Panasonic SC-BTT370

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic SC-BTT370 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Twanne 08-03-2012
Geschreven voor: Panasonic SC-BTT370

Gisteren dit systeem op advies van coolblue aangeschaft.Wederom keurige levering.
Alles zit mooi in de doos en makkelijk te installeren dmv kleurcodes op de draden.
Enige dingetje zijn gammele pootjes onder frontspeakers. Ze blijven staan, maar niet echt strak

Design is mooi en configuratie simpel.Geluid ook prima voor het geld.

2d to 3d werkt en apps ook leuk.

Afstandsbediening van mijn samsung werkt zelfs op dit aparaat!

Kortom mogelijkheden zijn zeer uitgebreid aansluitmogelijkheden legio.

Voor het geld absoluut een top aankoop!

medic71 31-01-2012
Geschreven voor: Panasonic SC-BTT370

Deze set enkele weken geleden aangeschaft als vervanging van de SC-BTT 200. Ik been aangenaam verrast door het betere geluid en de vele mogelijkheden van dit apparaat. Aansluiting op thuisnetwerk ( draadloos) bleek voor deze non-techneut een fluitje van een cent. Ook de koppeling aan Humax decoder middels optische audio kabel waardoor geluid van TV via de boxen kan worden weergegeven werkt feilloos. Apparaat start aanzienlijk sneller op dan oude set.

disapointment 14-10-2011
Geschreven voor: Panasonic SC-BTT370

Apparaat aangeschaft ter vervanging van een Pioneer home cinemaset uit 1999. Een aantal dingen mis ik t.o.v. die "oude" Pioneer; warm geluid, dialogen met diepte in het volume, en grote kanaalscheidingen welke de surround effecten ten goede moeten komen. Instellen of aanpassen van het geluid is een ramp, zeker tijdens het afspelen. Display is klein en heel lastig af te lezen. Instellingen gaan in (te weing dus grote stappen) Kortom; jammer, van een apparaat waarop de naam Panasonic prijkt had ik meer verwacht.

Moesasji 14-08-2011
Geschreven voor: Panasonic SC-BTT370

Aangeschaft met het doel op een betaalbare en eenvoudige wijze m'n nieuwe televisie van 'omgevingsgeluid' te kunnen voorzien, is deze Panasonic toch aardig door de mand gevallen. Weliswaar is het een digitaal wondertje als het gaat om mogelijkheden, maar zoals zovaak, gaan deze wel ten kosten van het gebruiksgemak.
Zo heb ik mijn Logitech Harmony One Universal Remote niet kunnen programmeren op het gebruik van dit home cinema systeem, omdat de manier van schakelen tussen de vele inputs (3xHDMI, BlueRay, iPod, Radio etc) zodanig is dat de remote control er niet mee om kan gaan. Daarmee werd voor mij de set al onbruikbaar, maar ook over het geluid was ik niet echt te spreken. Te 'laf' geluid (te weinig inhoud) en een zeer beperkt aantal instelmogelijkheden voor het geluid. Tenslotte was ik niet voorbereid op de merkspecifieke speakeraansluitingen die Panasonic in dit setje gebruikt, hetgeen het lastig maakt om de kabels desgewenst te verlengen.
Al met al geen goede koop voor een bedrag dat 10 jaar geleden toch zo'n duizend gulden was... Ik ga 'm dan ook ruilen

Quincy Wilson 22-06-2011
Geschreven voor: Panasonic SC-BTT370

Geweldige homecinemaset. Zoveel mogelijkheden. Of je nou een harde schijf wil aansluiten of een iphone of een mediaplayer, het werkt allemaal perfect. De geluidskwaliteit is ook heel mooi.
De optie om de achterspeakers draadloos te gebruiken werkt ook helemaal goed. Ook kan je films streamen vanaf andere commputers en youtube gebruiken. Een aanrader.