Western Digital Elements 500GB USB2.0

v.a. € 171,50 3 winkels

• Beoordeling

jvoerman 13-10-2015 Product een jaar of meer in bezit
Hallo allemaal,
In 2009 ????, kocht ik een ext.harde schijf van 500G van het merk WD Digital Elements. Ik heb hem enkele keren gekoppeld aan mijn PC om mijn documenten op te slaan. Deze week kwam hij uit de kast om weer een groot aantal foto's op te slaan doch dit lukte niet. De voeding van 5 en 12V dc. werkte niet meer.Ik heb hem open gemaakt en geconstateerd dat er een condensator was overleden. via Google de site van WD opgezocht waar ik 78 reviews tegen kwam (Kies Keurig), met soortgelijke klachten over deze voeding.Inmiddels gebeld (00800 27549338) met WD over deze voeding. Een heel vriendelijk gesprek gehad met een mijnheer die er heel veel van af wist. Op korte termijn krijg ik gratis een nieuwe voeding toegestuurd. Geweldige service en een zeer vriendelijke contactpersoon. Binnenkort kan ik weer bij mijn "oude" foto's.

Natuurlijk beoordeel ik deze geweldige service met een 10.
henkvdbosch 13-08-2014 Product een jaar of meer in bezit
Ondanks het feit, dat mijn harde schijf (1TB) niet meer onder de garantie viel, toch maar gebeld naar de WDC support desk.
Even wachten, maar ik werd erg vriendelijk te woord gestaan en mij werd verteld, dat bij wijze van uitzondering een nieuwe adapter wordt toegestuurd binnen 5 tot 10 werkdagen.
Bop 29-10-2013 Product een jaar of meer in bezit
De voeding van deze HDD werkte niet meer. Ik heb een e-mail gestuurd naar de klantenservice, en kreeg binnen enkele dagen bericht terug. Hoewel de garantie ruim 2 jaar geleden al was verlopen, sturen ze me kosteloos een nieuwe voeding toe.
Ik ben erg tevreden over de HDD, maar zeker over de klantenservice!!
sandra_4 08-05-2013 Product een jaar of meer in bezit
Na 20 maanden (en slechts 10x gebruikt) is hij ermee op gehouden. Lampje brandt wel, maar de computer herkent 'm niet. Ik probeer het op de garantie te vehalen maar vrees dat mijn foto's kwijt zijn. Geen aanrader dus. Iemand een advies?
Ante 02-08-2012 Product een jaar of meer in bezit
Zelfde issue als ik hier veel lees. Adapter lijkt stuk. Maar ondanks al 2 (!) jaar niet meer onder garantie, zonder mokken een nieuwe toegestuurd... Toppie!!
Holland2012 01-08-2012 Product een jaar of meer in bezit
De voeding van mijn WD 500GB externe harde schijf was zoek geraakt. Ik wilde een nieuwe voeding bij WD.
Tot mijn verbazing werd mij door WD geheel gratis een nieuwe voeding aangeboden en dan ook nog buiten de garantie. Een betere service kunt u zich niet voorstellen. WD: Hartelijk dank
Chantal123456 03-07-2012 Product een jaar of meer in bezit
Ik heb ook naar dat nummer gebeld. Garantie verliep in 2009 al maar toch is er een nieuwe kabel opgestuurd. Super toch!!
naamedb 22-06-2012 Product een jaar of meer in bezit
ook mijn adaptor kapot buiten de garantie.
super helpdesk vriendelijk enz.
krijg nu een nieuwe gratis
A. Ellens 11-06-2012 Product een jaar of meer in bezit
Hier is ook de voeding kapot gegaan, garantie was al in 2010 verlopen, maar ondanks dat word mij nu toch een nieuwe adapter opgestuurd!

Erg vriendelijk te woord gestaan, geweldige service!
Ben F 20-01-2012 Product een jaar of meer in bezit
Voeding stuk .Bellen met WD. en dacht je dat ik ook een goede service kreeg??? Gewldig, een vriendelijke man die mij te woord stond, nee zij hij U hoeft voor een nieuwe voeding NIET te betalen. Kijk dat is nu service en klanten binding. Mijn volgende hardeschijf,, ja een WD.
J.Bösel 20-12-2011 Product een jaar of meer in bezit
Deze schijf aangekocht nadat mijn lacie schijf het na nog geen jaar het begaf.
Deze schijf heeft geen adapter nodig, alleen een usb aansluiting.
Hij heeft ook geen rubberen randen het is een mooi en compact apparaatje.
Arno P 17-12-2011 Product een jaar of meer in bezit
Ook ik sluit me aan bij de positieve ervaringen. Ook mijn voeding defect. Ruim buiten de garantieperiode.
Een telefoontje naar het 020 nummer was voldoende om geheel gratis een nieuwe voeding thuisgestuurd te krijgen. Het was bij WD onbekend dat er zoveel goede reviews geplaatst waren op Kieskeurig.nl, dus ik heb de vrijheid genomen om de sympathieke medewerker van WD daar maar op te wijzen.
Alleen al vanwege de uitstekende service voor mij in de toekomst wederom een harde schijf van WD!
naam20111123 23-11-2011 Product een jaar of meer in bezit
Adapter van mijn externe HD defect. Gebeld met de helpdesk van Western Digital. Noodzakelijke gegevens verstrekt aan de helpdesk. De nieuwe adapter is mij kosteloos toegezonden. De service van Western Digital is uitstekend. Het enige smetje is de defecte adapter, vandaar geen 10.
E. den Bleker 24-08-2011 Product een jaar of meer in bezit
Via deze site kwam ik erachter dat er meer mensen met het probleem van een kapotte voeding zaten. Bij mij maakte ie even contact en daarna niet meer. Het 020 telefoonnummer heb ik daarna gebelde en kreeg snel iemand van WD aan de lijn.
Officieel had ik geen recht op een nieuwe voeding, de garantietermijn was ruimschoots overschreden, maar Western Digital besloot mij toch zonder kosten een nieuwe voeding op te sturen. Heel attent.
ADHDrenaline 15-08-2011 Product een jaar of meer in bezit
Tot nu toe een dikke 10. Net gebeld en ik krijg gewoon een gratis adapter opgestuurd vanuit Hongarije naar mijn huisje toe...en dat terwijl de garantie allang verlopen is, daar wordt niet eens over gesproken....nou beter kan ik het niet treffen maakte me namelijk al zorgen over de kosten, maja niets aan de hand dus over 4 a 10 werkdagen zie ik em tegemoet en kan ik weer lekker films kijken via mn harde schijf op mn xbox...ik kom er nog op terug als ik em heb
JaapJan Ritsema 12-07-2011 Product een paar dagen in bezit
Nog meer positieve recalame n.a.v. telefonische afhandeling. Servicegericht en adequaat te woord gestaan. Bovenal ver buiten de garantie (april 2010) toch toegezegd binnen 5 werkdagen een nieuwe adapter toegestuurd te krijgen. Hulde!
xs28 11-07-2011 Product een jaar of meer in bezit
Ook mijn voeding deed niets meer. Na hier alle reviews gelezen te hebben ook gebeld met het 020 nummer. Hoewel het lang duurt voor je wordt geholpen (gesprek duurde in totaal 23 minuten)wordt inderdaad kosteloos een nieuwe voeding opgestuurd, terwijl de garantie een jaar geleden blijkt te zijn verlopen. Service!
jomhod74 06-07-2011 Product een jaar of meer in bezit
Adapter deed niks meer Western Digital gebeld .Adapter wordt kosteloos vervangen ,echt top service .
giegvreter 27-06-2011 Product een jaar of meer in bezit
Ben geschrokken van de service...allemaal geen probleem! Even wat nummers en gegevens doorgegeven en de adapter gaat kosteloos mijn kant op komen!
Super, daar kunnen meer bedrijven het voorbeeld aan nemen.
Miekie2000 27-05-2011 Product een jaar of meer in bezit
Ook ik heb een probleem met deze adapter....las al deze reviews, dus bellen en ja hoor. Binnen 5 a 10 werkdagen krijg ik kosteloos een nieuwe adapter toegestuurd, geen enkel probleem! Wat een service!!