Electroplace - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Electroplace.

Electroplace stelt zich voor

Wij zijn een klein bedrijf met een vast team. Dagelijks kunnen wij voor u de scherpste prijzen samenstellen voor uw lcd-/plasmaschermen of witgoedapparaten. Wij zijn een onafhankelijke inloopwinkel die met lage kosten werkt. U kunt ons bezoeken en uw toestel uittesten onder het genot van een kopje koffie. Bij ons kunt u alleen afhalen. Vele modellen staan demonstratie klaar. Wij kunnen ook speciale types bestellen. Wij werken alleen met nederlandse importeurs dus U loopt geen risico.

Schrijf een review voor deze winkel

Esther 29-06-2017

Superblij mee!

Zondagavond een TV besteld, deze zou dinsdag geleverd worden. Maandag werd ik gebeld met de vraag of het ook maandagavond kon: fantastisch!

Johan154 28-06-2017

Snelle service

Al eerder goede service ervaren met dit bedrijf met de aankoop van een wasmachine.
Nu voor me ouders een mooie tv besteld.

Ik had wat vragen over de tv voet die ik niet goed gemonteerd kreeg.. Ik een mail gestuurd en direct werd ik gebeld voor hulp compleet met fotos (hij zat gewoon goed)

Super service marco!

We komen hier zeker terug

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jolanda 15-06-2017

Top Service

Na wat googelen bij Electroplace terecht gekomen, had al een tv op het oog.
Na telefonisch contact voor wat vragen, waar kon ik deze gewoon telefonisch bestellen.
Heb om half 1 gebeld, om half 2 stond de bezorger al voor de deur, geweldig wat een service.
We hebben er langer over gedaan om een tv uit te zoeken, dan de tijd dat deze bezorgd werd.
Geweldige service, zeer snelle levering,bereikbaar telefoonnr , vriendelijke medewerker, en bezorger, en goedkoper dan alle grote concurrenten.
Top, ik kom hier zeker terug.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Andrea 04-06-2017

Snelle levering

Op zondag een tv besteld en de volgende ochtend al in huis. Dat noem ik pas een snelle levering. Daarnaast heeft de afhandeling van de bestelling correct plaatsgevonden.

Geert 04-05-2017

Geweldige service

Nog niet veel gemaakt welke uitstekende service jullie geven, zeer tevreden over het tv toestel en de service erna, bedankt

van Puffelen 04-05-2017

Fijn en vriendelijk geholpen

Ik ben zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen en er is mijn ook nog even precies vertelt waar ik moest opletten met het op hangen van mijn TV. Het zijn vaak de kleine dingen die het zo belangrijk en gemakkelijk voor je kunnen maken.

Ton uit Breda 24-04-2017

Top winkel met top service en top prijzen!!

Via site nieuwe televisie van Samsung aangekocht. Na online betaling werd mijn bestelling meteen doorgezet middels enkele mails. Vervolgens werd ik ook door een medewerker gebeld met de vraag wanneer ik mijn televisie wilde hebben....en mij werd verteld dat hij de volgende dag afgeleverd zou worden. Verder kreeg ik nog enkele tips vwb mijn gekochte televisie! Helemaal top en ik kreeg idd de volgende dag de tv netjes geleverd door PostNL. Naast het persoonlijke contact was ik ook heel erg tevreden over de prijs, in de meeste winkels waaronder ook Mediamarkt en enkele andere webshops stond mijn tv voor €200 meer geprijsd dus dit zit ook goed bij Electroplace! Dus zeker een aanrader voor wie prijs en goede service erg belangrijk vinden!!!👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

D. van Noije 12-04-2017

Zeer goede service

Na een tv te hebben besteld die geen helder beeld gaf had ik gelijk contact opgenomen met Electoplace. Hun reactie op mijn mail kwam zeer snel en ze hebben getracht alle hulp te bieden het probleem te verhelpen. Toen bleek dat dit niet ging lukken gaven ze uit zichzelf aan dat ze de tv terugnamen. Ook hierin hebben ze uitstekende hulp verleend door contact op te nemen met de tussen leverancier. Via deze weg een compliment voor de geleverde service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

cees zanoni 09-04-2017

Service ten top

Echt een zaak gericht op service en dan ook nog eens de goedkoopste, een flatsccreen besteld werd gelijk gebeld of hij ging hangen of staan en een paar tips en de mededeling dat hij morgen bezorgd word. Prima zaak meet de nog ouderwetse service die we bijna nergens meer kunnen vinden

Klant uit Zeeland 07-04-2017

Wat een superservice!!!

Wat een super goed bedrijf is Elektroplace! net een samsung-tv besteld om 16.35 en morgen wordt deze al geleverd (op zaterdag). Als je dus belt wordt er super snel telefoon opgenomen en gelijk goed geholpen en dat voor de laagste prijs! dat maak je niet vaak mee.
Ik zou iedereen aanbevelen om hier je Electronica te kopen.

Donny Hereijgers 07-04-2017

Geweldige shop

Ik heb hier laatst een nieuwe tv besteld, de webshop is makkelijk in gebruik.
Ze bieden hun producten vele malen goedkoper aan dan bijv. Een mediamarkt enz...
Goede klantenservice, je kunt je bestelling stap voor stap volgen. En het werd snel geleverd.
Dus voor mij een dikke 10.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Richard Bremer 25-03-2017

Zeer klantvriendelijk

De eigenaar heeft het helemaal begrepen , hij is heel erg klantgericht , en de prijs/prestatie verhouding van de producten is top. We hebben gister een Samsung Smart tv gekocht. Duidelijke uitleg , goed meedenken, prima service en garantie . Deze zaak bestaat al 27 jaar en is top in Rotterdam. Ten zeerste aanbevolen.

Hans425 23-03-2017

Eindelijk een webwinkel die het NEDERLANDSE model verkoopt

Ik ben er heel lang mee bezig geweest om mijn keuze te bepalen. Uiteindelijk viel deze op de Samsung UE55KU6400. Toen de juiste winkel vinden. Prijs vond ik heel belangrijk. Ik dacht een winkel in Rotterdam gevonden te hebben die 5 jaar garantie verstrekt. Na een paar dagen kreeg ik de reactie dat de televisie niet meer leverbaar was en ik een alternatief moest kiezen. Die had ik opgegeven en na een paar dagen kwam er weer een reactie dat dit niet mogelijk was. Toen op zoek naar een andere winkel. De meeste goedkope winkels halen hun tv's uit het buitenland. Dat wil ik niet! Dan zit er maar één afstandsbediening in. Canal Digitaal werkt meestal niet, net als de CI+ module. Hoe zit het met garantie? Toen belde ik met Electroplace en kreeg de toezegging dat zij het NL model verkopen, met SXXN achter het typenummer. En inderdaad! Gisteren heb ik de televisie ontvangen, supersnel met PostNL. Twee afstandsbedieningen en niet er eentje los bijgeleverd of achteraf in de doos gedaan. CI+ module werkt. Canal Digitaal werkt. Alles in orde en voor een zeer interessante prijs! Ik ben dik tevreden. Nu nog op zoek naar een geschikt audiosysteem, waarbij ik met één afstandsbediening de televisie en het audiosysteem kan bedienen.

Bram 20-03-2017

dubbele aanschaf Samsung UE49KU6400 LED

Omdat ik zowel voor mijn dochter als mijzelf graag een nieuw TV toestel wilde aanschaffen met een lekker groot scherm, had ik via het internet deze winkel(s) gevonden in Rotterdam.
Maar omdat ik altijd graag van tevoren wil weten met wat voor een zaak ik eventueel in zee ga, had ik een afspraak gemaakt om de toestellen eerst eens even te komen bekijken. In de zaak aangekomen werd ik direct hartelijk ontvangen en werd mij verteld dat de toestellen voor mij eventueel klaar stonden om direct mee te nemen. Vervolgens ben ik in de zaak eerst even het toestel gaan bekijken en keuren en kwam tot de conclusie dat het voor dit toestel een verdomd mooi prijsje was en heb dus uiteraard de aankoop gedaan. Na het afrekenen werden de beide verpakkingen een voor een voorzichtig open gemaakt en gecontroleerd of alle onderdelen aanwezig waren en werden ze ook eerst nog even getest of ze het ook daadwerkelijk deden! Daarna werd alles weer keurig terug geplaatst en de dozen zorgvuldig dichtgeplakt. Tenslotte werden ze nadat ik mijn auto had voorgereden keurig in mijn auto geladen, zodanig dat er echt niets mis kon gaan. Heren van Electroplace hartelijk dank voor de geweldige goede service en er is echt niets gelogen over de kwaliteit van dit prachtige toestel, ik geniet er nu echt elke dag van, vooral als ik weer eens een sportwedstrijd live mag aanschouwen

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

W post 20-03-2017

Geweldig en heel snel geleverd

Om de prijs. Ze waren de goedkoopste en werd per telefoon goed geholpen door de verkoper. Alleen was hij vergeven dat je boutjes nodig had voor de televisie beugel m8 45mm .Maar even gehaald.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

familie hellevoetsluis sent. 25-02-2017

electroplace

ik heb in een half jaar een wasmachine wasdroger en een vaatwasser gekocht bij electroplace. heb overal eerst gekeken naar de prijzen en bij electroplace kwam ik elke x het voordeligste uit! tevens is de service uitstekend!!!!!! nergens krijg je nog zo n goede service, dit verdient een zeer hoge waardering! snelle levering en beste prijs!!!! echte aanrader.
mvg familie Hellevoetsluis

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A.F.Stam 20-01-2017

het bestaat nog!!! een winkel waar de klant koning is!!!

Een winkel waar je nog direct telefonisch contact mee kan maken, zonder keuzemenu's, zonder wachten met harde muziek in je oor, gewoon direct de juiste man aan de lijn.
Alle vragen direct beantwoord, bezoek aan de winkel, koffie, alle informatie die je wil hebben over het gewenste product, en meer, oplossingen voor aansluitingsproblemen, waar ze bij Mediamarkt,BCC,Electroworld,CoolBleu,Correct,Expert, etc. nog nooit van gehoord hebben.
Bovengenoemde zaken kunnen hier niet aan tippen. Persoonlijke service en een prijs waar je van droomt voor het gewenste artikel. Wat ik in de toekomst ook nog nodig mocht hebben aan artikelen die ze bij Electroplace verkopen, die koop ik dan uitsluitend nog daar!
Voor iedereen: ga eerst hier kijken en informeren, kijk dan verder om je heen en je zult zien, dat je automatisch weer hier terugkomt!
Een dikke welverdiende 10!
A.F.Stam

Pluspunten

• Persoonlijke benadering,klant is koning.
  • Deskundigheid en prijs.

Minpunten

• Geen.

Hans uit Amsterdam. 17-01-2017

UITSTEKEND EEN DIKKE 10.

Zeer tevreden met de aankoop van mijn Samsung TV. Echte originele producten voor de BENELUX bestemd. Zeer vriendelijk personeel die heel erg behulpzaam is. Voortreffelijke services waar ik afgelopen zaterdag van gebruik mocht maken. Had niet beter kunnen wensen. Echt een aanrader voor een ieder en ook voor mij bij een volgende aankoop. Graag TOT ZIENS. TOP. Hans uit Amsterdam.

Pluspunten

• snelle services
  • vriendelijk
  • deskundig
  • betrouwbaar

Minpunten

• ABSOLUUT NIET

Mutsaers 12-01-2017

Uitmuntend, excellent.

Zocht een TV waar ik mij al uitvoerig op had georiënteerd. Ben zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Heb de TV zelf opgehaald en werd fantastisch geholpen Collega bedrijven kunnen aan de klantvriendelijkheid een voorbeeld nemen! Uitmuntend, excellent. Andere woorden schieten tekort.

Pluspunten

• Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid, parkeergelegenheid

Minpunten

• Geen enkele!

H. Proost 09-01-2017

Tevreden

Zocht een TV waar ik mij al op had georiënteerd. Belde deze zaak en werd zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Heb de TV zelf opgehaald en werd op dezelfde vriendelijke en deskundige manier geholpen (tot en met het in de auto tillen van het toestel).
Een aanrader!!

Pluspunten

• Vriendelijk
  • Deskundig
  • Prijs

PEB1976 09-01-2017

Supergoed!

Mijn ervaring met deze winkel is heel erg goed. Contact opgenomen met hen, alvorens bestelling te plaatsen. Deskundige, en naar mijn idee, eerlijke uitleg. In 1 dag geleverd en zeer netjes verpakt. Dit was mijn tweede bestelling bij hen, dus dat zegt wel genoeg. Goed bezig electroplace!!!

Pluspunten

• Deskundige uitleg
  • Snelle levering
  • Vriendelijkheid
  • Doen wat ze moeten doen

Marcel 28-12-2016

Zo hoort het!

Zeldzame combinatie van de beste service en klantvriendelijkheid, enorm veel productkennis en de laagste prijs!

Pluspunten

• Service!
  • Breed assortiment!

Ernst 30-11-2016

Perfecte bediening en service

Ik kocht er een Samsung HD-TV en een muurbeugel. Uitstekend advies, klantvriendelijke benadering, kopje koffie en mijn aankoop tot in de auto gebracht.

Gert Jan 13-11-2016

Persoonlijke service

Uitstekende service en toch scherpe prijs. TV conform volgende dag netje op tijd geleverd. Gekozen model was door vele verkopen bijna uitverkocht, aanbod gekregen om een luxer model geleverd te krijgen zonder meerkosten. Echt top
Slagroom op de taart.

Pluspunten

• Duidelijk communicatie
  • Upgrade aanbod

Gustavo 10-11-2016

Zeer klantvriendelijk

Ik had een Samsung tv uitgezocht en vond hem bij Electroplace online voor zo'n 250 euro minder dan bij MediaMarkt. Na telefonisch contact bleek hij in voorraad maar de prijs zou in de middag toevallig verhoogd worden. Electroplace bood aan om er 1 opzij te zetten die dan nog voor de oude prijs opgehaald kon worden. Alles volledig volgens afspraak. Top!

Pluspunten

• Enorm prijsverschil met grote zaken
  • Vriendelijke service, afspraak=afspraak
  • Medewerker hielp met tillen van de tv naar de auto