Electroplace - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Electroplace.

Electroplace stelt zich voor

Wij zijn een klein bedrijf met een vast team. Dagelijks kunnen wij voor u de scherpste prijzen samenstellen voor uw lcd-/plasmaschermen of witgoedapparaten. Wij zijn een onafhankelijke inloopwinkel die met lage kosten werkt. U kunt ons bezoeken en uw toestel uittesten onder het genot van een kopje koffie. Bij ons kunt u alleen afhalen. Vele modellen staan demonstratie klaar. Wij kunnen ook speciale types bestellen. Wij werken alleen met nederlandse importeurs dus U loopt geen risico.

Schrijf een review voor deze winkel

Jacobs 22-08-2018

Topwinkel met toppersoneel

Bij binnenkomst werden we vriendelijk welkom geheten. Niet direct besprongen door de verkoper maar zij lieten ons rustig rondkijken. Nadat we hadden aangegeven wat we zochten kwam de eigenaar met verschillende opties. Hij weet echt veel van de tv's, geen verkooppraat maar gewoon zoals het is. Daarbij is de prijs in de winkel en op de site niet de daadwerkelijk prijs die je moet betalen....korting krijg je altijd. De tv's staan in de dozen en enkele staan getoond. Als je een keuze hebt gemaakt dan maakt hij de doos open waar je bij staat om evt schade gelijk te bekijken. Scheelt je weer omruilen etc.

Kortom : de volgende tv ga ik bekijken bij Mediamarkt of waar deze maar staat maar kopen bij Electroplace

Martien 17-08-2018

Prima service

De net 2 weken geleden Samsung TV deed het niet meer. Even gebeld met Electroplace, met Marco. Had meteen contact. En zonder moeilijk te doen bood hij meteen aan de TV om te ruilen bij hem op de zaak. Hartje Rotterdam en parkeerplaats voor de deur. Helemaal goed. En in de winkel heel vriendelijk geholpen. Prima team en prima zaak!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Toon 13-08-2018

Geweldige service

Vandaag T.v gekregen kon hem niet installeren Electroplace gebeld rond 3uur daar zeiden ze dat het wel rond 21u30 kon worden na sluitingstijd maar tot mij verbazing ze stonden om half 5 al voor deur, dat vind ik eens klasse en service. Zeer vriendelijke en vak bekwaamde monteur.

Maurice 10-08-2018

Prima service met uitstekende prijs

Gisteren telefonisch contact gehad. Vandaag naar Rotterdam gereden om televisie te kopen. Vanaf het eerste moment voel je jezelf meer dan welkom. De eigenaar was vanaf moment één eerlijk en duidelijk. Voor ons is het een man van goud. Een voorbeeld voor velen in alle opzichten. We komen zeker terug!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Debby 28-07-2018

TOP service en prijzen

In een woord TOP
eerste keer een gasfornuis besteld en volgende dag al bezorgd en voor de LAAGSTE PRIJS
wat op de site belooft word is echt waar,prijs werd gelijk aangepast
Laatst tv gekocht en ook voor de laagste prijs
Werd zelfs meegeholpen om de tv in de auto te krijgen
Als wij electronica nodig hebben gaan wij voortaan daarheen
Ritje vanuit den haag meer dan waard

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Eric Blok 21-07-2018

Goede service,

Prima behandeld, ik had de verkeerde tv gekocht, stomme fout van mezelf, even gebeld, En zonder problemen mocht ik de tv ruilen. goede service en voor mijn volgende grote aankoop zal ik zeker weer naar Electroplace gaan.

J. Martens 20-07-2018

Buitengewoon prettig behandeld

Toevallig (via bol.com) terechtgekomen op deze site. Ze hadden precies wat we zochten. Eerst telefonisch wat informatie gevraagd, daarna naar de winkel in R’dam. Deskundig en prettig behandeld. Een aanrader!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mijnheer Gerrit 08-07-2018

Prima service

De prijs en aardige en bijzonder enthousiaste medewerkers.
Ook als je later nog vragen hebt,staan ze je vriendelijk te woord.

Harald Landman 04-07-2018

Excellente service

Electroplace, blinkt niet alleen uit in prijs maar biedt een service waar menig bedrijf nog wat van kan leren.

Zo bestelde ik een prachtige TV die na levering zeer ernstige transport schade bleek te hebben opgelopen. Geen probleem voor Electroplace de volgende dag hebben ze de TV persoonlijk omgeruild.

En zo onderscheid je je van de concurrent, hun credo "Wat wij beloven maken wij waar!" klopt als een bus.

Wijnand 29-06-2018

Als zakelijke klant zit je hier ook goed!

Als zakelijke klant kan ik niet anders dan lovend zijn, aflevering de volgende ochtend, netjes voor de deur gewacht met eigen bus, zeer vriendelijk en zeker voor herhaling vatbaar.

Bontenbal 29-06-2018

Superservice

Een Samsung TV besteld en gelijk dezelfde dag nog bezorgd, wat een topservice! Direct na de online bestelling werd ik gebeld dat ze de tv op voorraad hadden en 's avonds konden leveren, maar dat ik ook mocht kiezen voor de wat luxere uitvoering van deze tv (die dus ook iets duurder is) voor dezelfde prijs! Natuurlijk dankbaar gebruik gemaakt van deze aanbieding. Kortom; een zeer tevreden klant!!

Teveetje 27-06-2018

Uitstekend geholpen!

De tv die ik aanvankelijk wou kopen was helaas niet meer leverbaar. Ik heb een paar keer telefonisch contact gehad en de telefoon wordt altijd opgenomen en je wordt vriendelijk geholpen. Maar het nieuwe 2018 model kon wel geleverd worden. Die kost wel een stuk meer, maar Electroplace deed mij een heel goed aanbod: €800,- euro goedkoper dan de adviesprijs. En daar komt de cashback nog eens bovenop. Ze zeiden er wel eerlijk bij dat ze de tv niet uitpakken en installeren. De tv werd door een medewerker van Electroplace precies volgens afspraak 's-avonds geleverd, zodat ik geen vrij hoefde te nemen. Daarna via internet betaald. Er is uitleg gegeven hoe de cashback werkt. Toen bood de medewerker toch aan om te helpen met uitpakken en installeren, omdat hij deze tv nog niet eerder had geinstalleerd. Daar ben ik erg blij mee, want in je eentje is dat niet makkelijk. Binnen een half uur was de tv werkend en is de oude (defecte) tv ook meegenomen. Dus super service en een heel mooie tv!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Greg 25-06-2018

Top service én geweldige prijzen

Ik heb zaterdag 23 juni 2018 de Samsung UE49MU6470 SXXN gekocht. Voor dat ik tot aanschaf van het product overging zijn we eerst uitgebreid geïnformeerd over het product en de mogelijkheden.
Toen we na dit consult het product daadwerkelijk aanschafte krijgen we het voor een nog scherpere prijs mee als waarvoor het op de website wordt aangeboden.

Top service!
Top prijzen!
Top Eigenaar!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jeroen 23-06-2018

Goed en betrouwbaar.

Via een Facebook advertentie bij deze winkel gekomen. Ze gegarandeerde een hoge korting. Deze heb ik gekregen op een LG OLED 65” smart tv. Ruim €1500 goedkoper dan de bekende aanbieders. Gezien er een levertijd op de tv zat hebben ze mij goed op de hoogte gehouden wanneer er geleverd zou worden.
Electroplace geeft zeer scherpe prijzen. Zeker de moeite waard om eens te informeren.
Marco en Ugur bedankt.

Patrick 14-06-2018

Top service

Top winkel goede service
Bezorging ook top ga zeker vaker shoppen bij electroplace hebben oom bak mensen werken die je goed en rustig helpen en uitlegt

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jambo Rafiki 14-06-2018

Toppers van de Electronica

Vriendelijke mensen, Super service, Ruime keuze, Zeer klant vriendelijk, Lage prijzen, Ga zo door!!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ad 14-06-2018

Prima winkelpersoneel.

Winkel vol met witgoed en electronica met aantrekkelijke prijzen.
Verkoop verliep geen chaotisch, maar alles prima opgelost.

niels 04-06-2018

top

Via bol.com een tv besteld, binnen korte tijd werd ik gebeld met de vraag of ik het erg vond als de tv diezelfde avond zou worden gebracht... Natuurlijk niet, top. netjes volgens afspraak en keurig afgeleverd.

J.de Bruin 02-06-2018

Prima service, dik tevreden.

Na bestelling van de TV via Bol.com werd er direct contact opgenomen om de bezorging te bespreken. Bezorging was keurig op tijd. Televisie zag er prima uit.

van Houtum 01-06-2018

Geweldige Service, Snelle levering!

Nieuwe TV gekocht bij ElectroPlace, er werd diezelfde dag nog contact opgenomen met mij over de levering, en deze is vlekkeloos verholpen. geode uitleg gehad over de aankoop en de garantie.

Echt top service, aanrader!

J.H. Meijer 17-05-2018

Goede webshop.
Heb een smart-tv gekocht en toen ik erachter kwam dat een voor mij belangrijke functie niet mogelijk was, de tv na telefonisch overleg terug kunnen sturen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J.C. 03-05-2018

Ouderwets goede service!

Na een tip van een vriend en het lezen van goede recensies contact opgenomen voor een tv.
Deze mensen weten echt waar ze het over hebben en zijn bijna té vriendelijk!
Duidelijke afspraken over randzaken en tv perfect op afgesproken dag geleverd.
Heb de tv nog niet uit kunnen pakken en proberen, maar als deze net zo is als de service tot nog toe maak ik me nergens zorgen over :-).

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Muisinhuis 31-03-2018

Zeer tevreden

Op goede vrijdag precies op het moment van sluitingstijd toch nog binnengelaten. Zeer tevreden over de klantvriendelijke ontvangst. Duidelijke uitleg over het product.
Een aanrader!!!

Heleen 21-03-2018

Zeer vriendelijk, beleefd en servicegericht

Vooraf telefonisch contact gehad i.v.m. de producten waarin ik was geïnteresseerd. Telefonisch zijn ze zeer goed bereikbaar en ben heel vriendelijk te woord gestaan met uitgebreide uitleg over mijn vragen betreffende de televisie welke mijn voorkeur had. Dezelfde dag een 2e keer gebeld i.v.m. advies over een TV steun van Vogel's. Ook nu weer zeer vriendelijk en uitgebreid mijn keuze besproken en toegelicht. De TV was op voorraad en de steun was de dag erna in huis. Beide producten 2 dagen later gehaald. Inmiddels was de prijs van de televisie met € 50,00 gestegen maar ik heb hem gewoon voor de prijs van de dag dat ik belde mogen meenemen.
De auto heb ik in de parkeergarage kunnen parkeren. De winkel is vlakbij de voetgangers uitgang gesitueerd. Super makkelijk. De TV werd door een medewerker naar mijn auto gebracht en in de auto gelegd. Zodanig dat hij klem lag en tijdens de rit naar huis veilig was.

Zij hebben een uitgebreid assortiment en als klant ben je bij hen nog gewoon koning.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Leo 12-03-2018

Aankoop LG OLED55C7V

Afgelopen week bij Electroplace een LG OLED55C7V aangeschaft en super geholpen ook na probleem gemeld te hebben.
Afgelopen zaterdag TV door eigen bezorgdienst afgeleverd. TV uitgepakt en samen met mijn neef op de plaats gezet op zaterdagmiddag. Echter na dat TV was neergezet zag ik een rare streep op het beeld. Dacht in eerste instantie op kras op de beeldschermfolie. Echter na het verwijderen van de folie bleek er een barst te zitten in het scherm.
Direct contact opgenomen met Electroplace. Het was inmiddels 16:30 uur. Het probleem met gebarsten scherm uitgelegd en werd direct gerust gesteld dat het goed gaat komen en moet eerst overleg gaan plaats vinden hoe op te lossen.
Na kwartiertje werd ik teruggebeld met de mededeling dat het scherm begin van de avond wordt omgeruild voor nieuw exemplaar. Medewerker zou na sluitingstijd winkel rond 18:45 bij mij zijn.
Super service van dit bedrijf om het probleem zo snel op te lossen. Raad iedereen aan om uw apparatuur te kopen daar serviceverlening top is en leveren voor een zeer laag prijsniveau.
Voor alle medewerkers van Electroplace een dikke pluim en ga zo door !!! groet, Leo