Siemens SN578S26TE - Reviews

10,0 Lees 1 review

Beoordeling op basis van 1 review

Ronald 21-06-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een lekker meissie.

Ik zou haar bijna een naam geven, wat een prachtige machine.
Erg tevreden over het wasresultaat, het geluidsniveau is bescheiden te noemen en .....wat ik het meest belangrijk vind : een zee aan indelingsmogelijkheden die doordacht en nuttig zijn. De app waarmee de vaatwasser gestart kan worden via je mobiele apparaat lijkt misschien overkill maar blijkt uiteindelijk een handige begeleider te zijn om de juiste keuze in wasprogramma te maken en die programma's zijn er ruim voldoende. Het maken van settings is hiermee ook kinderspel en in een paar keer toetsen op je tablet ben je vertrokken. Ik ben altijd kritisch op de afwerking van een apparaat en dat zit hier goed. Voorbeeld: de condensstrippen tussen machine en kastwanden sluiten naadloos aan, grote rubber flap vanaf de deur achter de plint langs en extra isolatiedelen die de tussen schopplint en machine kunt plaatsen voor extra geluiddemping. Wat ook handig en mooi is, is de informatie die op de keukenvloer geprojecteerd wordt. De bestek lade is handig, kost iets meer tijd met inladen maar de tijd win je terug bij het uitladen en bovendien goed schoon. De zijkanten kunnen verlaagd worden waardoor er ook koffiekopjes in kunnen. Ook erg zuinig.
conclusie : een goede vaatwasser.