Electroplace - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Electroplace.

Electroplace stelt zich voor

Wij zijn een klein bedrijf met een vast team. Dagelijks kunnen wij voor u de scherpste prijzen samenstellen voor uw lcd-/plasmaschermen of witgoedapparaten. Wij zijn een onafhankelijke inloopwinkel die met lage kosten werkt. U kunt ons bezoeken en uw toestel uittesten onder het genot van een kopje koffie. Bij ons kunt u alleen afhalen. Vele modellen staan demonstratie klaar. Wij kunnen ook speciale types bestellen. Wij werken alleen met nederlandse importeurs dus U loopt geen risico.

Schrijf een review voor deze winkel

Ronald van dijk 31-03-2019

Snel, zeer goede service ,absoluut goedkoop, kortom dit is een die ook aan mijn vrienden en collega voorstel. Perfect

SBO 20-03-2019

Maandag 2 Samsung tv's gekocht voor een zeer scherpe prijs. (400 euro goedkoper dan de mediamarkt) ***dank voor de correcte informatie en afhandeling.

Groot 20-02-2019

Heel vriendelijk en beleefd personeel. Duidelijke uitleg over de levering en tijdige levering.

Jos 08-02-2019

Supersnelle reacties op mails ed. ook in de avond. Klantvriendelijke behandeling. Bij ophalen kreeg ik kopje koffie en goede uitleg. Ze namen echt de tijd om uitleg te geven en vragen te beantwoorden. Een no nonsens zaak. Ze hanteren een mooie prijs en zijn (in mijn geval) ook officiële LG dealer dus de cashback regeling geldt ook. Bij ophalen kan je lekker voor de deur parkeren.

Gerard 08-02-2019

Zeer klantvriendelijk en direct een zeer scherpe prijs met een duidelijk advies. Hebben hier de LG Oled C8 pla gekocht. Zijn ook dealer van LG dus kregen wij ook nog eens € 300 cashback.

Ger 02-02-2019

Ik zocht een bepaald type Samsung tv die ik bij div. winkels, ook de grote en bekende winkels, een te hoge prijs vroegen. Een Mail gestuurd naar Electroplace en binnen 5 minuten een reactie. Mooie tv gekocht voor een Mooie prijs en er ging zellfs nog wat af van de prijs. Ook de muurbeugel ging aardig wat af van de prijs. Toen de tv naar de auto gedragen moest worden, in de doos, liep er iemand mee. Geweldig personeel en niet opdringerig zoals bij de grote winkels die voor elke verkoop artikel een provisie krijgen.
Raad deze winkel aan voor alle producten. Nu 2 maal mijn tv gekocht bij dit bedrijf.

Laura 25-01-2019

Top service voor een top prijs! Via bol.com hebben wij hier een tv besteld. Ik ben netjes gebeld om een afspraak te maken voor de levering. Ivm de sneeuw een dag eerder geleverd! Er zat helaas een klein vlekje in ons beeld. Onze klacht is heel netjes behandeld en ondanks dat er geen voorraad was in de winkel en de leverancier hadden we binnen een week een nieuwe.

Els 16-01-2019

Je wordt netjes te woord gestaan en de tv is op de afgesproken dag geleverd. De chauffeur belde van tevoren op met de mededeling hoe laat hij er zijn zodat je niet een hele dag hoeft thuis te blijven. Qua betalings mogelijkheden geven ze je ook een keus …. je kan via Ideal betalen of cash aan de chauffeur.

Steven van Klink 03-01-2019

Heb bij Electroplace een oled tv gekocht die ik echt nergens anders goedkoper vond.
Werd netjes op de dag van levering gebeld of ik thuis was.
Tevens werd ik er ook nog op geattendeerd dat er een cash-back actie was voor deze tv.
Bij een volgende aankoop hou ik Electroplace zeker in mijn achterhoofd.

Maurice 03-01-2019

Zeer vriendelijk, snel en behulpzaam. Levering op de afgesproken tijd en dag

Richard 23-12-2018

Ruim een week geleden hier een tv aangeschaft voor een mooie prijs. Apparaat telefonisch besteld. Hierbij uitermate vriendelijk geholpen door Ugur. Volgende dag exact op de aangekondigde tijd bezorgd. Top! Deze winkel is een aanrader.

Knijnenburg 22-12-2018

Deze winkel staat voor wat ze zeggen, service, vriendelijk en de beste prijs! Wij zijn voor een TV naar R'dam afgereisd (1 uur) en je kunt je bestelling heel makkelijk afhalen afhaalparkeerplekken voor de deur. Top ga zo door. Fam. Knijnenburg uit Scherpenzeel

Kees 19-12-2018

Alles perfect, prima communicatie en zeer snelle levering. Van harte aanbevolen ! !

Hans 13-12-2018

Na veel sites en winkels bezocht te hebben voor een nieuwe oled tv ben ik bij hun geslaagd met de laagste in prijs. Telefonisch erg netjes geholpen plus de bezorging ging via een gespecialiseerd btranspirt bedrijf voor electronica. Ben zeer tevreden. Raad ze zeker aan.

Francke 11-12-2018

Uitstekende service en prijs

De winkel is geen showroompaleis maar het personeel is buitengewoon vriendelijk, hielp met het inladen van mijn televisie en gaf prima aanwijzingen over installatie en garantie. De prijs was bovendien zo aantrekkelijk dat ik hen ook bij volgende aankopen in het oog houd!

Bobby 06-11-2018

Zo hoort service te zijn!

Persoonlijke service van vakkundige mensen die met je meedenken. Contact was uitstekend evenals de snelle en tijdige levering. De tv werd op het afgesproken tijdstip geleverd. Ik ben nog nooit zo tevreden geweest.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Robert Berkel 01-11-2018

Prima service

Langs gegaan met een oude defecte Braun keukenmachine (heet tegenwoordig Foodprocessor)
Na uitgebreid zoeken in het computersysteem tot de conclusie gekomen dat het onderdeel niet meer leverbaar is
Deskundig advies gekregen voor een mogelijke oplossing en na 10 min. knutselen doet ie het weer en dat zonder kosten
Fantastisch

EPLeeflang 24-10-2018

Wat een service!!

Prachtige LG OLED TV gekocht bij Electroplace. Snelle levering en tijdens het afleveren werden mij ook goede tips gegeven. De oude TV werd ook meegenomen! Top winkel!!

Piet Berkhout 22-10-2018

Hoge verwachtingspatroon voor de volle 100 % waargemaakt

Mijn Samsung TV UE 55 NU 8070 LED naar volle tevredenheid vandaag ingebruik genomen. Miscommunicatie van mijn kant recht gezet en bestelling nadien gedaan. Prijs , levering , nazorg en het product voldoen aan mijn hoge verwachting.
Kortom.......beloftes worden bij ELECTROPLACE waargemaakt en bij een volgende aanschaf weet ik jullie wel weer te vinden. Klasse !!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ellen 22-10-2018

Snelle service

Om 16 uur een Samsung tv besteld. Anderhalf uur later werd hij al bezorgd!!!
Er werd gevraagd of ik alles kon installeren, anders kon ik gerust de zaak bellen voor hulp.
Heel prettig allemaal.

Rob 16-10-2018

Super service!!!

Prachtige LG TV gekocht bij Electroplace. Snelle levering en tijdens het afleveren werden mij ook nog wat mooie tips gegeven. Aanrader!!!

Alexander 08-10-2018

Top winkel!

Omdat wij met meerdere personen tegelijk een nieuwe TV wilde aanschaffen hebben wij telefonisch een prijs gevraagd aan deze winkel. We kregen een aanbod dat we niet aan ons voorbij konden laten gaan. Maar omdat deze prijsafspraak telefonisch was gemaakt, ga je je toch zorgen maken of de winkelier zich hieraan gaat houden. Want je hoort wel eens van die verhalen...Echter deze winkelier houdt woord. Het is een onderneming met vriendelijke mensen die waarmaken wat ze beloven.

Frits Jansink 26-09-2018

Geweldig bedrijf

Afgelopen zaterdag de Philips 43PFS5803 - Full HD tv binnen gekregen en bij het instaleren kwam ik er niet geheel uit , gebeld en ik werd heel vriendelijk te woord gestaan door een hele vriendelijke meneer en met zijn hulp wat het zo klaar . Een mooie TV voor een hele mooie prijs . Als ik weer wat nodig heb zal ik zeker eerst bij Electro place Rotterdam gaan kijken , echt een aanrader

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tevreden klant. 30-08-2018

Zeer goede en geweldige service.

Ik had een tv toestel op het oog. Bij bol.com zag ik hem en ben de prijs gaan vergelijken. Via het vergelijken van de prijs ben ik op Electroplace terecht gekomen. Heb de site bekeken en ook gekeken naar de prijs.
Ik heb met deze winkel telefonisch contact opgenomen en ik moet zeggen dat ik mijn tv toestel voor een mooie prijs heb gekocht bij Electroplace en blij mee ben met mijn aankoop.
Deze 2 heren hebben mij netjes en vriendelijk te woord gestaan. Vragen die ik had konden ze mij netjes een antwoord op geven. En ze nemen de tijd voor je.
Marco en Uhr jullie zijn top.
Samsung toestel bij deze 2 vriendelijke heren besteld gistermiddag en vandaag in de middag netjes en op tijd bezorgd door postnl.
Wat deze heren beloven maken ook zij daadwerkelijk waar. Dit is voor mij de eerste keer dat ik bij Electroplace heb besteld. Maar zal zeker voor andere producten ook bij deze 2 toffe heren een aankoop doen.
En deze site heb ik al aan mijn familie en vrienden doorgegeven mochten zij een aankoop willen doen.
Dus mensen als jullie mijn review hebben gelezen zou ik zeggen, bestel en koop bij deze
goede en vertrouwde site van Electroplace of bezoek hun in Rotterdam.
Marco en Uhr jullie zijn geweldig.
Top..

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frans Kersteman 26-08-2018

Zeer goede service.

Ik zag op de site van bol een mooie aanbieding van een oled televisie. Daar ik op vakantie was kon Bol niet over 14 dagen leveren. Ik kwam toen in kontakt met Elektroplace hier was uitgestelde levering geen enkel bezwaar.
Kortom uitstekende service en afspraak is afspraak !!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -