Philips DVD home theater system

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 140 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips DVD home theater system op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

HenkvandenAndel1973 14-09-2011

Het apparaat doet alles wat ik wil: speelt alles af, is mooi (fijne boxjes, mooi design) afstandsbediening is perfect. Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit nog iets anders nodig heb.

Kayke 26-01-2011

In 2006 dit apparaat gekocht. Al gauw had ik (net als iedereen) het No Disc issue. Toen maar besloten om hem als radio en versterker te gebruiken. Echter vorig jaar doet ie ineens niet veel meer. Je kunt hem aanzetten en dat was het dan. Source bron kan niet geselecteerd worden, niet meer harder en zachter en nee zelfs niet meer uit. Je moet dan de stekker eruit trekken.

Hopelijk heeft iemand hiervoor een oplossing maar ik heb er een hard hoofd in. Voor mij geen philips meer. (meer apparaten die niet doen wat ze moeten doen.)

Arthur1972 25-12-2010

Slecht product. Vanaf aanschaf alleen maar problemen. Veel storingen. Alleen goed geluid met ambisound. De hele set is al een keer terug gestuurd, geen defecten kunnen vinden. Nog steeds storingen. Nu na twee jaar is de linker box defect. Philips geeft geen garantie meer. Nu maar een nieuwe set aangeschaft. Uiteraard geen Philips

Fandi 06-12-2011

Helemaal mee eens. Heb hetzelfde probleem. Speaker stoort. Soort an zoem.

diego66 11-11-2010

Wat een 'vervelend' apparaat om het maar eens netjes te zeggen...Een jaar terug zowel een TV als deze set gekocht en wt valt de service van Philips tegen.....Ze repareren niet zelf maar hebben daar E-care voor... De TV gaf vreemde kleuren en de reden was volgens de monteur de scart kabel. Daar moesten we 115 euro voor betalen...
Laat die home cinema set reparatie maar zitten....koop wel een goedkope dvd speler met dezet set als versterker, wat een slecht apparaat en wat een slechte service....

rinz 31-05-2010

Opmerking op progressive/upscaling functie via HDMI:
Er wordt te veel verscherpt waardoor het beeld te hard oogt. Harde lijnen bij veel detail. Dit moet zachter of instelbaar zijn. Ook iets als filmkorrel wordt versterkt. Jammer.
Nu sluit ik hem via HDMI 567i aan en laat de Panasonic plasma tv deinterlacen en upscalen. Dit gaat deze goed af, dus voor mij niet problematisch. Bij de tv is scherpte wel instelbaar.

Hopelijk fixt Philips dit in nieuwe firmware, want de verscherping veel te ver doorgevoerd. Is simpel op te lossen lijkt mij.

Ook een geluids-equalizer zou super handig zijn.

Geluid nog niet getest.

brammook 20-05-2010

M'n Sony tuner/versterker begon wat kuren te vertonen (niet zo vreemd na meer dan 25 jaar trouwe dienst). Een nieuwe was wel wat prijzig. Gekeken naar een home cinema setje kwam ik op deze uit. Ik had er, gezien de prijs, geen al te hoge verwachtingen van. Dat viel erg mee! Leuk klein apparaatje: ik heb hiermee niet alleen de tuner/versterker vervangen maar ook m'n 15 jaar oude Pioneer DVD-speler. Van meer dan 20 cm aan stereo-toren naar 5 cm.
Ik ben er zeer tevreden mee. Aanrader!

pro's:
- prima beeld, speelt alles goed af
- USB (mooi voor DivX en MP3)
- HDMI uitgang, upscaling
- prijs/kwaliteit uitstekend

con's:
- luidsprekersnoeren veel te kort
- zoals te verwachten: audio matig bij CD's, Dolby 5.1 echter verrassend goed!

Den1979 12-05-2010

Ik heb de Home Cinema Set nu een half jaar in bezit en ben er uitermate tevreden over. De bass is inderdaad zeer aanwezig, maar zoals de naam Cinema Set al aangeeft heb je hiermee hetzelfde geluid als in een bioscoop. Daar is de bass ook zeer aanwezig. Als je de bass te hoog vind tijdens het kijken van een film, dan kun je de set zo instellen dat het geluid via de HDMI kabel afspeeld. Je kunt het geluid van de set uit zetten en via de tv kijken. Als je tv genoeg watt heeft dan is het geluid via de HDMI heel goed.

Martin Wolf 16-04-2010

Ikheb deze set gekocht samen met een Samsung 40" LCD.
Een MED500X mediaplayer, en een Logitech Harmony One.

Perfect systeem, grandioos geluid komt er uit, veel aansluit mogelijkheden.

Dik tevreden.

Verhoeky25 21-03-2010

Dit apparaat is al net zo slecht als de scheer apparaten. Hij geeft idd altijd maar no disck aan en als je muziek af wilt spelen van usb stick moet je na elk nummer op nieuw surround in drukken. IK KOOP NOOIT MEER WAT VAN DIT MERK.

A.C.W. 20-03-2010

Deze speler nu enkele maanden in bezit en moet zeggen dat ik zeer tevreden ben. Geluid + Beeld lopen altijd gelijk en zijn allebij goed, ook al heb ik zo'n klein tvtje (ca 24 inch, binnenkort Samung UE32b6000, 32 inch, Led Serie dus.) erg tevreden. Binnenkort sluit ik hem dus met HDMI aan en dan zal het beeld nog beter zijn. Het cinema-surround effect is geweldig. Radio komt bij mij binnen via de kabel, dus er is geen ruis, het surround staat dan op 5CH stereo (uit het hoofd), zodat elk boxje even hard staat. Bij films kan je hem ook instellen op bijv, Dolby Digital (kan bij films verschilend zijn bijv.: Dolby Digital Pro, Dolby Digital enz. enz.), stereo en 5CH Stereo. Het geluid komt van alle kanten. 1 nadeeltje:
- Hij is een keer na snel doorspoelen (32x), stoppen, doorgaan enz. vast gelopen, maar tot nu toe verder geen last gehad. Ik heb tot nu toe 1 keer de software geupdate.

Kort: Voor degenen die een goede home-cinema set willen van een goed merk, zal ik deze aanraden.

Gerben1979 28-02-2010

Ik heb dit apparaat 3 jaar geleden gekocht, en heb eigenlijk vanaf dag 1 er al problemen mee. Er zat meteen een dvd vast in de speler, en ik kwam er achter dat dmv hard slaan op de dvd speler deze er weer uit kwam. Daarna moest ik altijd 10 ferme klappen op het apparaat geven als ik er een dvd/cd in deed, voordat de cd mechanisch goed gepakt werd.
De geluidskwaliteit in stereo ging wel, maar het surround bij films was erg slecht. Geen hoge toon te bekennen. De preset equalizer instellingen brachten ook maar weinig betere geluidskwaliteit.
Na 3 jaar aanklungelen (ik gaf het weinig prioriteit) ben ik eindelijk overgegaan tot de aanschaf van een ander systeem, waar ik nu al stukken tevredener over ben.

Adriaan1962 27-02-2010

Ik heb deze set gekocht na de aanschaf van een nieuwe Panasonic die ik met gierende banden terug bracht naar de winkel, Lectro in Alkmaar, die de set zonder problemen ruilde ondanks dat de andere set uit de doos was geweest, geweldige service!

De HTS 3377/12 is voor het geld een perfecte aankoop, geweldige geluidskwaliteit met diepe bassen en heel veel vermogen.

Het menu is overzichtelijk en on screen te bekijken. Een andere pluspunten zijn, het onafhankelijk instellen van het volume van de boxen, screen fit, waarbij het beeld automatisch vullend wordt en de upscaling van bestaande dvd's.

Een minpunt is de lengte van de speakerdraden,door de speciale connectors is het niet mogelijk zelf de lengte van de kabels te bepalen

Het verlengen van de kabels is te doen maar let goed op de plus en min, de minzijde heeft een tekst die heel moeilijk te zien is.

Eenmaal aangesloten gaat er een Audiowereld voor je open, ik zou niet weten welke duurdere sets een beter geluid zouden kunnen geven.

De Philips HTS 3377 is zeker een aanrader, de beste set ik ooit heb gehad!

Perfect beeld en geluid, ga er voor!

Maurice Gerrits 21-02-2010

Heb deze set nu ongeveer een jaar in het bezit. Het design is oogstrelend en het beeld en geluid zijn super. Ik ben zelf een enorme fan van de usb ingang. Ik heb hier een 1TB externe harddisk op aangesloten voor het afspelen van muziek, films en fotoś. Alleen jammer dat je via de usb ingang geen iso bestanden (dvd formaat) of MKV bestanden (blu ray)kan afspelen. Wellicht dat philips hier nog een firmware upgrade voor gaat leveren maar dat betwijfel ik. Wel kun je iso bestanden uitpakken naar video TS bestanden en dit speelt die dan wel af op 1080 p. Super.
Bij de Philips zeggen ze dat er maximaal een 164 gb hard disk op kan worden aangesloten maar ik zit al ruim over de 250 gb data en hij kan alles nog steeds lezen. Het lezen van de content van de hard disk duurt even lang als het lezen/laden van een dvd. uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Ancilla 17-02-2010

Ik heb de HTS6515 nu een maand in bezit en ik ben zeer tevreden!
De HTS 6515 is in gebruik eenvoudig en naar voorkeur intestellen qua geluid en beeld. Bij mij is deze aangesloten op de Sateliet-reciver (canaal digitaal) en de 32PFL8404.
Zo aangesloten dat ik niet de tv aan hoef te zetten als ik naar radio/cd/mp3 luister.
Waar ik nog wel problemen mee heb is de syngronisatie van beeld en geluid. Met de 42PFL7404 kreeg ik dit wel goed, maar met de 32PFL8404 nog niet voor elkaar gekregen...

GdeVader 25-01-2010

Slecht apparaat. De bas is verschrikkelijk dominant. Je trilt je huis uit. En het vervelende is, er is nauwelijks een mogelijkheid de bas anders in te regelen. ER zijn een paar voorgepogrammeerde standen, en dat is het dan. De oplossing van Philips is het apparaat dan maar in te stellen op het standje "gaming" als je een film wilt kijken. "Want dan heeft u er het minste last van." Te gek voor woorden. Philips heeft blijkbaar een home cinema set gemaakt, maar er geen rekening mee gehouden dat je er wellicht een film mee wilt afspelen.

Een andere blunder is dat het installatiemenu gevoelig is voor de ingestelde beeldschermresolutie. Dus staat de HES op 1080p, daar waar uw TV dat niet aankan, dan kunt u het menu niet meer zien. En dus ook de beeldschermresolutie niet meer wijzigen.

Philips heeft inmiidels een softwareupgrade uitgevoerd, maar het enige gevolg is dat de bas nu helemaal niet meer is in te stellen en wel nog steeds vreselijk dreunt.

Ik heb dat ding nu 7 weken, waarvan het 4 weken bij de reparatiedienst heeft ngestan. Vandaag gaat het terug naar de winkel. Prutsers.

Yuri2010 19-01-2010

Ik heb de speler al enkele weken in mijn bezit, geluid + beeld is erg goed bij origine Dvd’s.

Voor rest kan deze speler alleen DVD(r), DIVX (geen XVID) afspelen, bij overige bestanden heb ik vaak geen beeld of slecht geluid. (bij WMV of avi.) Ik download veel films en moet dus alles omzetten naar DIVX /dvd wat niet altijd gemakkelijk en goed gaat.

Ben nu aan het testen welke formaat het beste werk, beste is standaard DVD.

De USB aansluiting werkt overigens goed als je het juiste bestands formaat hebt.

Verder heb ik veel problemen met de audio sync, originele films moet bijna allemaal afspelen met met een vertraging van min 20 Ms. erg vervelend soms.

Mijn advies is voor mensen die veel films downl en af willen spelen via de USB stick voor en dvd/xvid speler te kiezen.

Gr, Yuri

Ron12371 18-01-2010

Ik heb de set een maand in mijn bezit, met name gekozen vanweg de draadloze subwoofer.

Het geluid is zwaar teleurstellend. Een zeer aanwezig bass, ondanks dat de bass op de laagste stand staat. Tevens stoort de subwoofer regelmatig, ondanks dat de subwoofer op 3 meter afstand van de set staat.

Ik overweeg de set op marktplaats te zetten.

redcoonjoke 13-01-2010

Nu een week in bezit, makkelijk aan te sluiten. Prima geluid, eenvoudig te bedienen. Doel was het geluid van de tv te verbeteren, dit is gelukt. Mooie set met radio en dvd speler. Ik ben er zeer tevreden over.

Lonja 13-01-2010

Ik heb de Philips HES 4900 na lang wikken en wegen ook aangeschaft maar ben het met de overige kopers eens dat de subwoofer wel erg dominant met zijn basgeluid aanwezig is.

Dino78 10-01-2010

Ik heb de set nu iets meer dan een jaar en ik moet zeggen dat ik eigenlijk geen spijt van heb.
Die disc-error message met No disk heb ik aan de hand van een berichtje op de site van Amazon heel simpel opgelost door:

1. Make sure there is no DVD in the player.

2. Switch on the player and press DISPLAY on the remote.

3. Key 99990 on the remote.

Vervolgens een 0 intoetsen en de speler speelt echt alles af wat er af te spelen valt, no problemo.
Ik heb mijn PS3 er op aangesloten met een kastje van om de aansluiting om te zetten. En gamen is nog nooit zo heftig geweest. De Subwoofer blaast je bijna uit je stoel en dat geldt hetzelfde als wanneer je een vette actiefilm opzet.
Dus ik snap de recensies hier beneden niet, maar ik denk dat voor iedereen een persoonlijke mening is.

Tiny Strijbos 18-10-2011

Hallo Dino78, ik heb je advies opgevolgd: Als ik op display druk, komt het type nummer op de display te staan en dat krijg ik er niet af, zodat ik je nummer niet kan ingeven, kun je me misschien verder helpen?? B.v.d. M.Strijbos

Monique Boerboom 21-10-2011

Hoi Dino, bij stap 3 verandert er niets op het display. Het lukt dus niet om de dvd speler op deze manier weer aan de praat te krijgen. Heb je nog adviezen, suggesties????
Groet Monique Boerboom

Wilco 06-01-2010

----------Update review, 6-1-2010----------
Waardeloos product. Waardeloze service DVD speler stopt na een jaar. Philips geeft niet thuis ("U kunt niet verwachten dat een DVD speler van deze prijsklasse eindeloos meegaat"). Ik was altijds Philips-fan. Da's nu over...
Gewoon stereo geluid is prima. DTS / surround is zeer matig. Bas kan niet geregeld worden en is in de surround mode te nadrukkelijk aanwezig.

----------1e review, 15-9-2008----------
Slecht apparaat. Lees na 1.5 jaar bijna geen enkele DVD meer. Het SonoWave concept is uiterst matig: zeer matige Dolby 5.1 of DTS kwaliteit. Films kijken in stereo geluid omdat anders de acteurs niet meer te volgen zijn. Stereo geluid is wel prima.

Alexander30 04-01-2010

Enkele weken geleden heb ik deze philips home cinema set gekocht. Ik was op zoek naar een goedkope set met veel aansluitingen omdat ik een media speler, digitale tv ontvanger erop aan wil sluiten. Deze heeft scart, optisch (digitale ontv), tulip (media speler), hdmi (out) en zelfs usb aan de voorkant, welke erg makkelijk is. De prijs (160 euro) viel mij erg mee. Het geluid en de instelmogelijkheden hiervoor zijn zeer beknopt en is niet van goede kwaliteit. Tevens heeft deze set een vaste kabel aan de boxen waardoor je deze (indien je de kabel weg wilt werken) dient af te knippen & verlengen, daar de lenkte voor de achterboxen kort is (+/-4m). Voor het geld een goede set erg jammer van de mindere geluidskwaliteit.

+ Aantal & verschillende Aansluitingen
+ Design & gebruiksgemak
- Geluidskwaliteit
- Vaste kabels aan de boxen

karelkk 27-12-2009

Was op zoek naar een leuke home cinema set. Na wat rondkijken kwam ik bij de Philps HTS3270 uit. Hij bevalt prima! Aansluitingen zijn simpel (kleuren) Alleen zijn de kabels van de luidsprekers echt wel heel erg kort. Nu heb ik helemaal niet zo'n grote woonkamer maar ik krijg ze echt niet op de vensterbank achter mijn bank.Even gebeld met Philips, maar deze gaf aan dat je de kabels absoluut niet kunt verlengen. Is dit zo, kan ik ze niet gewoon verlengen dmv kroonsteen oid? Wel raar , denk dat er meer mensen mee zitten. Het geluid is verder goed al kom ik er nog niet helemaal achter hoe je de bass er iets meer uithaalt, deze is wel erg aanwezig. Hij speelt tot nu toe alles af. Radio heb ik nog niet geprobeerd. Leuke set voor een leuke prijs (179 euro op internet)Usb werkt ook snel, fotocamera eraan en foto's kijken maar!

FransKeul 07-12-2009

Leuke, mooie set, maar de klankkleur is niet in te stellen. Vaak het ouderwetse "AM" radio geluid. Er zijn wel een aantal vast geprogrameerde voorkeuren in te stellen met betrekking tot de geluidsinstellingen, maar ik heb daar geen goede tussen gevonden. Persoonlijk vind ik dit erg jammer vandaar de 6.
De rest werkt zonder problemen. De HDMI geeft een goed signaal naar het HD scherm (ook Philips).
Hoofdzakelijk gekocht voor de optische ingang die ik nodig heb voor mijn WD-TV hd media player.
Zeer eenvoudig aan te sluiten en te bedienen.

fritzy 06-12-2009

Goeie set voor weinig geld, mooie compacte speler en speakers. Geluid viel niet tegen met de wat kleine speakers. Wellicht iets te dunne (hoge tonen verlies) en te korte kabels voor de achter-speakers. Geen of weinig instelmogelijkheden voor geluid, wel volumes van individuele speakers, eq heb ik niet kunnen vinden. De vaste 230 V kabel aan de speler is niet handig. Alles kan los aan de achterzijde, waarom de 230 V kabel dan niet. Beeld via de composiet uitgang is niet denderend, het beeld was wat wazig en ongedefinieerd. Scart gaf een veel beter beeld op de TV. HDMI niet geprobeerd vanwege geen kabel. Helaas ontbreekt de mogelijkheid s-video via scart uit te sturen. De meeste spelers, hebben een keuzemogelijkheid om via scart uit te sturen naar s-video of RGB. Zelfs onze oude pioneer-set van 6 jaar oud had dit. Wij hebben een beamer en die hebben vaak een s-video ingang, jammer dus. Om die reden de set omgeruild voor een (iets duurdere) panasonic 470 die die voorziening wel heeft.