Siemens SN678X02TN - Reviews

R 25-08-2016 Product paar dagen in bezit

Goede indelingen

Goed overnagedacht qau indeling en functies.
FLexibel om zelf de pannen en borden in te delen in een rek. Houders kunnen inklappen. qau funties ook erg mooi snelle programma's en langdurige voor de wat hardnekkige vaat. Jammer dat plastic niet goed droog is volgens plastic programma

Pluspunten

• Flexibel qau indeling
  • Uitgebreide programma's

Minpunten

• Plastic droog niet goed

konukie 27-06-2016 Product paar dagen in bezit

top apparaat

Veel aandacht besteed aan ergonomie, stil en veel snelle programma's. mooie verlichting en indicatie tijd op grond geprojecteerd.

Verliefd 21-06-2016 Product paar weken in bezit

Onze eerste vaatwasser en meteen verliefd

Geweldig apparaat met oneindig veel mogelijkheden. Goed was resultaat en muisstil. Mooie verlichting en duidelijke timelight op de vloer voor de vaatwasser zodat hij niet open hoeft om te weten hoelang nog.
Ik zeg doen!!!!!

Fleur 24-05-2016 Product paar dagen in bezit

Prima vaatwasser!

Goede prijs-kwaliteitsverhouding! Geeft weinig geluid, door het lampje duidelijk dat het programma nog bezig is zonder hem open te maken. Vaat is goed schoon en droog. Fijn dat er een knop op zit om de snelheid van een programma te halveren.

JJ 14-05-2016 Product paar dagen in bezit

SN678x02tn

Mooi en goed en degelijke vaatwasser doet wat met doen in stijl (blauw interieur verlichting in vaatwasser)

Arie 28-02-2016 Product paar weken in bezit

9,6
De vaatwasser heeft een uitstekend wasresultaat en legio opties aan programma's. Het gebruiksgemak is goed, en de indeling is heel praktisch. Alle rekken zijn weg te klappen en de aparte la voor bestek bovenin het apparaat is een slimme keuze. Bovendien is de vaatwasser extreem zuinig met water en elektriciteit (A+++).

Mary 23-02-2016 Product paar dagen in bezit

Echt een super machine, wast super goed schoon. Handig in het gebruik en zeer overzichtelijk. Echt heel erg tevreden met deze machine.

JP 29-01-2016 Product paar dagen in bezit

Nog maar net in bezit maar na de eerste wasbeurten al helemaal overtuigd dat dit een prima keuze is geweest. Zeer makkelijk in bediening alleen nog even wennen aan de nieuwe indeling van de korf maar dat komt vast ook helemaal goed.

Jos 05-11-2015 Product paar dagen in bezit

Hoewel pas enkele dagen in ons bezit is deze machine "top of the bill". Heel veel mogelijkheden, uitstekend wasresultaat, mooi geruisloos en prachtig design. Uiteraard zijn de binnenverlichting en de zeer handige op de vloer geprojecteerde voortgangsduur echt in het oog springend!

Robin 01-11-2015 Product kwartaal in bezit

Deze Siemens heb ik gekocht ter vervanging van een kapotte Whirlpool inbouwvaatwasser in ons nieuwe woning.

Ik heb eerder een losstaande Siemens vaatwasser gehad waar ik zeer tevreden over was en dit was de reden om nu ook weer voor Siemens te kiezen.

De vaatwasser heb ik nu twee maanden in bezit. De vaatwasser heeft veel keuze in programma's en instelmogelijkheden, waarbij alle informatie op een mooi kleuren LCD scherm wordt getoond.

De vaatwasser droogt erg goed (in automatische programma's) en is ook erg stil. De eco-stand gebruik ik niet, omdat het droogresultaat beduidend minder is. Het speciale nachtprogramma zorgt voor een stiller programma en kan handig zijn als je een gehorig huis of appartement hebt.

De tijd en programma projectie op de grond is een leuke toevoeging, maar let op met de plint die je hebt, want het kan zijn dat de projectie daardoor wordt geblokkeerd.

De ontzettend felle blauwe 'emotion light' die gebruikt wordt om de vaatwasser van binnen te verlichten is wel handig, maar had zeker een stuk minder fel kunnen zijn en een normaal wit of geel licht was prettiger geweest. Je kan 'emotion light ' overigens wel uitschakelen.

De vaatwasser is verder erg praktische ingedeeld met een handige besteklade die overigens instelbaar is zodat er ook groter bestek in geplaatst kan worden.

Over de duurzaamheid valt nog niet veel te zeggen na twee maanden. Voor de zekerheid wel de extra 6 jaar garantie erbij gekocht (totaal dus 8 jaar), voor een schappelijke EUR 129,-. We zullen zien of dat nodig was geweest.

Stefan 13-08-2015 Product paar dagen in bezit

9,6
Aan de mensen die in aan het zoeken zijn naar een vaatwasser, geloof mij echt dit is zon een geweldige vaatwasser.
Enorm veel opties,Schoonmaken gaat super geen resten op de borden geen waterspetters op zelfs plastic bekers van de kinderen, je kan zelf opties instellen in het menu van de vaatwassers b.v automatisch wassen op een bepaald tijdstip,na paar min uitschakelen zodat het energie bespaard. Eco settings,Power cleaning.

Dus mocht je aan het kijken zijn voor een vaatwasser koop een siemens dan kan je nooit fout gaan!

Peeters83 10-07-2015 Product kwartaal in bezit

Handig en vele mogelijkheden.
Was resultaat is top!
Motionlight geeft de vaatwasser een luxe uitstraling.

Dat in combinatie met de tijdsprojectie op de grond,
is het pure luxe

nessinits 01-07-2015 Product kwartaal in bezit

Apparaat werkt perfect en is stil. Leuke gadget in het apparaat is dat hij het programma en de tijd dat het programma nog loopt projecteert op de vloer.

rkeyers 30-05-2015 Product paar dagen in bezit

Fantastisch apparaat!
De SN678X02TN heeft ruimte voor 13 couverts. De besteklade maakt het (tevens aanwezige) bestekmandje achterwege gelaten kan worden, wat extra ruimte geeft voor bijvoorbeeld pannen. De vaatwasser is voorzien van binnenverlichting (blauw). De resterende tijd en het programma worden op de vloer voor de vaatwasser geprojecteerd. Een moderne, ultrazuinige vaatwasser met zeer goede wasresultaten. De vaat komt er schoon en droog uit. Minpuntje is dat (in mijn geval) wijnglazen die in de daarvoor bestemde houder worden gezet, niet passen. De voet komt dan tegen de besteklade aan. Verder is het een topper!

edwinSiemens 26-05-2015 Product kwartaal in bezit

Werkt perfect, ideaal de indicator die op de grond schijnt. En de bestekkorf bovenin is ideaal! Daarnaast is de vaatwasser bijzonder stil.

oktay 24-05-2015 Product paar dagen in bezit

Onze oude vaatwasser was stuk gegaan en zodoende waren we op zoek naar een nieuwe. We hadden goede ervaringen met een Siemens vaatwasser in onze oude woning en wilde daarom voor eens Siemens gaan. We keken naar 1 die A+++-10% was en met bestek lade. We kwamen uit op deze. Het inbouwen ging makkelijk, goed de stappen volgen. Net eerste vaat gewassen. Ziet er mooi uit, nooit eerder zo schoon gehad met de oude vaatwasser :) de tijfsindicator op de grond is geweldig, en de vele opties op de programma's zijn een verademing ivm onze oude. Duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen. Jammer dat je tegenwoordig niet meer extra garantie kunt verlengen bij Siemens.

Michael Jak 05-05-2015 Product paar dagen in bezit

Ben erg blij met deze vaatwasser.
Makkelijke bediening en alles brandschoon.
Montagehandleiding zeer duidelijk en de extra garantie tevens eenvoudig te registreren.

martijn1979-1 21-04-2015 Product paar dagen in bezit

9,6
Inbouwen was een fluitje van een cent.
heel mooi desgin, zeker met de blauwe verlichting.

Het tft-scherm is duidelijk en zeker handig bij het instellen.

Hij is heel stil, deur sluit heel soepel en zacht.

Kortom tot nu toe heel tervreden.

Vergeleken met onze vorige bauknecht een wereld van verschil!! Voor ons alle apparatuur voortaan van siemens!

t_tiswat 09-04-2015 Product paar dagen in bezit

Na jaren handmatig afgewassen te hebben deze vaatwasser aangeschaft. Tot zover zeer tevreden makkelijk te bedienen en een schoon resultaat.

Cooper36 12-03-2015 Product paar dagen in bezit

Erg mooie en praktische vaatwasser. Eenvoudige bediening en duidelijk kleurendisplay. Perfect wasresultaat. Handig infodisplay projectie op de grond.
Blauwe verlichting is ziet er cool uit en is ook handig bij inruimen.
Bij onze volledig geintegreerde machine voelde de deur wat licht aan, maar na monteren van het front is dit geen issue meer.
Zeer tevreden!