Electroplace - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Electroplace.

Electroplace stelt zich voor

Wij zijn een klein bedrijf met een vast team. Dagelijks kunnen wij voor u de scherpste prijzen samenstellen voor uw lcd-/plasmaschermen of witgoedapparaten. Wij zijn een onafhankelijke inloopwinkel die met lage kosten werkt. U kunt ons bezoeken en uw toestel uittesten onder het genot van een kopje koffie. Bij ons kunt u alleen afhalen. Vele modellen staan demonstratie klaar. Wij kunnen ook speciale types bestellen. Wij werken alleen met nederlandse importeurs dus U loopt geen risico.

Schrijf een review voor deze winkel

Cardy 03-11-2016

Top winkel, goeie service en zeer scherpe prijzen

Per toeval, via kieskeurig, kwamen we terecht bij deze winkel. Waar we maar eerder tegen deze winkel aangelopen. Hebben een zeer goeie Samsung tv gekoxht voor echt een hele scherpe prijs, bij de grotere winkels waren we zeker 200 euro duurder uitgeweest. Daarna dus meteen online besteld en binnen no-time werd de tv gratis geleverd.

Mocht ik weer eens iets nodig hebben, dan ga ik zeker eerst via de website van Electroplace kijken.

Pluspunten

• Scherpe prijs
  • Goeie service, aardige en behulpzame winkel
  • een kleiner bedrijf, waardoor meer oog op detail.

Wouter 19-10-2016

Prima winkel, geweldig om even langs te gaan

Scherpe prijzen, hulpvaardige, zeer vriendelijke verkoper. Met hart voor zijn vak en gericht op de klant. Ik kon voor de deur parkeren, verkoper hielp met laden.

Pluspunten

• Prijzen
  • Verkoper
  • Deskundigheid
  • Klantgericht

OD 04-05-2013

Gelokt door zeer scherpe aanbiedingsprijs bij Electroplace terecht gekomen. Aangezien de winkel bij mij in de buurt is gekozen om TV direct op te halen en niet via webshop te bestellen. Zeer vriendelijke en vakkundige verkoper, keurig. Bij problemen met installatie van CI+ kaart nieuwe TV volgende dag zonder problemen omgeruild voor ander exemplaar.
Echt top!

aadborsten 03-05-2013

Product in de winkel gehaald, een goede prijs en uitstekende service. Je wordt zeer netjes en correct geholpen. Een aanrader!

Eliserael 16-04-2013

Op en Top service.
Wij hadden een bosch koel/vrieskast gekocht,en bij bezorging bleek er een lelijk deukje in de zijwand van de koelkast te zitten. We hebben contact opgenomen met de mannen van Electroplace en ze kwamen ons financieel zéér tegemoet.
Bij het verder uitpakken bleek de crisperbox en inzet bak ook lichte schade te hebben,ook dat was geen probleem..en krijg ik een nieuwe crisper bak toegestuurd
Maar wat wij het fijnst hebben ervaren was de eerlijkheid,de betrokkenheid,de welwillendheid en de oplossingsgerichtheid waarmee ze hiermee omgingen.
Waar tref je dat nog!!!

foppejan 11-03-2013

Afgelopen woensdag gebeld voor een samsung ue40es5500 omdat de prijzen niet op hun site vermeld staan. Na 1x overgegaan direct een medewerker aan de lijn die uitlegde dat de tv niet op voorraad was. Doordat ik specifiek vroeg naar dit model bood hij mij een ue 40es6340 aan voor een hele nette prijs (goedkoper dan op internet te vinden) hier nog niet een uur over na hoeven denken en direct besteld. Moest een mail sturen met me gegevens en dan stuurden hun hun gegevens op. Volgende dag geld overgemaakt. Toen het erop stond direct mailtje gehad dat het goed was. Volgende dag tv op de post. Zaterdag netjes afgeleverd.

Absolute topservice bij deze heren. In de toekomst haal ik mijn elektrisch spul bij deze mannen. Prijs is perfect, service is perfect. Wat je van een winkel verwacht. Top heren!

dzevenbe 21-02-2013

Een hele scherpe prijs betaald voor deze tv.
Bij ons is de informatie aanvraag en bestelling telefonisch en per e-mail gegaan; we zijn niet in de winkel geweest.
Hele behulpzame, kundige en vriendelijke medewerkers. Na een paar dagen werd de tv al thuis bezorgd.
Wij raden iedereen aan om te kopen bij Electroplace!

mario67 13-02-2013

ben zaterdag geweest voor een samsung led tv,ik dacht loop daarna even naar de overkant M...Markt,verkoper van Electroplace heeft me de weg gewezen en garandeerde me echte de goedkoopste te zijn,het scheelde €550,00 heb geen eens een poging gedaan om af te dingen maar direct terug naar Electroplace,verkoper heeft me gewezen op serieaanduiding eindigend op een N,deze zijn geschikt voor NL,op internet denk je vaak dat het goedkoper kan maar zijn dus niet geschikt voor ziggo en Ups.echt een super service en zeer vriendelijk personeel.ik kom hier zeker nog een keer terug,is het niet voor mezelf dan wel voor een ander.

Frank_______ 12-02-2013

Een zeer scherpe prijs maar toch vertrouwd. Telefonisch zijn ze goed bereikbaar en ben ik goed geholpen. Voor de winkel zijn voldoende parkeerplaatsen. In je winkel wordt je erg vriendelijk geholpen. Ze hebben me geholpen de tv naar de auto te dragen.
Een positieve ervaring dus.

Ozzi0321 29-01-2013

Vorige week een samsung led TV (UE55ES8000) gekocht bij Electroplace. Site had ik gevonden via marktplaats.
Ik hoef over deze winkel weinig woorden vuil te maken.
Het is gewoon een perfekte winkel met heel vriendelijk personeel
Alles wat ze zeggen maken ze waar. Ik zal het ook aan al mijn kennissen en vrienden doorvertellen om daar hun aankopen te doen.
Ik ben zeer tevreden over deze winkel.

michel123456 27-01-2013

Ben via een andere website gewezen op het bestaan van Electroplace. Daar werd beweerd dat, de door mij gezochte LED TV bij Electroplace (ten tijde van de Mediamarkt BTW-aktie) liefst €105,= goedkoper was. Bleek inderdaad zo te zijn.
Zowel telefonisch als in de winkel prima geholpen door de verkoper. Ook duidelijke uitleg over de Samsung cashback aktie, garantie e.d.
Netjes geholpen met inladen van de TV (auto kan je voor de deur parkeren). Prima service !!

TjeerdM 24-01-2013

Deze winkel staat vaak niet op kieskeurig met de prijzen, omdat ze die niet bij alle apparaten kunnen vermelden.
Ik zag het adres toevallig op marktplaats, waar ik ook naar dit type tv aan het zoeken was, en heb ze een mailtje gestuurd met informatie-aanvraag. Daar kwam snel een antwoord op en de afgegeven prijs voor deze tv met ci+ cam en bezorgen was zelfs nog iets goedkoper dan de goedkoopste webshop.
De contacten waren prettig en de afhandeling supersnel. 's ochtends gebeld om bestelling rond te maken en de volgende ochtend was alles in huis.
Een dag later belde ze om te vragen of de installatie was gelukt. Dat heeft geen enkele winkel of webshop na een aankoop van mij ooit gedaan. Super!

John2155 21-01-2013

Kon de winkel gemakkelijk vinden en parkeren was geen probleem.
Elektroplace beweerde het toestel voor de laagste prijs van Nederland te leveren en dat bleek helemaal waar. De kneep zat in de cashback aktie van Samsung. Bij Electroplace gewoon een NL toestel gekregen waarop de voorwaarden van Samsung van toepassing zijn. Verder uitstekend geholpen en telefonisch waren ze goed bereikbaar zonder bijkomende kosten. Een prima winkel!

ArnoldVer 18-01-2013

Ondertussen al weer een paar weken de blije en tevreden bezitter van een nieuwe Samsung LED televisie. Gebeld en goed geholpen, ook de televisie was op voorraad en werd dezelfde avond nog netjes afgeleverd met diverse uitgebreide instructies en uitleg over de Samsung promotieactie (was toen nog €150,00 cashback of tablet, is nu €250,00 cashback of tablet). Op internet echt nergens een scherpere prijs kunnen vinden. Je moet wel bellen met Electroplace, want op hun site staan deze prijzen niet.
Dit is zeker niet de laatste keer dat ik hier iets aankoop!

EForsch 05-01-2013

Wij hebben een Samsung TV gekocht bij Electropalace. Deze was niet op voorraad maar de volgende dag konden we hem al ophalen. Goede prijs en vriendelijke mensen... Wat wil je als klant nog meer? Wij komen zeker terug!

lianvermeer 29-12-2012

Vandaag en LG 55LM860V gekocht.We konden kiezen uit bezorgen of direct meenemen. We hebben hem meteen meegenomen en zijn superblij met onze nieuwe smart t.v. Prima service en vriendelijk personeel. Je voelt je vrij in je keuze en je wordt niet opgedrongen om iets te kopen.

speedy.saskia 28-12-2012

Na telefonisch contact en advies over de Samsung ES7000 hebben we de tv besteld. Deze konden we direct komen ophalen. Bij aankomst stonden de heren al klaar om ons te helpen inladen.
We zijn goed en vriendelijk geholpen en zullen onze volgende elektronische aankoop dan ook zeker weer bij Electroplace doen.

natali knijf 13-12-2012

prima advies gekregen voor de tv en meneer heeft na de aankoop ook nog eens heel veel advies gegeven ivm aansluiten van andere produkten. Volgende keer ga ik zeker weer naar electropalace.

arno van doesburg 07-06-2012

Heb enkele dagen terug een LG tv hier opgehaalt. Alles is volgens afspraak verlopen en ook de prijs was beduidend lager dan bij andere winkels.

Kon de auto voor de deur parkeren, werd geholpen met inladen van de tv en ook het betaald parkeren werd geregeld door de winkel. Gewoon goede service en mensen die weten hoe het overal zou moeten gaan. Kom hier zeker nog is terug.

tqn10 30-04-2012

Drie dagen geleden bij Electroplace een tv en soundbar van Samsung gekocht. Perfecte dienstverlening met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Prijzen (telefonisch verkregen) liggen ver onder de prijzen die vermeld staan op vergelijkingssites. De soundbar was aanvankelijk niet voorradig in de winkel, maar werd direct besteld en kon al de volgende dag opgehaald worden. Ik weet waar ik voortaan mijn electronica ga kopen!

Jos en Tilly 15-04-2012

Super vriendelijke mensen zeer goede prijs voor de tv.Heel behulpzaam hielp zelfs mee om de tv naar de auto te brengen.Echt n aanrader deze winkel.We zullen familie kennissen en vrienden zeker aanraden deze winkel te bezoeken.

Arno54321 28-01-2012

Winkel gevonden via internet, na telefonisch contact prijs afgesproken. Vriendelijke bediening en goede uitleg over de cashback actie van Samsung. Hulp bij het inladen.
Service kan niet beter, een echte aanrader.

christavan 05-01-2012

even gebeld kon hem gelijk ophalen en zeer lage prijs
vriendelijke jongens

Cees71 04-10-2011

Na prijsopvraag en bestelling een vlotte levering.
Bij afhalen een prima ontvangst met koffie en parkeerkaart.De afgesproken prijs werd waargemaakt en bovendien goede voorlichting over de lopende Samsung actie.Hulp met inladen.Kortom een uitstekende aflevering.

janitjoe 13-02-2011

Een prima winkel met prima prijzen daar heb ik niks op aan te merken, alleen jammer dat ze qua accesoires de absolute hoofdprijs vragen.
Ik kocht een muurbevestiging voor mijn led tv en deze bleek na thuiskomst 2x zo duur te zijn dan andere winkels. Ja dat doe ik inderdaad toch zelf maar je verwacht toch van winkel dat ze concurrende prijzen hanteren.
Ik heb ze een mail gestuurd en hoopte op reactie, helaas niet gekregen. Daar trek ik mijn conclusie uit.