller. Dus minder stroomverbruik.
De plaat is mooi strak, eenvoudig in gebruik en onderhoud. Onze pannen kunnen er makkelijk op omdat de kleinere en grotere kookzones diagonaal liggen tov elkaar.

StamR 02-02-2015
Geschreven voor: Bosch PIE611F17E

Makkelijk aan te sluiten en zeer makkelijk in gebruik. mooie plaat en veel ruimte voor pannen doordat bedieningspaneel aan de onderkant is wegegwerkt.

gonnieskitchen 31-01-2015
Geschreven voor: Bosch PIE611F17E

uitgekozen op design en op bedieningsgemak, ik heb bij een kennis eerst apparaat uitgeprobeerd, deze was ook zeer tevreden

Plundertje 23-01-2015
Geschreven voor: Bosch PIE611F17E

Net geïnstalleerd en de eerste keer een maaltijd bereid. Wel even wennen t.o.v. het koken op gas, maar eigenlijk gaat het nog beter omdat je per zone de temperatuur veel beter kunt regelen als op gas. Je hoeft eigenlijk nooit een pan op een andere zone te plaatsen omdat hij te heet zou worden.

Ook een voordeel is dat je de plaat als warmhoud plaat kunt gebruiken en de mogelijkheid om per kookzone een timer in te stellen.

Kortom ik ben zeer tevreden.

Rubike 50 21-01-2015
Geschreven voor: Bosch PIE611F17E

Een gebruiksvriendelijke kookplaat, al vanaf het eerste gebruiksmoment een lust om op te koken.
Vooral de boost is een ideale oplossing om snel even wat aan de kook te brengen.
Bij komend voordeel is dat de kookplaat zich heel makkelijk laat schoonmaken.
Zeker een aanrader

A.Ekkel-Stoeten 20-01-2015
Geschreven voor: Bosch PIE611F17E

Heb altijd op gas gekookt,maar ben puur voor het gemak(gemakkelijker schoonmaken)op inductie over gegaan en heb natuurlijk nog maar een paar keer gekookt,maar het bevalt heel goed, er is nauwelijks verschil.

Roo 01-01-2015
Geschreven voor: Bosch PIE611F17E

Sinds een aantal dagen in het bezit van een complete bosch keuken aan apparatuur, koelkast, afzuigkap, Oven, inductie plaat, vaatwasser.

De inductie plaat werkt super, nog nooit had ik met inductie gekookt alleen maar met gas, en wat werkt het fijn! heerlijk schoon maken, en op BOOST borrelt het water in no-time!!

ik zou niet meer anders willen, en laten we eerlijk zijn. bosch is toch wel echt goed en degelijk apparatuur!

het geld dubbel en dwars waard.