Denon S-102 High Style Integrated Entertainment System

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denon S-102 High Style Integrated Entertainment System op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Ruttenhenk 11-11-2012

Dit is dus ECHT geen aanrader.. Zeer slecht verdeeld geluid , en wat er dan nog bij komt speelt niet elke DVD af of is erg lang aan het zoeken om de DVD als nog af te spelen. Als de DVD niet afspeeld op de DENON stja dan maar weer grijpen naar me DVD speler van Blokker die ik eens voor 25 euro heb gekocht DEZE SPEELT ECHT ALLES AF.

fleur1971 15-08-2012

Ziet er erg mooi uit. Geluid is niet echt geweldig,veel bas,amper te regelen. Zit ruis in de basbox. Gekocht op 01/12/07. Speelt al geruime tijd geen cd meer af en nu heeft ook de dvd het begeven. We hebben er 1099 euro voor betaalt toen. Dit is erg veel geld, voor deze korte levensduur.

Bob2308 22-06-2011

Net een paar dagen in bezit maar kan nu al wel zeggen een top apparaat.Geluidskwaliteit zeker voor een 2.1 systeem zeer goed. Mogelijkheden ook top alles apart in te stellen en bij te regelen bijvoorbeeld de subwoofer.
Ook het instellen zelf gaat vrij simpel. Wat vormgeving betreft ziet hij er ( vind ik ) ook goed uit. En wat de duurzaamheid betreft zullen we nog even moeten wachten. Dus al met al ben ik tot nu toe zeer tevreden en zie eigenlijk niet in waar om dat niet zo zou blijven. Is een goede koop.

Sjon15 09-03-2011

ik heb de denon nu een jaar of 2 en ben zeer en zeer tevreden. Ik had echt geen zin in 5 of 6 boxen door heel mn kamer plus alle kabels die daarbij komen kijken. het geluid is perfect/ grandioos te noemen.
kijk de dvd Ice Age. fantastisch.
Ik heb de set wel 1x moeten weg brengen om cd's en dvd's niet meer geladen werden. binnenwerk is vervangen en sindsdien nooit meer problemen.

Ruttenhenk 11-11-2012

Hoi lees je REVIEW Heb echt problemen met het geluid. Welke instellingen heb je dan wel niet ingesteld. Sta er versteld van van je cijfers. Verneem graag iets

Met vriendelijke groet

grietbroek 21-12-2010

Sinds kort de s-102 thuis staan. Wij hebben zitten twijfelen tussen de Bose 3-2-1 en deze Denon en uiteindelijk voor de Denon gekozen, omdat deze een warmer geluid heeft (smaken verschillen natuurlijk).

Design is goed, mooie speakers maar subwoofer is wel redelijk groot en kan niet verder dan 2/3 meter staan (ligt eraan hoe hoog je speler staat).

Bediening is prima, duurde niet lang voor ik alles ingesteld heb zoals ik het wilde. Evenals de HDMI aansluiting met de tv.

Belangrijkste, het geluid. Om eerlijk te zijn ben ik best wel verbaasd over de kwaliteit van het geluid uit dit 2.1 systeem. Het is warm en heeft een goed bereik over hoge, lage en midden tonen. In mijn ogen heeft Bose minder middentonen, waardoor het helderder en scherper is (en holler). Ik moest de instellingen wel redelijk aanpassen om de muziek op de cd mooi te horen. De treble moest omhoog en de bas moest lager en zachter. Standaard vind ik dat die redelijk hard staat. Maar nu is het een erg mooi geluid en mijn vriendin is ook helemaal blij:)

Mijn tv moet nog aangesloten worden op de Denon, dus daar kan ik niet zinnigs over zeggen. En over de duurzaamheid ook niet. Maar ik verwacht van Denon wel een goede duurzaamheid.

Mogelijkheden zijn er ook genoeg en vooral de aansluiting voor je iPod/iPhone aan de voorkant is erg makkelijk.

Tip: wij kochten deze Denon bij BCC deze week (week van 20 december) en kregen zonder dat dit bekend was een korting van 150 euro in de vorm van 5 jaar extra garantie. Maar we konden ook kiezen voor HDMI en optische kabels die 150,- in totaal waren....

Tomeuke 02-02-2010

Ik heb deze Denon nu een paar weken.
De verkoper had gelijk je kan je stereo installatie er niet mee vervangen. Het geluid is vele male minder dan mijn 20 jaar oude stereo.
(Nu heb ik de Bose 123 ook gehoord en dat was nog droeviger bij een cd. Het leek wel of je in een riool stond.)

Verder heb ik geen 5.1 ervaring. Maar ook bij films vind ik het onder de maat. Weinig surround geluid. Een beetje hol met echo.

Verder is het een deugdelijk apparaat. Duidelijk menu. Even proberen en je komt vanzelf achter waar wat staat.

Jammer is dat de baskast niet verder dan 3 meter van de intallatie van daan kan staan. ( het snoer wil niet langer).

Mijn vrouw is nu wel blij nadat na 18 jaar samenwonen de speakerboxen de deur uit kunnen.

Al met al een goed product. Naar als je ruimte heb en het kan betalen. Neem een afzonderlijke stereoset en een afzonderlijke 5.1 systeem.

wimpie1960 19-10-2009

Wat een geweldig apparaat. De S-102 ziet er fantastisch uit en er komt een zeer goed geluid uit. Hiervoor had ik de Yamaha dvx-s 100 (5.1 systeem), maar dit 2.1 systeem klinkt minstens net zo goed.Makkelijk is ook de aansluiting aan de voorzijde voor de i-pod. Kortom een feest voor het oog en het oor.

hartm849 02-01-2009

Fijn apparaat, maar het geluid loopt niet gelijk met het beeld. Kan er in de handleiding niets over terugvinden. Morgen terug naar de winkel.
Verder degelijk afgewerkt, reeds film gekeken en muziek geluisterd, zowel surround en stereo. Niets mis mee! Een Bose 321 stond ook op mijn lijstje maar naar alles te hebben afgewogen blij de Denon te hebben aangeschaft. Veel meer optie's en kwalitatief niets minder als de Bose. Alleen jammer van het geluid dat niet synchroon loopt.

HGI 42 07-08-2008

Ik heb de Denon S-102 aangeschaft,prima app.maar ik had een probleem,het geluid liep niet synchroon met het beeld.Ik heb hem teruggebracht naar de dealer .Na drie weken was hij gerepareerd,ze hebbeneen andere functie erbij gezet(audio delay)nu kan ik hem zelf via het audiomenu afregelen.Na dit gedaan te hebben werkt het allemaal perfect.Ben zeer tevreden.

haeles48 07-01-2008

Sinds 1 week de S102 in huis, geweldig apparaat goed strak geluid. Alle instrumenten van o.a. dixielandband worden goed weergegeven. De hoge en lage tonen van de speakers wat omhoog zetten +2, dan zijn de midden en hoge tonen ook bij een zachtere setting goed.

gerard 1888 15-12-2007

We vinden de Denon S 102 netjes van vormgeving, ook de luidsprekers. Iets anders is het geluid wat eruit komt, de wat oudere muziek CD klinken niet geweldig te weinig hoog en middentonen, dat veranderd als je het vollume verder openzet, beduidend beter! Anders gezegd; draai de knop maar open en je hebt een fantastich geluid in je huiskamer. Heeft een nadeel roepen hoeft niet meer, ze verstaan je toch niet! Oja buren kan je beter ook niet hebben. En ben je liefhebber van klassieke muziek, kijk dan naar een gewone stereo installatie met gewone houten geluidsboxen.

dennis102 10-12-2007

Heb afgelopen week de denon s102 binnengekregen.. op een afst. bed waarvan sommige toetsen dienst weigeren (...), maakt het geluid dit meeeer dan goed. Lekkere volle sound met strakke sub! heerlijk...

ps, fluffie... als ik radio luister (via de kabel) valt het geluid sporadisch even weg (1sec), het lijkt dan of hij iets opnieuw moet instellen ofzo. Op het display springt er ook iets over.. Heb tot nu toe nog niet weten te achterhalen...

rapido 26-11-2007

Ik heb de denon s102 nu een paar dagen in het bezit. Het apparaat is op zich een feest om te zien en dan staat ie nog niet eens aan! Doe je hem aan dan weet je dat je vanaf dat moment niet weer naar een concert hoeft. DVD er in en je hebt thuis een concert. Snaar strak geluid. Hierbij valt bose in het niet.

Speelt alles, van kopie tot orgineel, niets is de 102 te veel. (Sinterklaastijd)

Robzster 05-11-2007

Ging bewust naar een gespecialiseerde audio-dealer en niet naar een grote keten om in eerste instantie naar de Bose 321 te informeren. Vooraf had ik dit forum al eens bekeken en de negatieve verhalen aangaande de Bose meegnomen naar de winkel. Een van de verhalen was dat de Bose regelmatig originele dvd's als bad disc beschouwde, cd's met meer dan + 20 nummers niet draaide en allerlei andere ongein. Ik heb de verkoper daar dan ook gelijk mee geconfronteerd en deze wees dat logischerwijs af. Hij zou het wel even laten horen en laten zien. Ironisch genoeg weigerde de Bose dienst toen de verkoper een dvd wou laten horen. Bad disc!! De volgende disc speelde wel af maar voordat er enig geluid uit kwam waren we 2 minuten verder. hahhaha. Hij probeerde het nog te verbloemen door mij uit te leggen hoe meer data er op een disc staat, hoe langer het duurt voordat e.e.a is ingelezen. Ja, en ik ben austronaut! Ik was dus gelijk genezen en toen ik vroeg naar een alternatief in de zelfde prijsklasse, wist de verkoper niet hoe snel hij mij naar de Denon moest leiden. De Denon S102 was net binnengekomen, Een hagelnieuw product!! Geweldig apparaat. Heel mooi geluid en vel mogelijkheden. Jammer dat er (maar) twee AUX ingangen opzitten. Met digitenne, playstation én een ipod, kom je er net een tekort. Niks anders dan lof over dit product. AANRADER!!!