Sangean WR-2 Digital Radio, Silver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sangean WR-2 Digital Radio, Silver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Fritsvinju 07-02-2014

Super apparaat, prima service !!
Wat een kwaliteit geeft dit apparaat, gebruiken hem i.p.v. de stereoset steeds vaker, lijkt wel een concertzaal zo goed en duidelijk, kortom beste aankoop in jaren.

Frits van Velsen 08-02-2012

Dit is echt de beste radio die ik ooit heb gekocht. En dat zijn er heel wat. Het enige is de producteigenschap dat er één speaker in zit, dus qua weergave via speaker niet stereo, maar voor de rest is het de ultieme draagbare weergever/ versterker en een hele goede fm ontvanger. De ene speaker die er dan in zit is wel hifi, doet de lage tonen erg lekker. Gaat in een mini kofferte mee op vakanties en versterkt het tv geluid van goedkope tv's in hotels, maar ook de ipod wordt ingeprikt. En de FM/AM. Zou ik bijna vergeten maar dat doet hij dus ook en goed. Maar de capaciteiten zijn meer dan dat. Dit is een beste draagbare versterker.

syree 26-11-2011

ik heb hem gekocht om dat mijn oude mini set het had begeven. en heb op her internet gezocht en kwam deze tegen het is een zalig voor op de slaapkamer de wekker nog niet geprobeerd. het is een aanrader die van muziek had gr syree

martijn 76 16-09-2011

Heb deze radio gekocht naar aanleiding van de reviews.
Gebruik hem op het werk. prima geluid. Bass makkelijk in te stellen. Is ook mooi compact. En gebruiksvriendelijk. Ben er dus zeer tevreden mee.

Rick Blaine 09-01-2011

Ik heb de zwarte WR-2 al 4 jaar in bezit en gebruik hem vooral als wekkerradio/slaapkamerradio. De vormgeving sprak mij als eerste aan maar de kwaliteit, afwerking en ontvangst zijn ook super. Sommige functies vergen wel enige studie van het instructieboekje maar de veelgebruikte zaken leer je snel genoeg. Een echte aanrader. Ik heb later ook een wereldontvanger van Sangean gekocht en dat is ook zo'n topper. Sangean maakt eigenlijk alleen radio's en dat doen ze dus ook erg goed.

josuha 20-11-2010

wat is dit een supper radio kwa geluid niette geloven en kwa ontvangst verslaat hij volgens mij alle radioosss en iemand die heeel graag na ether piraten luistert is deze radio zeker een optie zekers wete ben er reuze happy mee en heb hem in hoofd zaak gekocht eigenlijk om er te luisteren na de etherpiraten betere radio kunje volgens mij niet treffen ben er reuse happy mee supper

we55etje 22-07-2010

Een prima radio zeer goede klank.Het enige minpuntje is de mg ontvangst vooral in de avond ligt waarschijnlijk aan mijn stadse woonomgeving.Wanneer een aansluiting aan een externe antenne mogelijk is heeft dat de voorkeur.Verder is de afstandsbediening ook handig deze radio is zeker een aanrader

Mat1 14-09-2008

Geweldige radio.
Na heel veel lovende reviews gelezen te hebben besloten om deze radio aan te schaffen voor mijn keuken.
Tot nu toe nog geen spijt van gehad,integendeel.
De radio klinkt fantastisch met diepe bassen en goede hoge tonen weergave.
Deze zijn ook naar wens in te stellen.
De 2,5Kg zware behuizing is van MDF met houtfineer met een groot en zeer prettig leesbaar display en straalt kwaliteit uit.
Er zit een zeer prettig werkende afstandsbediening bij ter grootte van een creditcard en hier kan je bijna alles mee bedienen.
De ontvangst valt een beetje tegen zonder externe antenne maar dat komt waarschijnlijk omdat ik hier in de kop van Noordholland woon en hier zijn de zenders niet al te sterk.
Met de bijgeleverde externe antenne zijn alle zenders wel spatzuiver te ontvangen.
De radio is ook als wekker te gebruiken en is (voor mij) zeer simpel in te stellen al zal ik hem niet gebruiken in mijn keuken.
Klein minpuntje is het aantal FM voorkeurzenders wat in te stellen is namelijk 5 ,dat zou wat mij betreft wel wat meer mogen zijn.

Ben je op zoek naar een compacte klasse radio met geweldig geluid en bedieningsgemak en veel mogelijkheden zoals o.a. RDS , AUX aansluiting en 12V aansluiting?
Hier eindigt je zoektocht,dit is hem.