Electroplace - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Electroplace.

Electroplace stelt zich voor

Wij zijn een klein bedrijf met een vast team. Dagelijks kunnen wij voor u de scherpste prijzen samenstellen voor uw lcd-/plasmaschermen of witgoedapparaten. Wij zijn een onafhankelijke inloopwinkel die met lage kosten werkt. U kunt ons bezoeken en uw toestel uittesten onder het genot van een kopje koffie. Bij ons kunt u alleen afhalen. Vele modellen staan demonstratie klaar. Wij kunnen ook speciale types bestellen. Wij werken alleen met nederlandse importeurs dus U loopt geen risico.

Deze score is berekend op basis van 10 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,9

lianvermeer 29-12-2012

Vandaag en LG 55LM860V gekocht.We konden kiezen uit bezorgen of direct meenemen. We hebben hem meteen meegenomen en zijn superblij met onze nieuwe smart t.v. Prima service en vriendelijk personeel. Je voelt je vrij in je keuze en je wordt niet opgedrongen om iets te kopen.

speedy.saskia 28-12-2012

Na telefonisch contact en advies over de Samsung ES7000 hebben we de tv besteld. Deze konden we direct komen ophalen. Bij aankomst stonden de heren al klaar om ons te helpen inladen.
We zijn goed en vriendelijk geholpen en zullen onze volgende elektronische aankoop dan ook zeker weer bij Electroplace doen.

natali knijf 13-12-2012

prima advies gekregen voor de tv en meneer heeft na de aankoop ook nog eens heel veel advies gegeven ivm aansluiten van andere produkten. Volgende keer ga ik zeker weer naar electropalace.

arno van doesburg 07-06-2012

Heb enkele dagen terug een LG tv hier opgehaalt. Alles is volgens afspraak verlopen en ook de prijs was beduidend lager dan bij andere winkels.

Kon de auto voor de deur parkeren, werd geholpen met inladen van de tv en ook het betaald parkeren werd geregeld door de winkel. Gewoon goede service en mensen die weten hoe het overal zou moeten gaan. Kom hier zeker nog is terug.

tqn10 30-04-2012

Drie dagen geleden bij Electroplace een tv en soundbar van Samsung gekocht. Perfecte dienstverlening met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Prijzen (telefonisch verkregen) liggen ver onder de prijzen die vermeld staan op vergelijkingssites. De soundbar was aanvankelijk niet voorradig in de winkel, maar werd direct besteld en kon al de volgende dag opgehaald worden. Ik weet waar ik voortaan mijn electronica ga kopen!

Jos en Tilly 15-04-2012

Super vriendelijke mensen zeer goede prijs voor de tv.Heel behulpzaam hielp zelfs mee om de tv naar de auto te brengen.Echt n aanrader deze winkel.We zullen familie kennissen en vrienden zeker aanraden deze winkel te bezoeken.

Arno54321 28-01-2012

Winkel gevonden via internet, na telefonisch contact prijs afgesproken. Vriendelijke bediening en goede uitleg over de cashback actie van Samsung. Hulp bij het inladen.
Service kan niet beter, een echte aanrader.

christavan 05-01-2012

even gebeld kon hem gelijk ophalen en zeer lage prijs
vriendelijke jongens

Cees71 04-10-2011

Na prijsopvraag en bestelling een vlotte levering.
Bij afhalen een prima ontvangst met koffie en parkeerkaart.De afgesproken prijs werd waargemaakt en bovendien goede voorlichting over de lopende Samsung actie.Hulp met inladen.Kortom een uitstekende aflevering.

janitjoe 13-02-2011

5,5
Een prima winkel met prima prijzen daar heb ik niks op aan te merken, alleen jammer dat ze qua accesoires de absolute hoofdprijs vragen.
Ik kocht een muurbevestiging voor mijn led tv en deze bleek na thuiskomst 2x zo duur te zijn dan andere winkels. Ja dat doe ik inderdaad toch zelf maar je verwacht toch van winkel dat ze concurrende prijzen hanteren.
Ik heb ze een mail gestuurd en hoopte op reactie, helaas niet gekregen. Daar trek ik mijn conclusie uit.

Richard Si 22-01-2011

Na enige tijd gezocht te hebben op het internet uiteindelijk bij deze winkel terecht gekomen. De gewenste tv moest besteld worden, maar kom hem na 2 dagen al ophalen. Bij aankoop van accesoires voor de tv zonder te vragen een hoge korting gekregen. Echter bij thuiskomst en installatie bleek de tv niet Ziggo gecertificeerd te zijn. Direct contact opgenomen met de winkel, waar direct positief werd gereageerd. Het was totaal geen probleem om de tv om te ruilen voor een andere tv en indien ik niets kon vinden naar mijn smaak was het ook mogelijk om het totaalbedrag retour te krijgen.
Bij de installatie heb ik prof.installateur ingehuurd en zelfs deze kosten wilden ze nog vergoeden.
De tv is door de winkel zelf opgehaald en ik heb netjes mijn geld retour gehad.
Indien ik de geschikte tv heb gevonden ga ik zeker weer naar deze winkel toe, echt een aanrader met ouderwetse service!!
Een echte winkel met internetprijzen, wat wil je nog meer?!

Aurora1262 17-01-2011

Eerst op internet rond gekeken, naar de TV welke wij op het oog hadden. Zo ook op de site van Electroplace. Ik moest, volgens de site, even bellen om de prijs te weten te komen. Tijdens dit gesprek gaf meneer gelijk eerlijk aan dat het door mij gewenste formaat "37" prijstechnisch bij electroplace niet aantrekkelijk zou zijn voor ons. Hij heeft keurig uitgelegd waarom dit het geval was. Gelijk gaf hij aan dat hij wel een hele goede aanbieding had van de zelfde tv in "40". De prijs welke hij (telefonisch)noemde voor de "40" was beduidend lager dan alle andere winkels. Daarnaast gaf hij nog extra info waar ik op moest letten als ik toch te "37" ergens anders zou kopen. Uiterst vriendelijk! Na enig overleg thuis en er een nachtje over te hebben geslapen toch besloten om voor de "40" te gaan. Maar ja, ga je er dan 70 km heen en 70 km voor terug rijden? Komt de prijs toch zo'n €21.-( benzine) hoger uit dan wanneer je besteld op internet.Gezien het uiterst prettige telefonische gesprek hebben wij besloten om dit toch te doen. Volgende dag eerst even gebeld of de tv voorradig was. Dit was het geval en men bood gelijk aan deze apart te zetten zodat we niet voor niets zouden komen. Wij op weg naar Rotterdam.
Prima parkeergelegenheid. Werden keurig ontvangen.
TV stond al keurig klaar. Meneer was uiterst vriendelijk gaf nog extra bruikbare info omtrent garantie.
Was een zeer prettige ervaring om hier te kopen. Hier is de klant nog duidelijk koning! Deze winkel is een echte aanrader.

Gerritxy 16-01-2011

Eerst rond gekeken, ook op internet, naar de TV die ik wilde hebben. Bij toeval op de site van Electroplace terecht gekomen. De prijs die zij noemden (telefonisch) gaf me in eerste instantie te denken: beduidend lager dan andere, ook internet aanbieders. Zou dat wel goed zitten!
Toch er heen gereden, 100 km!
Ik heb er geen spijt van gekregen. Kon mijn auto voor de deur kwijt, de parkeermeter werd door hun betaald.
De door mij bestelde TV stond al keurig klaar. Behulpzaam bij het inladen, zo hoort het wel maar waar kom je dat nog tegen.
Duidelijk advies voor eventuele randapparatuur.
Niet opdringerig.
Kortom: Correcte bediening en zeer interessante prijs.
Het was de 100 km zeker waard.

Fam. Verboom Spijkenisse 16-01-2011

Prima service,geven het gevoel dat de klant koning is!en geen nummer.Zelfs met het inladen van de omvangrijke doos in je auto helpen ze je!Perfect!!Ook accesoires bieden ze tegen zeer scherpe prijzen aan!

bvliegen 16-01-2011

Meneer Oer maakt een zeer fatsoenlijke indruk, niet opdringerig en doet zo z'n best voor je dat je bijna gaat schamen. Hij had een goede aanbieding, en helpt je ook nog dragen naar de auto. De TV is een echte nederlandse samsung, met echte nederlandse garantie. Je kunt beter niet tijdens de spits komen denk ik, want het verkeer in rotterdam loopt dan niet echt lekker. Tip: ik kon parkeren voor de deur, en heb toen binnen gevraagd hoe de automaat werkte en toen betaalde meneer oer de parkeerkosten. Misschien werkt dat vaker zo?

martist 13-01-2011

Heb vandaag een tweede maal een hdtv gekocht bij deze winkel.Twee jaar geleden een plasma tv.
En dit keer een lcd tv.
Eerst op internet gekeken voor de tv , daarna hun gemaild of hij voorradig is en wat de prijs bij hun is.
Als dat nou net iets verschilt met internet , daarvoor kan je naar een winkel , word je te woord gestaan , en kan je van alles vragen.
Een no nonsense winkel , waar je gewoon tegen een goede prijs spullen kunt kopen.
Voor een derde tv zal ik ze zeker weer mailen.

M.v.g.Tony

roshquas 28-12-2010

TOPSERVICE
Wij hebben een philps tv aangeschaft in aug2010 en alleen maar problemen mee ondervonden door de service en klantvriendelijkheid van de mannen van electroplace mogen wij binnenkort hoop ik gaan genieten zonder problemen van onze nieuwe Sony TV

mad and joe 20-12-2010

Hele toffe bediening en super snelle levertijd met scherpe prijzen

Ricklg42le8500 05-12-2010

Zeer vriendelijke medewerkers. Liepen mee naar de auto om de tv in te laden (waar zie je dat nog).

Mn mond viel open hoeveel service ik kreeg. Niet te vergelijken met die grote keten met rode letters...

Ik had deze tv via een webshop besteld en toen ik binnenkwam wisten ze al wie ik was en welke tv ik kwam halen.

sjaak57 24-10-2010

een goede winkel met een goede goedkope prijs vergeleken met andere op de website.
goed geholpen door eigenaar en ook nog wat te regelen met de prijs.
was al een jaar geleden hier ook geweest en toen was de prijs van mijn andere tv hier op dat moment ook al de goedkoopste.

Fam. Terra 22-09-2010

Vandaag onze nieuwe TV opgehaald. Wij werden perfect geholpen door fantastisch aardige mensen. Goed advies, ook voor als het eens mis zou gaan met de TV. We hoefden zelfs de TV niet naar de auto te dragen, ook daar hielp de winkelier ons mee. Verder is de winkel prima bereikbaar met parkeergelenheid voor de deur. Wel betaald parkeren. u gelooft het niet € 0.10 per half uur. Echt waar, 10 cent. Hier wordt je duidelijk door niemand afgezet, niet door de winkelier maar ook niet door de gemeente Rotterdam. Kortom, een prima adres.

harm023 13-06-2010

Ze willen persé de goedkoopste zijn.
Leveren de apparaten voor een belachelijk lage prijs, niks geen addertjes onder het gras.
Als je iets ergens anders goedkoper kunt krijgen en ze kunnen er niet onder, halen ze van een ander produkt iets van de prijs af.
Maken excuses voor als je iets langer op je produkt hebt moeten wachtten....ligt volgens mij aan de groothandel/leverancier en niet aan hen.
Geven je handige tips mee, zodat je het aangekochte produkt evt. makkelijk kunt retourneren. En geven duidelijke instructies mee voor de cash back actie van Samsung

Pim. 29-03-2010

Super geholpen, erg vriendelijk, veel aandacht voor je.

CarolinaH 03-03-2010

Prima service! Goed alternatief geboden toen product uitverkocht bleek. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Grote doos werd zelfs naar de auto gedragen. Deze winkel beveel ik aan!

reinie1 20-02-2010

Gisteren een televisie besteld
en vanmorgen opgehaald,zeer vriendelijke ontvangst,goede
parkeergelegenheid.
Kreeg meteen koffie aangeboden.
Er werd alle tijd genomen voor
informatie, kortom topbedrijf!!

Teuntje.teuntje 13-02-2010

Bijna 2 jaar geleden een tv gekocht omdat de prijs bij Kieskeurig gunstig was.
Nu is de tv kapot gegaan maar we hebben onmiddelijk een vergelijkbaar iets duurder type tv ervoor in de plaats gekregen met weer 2 jaar garantie.

housetechno 13-02-2010

Wat een topwinkel, perfecte service zowel voor de verkoop als na de verkoop.

jannink 08-02-2010

De site van Electroplace is een vage afspiegeling van wat je aantreft als je de winkel op een andere manier benaderd.
Telefonisch altijd bereikbaar en je wordt dan geholpen met een vriendelijkheid en deskundigheid die ik nog maar zelden aantref. Bij een vraag krijg je dus een antwoord dat toegesneden is op de persoonlijke wens. Geen standaard antwoord van: "wel iets duurder maar dan heb je ook wat"(..).
Voordeel van de Electroplace is dat het geen schimmige virtuele aanbieder is, maar een fysieke winkel met met mensen van vlees en bloed. Met bovendien het hart op de goede plaats hebben. Bij een bezoek aan de winkel staat kennelijk de tevredenheid van de klant voorop. Nou tevreden ben ik vanaf nu zeker. Ook na de verkoop belde ik met een paar vragen, waar men alle tijd nam om die te beantwoorden.
Absoluut een winkel om te bezoeken of te bellen, voor advies maar ook voor de prijs. Want tegen de prijzen die Electoplace biedt kan (niemand) op.

jvharskamp 20-11-2009

Prima winkel netjes geholpen vragen netjes beantwoord ,philips lcd 37" pfl 9604/H was nergens op voorraad hier kon ik hem gelijk halen en niet duur
ik heb heel internet af gestroopt maar deze zaak staat niet bij de goedkoopste bedrijven.
Maar kieskeurig het bedrijf verdient wel een notering
overzichtelijke website,goed bereikbaar,bellen en als het op voorrraad is gelijk halen
Ik ben dik tevreden,en ben keurig geholpen

Dagger 05-09-2009

Alles zeer duidelijk, goed te bereiken, bestelling binnen 1 dag in huis en de
verkoper liep zelfs mee naar de auto om de TV te dragen.

Kortom: Perfect!

sloots 04-09-2009

Na mn werk wilde ik een tv ophalen, maar ik kwam hopeloos vast te zitten in het
verkeer door een ongeval. Hoewel ik had afgesproken voor 18u in de winkel te
zijn. Ik heb onderweg meermalen gebeld en men was bereid te wachten.
Uiteindelijk toch mn tv ingeladen en afgerekend (voor een prima prijs) rond de
klok van 19u!

Dat is service.

jan van oegstgeest 15-06-2009

In een woord een superwinkel.Een ruime assortiment met ter zake kundig
personeel. De prijs is nergens zo laag als hier. Maar hierdoor wordt niet
ingeleverd op bereikbaarheid of aftersale of service.
Geen vraag is te veel. Overal probeert men een oplossing voor te zoeken.
Groot voordeel van deze (internet)-winkel is dat het ook werkelijk een echte
winkel is. Waar je naar toe kan (bijv. afhalen) en je mensen kan spreken voor
vragen en verdere uitleg. Dus geen anonieme emails van virtuele websites.
Voor mij een unieke ervaring en de moeite van even omrijden meer dan waard.Als
ik weer eens (elektro)apparatuur nodig heb, bel ik eerst weer deze winkel als
eerste voor ik verder zoek.

Dirk van Oegstgeest 11-06-2009

Voor o.a. Samsung LCD TV's heeft deze Rotterdamse winkel de laagste prijs van
noord-west Europa!
Bovendien met Nederlandse garantie, dus geen geinmporteerd Duits model.
De zaak kan je gewoon bellen en je krijgt direct een man aan de lijn die je een
goed en correct advies geeft. De stomste vraag wordt met geduld beantwoord, net
zo lang tot je begrijpt wat je wil en je weet wat je wil aanschaffen.
Als elektronische spullen wil aanschaffen, bel deze zaak dan eens op. Op de
site staat namelijk lang niet alles, zeker de prijs alleen al, is een goede
reden om er eens een telefoontje aan te wagen.
Je kan je spullen afhalen of laten bezorgen.
Samenvattend: Goed telefonisch bereikbaar, deskundig advies, laagste prijs,
Nederlandse inporteur en tenstlotte een gewone winkel waar je langs kan.

Jan Ultee 08-06-2009

De website heb ik als goed beoordeeld, omdat hij maar matig beeld geeft van
de feitelijke situatie:
1) de eigenlijke winkel is heeft een zeer ruime voorraad apparatuur.
2) Is perfect telefonische bereikbaar.
2) Je krijgt er advies zonder dat ze je maar iets willen aansmeren of opdringen.
3) De prijs is een eyeopener. Ik heb veel gezocht, maar nergens zo lage prijs
gevonden.
4) Die lage prijs gaat zeker niet ten koste van de snelle aflevering (thuis).
Als een item overigens niet voorradig is, wordt het besteld en is het meestal
al de volgende dag beschikbaar.
4) Bovendien krijg je producten betrokken van de Nederlandse importeur, dus
niet via de parallele import, hierdoor geen geduvel met garantie.
5) Na aankoop is het niet inpakken en wegwezen: men is te allen tijde bereikt
om je met raad en daad ter wille te zijn.
Dit is absoluut een top zaak!
Bedenk overigens goed het is een zaak met een fraai internetsite, maar er staat
gewoon een perfecte fysieke winkel achter met gewone service-gerichte mensen.
De absolute top in prijs, bereikbaarheid,betrouwbaarheid en service. Bel gewoon
maar.

a-c-van-eijnsbergen 10-03-2009

Informatieve website.

Prima bereikbaar, zowel telefonisch als per auto.

Gewenst apparaat voor mij gereserveerd, prima geholpen bij aflevering.

Nette zaak, prima prijzen, no nonsense!

Alkmaar14 24-02-2009

Adequaat, snel, goed en eerlijk geholpen door vriendelijk personeel.
Gebruikt geen verkooppraatjes eerlijk en duidelijk.
Volgende aankoop gaat zeker via Electroplace, Beyerselaan in Rotterdam.

RB Rotterdam 15-02-2009

Goede winkel. Heb er gisteren de Samsung LE52A656 gehaald.
's morgens gebeld of ze er genoeg op voorraad hadden. Bood zelf aan om de TV
even apart te zetten, omdat ik pas in de middag langs kon komen.

Goede service, geen import producten. TV komt gewoon bij Samsung Delft vandaan
wat erg prettig is met de garantie. Mócht er ooit iets mee zijn dan hoef je er
niet zelf mee op pad, dan heb je gewoon aan huis support.

Verder goede service in de winkel en erg relaxed personeel. Ik stond er ver weg
geparkeerd, maar lopen gewoon met de tv op een steek karretje achter je aan om
'm in de auto te zetten.

Al met al goede winkel dus.

Robbin Roodenburg 15-02-2009

goede zaak brengen product naar de auto en helpen met in laden en ze zijn
goedkopp wat wil je nou nog meer.

michielstroo 26-01-2009

2 Samsung le40a552 tv besteld.
Keurig gebeld en apart gehouden door de winkel.
Is de moeite waard om heen te gaan ze hebben scherpe prijzen.
Wij hadden een prijsverschil van +- € 200,00 per tv met de Media Markt hier in
Zeeland.

fredloos 19-01-2009

Ik heb onlangs een samsung televisie in deze winkel gekocht. Een scherpe prijs
voor betaald en van een goed advies voorzien. Service is prima, duidelijke
uitleg. Een kleine ondernemer die weet hoe je klanten tevreden maakt.

bensteenbergen 09-11-2008

Wij zijn heel goed ontvangen door het personeel van deze winkel en de
informatie die we kregen was ook goed! Een hele goede service!!

StevenH 30-10-2008

Nieuwe Samsung TV was vlug overal uitverkocht maar ElectroPlace communiceerde
duidelijk over wanneer er een nieuwe levering van Samsung zou komen en heeft
een TV voor mij opzij gezet. Ik heb daarop een afspraak gemaakt om in de winkel
langs te komen en vervolgens stond de TV daar voor me klaar. Ik mocht daar de
Wiselink functionaliteit rustig uitproberen en heb vervolgens de TV gekocht. De
service was top en alle afspraken zijn nagekomen.

De combinatie van web-shop en showroom is uiterst nuttig. Je wilt toch even
kijken naar wat je koopt!

Ik heb nog geen ervaring met de after-sales, so far so good met de TV.

De web-site kan wel wat beter. Internet Explorer 8 beta II vond de bewegende
graphics ook niet echt leuk.