Canon PIXMA iP2700

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon PIXMA iP2700 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

lauriaan 04-01-2013
Geschreven voor: Canon PIXMA iP2700

Gisteren deze printer aangeschaft. Prima te installeren met de meegeleverde gebruiksaanwijzing. Maakt prima prints zoals brief, maar ook mooie fotoprints. Als je een eenvoudige maar goede printer zoekt die weinig ruimte inneemt, maar wel wat geluid maakt ben je met deze goed uit.

Blokweer 09-06-2011
Geschreven voor: Canon PIXMA iP2700

Deze printer een paar dagen in bezit!Papieren handleiding summier!Echter vanaf computer de handleidingen perfect.Gebruik de printer alleen voor documenten.Erg duidelijk en good zwart wit!Kan deze printer voor zo weinig geld iedereen aanraden!!

_Guido_ 10-08-2010

- Installatie -
De papieren handleiding bevat de minimale informatie voor het aansluiten, niet superoverzichtelijk. De rest van de handleiding is een elektronische geïnstalleerde versie.

Teleurstellend: geen USB A-B aansluitkabel in de doos. Zal de lage prijs wel zijn, hoewel vroeger zat er misschien ook geen parallelle kabel bij?

Ook was het nodig om de koppen uit te lijnen om de best mogelijke print kwaliteit te krijgen. Dit is wel te vinden in de “On-Screen” handleiding, maar niet als onderdeel van de installatie.

- Gebruik-
Na het uitlijnen (naar mijn idee zeker nodig, zie boven) was de printkwaliteit van tekst gewoon helemaal prima! Vergeleken met een ouder type inktjet van HP (ook prima) is de printkwaliteit van het printen van tekst minstens net zo goed. Foto’s printen heb ik alleen nog maar uitgeprobeerd op normaal papier en ook dat zag er al okay uit. Ben benieuwd naar het resultaat op fotopapier. Overigens zit alle kleureninkt in één cartridge, dus losse kleuren vervangen is er niet bij.

Paper gaat bovenin de printer, voor een schuin opstaand klepje, dat je zelf omhoog moet zetten. Dit is voor stof erg toegankelijk. Papier eruit, klep dicht is niet super praktisch. Printer is in te stellen in vanzelf aan (bij printopdracht) en zelf uit (tijd), wat ik persoonlijk handig vind (printer niet binnen handbereik).

Werkt goed met zowel PC/Windows als Mac/OSX. Tweezijdig printen moet in OSX 100% handmatig (2 printopdrachten). In Windows gaat dit met 1 printopdracht (+bevestiging) en geeft de printerdriver een melding wanneer het nodig is het papier handmatig opnieuw in te voeren.

- Afsluitend -
Goedkope printer met goede print kwaliteit, in ieder geval voor het printen van pagina’s tekst. Printen foto’s op fotopapier niet getest. Gewoon prima voor het printen van brieven etc. De nieuwe inkt cartridges zijn niet goedkoop, maar bij weinig printen lijkt dit geen probleem.

eukie 15-06-2010
Geschreven voor: Canon PIXMA iP2700

Van de week een Canon iP 2700 gekocht. Nog te vroeg om een oordeel te vellen, maar de eerste ervaringen zijn positief. makkelijhk te installeren, heldere printbeelden. herrie valt mee. Alleen de cartridges, he ? goed aan de prijs. Namaakpatronen kan je in de garantieperiode beter niet gebruiken, omdat dan je garantie vervalt (zegt men).

HelgaV 30-04-2010
Geschreven voor: Canon PIXMA iP2700

De printer nu 1 dag in huis. Ik was op zoek naar een printer welke goedkoop is, niet teveel ruimte in beslag neemt en welke alleen print. Voor mij hoeft hij enkel teksten te printen. Wat de kwaliteit is van foto's printen weet ik dus (nog) niet.

Het printen gaat snel en ziet er strak uit. Hij is niet erg stil maar wel acceptabel. Voor dit geld lijkt het een prima printer te zijn!!