Kenwood kMix HM791

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood kMix HM791 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

Canyonred 19-07-2015
Geschreven voor: Kenwood kMix HM791

De mixer is op zich degelijk, hoe anderen hem kapot krijgen bij normaal gebruik weet ik niet. Die van mij is ca 5 jaar oud schat ik en wordt wekelijks gebruikt voor lichter mix werk.

De machine ligt goed in de hand en doet wat hij moet doen. Alleen het opbergen vh snoer zorgt voor slijtage aan het snoer zelf. Daar waar het de machine uitkomt is ondertussen de isolatie vh netsnoer af en dit wordt gevaarlijk. Er zit geen goede trekontlasting aan het snoer en het vervangen ervan wordt een uitdaging.

Moestuinier 09-03-2014
Geschreven voor: Kenwood kMix HM791

De tweede keer in een jaar voor reparatie weggebracht. Dezelfde reparatie, de kneedhaak heeft geen houvast in de houder.
Het nadeel is dat de mixer te klein is voor een goed brooddeeg

Moestuinier 27-06-2014

De mixer kon niet meer worden gerepareerd, ontving het volledige bedrag terug. Ik kocht een zware machine met goed resultaat, de kenwood KMX.

Kenwoodaffan 02-07-2013
Geschreven voor: Kenwood kMix HM791

Wij hebben de kenwood mixer en staafmixer gekocht omdat ze zo mooi zijn en degelijk lijken. Helaas, na drie keer gebruiken was een van de snijrotatiewiekjes kromgeslagen, kregen we niet meer goed, en na een half jaar was een van de gardes krom naar binnen gebogen, begin van veel ellende. Vandaag een philips gekocht. Wat een verschil in materiaal van de gardes en deeghaken! Ik kneep de gardes van de kenwood met een hand moeiteloos fijn!! Zeer teleurstellend!!

melania 18-01-2012
Geschreven voor: Kenwood kMix HM791

een heerlijk in de hand liggende lekker zware mixer.
heel krachtig ook als je "een dikke massa" moet doormixen of kneden. wel aan de prijzige kant maar dat maakt de degelijkheid van het ding snel goed. minpuntje is inderdaad dat ie snel spat als je een te lage kom gebruikt of 'm te snel zet.
Als je hem goed gebruikt heb je er een fantastische mixer aan, leuk uiterlijk ook.

riebroek 31-07-2011
Geschreven voor: Kenwood kMix HM791

Paar dagen gehad, onprettig apparaat en bij ons brak ook de houder al snel af. Gardes spetteren je muren en je kleren onder.
Ik heb 'm omgeruild voor een andere, dat ie er leuk uitziet is totaal irrelevant voor een mixer vind ik.

egelantier3524 19-08-2010
Geschreven voor: Kenwood kMix HM791

Lekker in de hand liggende mixer. Hij lijkt weinig toeren te maken, waardoor je de indruk krijgt dat hij niet hard aan het werk is. Daarom staat hij al vaak snel te hard.
Heeft een retrolook, staat uitstekend in de keuken. Hij nodigt niet uit om uit het zicht weg te bergen, alhoewel het "maar een mixer" is.

Ik moet hem nog eens nader aan de tand voelen met betrekking tot zeer zwaar brooddeeg.

Vooralsnog een aanrader

Els 63 17-11-2008
Geschreven voor: Kenwood kMix HM791

Bij het eerste gebruik brak na 5 minuten al in het apparaat de gardehouder af. Na een nieuwe gekregen te hebben gebeurde hetzelfde weer, maar nu na 1 minuut al.
Bovendien zijn de gardes erg groot waardoor alles naar alle kanten spat. Niet kopen dus