Electroplace - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Electroplace.

Electroplace stelt zich voor

Wij zijn een klein bedrijf met een vast team. Dagelijks kunnen wij voor u de scherpste prijzen samenstellen voor uw lcd-/plasmaschermen of witgoedapparaten. Wij zijn een onafhankelijke inloopwinkel die met lage kosten werkt. U kunt ons bezoeken en uw toestel uittesten onder het genot van een kopje koffie. Bij ons kunt u alleen afhalen. Vele modellen staan demonstratie klaar. Wij kunnen ook speciale types bestellen. Wij werken alleen met nederlandse importeurs dus U loopt geen risico.

Deze score is berekend op basis van 10 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Kahloor 18-10-2014 In de winkel gekocht
Beijerlandselaan 79 Rotterdam

Echt een dikke 10. In het weekend hield mijn wasmachine er opeens mee op. Drama natuurlijk. Gebeld naar Electroplace, meewerkend en klantvriendelijk te woord gestaan, model wat ik wilde was voorradig tegen een scherpe prijs. Een paar dagen later bracht Electroplace mijn nieuwe wasmachine!!!!

De wasmachine werd door de vriendelijke heren van Electroplace naar de juiste plek gebracht. Geen gebuts tegen muren of trappen en de oude wasmachine werd meegenomen. De heren kwamen de wasmachine ook keurig binnen de afgesproken levertijd uren brengen.

Assortiment
Uitgebreid. Wat er niet is kan worden besteld binnen afzienbare tijd.

Aanbeveling
Deze winkel ga ik zeer zeker aanbevelen bij familie, vrienden, kennissen en collega's.

Extra toelichting
Electroplace is een klantvriendelijke en service gerichte winkel. Voor welk product je ook komt,groot of klein, altijd word je vriendelijk en met kennis te woord gestaan.

stefan070 25-09-2014 In de winkel gekocht
beijerlandselaan 79

kan rustig in de winkel rond kijken

vind ik heel goed ook als ik met de promotie van samsung mee wou doen waren ze berijdt bon aan tepasen om de m7 multiroom speaker dubel korting omdat ik er 1 dagje over antedenken of ik die speaker er bij wil heben

Assortiment
kan altijd groter maar wat er niet is kan bestelt worden en volgende dag in huis zijn. in mij geval was de tv op vooraad en als dat niet zo was is het nog de moeite om te wachten

Aanbeveling
ik raad iedereen aan hier te kijken is meschien klein winkel maar prijsen in winkel zijn goed ik zelf ben uit denhaag al enkele producte gekocht 2x tv enz en als wat gespaart heb ga ik daar kijken naar nieuwe koelkast

Extra toelichting
topwinkel ik was op zoek naar een nieuwe tv en ben ook op prijs wezen zoeken en hun beweeren de goedkoopste te zijn en ben wezen kijken en ging met mooi tv mee wat ik super vind goede uitleg over ook tv en goed ingelicht over promotie van samsung 150euro retour en als je ook een m7 multiroom speaker zou bij nemen zou het retour bedrag zou verdubbeld worden dus 300 euro

perry51 22-06-2014 Via de website gekocht

snel geleverd

bij vragen via mail direct antwoord

Aanbeveling
Hele goede prijs en hele goede service. Mijn volgende artikel koop ik weer bij Electroplace.

Extra toelichting
ben zeer tevreden over Electroplace. De manier waarop ze omgaan met de klant staat mij zeer aan. Snelle levering tegen hele mooie prijs waarvoor nogmaals mijn dank .

sbookholt 20-06-2014 In de winkel gekocht
Rotterdam

De site is niet hun sterkste kant. De bedoeling is meer om langs te gaan/bellen. Begrijpelijk.

Mijn TV was defect, werd perfect opgelost. Kon dezelfde dag nog omruilen zonder vragen/discussie. Werd uiterst vriendelijk geholpen

Aanbeveling
Erg aardige gasten, zeer scherpe prijzen, goede service. Topwinkel!

Extra toelichting
Vooral de service en de prijzen zijn top hier. Bij mij werd zelfs het parkeerkaartje voor me betaald en was er alle tijd om te kijken naar mijn probleem.

reilos 16-06-2014 In de winkel gekocht
Rotterdam

Dezelfde dag al ophalen, voor de deur laden en lossen, waarbij de verkoper het zelfs de auto inlaadde.

Supersnel geholpen, behulpzame en vriendelijke verkoper, zowel telefonisch als bij afhalen. Ik heb geen vraag hoeven stellen, omdat de verkoper uit zichzelf alles al uitgelegd had, ook over de toen geldende Samsung actie. Ondanks dat ik alleen de bestelling kwam afhalen, werd me zelfs toch nog een kopje koffie aangeboden voor ik terug reisde. Super!

Assortiment
Het aanbod is beperkt, maar wel met alleen de nieuwste / populairste modellen.

Aanbeveling
Ik kan werkelijk waar niets verzinnen waarom ik deze winkel niet zou willen aanbevelen, als je iets zoekt binnen het assortiment.

Extra toelichting
De prijzen zijn zeer concurrerend, ik heb ze nergens anders beter gezien en de levertijd is snel. Het enthousiasme wat de medewerkers uitstralen, de behulpzaamheid in de winkel, en de informatie die gegeven wordt zorgt voor een uiterst tevreden gevoel van de klant.

E.Peeters 16-06-2014 In de winkel gekocht
rotterdam beijerlandselaan

kijken kopen en meenemen
tv wordt in de auto gezet

duidelijke en eerlijke uitleg

Aanbeveling
erg goede prijzen en ze weten waar ze over praten

Martine Marly 15-06-2014 In de winkel gekocht

Alles zo gevonden.

Aftersales, telefonische hulp, meelopen naar de auto, tillen, inladen, koffie, uitleg over de Cash back van Samsung. Top!

Tv's...
Zeg het maar, als ze het niet hebben bestellen ze deze gewoon voor je.
En niet te vergeten, waarschijnlijk voor de laagste prijs van Nederland :)

Aanbeveling
Betere service en een strakkere prijs?
Ik kan het me niet voorstellen.

Extra toelichting
Betere service en een strakkere prijs? Ik kan het me niet voorstellen.

Edjetsi 15-06-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Wat een leuke zaak is dit. Eerst telefonisch contact gehad, was ook het eerste bedrijf dat de telefoon opnam, hoewel het vrijdagmiddag was, namen foka, platte tv en fotoklein niet eens op, of ik kreeg een bandje te horen. De winkelstraat waar electroplace is gelegen is erg druk, bedrijf heeft niet echt veel uitstraling, maar als je binnen bent en de mensen spreekt, heb je al snel een goed gevoel. Personeel neemt alle tijd, dringt niets op, en geeft je alle ruimte een keus te maken. Kon de tv ook uit de doos halen en hem aansluiten, zodat ik kon zien dat het toestel in orde was. Prijs was ook goed, lagere prijs niet gezien! Topbedrijf!

H.S.Sadi 13-06-2014 In de winkel gekocht
Rotterdam

Vriendelijk en geduldig te woord gestaan, zowel aan de telefoon als in de winkel. Goed uitleg gegeven over de 500 euro terug van samsung actie. Niet opdringerig en proberen je niet nog meer aan te smeren.

Aanbeveling
Ik heb het al rond verteld aan familie en vrienden. Dat als ze een tv of B.v. een wasmachine zoeken daar eerst naar toe moeten bellen. Weet zeker verder zoeken is tijd verspilling zij geven de beste prijzen.

Extra toelichting
Vriendelijk personeel met verstand van zaken. Verder zoeken niet doen , bel ze. Kan je uit eigen ervaring vertellen dat je nergens, ook niet op internet een betere prijs zult vinden. TV 's zijn echt geschikt voor de Nederlandse markt . Streepjes code zegt genoeg. En ze zijn officiële dealers van diverse grote merken zoals Samsung. Dus naast de veel scherpere prijzen dan grotere winkel ketens, heb je ook nog voordeel dat je gewoon mee kan doen met de actie 's van deze merken. In mijn geval de 500 terug van Samsung.

mangoh 10-06-2014 In de winkel gekocht

Gebeld en snelle response. Geen er zijn nog ... wachtenden voor u.

Behulpzaam, vriendelijk en kennis van zaken.

Aanbeveling
Scherpe prijzen t.o.v. concurrent. Enthousiast personeel. Service met een glimlach.

Extra toelichting
Ik was al lang op zoek naar een Super TV met diverse aansluit mogelijkheden (HDMI, USB3, CI+ etc.), ter vervanging van mijn oude "JVC Plasma TV" van 11 jaar. Veel sites bezocht en heel veel reviews gelezen. Keuze voor een Samsung TV was al lang gemaakt, maar nu nog bij welke winkel/webshop met een scherpe prijs. Zo vlak voor het WK heb ik uiteindelijk de knoop doorgehakt. Het is geworden de "Ultra HD Samsung UE55HU7500L" en gekocht bij "Elektroplace" Beijerlandselaan 79 te Rotterdam. Ma. 9 juni 2014 (2de Pinksteren) gebeld en te woord gestaan door de zeer vriendelijke hr. Ugur. Gelijk een reservering gedaan en kon daarna de TV ophalen. Vanwege RoPa run was de winkel moeilijk bereikbaar door diverse wegversperringen, maar met een beetje geluk konden we 300 mtr verderop parkeren. Dhr Ugur was zeer behulpzaam geweest. Hij deed de TV op een steekwagentje en liep met ons mee naar onze auto en hielp nog met het inladen. Ik ben zeer content. Top Service with a Smile. Nu nog wat gegevens invullen voor de 500 euro Cashback van Samsung. En voor wat betreft de TV zelf: Mooie en haarscherpe beelden. Installatie was in 10 stappen gepiept.

dinandus 10-06-2014 In de winkel gekocht

duidelijk en goede reactie op mijn verzoek om meer info omtrendt mijn gewenste tv: Samung HU 8500.
snel reactie terug gehad, goede snelle prijsafspraak kunnen maken. via link die je ze doormailen kleine aanbetaling via Ideal gedaan, en je gewenste artikel is voor je gereserveerd.

bovenstaand eigenlijk al vermeld, prima website,snelle reactie terug.
goed en snel. erg vriendelijk en behulpzaam, helpen zelfs met betalen van je parkeerticket, omdat mijn Yellow Park hier niet wilde werken.
Verder geholpen met de 65 inch tv in te auto te zetten, complimenten!!

Assortiment
prima ruim assortiment, behoeft ook geen overbodige franje in je verkoopruimte, gewoon de goede artikelen presentatie, voortreffelijk geholpen met uitleg mogelijkheden.
mooie scherpe prijs.

Aanbeveling
gewoon een echte aanrader, vriendelijk, weten waar over ze praten, ruime product kennis,
echt waar voor je geld, nog een hele goede service, welke vroeger zo gewoon was, hier nog prima aanwezig.

Extra toelichting
Vriendelijke kundige vakmensen die nog tijd voor service hebben, hebben oog voor de wensen van de klant. Goed bereikbaar, duidelijke website, snelle reactie op je vragen aan hen, erg behulpzaam. Ook de fysieke winkel is prima bereikbaar, ruime productkeuze, lekker bakje koffie intussen word je goed geholpen. prima aan te bevelen winkel, zal er graag de extra`s/uitbreidingen voor de tv hier bij hen aanschaffen. een echte aanrader voor iedereen. goede service voor een echt scherpe prijs.

eewP 10-06-2014 In de winkel gekocht
Rotterdam

Bestelproces was top, ik werd zelfs gebeld op 1e pinksterdag dat de TV voor me gereserveerd was

Top, koffie bij binnenkomst en TV werd keurig naar de auto gebracht

Assortiment
Alles was ruim op voorraad, prijs was perfect!

Aanbeveling
Ik zou dit iedereen aanbevelen, dit is nog een service en goed zaken doen

Extra toelichting
Wat mij van deze winkel meteen opviel was dat het product ook daadwerkelijk op voorraad was en dus ook meteen geleverd kon worden. Bij andere shops kreeg ik of geen of een wazig antwoord over levertijden! En natuurlijk ook belangrijk was de prijs tov de concurentie!!

harels 09-06-2014 In de winkel gekocht
Rotterdam

Duidelijke website. Even bellen naar de winkel en je krijgt duidelijk antwoord op al je vragen.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Als je belt dat je naar de winkel komt, wordt er een parkeerplaats voor de deur voor je vrij gehouden. Men helpt zelfs met het inladen van de gekochte spullen in de auto.

Assortiment
Het assortiment in de winkel is niet zo groot. Alles is op aanvraag wel te bestellen.

Aanbeveling
Goede service, vriendelijkheid, scherpe prijzen.

Extra toelichting
Service, klantvriendelijkheid, scherpe prijzen.

elfje-arwen 24-05-2014 In de winkel gekocht
rotterdam beijerlandselaan

gebeld gelijk geholpen en kom gelijk langskomen, goeie kennis geen gedoe en snel!

hielpen me met de spullen in de auto, wilden hem brengen en oude meenemen. helemaal oke. Ook de nazorg prima. Ik dacht dat ik een onderdeel miste maar tijdens bezorging kwam iemand langs en bleek dat ik het niet goed begrepen had maar geen extra kosten gehad!

Assortiment
alles is de volgende dag in huis als het niet al aanwezig is

Aanbeveling
omdat grote zaken nog wat kunnen leren van deze winkel. Hier word je nog als mens behandeld en niet alleen gezien als een portemonee die leeg gehaald kan worden.

Extra toelichting
zoals ik hierboven al aangaf bestaan dit soort winkels niet veel meer, waar je nog herkend wordt en goed geholpen met een kop koffie en dan OOK nog de beste prijzen!

a.dede 20-05-2014 In de winkel gekocht
Rotterdam

had even gemaild en had binnen half uurtje weer antwoord op mijn mail met de juiste informatie.

netjes geholpen bij het bestelproces, en ook nog bij het inladen. heel vriendelijk personeel.

Assortiment
Ze hebben niet zoveel staan als een grote keten natuurlijk maar kunnen wel alles bestellen op aanvraag.

Aanbeveling
Zeker het langsgaan waard, je komt gewoon in een fysieke winkel met vriendelijk personeel.

r.d.vdwel 20-05-2014 In de winkel gekocht
Rotterdam, Beijerlandselaan

was op zoek naar de hu8500, deze stond gewoon op de website met een mooi overzicht van de specificaties.

Even gebeld en een hele mooie prijs aangeboden gekregen, kon de tv direct ophalen. De medewerkers hebben mij zelfs geholpen de tv in te laden in mijn auto. De garantie loopt via Samsung aan huis, dus daar hoef ik me ook geen zorgen over te maken.

Assortiment
Het dure model wat ik zocht had Electroplace gewoon op voorraad, modellen die ze niet hebben staan in de winkel kunnen ze ook gewoon bestellen. Voor mijn wasmachine ga ik zeker terug naar Electroplace.

Aanbeveling
Deze winkel doet uiterst zijn best om de klant het naar zijn zin te maken, dit terwijl ze tegenover een grote elektronica keten zitten. Bak koffie aangeboden en alles haarfijn uitgelegd wat ik wilde weten, Electroplace neemt gewoon de tijd voor zijn klanten.

R. Babakhanian 17-05-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Electroplace heeft een breed assortiment met scherpe prijzen. De dienstverlening is uitstekend, de vragen worden netjes beantwoordt, ze zijn niet opdringerig en geven je de tijd en ruimte om de producten rustig te bekijken. De levertijd was erg snel en brachten de TV zelf naar mijn auto. Electroplace is een voorbeeld voor andere winkels en behaald meerdere concurrentievoordelen (prijs & service) ten opzichte van overige electronicawinkels (beeld & geluid). De TV die ik heb aangeschaft is de Samsung LED Curved H8000 en betreft een NL model, Electroplace is tevens een officiële dealer voor Samsung.

keesxb 16-05-2014 In de winkel gekocht
Rotterdam

Parkeren voor de deur en ze helpen met inladen

ze helpen je met persoonlijk advies

ze hebben veel in voorraad de dozen staan 3 hoog opgestapeld

Extra toelichting
Parkeren voor de deur en ze helpen met inladen ze helpen je met persoonlijk advies ze hebben veel in voorraad de dozen staan 3 hoog opgestapeld Ik zou al mijn kennissen adviseren om bij deze vriendelijke mensen een aankoop te doen

fairy01 16-05-2014 In de winkel gekocht
rotterdam beijerlandselaan 79

makkelijk te bereiken goed advies en betalen via ideal

Volgende dag in huis! kan afgehaald worden of bezorgd eventueel oude apparatuur voeren ze voor je af. Telefonisch duidelijk advies profesionele antwoorden!

Assortiment
al meerdere keren apparaat afgenomen en tot nu toe altijd op voorraad en te bekijken in de winkel. Prijzen zijn meer dan gunstig, voor mij voortaan electroplace

Aanbeveling
zeer vriendelijke snelle service met erg gunstige prijzen! Daarom deze aanbeveling, tegenwoordig kom je ze niet vaak meer zo tegen.

Extra toelichting
echt verbaasd over de klantgerichtheid, goede snelle afhandeling en meer dan behulpzaam. Bezorgen, afhalen en alles kan binnen no time. Ook het afvoeren van oude apparatuur geen enkel probleem. Daarnaast de prijs, wat uiteindelijk toch wel het belangrijkste is, ik vond deze tv nergens goedkoper.

welkom2014 15-05-2014 In de winkel gekocht
Beijerlandselaan

Altijd voldoende voorraad en keuze in elke prijsklasse.

Prima, ook altijd op tijd bezorgd en geplaatst

Assortiment
Ruime keuze in zowel witgoed als televisies.

Aanbeveling
Vertrouwd adres en je wordt er goed en vakkundig geholpen.

Extra toelichting
Ik ben al 10 jaar klant van deze winkel en heb er meerdere producten gekocht. Je wordt er vriendelijk en vakkundig geholpen. De medewerkers weten waar ze over praten en de prijsstelling is zeker concurrerend met de grote zaken zoals Mediamarkt. Liever bij een zelfstandige kopen met dezelfde prijs maar wel meer vakkennis en service.

J.bremmer 14-05-2014 In de winkel gekocht

Aanbeveling
Hier krijg je zeker de laagste prijs garantie. Lager dan de internetwinkels.
Verder keurige winkel waar je netjes geholpen wordt.

Extra toelichting
Super geholpen en goede uitleg. Zeker de moeite waard om langs te gaan. Hier krijg je en service en de laagste prijs..

karenvg 13-05-2014 In de winkel gekocht
rotterdam

Even bellen en app stond volgende dag klaar

Assortiment
Wat ze niet hebben staat volgende dag voor je klaar

Aanbeveling
Persoonlijke benadering zie je niet meer bij grote zaken

Extra toelichting
Even bellen en app stond volgende dag klaar. Al eerder bij deze zaak gekocht altijd. Goed en snel geholpen door vriendelijk en kundig personeel.Wat ze niet hebben staat volgende dag voor je klaar. Persoonlijke benadering zie je niet meer bij grote zaken. Goede prijzen! Ze helpen met inladen en ze hebben lekkere koffie.

RichardD640 12-05-2014 In de winkel gekocht
Rotterdam

Zeer makkelijk, binnen 5 minuten alles geregeld en betaald.

TV gelijk meegenomen, goede uitleg gehad over de samsung cashback actie.
En liepen gelijk mee naar de auto om te helpen sjouwen

Assortiment
Alle top producten van dit moment ruim voldoende aanwezig

Aanbeveling
Zeer scherp geprijsd, ga deze winkel zeker aan andere aanbevelen. scheelt veel geld op de tv die ik gekocht heb vergeleken met media markt, BCC en dergelijke winkels

Extra toelichting
Goede service, direct een mooie prijs. lager dan de laagste prijsgaranties die BCC geeft. keuze was snel gemaakt! werd goed geholpen om de tv in de auto te krijgen. Als ik iemand weet die een nieuwe tv nodig heeft zou ik zeker zeggen dat die langs deze zaak moet gaan.

hallolenny 05-05-2014 Via de website gekocht

Je moet even bellen voor de prijs, maar deze is meteen heel scherp! Niemand kwam er bij die prijs in de buurt.

Zijn alle afspraken nagekomen, ook met levering op specifieke tijd.

Assortiment
Genoeg keuze, ook op voorraad en dus hele scherpe prijs.

Aanbeveling
Uiteindelijk gaat het om prijs en service. Die was top!

Extra toelichting
Ik was een beetje sceptisch toen ik prijs vernam. Ik dacht te mooi om waar te zijn. Echter alle beloftes zijn waargemaakt, zeer scherpe prijs, goede duidelijke service, en flexibel bij het bezorgen. Bij deze winkel is de klant koning!

raikonen 26-04-2014 Via de website gekocht

alles via de mail

krijgt altijd een antwoord als je wat vraagt

voldoende

correct en vriendelijk

Extra toelichting
Zeer goede prijsstelling.trekken zich van andere dealers niks wat prijs betreft.

Gadgetfreak123 20-04-2014 In de winkel gekocht
Rotterdam

Ze bleven na openingstijd op me wachten zodat ik het product die dag nog kon ophalen.
No-nonsense mentaliteit, geen onzin verkoopverhalen en pogingen om je meer producten te laten aanschaffen zoals ik helaas maar al te vaak tegenkom..

Parkeren in de straat mogelijk.

Meegelopen naar mn auto om te helpen inladen. Dat kom je niet vaak meer tegen bij winkels!
Zeer vriendelijk personeel, ze denken goed me je mee.

Assortiment
Kleine, rommelige zaak. Niet alles kan daar opgesteld worden, desondanks genoeg op voorraad en anders kan het voor je besteld worden. Vooraf dus even informeren voordat je langsgaat.

Aanbeveling
Je krijgt hier echt de laagste prijs! In mijn geval honderden euro's goedkoper dan de 'prijsvechters' zoals BCC, Saturn, Mediamarkt.. Echt bizar hoeveel winst die dan nog maken op dat product..

Ik doe het niet snel, maar dit is echt een zaak die ik bij vrienden en collega's ga aanraden.

Extra toelichting
Samsung TV gekocht, en ondanks 'waarschuwingen' van meerdere concurrenten is het gewoon een NL model die goed met Ziggo werkt. Ik kom hier zeker terug als ik nog wat nodig heb.

storm54 17-04-2014 In de winkel gekocht
Beijerlandselaan

Je kan makkelijk voor de deur parkeren.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Assortiment
Het is geen grote winkel, maar hebben ze het niet in huis kunnen ze bijna alles bestellen.

Aanbeveling
Je kan goed voor de deur parkeren, ondanks dat het een drukke straat is.

Extra toelichting
Het is een kleine winkel, maar je wordt vriendelijke geholpen, en ze denken met je mee. Je kan goed voor de deur parkeren, ondanks dat het een drukke straat is. Verders helpen ze je met inladen en weg ben je weer met een goed gevoel, en zeker je laagste prijs.

walkinfridge 15-02-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Via de telefoon ben ik uiterst vriendelijk geholpen bij het bestellen van mijn nieuwe televisie. Ook toen we de televisie kwamen ophalen, werden we erg goed geholpen.

rikheinen1989 06-02-2014 In de winkel gekocht
Electroplace Rotterdam

Winkel zit in en drukke straat, maar je kan er voor de deur parkeren. Verder helpen ze netjes met alles inladen.

Aanbeveling
Beste prijs, goede service en makkelijk bereikbaar.

Extra toelichting
Prima winkel. Goede service en superscherpe prijzen

pe_el2 02-02-2014 In de winkel gekocht
Rotterdam

Auto voor de deur en inladen zonder problemen. Alles binnen mooi en duidelijk uitgestald. Het is geen grote winkel, maar wel 1 waar er gewoon alles te vinden is. Zo niet..dan wordt het besteld. En dit voor de scherpste prijzen die er te vinden zijn!! Zoek niet verder...heeft geen zin!

Gebeld voor een Samsung led ue40f6500, omdat het bij de mediamarkt zonder BTW werd aangeboden. Deze was niet voorradig, maar de verkoper bood mij een luxer model aan. Te weten: ue40f6740 voor 100 euro meer. Ik heb nu uiteindelijk 599 betaald terwijl de goedkoopste op kieskeurig 899 is !!
Hier kan marktplaats niet tegen op!

Aanbeveling
Niet alleen TV's ook andere apparaten zoals wasmachine's, drogers enz..
Ik zou zeggen kijk op internet wat de laagste prijzen zijn en bel dan elektroplace en je zult zien dat zij er nog verder onder gaan. Doe hier je voordeel mee.

Extra toelichting
Voor mijn beoordeling zie uitleg bij de bepaalde punten. Ik zou zeggen kijk niet verder, maar bel ze gewoon op voor zeker weten de laagste prijs ! En dan niet een tientje goedkoper, maar gewoon honderden euro's Was voor mij de moeite om even 55 min heen en 55 min terug te rijden!

PdB62Rtd 31-01-2014 In de winkel gekocht
BEIJERLANDSELAAN 79 te ROTTERDAM - 010 - 485 34 44

Op de site van Electroplace werd snel duidelijke dat zij het gezochte product verkochten en geven daarbij duidelijk aan dat voor de prijs nader contact moet worden gezocht. Adres en contactgegevens zijn makkelijk te vinden en de telefoon wordt snel beantwoord. De verkoper (Marco) had duidelijk verstand van zaken en kon daarom een goed advies geven.

In de winkel nemen de verkopers de tijd om je uitvoerig te informeren. Ze luisteren goed naar je wensen en adviseren op maat. Door de verkoper wordt een keurige en uiterst scherpe prijs gevraagd, die in ons geval onder de 'zonder btw actie' van een grote keten uitkwam. Electroplace biedt de mogelijkheid om thuis te bezorgen.

Assortiment
Het assortiment van Electroplace is zeer ruim. Al hebben ze niet alles direct in de winkel staan, ze kunnen alle modellen leveren en tegen uiterst scherpe prijzen.

Aanbeveling
Zonder twijfel. Top zaak met top service!!!

Extra toelichting
Ik ben door vrienden op het bestaan van deze winkel gewezen. Absolute aanrader. Prima geholpen en product aangekocht voor uitstekende prijs.

wirehub 28-12-2013 In de winkel gekocht
rotterdam

via Kieskeurig op de website van electroplace gekomen, super snel contact en supersnel de informatie en deal gemaakt

gekocht Samsung 46F8000 + HW-F751, de laaste was niet op tijd geleverd maar electroplace heeft alles op alles gezet om te leveren

alles wat je zoekt, gewoon bellen en ze kunnen kijken of ze kunnen leveren

alles wat je zoekt, gewoon bellen en ze kunnen kijken of ze kunnen leveren

kareltjeappel 21-12-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ik wilde een samsung UE46F7000 aanschaffen. Na uren spitten op internet ben ik uiteindelijk terecht gekomen bij Elektroplace in Rotterdam. Het is even lastig omdat je moet bellen voor de prijs maar uiteindelijk zeker blij dat ik contact heb gezocht. Ik kreeg de meest scherpe prijs die er bestaat voor deze TV. Personeel is zeer aardig en leveren een super service. Ik kan iedereen deze zaak aanraden. Twijfel niet om te bellen want je krijgt echt de beste prijs van NL.

Dirk van Oegstgeest 18-11-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ik had veel onderzoek gedaan naar een nieuwe lcd tv. Veel sites bezocht en nog meer reviews gelezen. Uiteindelijk een keuze gemaakt: de Samsung lcd led UE 55F8000. Op internet zie je dan twee soorten prijzen: de zeer goedkope en de wat duurdere aanbiedingen. Nu was ik altijd in de veronderstelling dat die goedkope toestel “uit de garage” zonder service worden verkocht en de duurdere prijs veroorzaakt werd omdat er service moet worden gegeven en omdat er ook een fysieke winkel van betaald moet worden. Nou dat is een misverstand! De heel goedkope aanbiedingen op internet zijn vrijwel altijd geïmporteerd uit Oost-Europa (Roemenië /Bulgarije) en hebben andere software dan de TV’s die in Nederland verkocht worden. Zo zijn dergelijke toestel vrijwel nooit Ziggo/ UPC voorbereid en dan ben je mooi de Sjaak met de kabelaar. Je kan die parallelle import makkelijk checken aan de aanduidingen achter de serienummers. Bovendien vertelde Samsung Nederland me dat er wel een wereld garantie op zit, maar dat die garantie voor deze geïmporteerde toestellen niet de eerste prioriteit heeft van Samsung-NL. Via via hoorde ik van Electroplace in Rotterdam. Een zaak in bruin en witgoed. Een winkel heeft voor mij al het voordeel dat ik iemand in levende lijve kan (aan)spreken en niet alleen contact heb met een telefoonnummer of emailadres. Ik heb deze zaak gewoon gebeld. Zij hadden de meest courante modellen als demo-model in de zaak staan en de populaire toestellen op voorraad. Maar dan komt het: de service bij Electroplace is ouderwets deskundig. Alle vragen worden beantwoord en twijfels waar mogelijk weggenomen. Bovendien klopt de verstrekte informatie met wat je via internet al te weten bent gekomen. De aardige verkoper is geduldig en pushed geen moment. Wil je nadenken, geen probleem. Wil je ergens anders kijken: gewoon doen! Maar vóór je elders zou willen kopen moet je naar de prijs vragen, die is te allen tijde onvoorstelbaar scherp en concurrent. Zo ook in mijn geval, de zelfde prijs als de goedkoopste (geïmporteerde TV) op internet. Na betalen de tv gewoon direct mee kunnen nemen . Thuis gekomen nog een paar vragen over de instellingen: geen probleem. Gewoon opbellen en het zelfde geduld en de vertrouwde deskundigheid. Door die wijze van zaken doen, hoort deze firma bij navraag tot één van de grootste verkopers van Samsung Nederland. Kort en goed: een zeer betrouwbare winkel met deskundig advies, een goede after sale care en waar je geen euro meer betaald dan de “snelle internet winkel”. Voor mij zeker het omrijden (50 Km) waard en een ook reden om weer terug te komen. En waarschijnlijk niet alleen voor een tv.

T. Hendriks 06-09-2013 In de winkel gekocht
Rotterdam

Op de website zijn niet alle produkten aanwezig maar door de goede telefonische bereikbaarheid is dit geen enkel probleem.

Doen veel moeite om de prijs zo interessant mogelijk te maken, in mijn geval ging er een artikel weg zonder marge ;-)

Assortiment
Niet alles in de winkel maar alles is te bestellen!

Aanbeveling
Betrouwbaar en waar voor je geld, een prettige kennismaking!

Extra toelichting
Van eerste telefoontje tot de betaling een en al behulpzaamheid. Alleen voor mijn betelling werd al vier keer gebeld met diverse mensen. Om 15:00 uur afgerekend, de volgende morgen 8:00 uur alles in huis, super!

ebkmjt 16-07-2013 In de winkel gekocht
Rotterdam

Ze zijn goed bereikbaar met de auto, zelfs ondanks een wegopbreking. Het wegkomen daarentegen heeft wel een half uur geduurd. Ook telefonisch wordt direct opgenomen en goed te woord gestaan.

Als er onduidelijkheid is over de kleur van het product, worden er zelfs foto's gemaakt en met whatsapp verstuurd.

Assortiment
De lokale electronica winkel hier in de buurt heeft een iets uitgebreider en gevarieerder assortiment. Maar (bijna) alles valt te bestellen.

Aanbeveling
Voor de service en de prijs kan je hier zeker terecht.

Extra toelichting
2x gebeld met de shop. Correct en snel te woord gestaan. Duidelijk over de (scherpe)prijs, niet te beroerd wat uit te zoeken. Stuurt foto's via whatsapp als we vragen hebben over de kleur. In de winkel vriendelijk en beleefd geholpen. Ook krijgen we nog een aantal extra's. De tv wordt naar de auto gebracht in de garage. Na aankoop nog een mail gestuurd en ook daarop weer snel en duidelijk antwoord.

CrisB 24-06-2013

Zeer snel contact en direct antwoord.

Alles goed en duidelijk uitgelegd, zeer vriendelijk.

Assortiment
Ruim assortiment, goede prijzen.

OD 04-05-2013

Gelokt door zeer scherpe aanbiedingsprijs bij Electroplace terecht gekomen. Aangezien de winkel bij mij in de buurt is gekozen om TV direct op te halen en niet via webshop te bestellen. Zeer vriendelijke en vakkundige verkoper, keurig. Bij problemen met installatie van CI+ kaart nieuwe TV volgende dag zonder problemen omgeruild voor ander exemplaar.
Echt top!

aadborsten 03-05-2013

Product in de winkel gehaald, een goede prijs en uitstekende service. Je wordt zeer netjes en correct geholpen. Een aanrader!

Eliserael 16-04-2013

Op en Top service.
Wij hadden een bosch koel/vrieskast gekocht,en bij bezorging bleek er een lelijk deukje in de zijwand van de koelkast te zitten. We hebben contact opgenomen met de mannen van Electroplace en ze kwamen ons financieel zéér tegemoet.
Bij het verder uitpakken bleek de crisperbox en inzet bak ook lichte schade te hebben,ook dat was geen probleem..en krijg ik een nieuwe crisper bak toegestuurd
Maar wat wij het fijnst hebben ervaren was de eerlijkheid,de betrokkenheid,de welwillendheid en de oplossingsgerichtheid waarmee ze hiermee omgingen.
Waar tref je dat nog!!!

foppejan 11-03-2013

Afgelopen woensdag gebeld voor een samsung ue40es5500 omdat de prijzen niet op hun site vermeld staan. Na 1x overgegaan direct een medewerker aan de lijn die uitlegde dat de tv niet op voorraad was. Doordat ik specifiek vroeg naar dit model bood hij mij een ue 40es6340 aan voor een hele nette prijs (goedkoper dan op internet te vinden) hier nog niet een uur over na hoeven denken en direct besteld. Moest een mail sturen met me gegevens en dan stuurden hun hun gegevens op. Volgende dag geld overgemaakt. Toen het erop stond direct mailtje gehad dat het goed was. Volgende dag tv op de post. Zaterdag netjes afgeleverd.

Absolute topservice bij deze heren. In de toekomst haal ik mijn elektrisch spul bij deze mannen. Prijs is perfect, service is perfect. Wat je van een winkel verwacht. Top heren!

dzevenbe 21-02-2013

Een hele scherpe prijs betaald voor deze tv.
Bij ons is de informatie aanvraag en bestelling telefonisch en per e-mail gegaan; we zijn niet in de winkel geweest.
Hele behulpzame, kundige en vriendelijke medewerkers. Na een paar dagen werd de tv al thuis bezorgd.
Wij raden iedereen aan om te kopen bij Electroplace!

mario67 13-02-2013

ben zaterdag geweest voor een samsung led tv,ik dacht loop daarna even naar de overkant M...Markt,verkoper van Electroplace heeft me de weg gewezen en garandeerde me echte de goedkoopste te zijn,het scheelde €550,00 heb geen eens een poging gedaan om af te dingen maar direct terug naar Electroplace,verkoper heeft me gewezen op serieaanduiding eindigend op een N,deze zijn geschikt voor NL,op internet denk je vaak dat het goedkoper kan maar zijn dus niet geschikt voor ziggo en Ups.echt een super service en zeer vriendelijk personeel.ik kom hier zeker nog een keer terug,is het niet voor mezelf dan wel voor een ander.

Frank_______ 12-02-2013

Een zeer scherpe prijs maar toch vertrouwd. Telefonisch zijn ze goed bereikbaar en ben ik goed geholpen. Voor de winkel zijn voldoende parkeerplaatsen. In je winkel wordt je erg vriendelijk geholpen. Ze hebben me geholpen de tv naar de auto te dragen.
Een positieve ervaring dus.

Ozzi0321 29-01-2013

Vorige week een samsung led TV (UE55ES8000) gekocht bij Electroplace. Site had ik gevonden via marktplaats.
Ik hoef over deze winkel weinig woorden vuil te maken.
Het is gewoon een perfekte winkel met heel vriendelijk personeel
Alles wat ze zeggen maken ze waar. Ik zal het ook aan al mijn kennissen en vrienden doorvertellen om daar hun aankopen te doen.
Ik ben zeer tevreden over deze winkel.

michel123456 27-01-2013

Ben via een andere website gewezen op het bestaan van Electroplace. Daar werd beweerd dat, de door mij gezochte LED TV bij Electroplace (ten tijde van de Mediamarkt BTW-aktie) liefst €105,= goedkoper was. Bleek inderdaad zo te zijn.
Zowel telefonisch als in de winkel prima geholpen door de verkoper. Ook duidelijke uitleg over de Samsung cashback aktie, garantie e.d.
Netjes geholpen met inladen van de TV (auto kan je voor de deur parkeren). Prima service !!

TjeerdM 24-01-2013

Deze winkel staat vaak niet op kieskeurig met de prijzen, omdat ze die niet bij alle apparaten kunnen vermelden.
Ik zag het adres toevallig op marktplaats, waar ik ook naar dit type tv aan het zoeken was, en heb ze een mailtje gestuurd met informatie-aanvraag. Daar kwam snel een antwoord op en de afgegeven prijs voor deze tv met ci+ cam en bezorgen was zelfs nog iets goedkoper dan de goedkoopste webshop.
De contacten waren prettig en de afhandeling supersnel. 's ochtends gebeld om bestelling rond te maken en de volgende ochtend was alles in huis.
Een dag later belde ze om te vragen of de installatie was gelukt. Dat heeft geen enkele winkel of webshop na een aankoop van mij ooit gedaan. Super!

John2155 21-01-2013

Kon de winkel gemakkelijk vinden en parkeren was geen probleem.
Elektroplace beweerde het toestel voor de laagste prijs van Nederland te leveren en dat bleek helemaal waar. De kneep zat in de cashback aktie van Samsung. Bij Electroplace gewoon een NL toestel gekregen waarop de voorwaarden van Samsung van toepassing zijn. Verder uitstekend geholpen en telefonisch waren ze goed bereikbaar zonder bijkomende kosten. Een prima winkel!

ArnoldVer 18-01-2013

Ondertussen al weer een paar weken de blije en tevreden bezitter van een nieuwe Samsung LED televisie. Gebeld en goed geholpen, ook de televisie was op voorraad en werd dezelfde avond nog netjes afgeleverd met diverse uitgebreide instructies en uitleg over de Samsung promotieactie (was toen nog €150,00 cashback of tablet, is nu €250,00 cashback of tablet). Op internet echt nergens een scherpere prijs kunnen vinden. Je moet wel bellen met Electroplace, want op hun site staan deze prijzen niet.
Dit is zeker niet de laatste keer dat ik hier iets aankoop!

EForsch 05-01-2013

Wij hebben een Samsung TV gekocht bij Electropalace. Deze was niet op voorraad maar de volgende dag konden we hem al ophalen. Goede prijs en vriendelijke mensen... Wat wil je als klant nog meer? Wij komen zeker terug!