ATAG VA 61111 KT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ATAG VA 61111 KT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

patcar 24-08-2015
Geschreven voor: ATAG VA 61111 KT

Fijne vaatwasser, even wennen aan indeling... Geluid tijdens draaien is niet superstil maar zeker niet luidruchtig.

petrad1961 20-08-2015
Geschreven voor: ATAG VA 61111 KT

Deze vaatwasser doet werkelijk wat er beloofd wordt. Hij wast goed schoon (ik heb nooit geweten dat mijn glazen zo helder konden zijn). Is zo stil dat ik af en toe moet luisteren werkt hij nog wel.
Installeren was nog wel wat lastig. Achterste stelpoot was bijna niet uit te draaien met het hulpmiddel, maar deze dan maar met de hand uitgedraaid.
Maar al met al helemaal blij en tevreden met deze vaatwasser. Een heuse aanrader!

Mocking 14-10-2014
Geschreven voor: ATAG VA 61111 KT

Ik vind hem best nog wel luidruchtig en hij maakt een brommend geluid bij het afpompen.
Er blijft veel water achter in de bovenste korf bij de rekjes die je op kunt klappen.
Niet alles wordt droog(vooral plastic en kunststof blijft nog nat, ook de binnenkant van de deur en wanden. Bij mijn vorige vaatwasser had ik dit niet.
Ik ben een andere indeling gewend dus dat is nog even wennen. Van voor naar achter. Deze is van links naar rechts.Bij het inruimen tussendoor rollen de borden uit het rek en longdrinkglazen vallen om. Niet alle pannen kan ik goed kwijt. Gezin met 4 personen.
Verder had ik het handig gevonden als er aan de buitenkant een lampje of zo zou branden dat 'ie klaar is. Ik hoor het signaal niet altijd. Ineens gaat íe dan nog afpompen terwijl ik dacht dat íe klaar was.

Nynkevdploeg 15-09-2014
Geschreven voor: ATAG VA 61111 KT

Ik heb deze afwasmachine een maand in mijn bezit en ben er erg blij mee. Wat een fantastische resultaten. Ik hoef niets meer voor te spoelen en zelfs ingedroogde vaat wordt met het korte programma van snel30 helemaal schoon. Hoewel deze er 30 minuten over moet doen, duurt hij in werkelijkheid 45 minuten, maar zolang alles schoon is vind ik het prima. De vaat is met alle programma's niet echt droog, dit kan ook liggen aan de alles in een blokjes die ik gebruik volgens de gebruiksaanwijzing. Wat mij in eerste instantie tegen viel was dat de lades niet in hoogte verstelbaar zijn, maar tot nu toe is dit geen enkel probleem omdat er genoeg ruimte is. Verder is het handig dat in de onderste lade de rekjes naar beneden geplaatst kunnen worden zodat er zware pannen in kunnen liggen. Al met al een machine die ik echt kan aanraden!

HoriansV 08-09-2014
Geschreven voor: ATAG VA 61111 KT

Wij hebben de Atag een paar weken in gebruik nu. Hele fijne en efficiente vaatwasser.
Maakt met groot gemak alle borden schoon en neemt ons alle werk uit handen.
Een aanwinst in onze keuken

Wendyv10 05-09-2014
Geschreven voor: ATAG VA 61111 KT

Het wasresultaat van de machine is heel goed!
De indeling is nog even wennen omdat die bij de andere vaatwasser anders was.
Wat alleen wel vervelend is, is dat het rekje voor de borden snel inklapt dus die moet je goed vast houden bij het inruimen.
Verder ben ik super blij met deze vaatwasser!

ientje25 24-08-2014
Geschreven voor: ATAG VA 61111 KT

De Atag vaatwasser bevalt erg goed want de vaat kan er zonder voorspoelen in en komt er schoon uit.Ook is alles goed droog op een enkel plastic bakje of zeef na. Het geluidsniveau valt erg mee; slechts op de achtergrond hoorbaar.
De ruimte valt iets tegen dus af en toe 1 van de pannen afwassen omdat ie er niet inpast.
Verder ben ik er heel tevreden over !