AEG F55310VI0 - Reviews

6,2

• Slecht

Aspee 26-06-2016 Product half jaar in bezit

Wast goed schoon, maar wat een onding!

5,6
Heb deze nu een aantal maanden geleden gekocht. Hij wast goed af, maar in dagelijks gebruik is het een onding. Het bovenste rek is onhandig ingedeeld waardoor het lastig is deze efficient te gebruiken, het onderste rek kiept naar achteren als je er als eerste achterin een bord inzet, een van de rekken kun je inklappen, maar dat gebeurt ook als je dat niet wil, als er ook maar iets uitsteekt wat de sproeiers raakt blijft de vaat vies (mijn oude, ook een AEG, waste dan nog redelijk af). Kortom: een rotding!
Bij het inbouwen bleek dat er maar twee poten onder zitten, aan de voorkant. Je moet hem vastzetten door een strip aan de bovenkant vast te schroeven. Maar dat gaat bij mij niet want ik heb een stenen aanrecht. Gemaild met typenummer etc of dat misschien anders ingebouwd kon worden. Ik kreeg een heel korte, onaardige reactie terug van AEG, dus qua service is het ook niet goed. Uiteindelijk zelf maar zitten goochelen met een plank eronder, maar poeh hee, nooit meer AEG.

Aspee 08-03-2016 Product maand in bezit

6,8
Mooi schoon was resultaat, maar indeling van het bovenrek is echt onhandig. Jammer want dat is een dagelijkse ergernis.