Electroplace - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Electroplace.

Electroplace stelt zich voor

Wij zijn een klein bedrijf met een vast team. Dagelijks kunnen wij voor u de scherpste prijzen samenstellen voor uw lcd-/plasmaschermen of witgoedapparaten. Wij zijn een onafhankelijke inloopwinkel die met lage kosten werkt. U kunt ons bezoeken en uw toestel uittesten onder het genot van een kopje koffie. Bij ons kunt u alleen afhalen. Vele modellen staan demonstratie klaar. Wij kunnen ook speciale types bestellen. Wij werken alleen met nederlandse importeurs dus U loopt geen risico.

Schrijf een review voor deze winkel

Martijn Schoonhoven 04-03-2018

Snelle levering, goede telefonische service

Levering prima, daarna telefonische service over ophanging muurbeugel, waarbij zelfs extra montagemateriaal was toegevoegd!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Machiel 01-03-2018

Snelle bezorging en erg klantvriendelijk.

Via hun eigen website een nieuwe Samsung tv besteld. Ze namen direct contact op voor de bezorging en dit werd snel geregeld. Erg klantvriendelijk !

Marjolijn 08-02-2018

Geweldige service!

Heel goede prijs kwaliteitsverhouding, heel prettige snelle service. Goed en snel bereikbaar via mail en telefoon.

Appie 07-02-2018

Super Service

Via Electroplace 2 Samsung smart TV's van 40" gekocht, perfecte snelle levering, ze waren de volgende dag al binnen. Na installatie bleek dat 1 TV een defect scherm had (allemaal strepen en kleuren). Contact opgenomen en foto's gestuurd met xxx van Electroplace en het bleek dat inderdaad het scherm defect was. Retour gestuurd (kosten zijn vergoed door Electroplace) en enkele dagen later weer een nieuwe TV thuis ontvangen. Deze doet het goed.

Perfecte service van Electroplace.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fred 23-01-2018

Top winkel geweldige service

Al 10 jaar kom ik bij Electroplace.
Iedere keer krijg ik goed advies en een zeer goede prijs. Nu een LG oled 65 E7 tv gekocht het is een top televisie.
Bedankt Marco afz Fred

Harold 22-01-2018

Zeer prettige en goede service ervaren bij Electroplace

Bij de aanschaf van O-led TV 55 " hebben we als kleine groep een goede Prijsafspraak kunnen maken met Electroplace, en werdt bij het ophalen van de TV een uitstekende service verleend.

Gert 21-12-2017

Top bedrijf en topservice

ik heb een LG Oled tv besteld bij dit bedrijf. Die was niet in voorraad. De heer Uhr heeft binnen een paar dagen kans gezien nog zo'n mooie tv te leveren. Heeft mij tijdens het bestelproces keurig op de hoogte gehouden. De prijs was zeer concurrerend en de service en klantgerichtheid is onovertroffen. Een perfect en eerlijk bedrijf. Wat mij betreft een aanrader!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A.A.R.Ledda 16-12-2017

Fantastische Winkel

Fantastische winkel, veel keuzes ook in grote merken
Goede prijs/kwaliteitsverhouding
Perfecte Service ook in het weekend
Goede mensen

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Abdelfattah 26-11-2017

TOP Service en uitstekende prijzen

Electroplace ken ik nu al een tijdje en van de week mijn 4de aankoop bij electroplace gedaan.
De eerste bestellingen waren online gedaan en netjes de volgende dag volgens afspraak afgeleverd. De bestelling online plaatsen was gemakkelijk en betaling via ideal ging vlotjes. Website is eenvoudig, maar niet mobiel geschikt. Website heeft wat aandacht nodig.

De winkel is in vergelijking met de grote ketens heel klein, maar het assortiment is groot en voor elke portomenee is wel wat verkrijgbaar.

De winkel bevind zich in een drukke winkelstraat tegenover het mediamarkt. Parkeren voor de winkel is mogelijk indien je geluk hebt. De auto kan wel verder in de straat geparkeerd worden. De heren van electroplace zijn behulpzaam en brengen de aankopen netjes naar de auto en helpen bij het inladen.

Door het ophalen van de tv kwamen de bezorgkosten te vervallen en kreeg ik dit als een extra korting.

Ik raad zeker de winkel aan, en mijn volgende aankoop zal gegarandeerd weer bij electroplace zijn tenzij ik elders een betere deal vind.

De prijzen zijn zeker concurrerend en electroplace doet mee met alle acties mee. Zelfs buiten de actie periodes zijn de prijzen bet er dan bij de concurrent.

Pluspunten:

Klant vriendelijk
Prijzen
Behulpzaam
Goed bereikbaar ( telefonisch en email )

Minpunten:

Website kan beter

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rob V 24-11-2017

Persoonlijke aandacht, lage prijs

Bij Electropalce wordt je gewoon goed geholpen, door medewerkers die kennis en aandacht hebben. Ze vertellen ook eerlijk wat de kenmerken zijn van de diverse keuzes die je hebt.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jolanda 04-11-2017

Topservice!

Elektroplace heeft net mijn nieuwe wasmachine afgeleverd en wat een topservice! Niets is de mannen te veel en alles wordt voorzichtig en netjes behandeld. Dit is al de derde keer dat we hier wat gekocht hebben en nog nooit teleurgesteld !!

Brian trinks 04-11-2017

Super service

Hier een mooie curved smart tv gekocht, moest wel even een weekje wachten omdat het besteld moest worden...na een week een telefoontje dat de tv binnen was en meteen betaald en volgende dag in huis! En dat allemaal voor een prima prijs mensen van electroplace, super bedankt!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tim van Veen 26-10-2017

Oude tijden herleven, toe was geluk heel gewoon.......

Al jarenlang een klant, die je eigenlijk tekort doet met dat woord.
Het voelt elke keer weer als thuiskomen bij Marco en mijnheer Uhr.
Koffie staat klaar en er is gelegenheid voor een babbel.
Zo ook deze keer, toen ik kwam vertellen, dat onze Samsung droogmachine stil was gevallen.
Direct de TD geregeld en vandaag vakkundig hersteld garantie.
Zo'n 10 jaar geleden voor de eerste keer kennis gemaakt met de klantvriendelijkheid en service, die ergens anders ver te zoeken is, toen we onze Panasonic plasma kochten.
Voor ons nooit een andere zaak voor onze aankopen!!!!
Petje af voor iedereen, die hier bezig is!!

Panky 18-10-2017

Gewoon goud eerlijk een scherpe prijzen

Zeer scherpe prijs, goede kennis van zaken, prettig contact, prima service,
Ga daar zeker meer kopen wanneer ik wat nodig heb.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ron Gal 10-10-2017

Telefonisch prima geholpen.

Na wat googelen bij Electroplace terecht gekomen, had al een tv op het oog. Na telefonisch contact met een vraag en werd daarna prima geholpen.
Zeer snelle levering , vriendelijke medewerker, en goedkoper dan alle grote concurrenten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tim L. 28-09-2017

Liefst geef ik een 12!

Echt een fantastisch bedrijf. Ik ben fan van Coolblue en dacht een beter bedrijf bestaat niet.
Maar deze heb ik toch gevonden! Om eerlijk te zijn geloofde ik de reviews eerst niet.
Maar mocht je het niet geloven, bel ze op en dan begrijp je direct al wel waarom.
De beste prijs en ze bieden je meer service aan dan dat je zou verwachten.

Het is eigenlijk best oneerlijk dat dit bedrijf niet kan groeien door bedrijven als Coolblue en Mediamarkt. Dit terwijl ze echt beter zijn! Ik geloof nu nog steeds eigenlijk niet dat ik een betere winkel heb gevonden.

Richard S. 21-09-2017

Prima service en directe persoonlijke contacten.

Bij Electroplace een TV Samsung UE43MU6100 besteld. Binnen een uur na de opgave van de bestelling al teruggebeld door Electroplace dat ze deze bestelling nu direct voor verzending gereed gaan maken en of ik nog een voorkeurs dag had voor de ontvangst. Tevens werd er geïnformeerd of er nog vragen m.b.t. deze TV waren. Kwam goed uit omdat er nog wat technische vragen zijn betreffende het aansluiten van de TV op KPN kastje en op de Home Cinema. Keurige uitleg gekregen. Indien er nog andere vragen of problemen waren dan kon ik altijd bellen.
De TV geïnstalleerd en zeer tevreden over kwaliteit van zowel de TV als de service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Een tevreden klant 14-09-2017

Uitstekende service

Prima winkel met uitstekende service en zeer, zeer scherpe prijzen! Zeer behulpzaam en niet te beroerd voor een extra advies.

Jos Annen 09-09-2017

Electroplace : THE place to be voor je apparatuur !!

Prima winkel met goede uitleg en service.
Snelle levering die helemaal waargemaakt wordt
Uitstekende prijs
Zeer behulpzame telefonische asistentie

Bob 08-09-2017

Betrouwbaar, snelle levering en een top product!

Electroplace was beduidend goedkoper dan de grote ketens en had ik lichte twijfel. Volledig ten onrechte en kregen wij onze Sony tv, splinternieuw in de doos met het Nederlandse serienummer en alle boekjes. Ze maken gebruik van transporteurs die gespecialiseerd zijn in vervoer van breekbaar materiaal en geen gewone koeriers. Erg tevreden en ze zijn dus echt goedkoper met een uitstekende service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

ronnie jansen 08-09-2017

de service was beter dan geweldig heb online besteld top

heb online besteld toen gebeld ivm bezorging geen probleem komen we zo brengen 3 uur later in huis dit is echt te gek toppy

Grandke 18-08-2017

Gewoon Goed zoals het hoort !!!

Samsung Ultra 4K tv besteld bij Electroplace in de eerste plaats omdat er uitsluitend Nederlandse modellen worden verkocht.
Werd na mijn bestelling nog ff gebeld over de levering ed,
Volgende dag werd de tv bezorgd had na het uitpakken en installeren van de tv nog wat vragen,
meteen ff gebeld en er werd ruimschoots de tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden.

Tony 18-07-2017

Uitstekend!

Simpelweg goed! Eerst gebeld, omdat ik vragen had bij over het product. Dit werd netjes beantwoord. Vervolgens besteld via de website. Het duurde even tot de orderbevestiging binnen was, maar verder verliep het heel goed.

Lydia 08-07-2017

Snel en correcte service

Hadden een jaar geleden ons oog
laten vallen op een Samsung IE55 8000. De nieuwste bood Electroplace aan voor 300 euro goedkoper voor een Samsung NL model. In eerste instantie lukte het niet om de betaling te voltooien waarna ik door een zeer behulpzame man te woord werd gestaan via de telefoon. Hij beloofde hem zelf te komen brengen waarbij hij wel meldde dat het vroeg kon worden. Zaterdagochtend om half 9 stond hij voor mijn deur. Kort gezegd: top service en goed geïnformeerd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

K. de Gast 06-07-2017

Vriendelijkheid ten top

Samsung t.v goedkoper dan bij andere gewoon uit voorraad leverbaar.
Zowel in de winkel als op de wepshop