AEG F65712VI0P - Reviews

Claud 13-12-2015 Product half jaar in bezit

5,5
Vieze vaat en nu al voor de tweede keer binnen een jaar defect. Slechte service, duurt lang voordat er een reparateur langs komt.

Gerard Goedhard 14-07-2014 Product paar weken in bezit

Uitstekende machine met veel mogelijkheden en prima gebruiksgemak. Onze vorige machine waste weliswaar goed maar was na veertien jaar erg gedateerd en had last van veel storingen. Op advies van onze leverancier hebben wij zonder aarzelen voor deze nieuwe machine gekozen, en... tot volle tevredenheid.

Gert Hollander 08-07-2014 Product paar weken in bezit

Ik ben zeer tevreden met onze keuze en voldoet volledig aan onze verwachtingen.
Vooral de indeling met apart besteklade is het praktisch en het geluid is zo laag dat je het bijna niet hoort.

Gert Hollander

Hans2811 03-07-2014 Product paar dagen in bezit

Apparaat ziet er veel belovend uit, er kan enorm veel in en is ook ideaal met wijnglazen. Apparaat heeft ook een ruime keuze aan verschillende programma's.

Conny W 28-06-2014 Product paar dagen in bezit

Het is een stille vaatwasmachine. Voordeel is omdat hij zo stil is het rode lampje op de vloer, je kan dan zien als hij is afgelopen. Ook is het gemakkelijk dat je de deur een stukje kan open zetten zodat de stoom eruit kan. Hij wast schoon en nu ook geen problemen meer met de wijnglazen die eigenlijk altijd omvallen. De korven zijn zelf in te richten door middel van wegklappen van rekjes ed. Kortom een fijne vaatwasser die ik zeker zal aanbevelen.

Luuk de Groot 27-06-2014 Product paar dagen in bezit

Zeer mooie, rustige en degelijk apparaat. Super gebruiksvriendelijk en van alle gemakken voorzien. Ehte aanrader!

Jack Flash 24-06-2014 Product paar dagen in bezit

Mooi rustig apparaat werkt prima en ideaal voor wijnglazen. Normale maat met veel extra inhoud. Makkelijk in te bouwen.

Golfinha 19-06-2014 Product paar dagen in bezit

Ruime vaatwasser met veel mogelijkheden qua indeling (oa uitneembare bestekla en de bovenste lade kan ook op verschillende hoogtes worden gezet.

Daarnaast is de vaatwasser zuinig en stil, wat wil je nog meer :)

Fam.Kappert 17-06-2014 Product paar dagen in bezit

Vette pannen en zelfs Bbq roosters komen er goed en schoon uit zelfs de glazen
die erbij instaan komen er superschoon uit en dit alles zonder voor te spoelen
(uiteraard wel de etensresten er vanaf gehaald maar dat lijkt me logisch).

De mandjes oa het bestekmandje is erg handig maar neemt wel wat meer tijd in
beslag om het goed in het rekje te leggen, ondanks dat vindt ik het een pluspunt
dat je er meer opbergruimte mee hebt en het ook schoner uit de machine komt.
Vindt het verstelbaar mandje ook heel erg handig als je wat grotere dingen hebt
die je dan ook in de vaatwasser kan doen. Al met al de ruimte is super (heb de
machine voor 15 couverts) en de vaat komt er schoon uit dus ook als je de Bbq
roosters en de glazen te gelijkertijd in de machine doet!!

Het nadeel van de machine is dat hij niet goed droogt, als je de vaat meteen wil
opbergen zodra de machine klaar is met het 70 graden programma is niet alles droog
en de deur is ook nog vochtig waardoor je zou moeten afdrogen. Wil je dit niet dan
raad ik je aan om als de machine klaar is de deur zelf op een kier te zetten als
hij nog warm is en een tijdje te wachten één á twee uurtjes. Zelf zet ik de machine
aan meestal is hij klaar als ik naar bed ga en zet dan de deur op een kier en ruim
het dan s'ochtends op. Tot nu toe heb ik alleen nog het eco programma, het 70
graden programma en het quick programma gebruikt.

Wat ik persoonlijk een nadeel vindt van de wasprogramma's is dat de automatische
deuropener alleen bij het eco programma is ingesteld en je dit bij de rest van de
programma's niet geprogrammeerd is.. Bij het eco programma krijg je dus wel een
droge vaat en bij de rest niet wat erg jammer is. Het zou mooier zijn geweest dat
het bij alle programma's er standaard in zou zitten of dat je hier zelf voor kan
kiezen door middel van het bedieningspaneel..

j. van asperen v.o.f. 11-06-2014 Product paar weken in bezit

5,8
ik heb de vaatwasser nu enkele weken in gebruik maar ik heb steeds vaker vieze vaat.
ik vind de groente overal op terug en ook de toetjes
schaaltjes zijn altijd nog vies(deze spoel ik wel voor)

Verder moet ik altijd heel veel afdrogen want het meeste
is nog erg nat. (vooral bestek en bekers)

Jenny van de firma van asperen

DEHaas2011 09-06-2014 Product paar dagen in bezit

De AEG Vaatwasser is een mooie en ruime vaatwasser.
De indeling van de vaatwasser is extra handig en met de speciale rubbers voor de wijnglazen ook nog beter voor de glazen.
De indeling is ruim omgezet en super handig voor grote gezinnen of je hoeft de vaatwasser niet elke dag aan te doen. Een echte aanrader en ook nog eens super zuinig

Wiljan1 30-05-2014 Product paar dagen in bezit

Vandaag deze vaatwasser ontvangen. De eerste resultaten zijn zeer bemoedigend. De eerste vaat stralend schoon. En hij is zeer stil.
De indeling is zeer ruim. Erg handig is de bestek lade (die kan uitgenomen worden tijdens het in- en uitruimen. Ook erg handig is de bovenste korf. Die kan op twee standen gezet worden. Op de automatische stand schakelt het apparaat zich zelf uit zodra hij klaar is. Blijft dus niet onnodig lang aan staan. Al met al een prima aankoop. Ik hoop hier lang en met grote tevredenheid veel plezier aan te hebben.

Dieter1951 29-05-2014 Product paar dagen in bezit

Wij hebben de afwas automaat pas enkele keren gebruikt, maar de machine uitgekozen op de kwaliteit en wat we over de machine op internet gelezen hebben. Onze wasmachine en droger zijn ook van AEG en daar zijn we zeer tevreden mee.

H.Wallet 28-05-2014 Product paar dagen in bezit

De F78600VI1P een top apparaat mooi design zeer laag geluidsniveau .Verstelbare hoogte bovenste cassette .

w uit steenwijk 13-05-2014 Product paar dagen in bezit

onze tweede vaatwasser van aeg .pas een aantal keer gebruikt maar net zoals de vorige een toppertje lekker stil, en nog meer vaat erin kwijt dan de vorige alles komt er goed schoon uit ook op de lagere temperaturen