Siemens SN69M091NL

14 couverts
Siemens SX56P591EU

Julius 24-08-2016 Product paar dagen in bezit

Quieter than expected

When compared to Bosch SMS69T52EU (which we had before this one) the trays are not moving as smoothly as with Bosch. Also the door would not close automatically and you have to push it all the way but the display on the floor is a really cool feature we did not know we were buying!

Pluspunten

• very quiet
  • cool display on the floor

Minpunten

• trays move as not oiled
  • instructions in 2 places
  • door does not close

topmachine 11-08-2016 Product paar weken in bezit

topmachine

Het is heerlijk om de afwas op zo'n makkelijke manier in de machine te zetten en dan een prachtig schoon resultaat terug te vinden.
Handig dat er ook nog een bestekkorf bijzit, ook al is er ook een lade aanwezig. Die lade is trouwens ideaal. Je pakt heel makkelijk al het bestek er schoon en droog uit en doet het linea recta in je besteklade van je keuken.

Pluspunten

• glazenmolen
  • besteklade
  • rekjes neerklapbaar

Rutger 07-08-2016 Product maand in bezit

Prima vaatwasser

Een prima vaatwasser, hij maakt alles netjes schoon. de aparte besteklade is ook erg handig. de extra accessoires zoals een wijnglazenhouder komen ook mooi van pas. Het ingebouwde led indicator die op de vloer afgebeeld wordt is ook een mooi en handige toevoeging. Er zitten veel programma's op dus voor elke vaat wel een programma om het schoon te krijgen.
Enige minpuntje wel is dat de ruimte tussen bestek la en de la voor kopjes net iets te krap op elkaar zitten waardoor je bij een volle vaatwasser de beide lades lastig in en uit kan schuiven.

LJL 05-08-2016 Product maand in bezit

Siemens Vaatwasmachine

Eindelijk een zeer stille en praktisch in te delen vaatwasser gevonden.
Gelijk met andere apparatuur van Siemens aangeschaft voor de keuken maar vergeleken met de vorige vaatwasser is dit een uitstekend apparaat en aan te bevelen wanneer je ook een woonkeuken hebt waar je in zit als de machine draait.

Oirschot 26-06-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer tevreden klant

9,4
Wij zijn erg tevreden over onze Vaatwasser. Alle mogelijkheden zitter erop wat het indelen erg makkelijk maakt.

RutgerPronk 26-06-2016 Product kwartaal in bezit

Eindelijk de vaatwasser van onze dromen gevonden!

Wat een onwijs fijne vaatwasser is dit! Naast dat hij echt super stil is, de vaat echt goed schoon wordt, is de indeling ook nog eens super handig! En hoewel schone vaat een vrij essentieel onderdeel is van een vaatwasser, heeft een goede indeling ook erg veel invloed op het gebruiksgemak. En in deze vaatwasser kan je echt alles kwijt! Wij maken nogal veel vuile vaat en zelfs voor ons is het niet eens nodig om de vaatwasser elke dag aan te zetten; ideaal! En om het helemaal af te maken is de tijdsindicatie die op de grond wordt geprojecteerd natuurlijk helemaal gaaf :)

Dirk 28-10-2015 Product paar dagen in bezit

deze vaatwasser hoor je bijna niet, zo stil is hij.
Wast de vaat veel schoner dan onze vorige vaatwasser..En deze vaatwasser heeft veel mogelijkheden.we zijn er zeer te vreden over