Electroplace - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Electroplace.

Electroplace stelt zich voor

Wij zijn een klein bedrijf met een vast team. Dagelijks kunnen wij voor u de scherpste prijzen samenstellen voor uw lcd-/plasmaschermen of witgoedapparaten. Wij zijn een onafhankelijke inloopwinkel die met lage kosten werkt. U kunt ons bezoeken en uw toestel uittesten onder het genot van een kopje koffie. Bij ons kunt u alleen afhalen. Vele modellen staan demonstratie klaar. Wij kunnen ook speciale types bestellen. Wij werken alleen met nederlandse importeurs dus U loopt geen risico.

Deze score is berekend op basis van 10 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Donny Hereijgers 07-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige shop

Ik heb hier laatst een nieuwe tv besteld, de webshop is makkelijk in gebruik.
Ze bieden hun producten vele malen goedkoper aan dan bijv. Een mediamarkt enz...
Goede klantenservice, je kunt je bestelling stap voor stap volgen. En het werd snel geleverd.
Dus voor mij een dikke 10.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Richard Bremer 25-03-2017 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk

De eigenaar heeft het helemaal begrepen , hij is heel erg klantgericht , en de prijs/prestatie verhouding van de producten is top. We hebben gister een Samsung Smart tv gekocht. Duidelijke uitleg , goed meedenken, prima service en garantie . Deze zaak bestaat al 27 jaar en is top in Rotterdam. Ten zeerste aanbevolen.

Hans425 23-03-2017 Via de website gekocht

Eindelijk een webwinkel die het NEDERLANDSE model verkoopt

Ik ben er heel lang mee bezig geweest om mijn keuze te bepalen. Uiteindelijk viel deze op de Samsung UE55KU6400. Toen de juiste winkel vinden. Prijs vond ik heel belangrijk. Ik dacht een winkel in Rotterdam gevonden te hebben die 5 jaar garantie verstrekt. Na een paar dagen kreeg ik de reactie dat de televisie niet meer leverbaar was en ik een alternatief moest kiezen. Die had ik opgegeven en na een paar dagen kwam er weer een reactie dat dit niet mogelijk was. Toen op zoek naar een andere winkel. De meeste goedkope winkels halen hun tv's uit het buitenland. Dat wil ik niet! Dan zit er maar één afstandsbediening in. Canal Digitaal werkt meestal niet, net als de CI+ module. Hoe zit het met garantie? Toen belde ik met Electroplace en kreeg de toezegging dat zij het NL model verkopen, met SXXN achter het typenummer. En inderdaad! Gisteren heb ik de televisie ontvangen, supersnel met PostNL. Twee afstandsbedieningen en niet er eentje los bijgeleverd of achteraf in de doos gedaan. CI+ module werkt. Canal Digitaal werkt. Alles in orde en voor een zeer interessante prijs! Ik ben dik tevreden. Nu nog op zoek naar een geschikt audiosysteem, waarbij ik met één afstandsbediening de televisie en het audiosysteem kan bedienen.

Bram 20-03-2017 In de winkel gekocht
ElectroPLACE Beijerlandselaan 79 Rotterdam

dubbele aanschaf Samsung UE49KU6400 LED

Omdat ik zowel voor mijn dochter als mijzelf graag een nieuw TV toestel wilde aanschaffen met een lekker groot scherm, had ik via het internet deze winkel(s) gevonden in Rotterdam.
Maar omdat ik altijd graag van tevoren wil weten met wat voor een zaak ik eventueel in zee ga, had ik een afspraak gemaakt om de toestellen eerst eens even te komen bekijken. In de zaak aangekomen werd ik direct hartelijk ontvangen en werd mij verteld dat de toestellen voor mij eventueel klaar stonden om direct mee te nemen. Vervolgens ben ik in de zaak eerst even het toestel gaan bekijken en keuren en kwam tot de conclusie dat het voor dit toestel een verdomd mooi prijsje was en heb dus uiteraard de aankoop gedaan. Na het afrekenen werden de beide verpakkingen een voor een voorzichtig open gemaakt en gecontroleerd of alle onderdelen aanwezig waren en werden ze ook eerst nog even getest of ze het ook daadwerkelijk deden! Daarna werd alles weer keurig terug geplaatst en de dozen zorgvuldig dichtgeplakt. Tenslotte werden ze nadat ik mijn auto had voorgereden keurig in mijn auto geladen, zodanig dat er echt niets mis kon gaan. Heren van Electroplace hartelijk dank voor de geweldige goede service en er is echt niets gelogen over de kwaliteit van dit prachtige toestel, ik geniet er nu echt elke dag van, vooral als ik weer eens een sportwedstrijd live mag aanschouwen

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

W post 20-03-2017 Via de website gekocht

Geweldig en heel snel geleverd

Om de prijs. Ze waren de goedkoopste en werd per telefoon goed geholpen door de verkoper. Alleen was hij vergeven dat je boutjes nodig had voor de televisie beugel m8 45mm .Maar even gehaald.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

familie hellevoetsluis sent. 25-02-2017 In de winkel gekocht

electroplace

ik heb in een half jaar een wasmachine wasdroger en een vaatwasser gekocht bij electroplace. heb overal eerst gekeken naar de prijzen en bij electroplace kwam ik elke x het voordeligste uit! tevens is de service uitstekend!!!!!! nergens krijg je nog zo n goede service, dit verdient een zeer hoge waardering! snelle levering en beste prijs!!!! echte aanrader.
mvg familie Hellevoetsluis

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A.F.Stam 20-01-2017 In de winkel gekocht
Beijerlandselaan Rotterdam

het bestaat nog!!! een winkel waar de klant koning is!!!

Een winkel waar je nog direct telefonisch contact mee kan maken, zonder keuzemenu's, zonder wachten met harde muziek in je oor, gewoon direct de juiste man aan de lijn.
Alle vragen direct beantwoord, bezoek aan de winkel, koffie, alle informatie die je wil hebben over het gewenste product, en meer, oplossingen voor aansluitingsproblemen, waar ze bij Mediamarkt,BCC,Electroworld,CoolBleu,Correct,Expert, etc. nog nooit van gehoord hebben.
Bovengenoemde zaken kunnen hier niet aan tippen. Persoonlijke service en een prijs waar je van droomt voor het gewenste artikel. Wat ik in de toekomst ook nog nodig mocht hebben aan artikelen die ze bij Electroplace verkopen, die koop ik dan uitsluitend nog daar!
Voor iedereen: ga eerst hier kijken en informeren, kijk dan verder om je heen en je zult zien, dat je automatisch weer hier terugkomt!
Een dikke welverdiende 10!
A.F.Stam

Pluspunten

• Persoonlijke benadering,klant is koning.
  • Deskundigheid en prijs.

Minpunten

• Geen.

Hans uit Amsterdam. 17-01-2017 Via de website gekocht

UITSTEKEND EEN DIKKE 10.

Zeer tevreden met de aankoop van mijn Samsung TV. Echte originele producten voor de BENELUX bestemd. Zeer vriendelijk personeel die heel erg behulpzaam is. Voortreffelijke services waar ik afgelopen zaterdag van gebruik mocht maken. Had niet beter kunnen wensen. Echt een aanrader voor een ieder en ook voor mij bij een volgende aankoop. Graag TOT ZIENS. TOP. Hans uit Amsterdam.

Pluspunten

• snelle services
  • vriendelijk
  • deskundig
  • betrouwbaar

Minpunten

• ABSOLUUT NIET

Mutsaers 12-01-2017 In de winkel gekocht

Uitmuntend, excellent.

Zocht een TV waar ik mij al uitvoerig op had georiënteerd. Ben zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Heb de TV zelf opgehaald en werd fantastisch geholpen Collega bedrijven kunnen aan de klantvriendelijkheid een voorbeeld nemen! Uitmuntend, excellent. Andere woorden schieten tekort.

Pluspunten

• Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid, parkeergelegenheid

Minpunten

• Geen enkele!

H. Proost 09-01-2017 In de winkel gekocht
BEIJERLANDSELAAN 79 - 3074 EC ROTTERDAM

Tevreden

Zocht een TV waar ik mij al op had georiënteerd. Belde deze zaak en werd zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Heb de TV zelf opgehaald en werd op dezelfde vriendelijke en deskundige manier geholpen (tot en met het in de auto tillen van het toestel).
Een aanrader!!

Pluspunten

• Vriendelijk
  • Deskundig

PEB1976 09-01-2017 Via de website gekocht

Supergoed!

Mijn ervaring met deze winkel is heel erg goed. Contact opgenomen met hen, alvorens bestelling te plaatsen. Deskundige, en naar mijn idee, eerlijke uitleg. In 1 dag geleverd en zeer netjes verpakt. Dit was mijn tweede bestelling bij hen, dus dat zegt wel genoeg. Goed bezig electroplace!!!

Pluspunten

• Deskundige uitleg
  • Snelle levering
  • Vriendelijkheid
  • Doen wat ze moeten doen

Marcel 28-12-2016 In de winkel gekocht

Zo hoort het!

Zeldzame combinatie van de beste service en klantvriendelijkheid, enorm veel productkennis en de laagste prijs!

Pluspunten

• Service!
  • Breed assortiment!

Ernst 30-11-2016 In de winkel gekocht
Beijerlandselaan R'dam

Perfecte bediening en service

Ik kocht er een Samsung HD-TV en een muurbeugel. Uitstekend advies, klantvriendelijke benadering, kopje koffie en mijn aankoop tot in de auto gebracht.

Gert Jan 13-11-2016 Via de website gekocht

Persoonlijke service

Uitstekende service en toch scherpe prijs. TV conform volgende dag netje op tijd geleverd. Gekozen model was door vele verkopen bijna uitverkocht, aanbod gekregen om een luxer model geleverd te krijgen zonder meerkosten. Echt top
Slagroom op de taart.

Pluspunten

• Duidelijk communicatie
  • Upgrade aanbod

Gustavo 10-11-2016 In de winkel gekocht

Zeer klantvriendelijk

Ik had een Samsung tv uitgezocht en vond hem bij Electroplace online voor zo'n 250 euro minder dan bij MediaMarkt. Na telefonisch contact bleek hij in voorraad maar de prijs zou in de middag toevallig verhoogd worden. Electroplace bood aan om er 1 opzij te zetten die dan nog voor de oude prijs opgehaald kon worden. Alles volledig volgens afspraak. Top!

Pluspunten

• Enorm prijsverschil met grote zaken
  • Vriendelijke service, afspraak=afspraak
  • Medewerker hielp met tillen van de tv naar de auto

Cardy 03-11-2016 Via de website gekocht

Top winkel, goeie service en zeer scherpe prijzen

Per toeval, via kieskeurig, kwamen we terecht bij deze winkel. Waar we maar eerder tegen deze winkel aangelopen. Hebben een zeer goeie Samsung tv gekoxht voor echt een hele scherpe prijs, bij de grotere winkels waren we zeker 200 euro duurder uitgeweest. Daarna dus meteen online besteld en binnen no-time werd de tv gratis geleverd.

Mocht ik weer eens iets nodig hebben, dan ga ik zeker eerst via de website van Electroplace kijken.

Pluspunten

• Scherpe prijs
  • Goeie service, aardige en behulpzame winkel
  • een kleiner bedrijf, waardoor meer oog op detail.

Wouter 19-10-2016 In de winkel gekocht
Rotterdam

Prima winkel, geweldig om even langs te gaan

Scherpe prijzen, hulpvaardige, zeer vriendelijke verkoper. Met hart voor zijn vak en gericht op de klant. Ik kon voor de deur parkeren, verkoper hielp met laden.

Pluspunten

• Prijzen
  • Verkoper
  • Deskundigheid
  • Klantgericht

henk 20-04-2016 In de winkel gekocht
Beijerlandselaan 79

Bij binnenkomen kon je rustig kijken en werd je niet bestormd.

Aanbeveling
De hulp die je krijgt bij bijv. termijnbetaling is fenominaal; in een paar minuten geregeld.
Dit door de eigenaar zelf, die je het gevoel geeft dat jij op dat momentaandacht verdient.
Deze eigenaar en zijn vrouw, geven je het gevoel belangrijk te zijn.
Ook de 2 bezorgers van de spullen zijn er trots op dat ze al 10 jaar bij de zaak zijn.
Ik heb nog nooit een kopje koffie gehad bij Mediamarkt.
Een verademing

LB 16-04-2016 In de winkel gekocht
beijerlandseweg

wist al ongeveer wat ik wilde, via website gekeken of het op voorraad was

goed bereikbaar, vriendelijke uitleg

Assortiment
meer dan voldoende keus. voor een scherpe prijs

Aanbeveling
vriendelijk en goede service. staat erg veel in de winkel. makkelijk voor de deur te parkeren

Erik 07-02-2016 In de winkel gekocht
Beijerlandselaan 79

Ik wist welk merk/model tv ik wilde en Elektroplace kon die leveren tegen een gunstige prijs. Bestellen ging makkelijk: bellen, laten reserveren en ophalen dezelfde dag.

Hadden de tv op voorraad tegen een gunstige prijs. Leveren de Benelux versie. Controleren met je de inhoud van het karton. Helpen mee inladen. Parkeergelegenheid direct voor de winkel. En de winkel is goed bereikbaar. Aardige en kundige medewerker die me hielp.

Assortiment
Lijkt me een brede sortering van de juiste merken en modellen. Ik wist wat ik wilde en was snel klaar.

Jp 29-01-2016 In de winkel gekocht
Electroplace

Je kan voor de winkel parkeren

Personeel is erg behulpzaam BV met het in laden in de auto

Extra toelichting
Echt een aanrader de prijs is goed een dan ook nog eens de service top

abdelfattah 28-01-2016 Via de website gekocht

Website en bestel proces is simpel en eenvoudig. Je krijgt direct een bevestiging e-mail van je bestelling en betaling. Telefonisch contact verliep prima. Een winkel met vaste mensen. Vandaag besteld de volgende dag geleverd.

Telefonisch en electronisch contact is uitstekend.

Assortiment
Assortiment op de website kan beter. Misschien dat de fysieke winkels wel een uitgebreidere assortiment hebben.

Aanbeveling
Een kleine winkel met vaste personeel, bij het bellen krijg je gelijk iemand aan de lijn. Vragen per mail worden direct behandeld door terug gebeld te worden indien nummer bekend.

Vorig jaar een TV voor m'n zelf (samsung ue55hu7500) bij ze gekocht, en dit jaar weer een tv voor iemand anders besteld tijdens de "btw dagen".

Extra toelichting
Ondanks de "btw acties" van de grote concurrenten heb ik de tv goedkoper gekregen dan de grote reuzen. Hoef op deze manier niet in die lange rijen te staan.

John 10-01-2016 Via de website gekocht

Van achter je computer kijken en bestellen en de volgende dag in huis.

Had contact met de winkel op genomen en die kon de tv leveren voor een lagere prijs dan de anderen winkels. Later bleek dat hij nog lager geprijsd stond op de site wat eigenlijk niet kon maar heb hem er toch voor gekregen.
Top mannen.

Assortiment
Kunnen van alles leveren maar dan voor een beteren prijs dan de concurrent

Aanbeveling
Eerlijke mensen waar ik zeker nog is wat zal kopen

Extra toelichting
Als je ze beld nemen ze alle tijd voor je en geven goed advies. Ze zijn niet opdringerig en zeggen liever denk er anders nog even over na.

Gerrit 09-01-2016 Via de website gekocht

De website is duidelijk en overzichtelijk.
Bestellen gaat erg gemakkelijk.

Heb eerst gebeld met de winkel, personeel is heel behulpzaam, kundig en vriendelijk. Eerlijk advies, proberen niet wat op te dringen.
Heb via de webshop een samsung UE55JU6445 TV besteld, tegen een goede prijs. Bezorging was goed geregeld, je word op de hoogte gehouden over de afleverings dag en tijdstip.
Ben er zeer tevreden over.

Assortiment
De prijs / product verhouding is erg goed.

Aanbeveling
Behulpzaam, kundig en vriendelijk. Eerlijk advies.

Extra toelichting
Toen ik na de aankoop nog vragen had, nam men alle tijd, en heb de juiste informatie gekregen.

Vermond 01-01-2016 In de winkel gekocht
BEIJERLANDSELAAN 79 te Rotterdam

In de winkel mocht ik met eigen films die op hdd stonden tv's op beeldkwaliteit testen. Geheel niet opdringerig ik mocht er alle tijd voor nemen.

Erg klantvriendelijke vakkundige uitleg over al mijn vragen van een tv toestel. Er werd een uitgebreide track en tracé link naar huis gestuurd. Werd netjes zoals beloofd de volgende dag bezorgd. Er werd ook nog even teruggebeld over de juiste bezorg adres gegevens.

Assortiment
Ze hebben veel op voorraad maar kunnen helaas niet alles hebben. Wel jammer dat op de website aangeven stond dat het toestel waar ik voor kwam op voorraad was en er toch niet was. Er stond wel een vergelijkbaar model die ik heb getest.

Aanbeveling
Het is qua uitstraling een wat rommelige winkel met veel dozen, maar met uitstekende prijzen, en zeer goed klantgericht. De webwinkel is duidelijk en alle vragen kan je per telefoon stellen.

Extra toelichting
Prima geholpen, Media markt en BCC zijn hier niets bij. Er word je niets opgedrongen van zoals zullen we deze maar doen. Wel eerst maar even bellen als je voor een specifiek model naar de winkel gaat om te kijken of hij er daadwerkelijk is.

Xander_A 27-11-2015 In de winkel gekocht
Beijerlandselaan

Wordt niet alleen bezorgd maar ook gelijk geplaatst en aangesloten.

Je wordt goed geholpen in de winkel en het wordt allemaal keurig thuis bezorgd, zelfs als er spullen op een eerste of tweede verdieping moeten komen, worden deze spullen daar geplaatst en ook aangesloten!

Assortiment
Minstens zoveel keus als bij mediamarkt alleen meer persoonlijke aandacht en goed advies.

Aanbeveling
Veel keuze en goed geholpen. Bijna alle winkels leveren tot aan deur maar bij electroplace wordt het gelijk geplaatst en aangesloten, ook als het de trappen op moet!

Peter 14-11-2015 In de winkel gekocht

alle toestellen gebruiksklaar

Klantvriendelijke vakkundige demonstratie

Assortiment
De meest bekende merken op voorraad

Aanbeveling
Goed bereikbaar o.v. en parkeren voor de deur

M te NWK 04-11-2015 Via de website gekocht

had enkele punten waar wasmachine aan moest voldoen en met wat info van site opgebeld voor info en zo met een zeer geduldige en vakkundige verkoper tot aankoop gekomen die aan punten en aan bestedingsbudget voldeed

echt Rotterdams niet opdringerig ,geduldig ,weet waar men over praat,stelt andere opties voor en niet altijd een duurdere , op wederzijds vertauwen mondelinge afspraak gemaakt (waar komt dat nog voor),ook betaling bij levering mogelijk,nette beleefde bezorg service die met respect de spullen behandelen en de klant de klant is

Assortiment
kan dit niet van andere producten zeggen maar waar ik op uit was was er en kon in overleg direct geleverd worden of afgehaald en anders zou het op kort termijn aanwezig zijn

Aanbeveling
zo`n service is zeldzaam !!!!!!

MAAR er is natuurlijk NOOIT een kok die naar IEDERS smaak kookt

Extra toelichting
met deze ervaring zou ik bij volgende aankoop zeker ook terug komen en bij vergelijk zelfs bereid zijn IETS (moet natuurlijk niet te veel zijn )meer te betalen

elleneh 08-09-2015 Via de website gekocht

Fantastische telefonische service, alles wordt snel geregeld en uitgezocht. En wat ze beloven, maken ze absoluut waar!

Vanwege de service!!!

Extra toelichting
Dikke pluim voor meneer O. Hij doet alles om voor elkaar te krijgen wat de klant nodig heeft. En met een vriendelijkheid en respect, zoals je zelden meer ziet.

Johan154 06-09-2015 Via de website gekocht

Wasmachine gezien op internet
ik gebeld of electroplace hem ook had en ja ze hadden hem nog goedkoper dan de goedkoopste winkel op internet
keurig snel bezorgt en top service toen ik een klein probleempje had!
Ouderwetse service wat je nergens meer meenaakt!
Als ik weer iets nodig heb dan ga ik zeker weer naar electroplace

Ouderwetse top service

Djr1969 03-08-2015 Via de website gekocht

Via de website een wasdroger besteld en zelfde avond al bezorgd.

De wasdroger die we besteld hebben, was niet op voorraad. Binnen 10 minuten na de bestelling kreeg ik al een telefoontje met het voorstel om een vergelijkbaar (duurder) type te leveren voor de prijs van de bestelde droger. Super service!

Aanbeveling
Goede service, scherp geprijsd en vriendelijke medewerker(s). Zeker aan te bevelen!

mirank 30-07-2015 Via de website gekocht

bESTELLEN GAAT EENVOUDIG EN GOED

nette en snelle levering , prima telefonisch contact

Assortiment
groot assortiment en prima prijs

Aanbeveling
De winkel Electroplaces komt zeer betrouwbaar en proffesioneel over een aanrader

Extra toelichting
prima webshop met lage prijzen en een snelle aflevering . ze doen wat ze beloven .

parameter 06-06-2015 In de winkel gekocht

Je weet deze geweldige zaak inmiddels te vinden.

vakkundig advies, bezorging en plaatsing all inclusive en oude apparatuur meenemen...........en ook nog een vriendelijk woord.
Is gelukkig bij deze mensen nog van deze tijd.

Assortiment
Grote sortering ook in witgoed.

Aanbeveling
Elke aankoop stemt tot tevredenheid en ik kan hem in familie en vriendenkring niet vaak genoeg aanbevelen.
Marco en mijnheer Uhr....bedankt en tot ziens!!!

Extra toelichting
Zie eigenlijk bovenstaand verhaal. Service en persoonlijke aandacht, die vroeger, ik ben zelf inmiddels de 60 dik gepasseerd, normaal was en in deze tijd echt zeldzaam is geworden...helaas. Je vindt het hier allemaal, de normaalste zaak van de wereld.

Joyce131 04-06-2015 In de winkel gekocht
Beijerlandselaan

Deze winkel was een aanrader via via.
En ben even gaan kijken vooraf op de site.
Die is makkelijk en fijn bedienbaar.

Na het kijken op de website ben ik er langs gegaan.
En daar heb ik geen spijt van.
Er word je niets opgedrongen ,ze zijn vriendelijk en behulpzaam.
Ook kreeg ik advies erbij wat fijn was.
En er werd meegedacht over de levering.

Assortiment
Ruime keuze en ze hebben alles op voorraad.

Aanbeveling
Media markt en saturn en meer zijn hier niets bij.
Wat een service en er word niets opgedrongen.
Als je vragen heb kan je ze stellen.
Je krijg gewoon eerlijk en oprecht antwoord.
Je ben geen nummertje maar mens wat zo fijn aanvoelde daar.
Dit is een aanrader.

Extra toelichting
Media markt en saturn en meer zijn hier niets bij. Wat een service en er word niets opgedrongen. Als je vragen heb kan je ze stellen. Je krijg gewoon eerlijk en oprecht antwoord. Je ben geen nummertje maar mens wat zo fijn aanvoelde daar. En ook de levering was super 2 aardige nette mensen kwamen het brengen en installeren. Dit is een aanrader.

gidiont 01-05-2015 In de winkel gekocht
Rotterdam

Duidelijke website, na een mailtje te hebben gestuurd werd ik binnen een uur gebeld met de antwoorden op mijn vragen.

Heel goed, snel reageren, mee lopen naar de auto om het netjes in te laden,

Assortiment
Ze kunnen alles leveren ook wat ze in eerste instantie niet in hun assortiment hebben voor een scherpe prijs!

Aanbeveling
Juist door het snelle reageren en het stukje persoonlijke interesse en snelle leveren van de goederen zou ik deze winkel zeker bij anderen aanbevelen

john barendrecht 30-04-2015 In de winkel gekocht

gelijk meenemen, auto voor de deur

verstand van zaken

breed

Extra toelichting
tv gekocht, en in het gesprek kwam de afvoer van de condensdroger naar voren, kreeg gelijk een slang mee om het probleem op te lossen terwijl die niet bij electroplace gekocht was. Dat is toch super.... en over de prijs is ook te praten .. ;-)

luankies 18-02-2015 Via de website gekocht

prima

Zeer netjes geholpen

Extra toelichting
Wat vragen gesteld per mail over product, bellen me netjes terug binnen 't uur. Antwoorden waren helder. Product gelijk besteld en de volgende dag stond de TV prima werkend in de huiskamer

frans_habets 03-02-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Na het lezen van alle eerdere, meest positieve, beoordelingen wilde ik dit zelf ook ervaren. Ik moet zeggen : niets dan lof over deze firma. Vriendelijk en geduldig. Tijd voor uitleg en allerlei vragen. Beslist een aanrader!! Binnen 1 dag na bestelling ook afgeleverd door DHL. Ik mocht bellen als er nog vragen waren maar ik had al een 8000 serie en was snel klaar met de installatie. Inmiddels genieten we er al van met volle teugen.

TRCAMS 28-01-2015 In de winkel gekocht
Rotterdam

Geen probleem met het vinden van de juiste producten ben prima geholpen.

Extra uitleg gekregen en netjes alle vragen beantwoord gekregen/

Assortiment
Veel hebben ze op voorraad maar helaas niet alles.

Aanbeveling
Heb geen klachten ben goed geholpen en zou zo weer terug gaan.

Extra toelichting
Heb geen problemen gehad en ben uitstekend geholpen. Toppie heb niks te klagen.

bertdruten 28-01-2015 Via de website gekocht

Zeer goede en geduldige mensen

Denken uitstekend met je mee

Kunnen ''alles'' leveren

Aanbeveling
Zooooo plezierig iets gekocht, waarbij ze super geduldig zijn

Extra toelichting
Zeer leuke en geduldige verkopers, dringen niets op, TOP aankoop gedaan, Zeker een aanrader,

abdelfattah 27-01-2015 Via de website gekocht

service is top op orde. reageren snel zowel telefonisch als per mail.

Extra toelichting
Verkopers zijn heel behulpzaam en reageren snel op vragen via de mail. Zou ze zeker aanbevelen aan anderen. Website zit er niet echt heel professioneel uit, maar dat maakt verder niet uit. Het gaat uiteindelijk om de service die je van ze krijgt.

smlodder 16-01-2015 In de winkel gekocht
Beijerlandselaan in Rotterdam

Om 17.15 uur een wasmachine gekocht en die is dezelfde avond om 19.45 uur zoals beloofd bezorgd, zonder bijkomende kosten.

Assortiment
Ruim voldoende keus in diverse merken.

Extra toelichting
De prijs wordt zonder probleem aangepast aan de laagste prijs op Kieskeurig.nl en er werden bij ons geen extra kosten in rekening gebracht voor het bezorgen, plaatsen en aansluiten.

fneijenhuisxx 06-01-2015 Via de website gekocht

makkelijk bestellen en goed telefonisch te bereiken

Aanbeveling
Uitstekende prijs, goed klantgericht (gelijk telefoon als levertijd een paar dagen later wordt.

mousnl 31-12-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
zijn eerlijk over wat ze aan service leveren. Zijn erg begaan met klant Voor wie weet wat hij precies wil hebben is het alleen nog kwestie van leuke prijsafspraak maken dan bij Electroplace bestellen.

HaZZeBaZ 22-12-2014 In de winkel gekocht
bijerlandselaan

heerlijk even rond kunnen kijken als ik vragen had mocht ik het vragen

wist bijna alles over de tv's waar ik het overhad en hebben daarna netjes onderhandeld over een beter model voor een mooie prijs

Assortiment
hebben behoorlijk veel voor het formaat winkel dat ze hebben zelfs tv's achter staan als je iets apparts wil

Aanbeveling
zeker weten goedkoopste prijs gezocht en goedkoopste prijs mee en heerlijk aardige mensen

Extra toelichting
heerlijke winkel eerste keer geweest en zeker niet laatste keer nog geholpen met het inladen service tot thuis zulke winkels moeten vechten tegen de reuzen en dat doen ze goed

Goedhart-1 10-12-2014 Via de website gekocht

Donderdags telefonisch besteld en betaald. Op vrijdagmorgen in huis.

Plezierige mensen, die doen wat ze beloven.

Assortiment
Volgens mij hebben ze alles, desnoods nemen ze het in bestelling.

Heb ik al gedaan.

Extra toelichting
Enkele jaren geleden heb ik al een televisie bij Electroplace gekocht. Ik heb hem toen in de winkel opgehaald. Wij werden toen zo plezierig geholpen, dat onze zoon later ook een TV bij hen gekocht heeft. Nu moest ik weer een TV hebben. Electroplace gebeld en weer plezierig geholpen. Donderdags telefonisch besteld en betaald en op vrijdagmorgen hadden wij de bestelling al in huis.

jrsnijders 07-12-2014 Via de website gekocht

Online besteld, betaald en binnen 24 uur in huis.

Uitstekend contact via telefoon en mail.

Assortiment
Ze hebben zeer veel in eigen voorraad of in extern magazijn.

Aanbeveling
Een zaak waar service en persoonlijk contact nog vanzelfsprekend is.

Extra toelichting
Service en persoonlijk contact is hier nog vanzelfsprekend. Dit komt natuurlijk omdat het een fysieke winkel is, die ook online verkoopt.

Luit25 06-12-2014 Via de website gekocht

snel aannemen van telefoon en bovendien een vriendelijke en prettige tefoonstem

Tv had rechtstreeks geleverd moeten worden maar kwam naar Rotterdam. Dezelfde dag telefoon dat het die middag door hen bezorgd zou worden tesamen met een andere bestelling die voor later gepland stond. De heren die hem bezorgden fantastische service.

Assortiment
Door zo een service zou ik persoonlijk graag zien dat men het assortiment uitbreid.

Zie boven

Extra toelichting
De vriendelijkheid en bovenal het afgesprokene nakomen en ook de zeer prettige prijzen.

maorits 03-12-2014 In de winkel gekocht
Rotterda,

Ook na de aankoop een super service!

Aanbeveling
De goedkoopste en een ruim assortiment. Goed advies om de juiste keuze te maken.

Extra toelichting
Goed advies, de beste prijs en ook na aankoop een goede service.

Blokkie9 29-10-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Goede service, komt afspraken na!