Electroplace - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Electroplace.

Electroplace stelt zich voor

Wij zijn een klein bedrijf met een vast team. Dagelijks kunnen wij voor u de scherpste prijzen samenstellen voor uw lcd-/plasmaschermen of witgoedapparaten. Wij zijn een onafhankelijke inloopwinkel die met lage kosten werkt. U kunt ons bezoeken en uw toestel uittesten onder het genot van een kopje koffie. Bij ons kunt u alleen afhalen. Vele modellen staan demonstratie klaar. Wij kunnen ook speciale types bestellen. Wij werken alleen met nederlandse importeurs dus U loopt geen risico.

Deze score is berekend op basis van 39 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.7

Abdelfattah 26-11-2017 In de winkel gekocht

TOP Service en uitstekende prijzen

Electroplace ken ik nu al een tijdje en van de week mijn 4de aankoop bij electroplace gedaan.
De eerste bestellingen waren online gedaan en netjes de volgende dag volgens afspraak afgeleverd. De bestelling online plaatsen was gemakkelijk en betaling via ideal ging vlotjes. Website is eenvoudig, maar niet mobiel geschikt. Website heeft wat aandacht nodig.

De winkel is in vergelijking met de grote ketens heel klein, maar het assortiment is groot en voor elke portomenee is wel wat verkrijgbaar.

De winkel bevind zich in een drukke winkelstraat tegenover het mediamarkt. Parkeren voor de winkel is mogelijk indien je geluk hebt. De auto kan wel verder in de straat geparkeerd worden. De heren van electroplace zijn behulpzaam en brengen de aankopen netjes naar de auto en helpen bij het inladen.

Door het ophalen van de tv kwamen de bezorgkosten te vervallen en kreeg ik dit als een extra korting.

Ik raad zeker de winkel aan, en mijn volgende aankoop zal gegarandeerd weer bij electroplace zijn tenzij ik elders een betere deal vind.

De prijzen zijn zeker concurrerend en electroplace doet mee met alle acties mee. Zelfs buiten de actie periodes zijn de prijzen bet er dan bij de concurrent.

Pluspunten:

Klant vriendelijk
Prijzen
Behulpzaam
Goed bereikbaar ( telefonisch en email )

Minpunten:

Website kan beter

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rob V 24-11-2017 In de winkel gekocht

Persoonlijke aandacht, lage prijs

Bij Electropalce wordt je gewoon goed geholpen, door medewerkers die kennis en aandacht hebben. Ze vertellen ook eerlijk wat de kenmerken zijn van de diverse keuzes die je hebt.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jolanda 04-11-2017 In de winkel gekocht

Topservice!

Elektroplace heeft net mijn nieuwe wasmachine afgeleverd en wat een topservice! Niets is de mannen te veel en alles wordt voorzichtig en netjes behandeld. Dit is al de derde keer dat we hier wat gekocht hebben en nog nooit teleurgesteld !!

Brian trinks 04-11-2017 Via de website gekocht

Super service

Hier een mooie curved smart tv gekocht, moest wel even een weekje wachten omdat het besteld moest worden...na een week een telefoontje dat de tv binnen was en meteen betaald en volgende dag in huis! En dat allemaal voor een prima prijs mensen van electroplace, super bedankt!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tim van Veen 26-10-2017 In de winkel gekocht
Beijerlandselaan

Oude tijden herleven, toe was geluk heel gewoon.......

Al jarenlang een klant, die je eigenlijk tekort doet met dat woord.
Het voelt elke keer weer als thuiskomen bij Marco en mijnheer Uhr.
Koffie staat klaar en er is gelegenheid voor een babbel.
Zo ook deze keer, toen ik kwam vertellen, dat onze Samsung droogmachine stil was gevallen.
Direct de TD geregeld en vandaag vakkundig hersteld garantie.
Zo'n 10 jaar geleden voor de eerste keer kennis gemaakt met de klantvriendelijkheid en service, die ergens anders ver te zoeken is, toen we onze Panasonic plasma kochten.
Voor ons nooit een andere zaak voor onze aankopen!!!!
Petje af voor iedereen, die hier bezig is!!

Panky 18-10-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Gewoon goud eerlijk een scherpe prijzen

Zeer scherpe prijs, goede kennis van zaken, prettig contact, prima service,
Ga daar zeker meer kopen wanneer ik wat nodig heb.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ron Gal 10-10-2017 Via de website gekocht

Telefonisch prima geholpen.

Na wat googelen bij Electroplace terecht gekomen, had al een tv op het oog. Na telefonisch contact met een vraag en werd daarna prima geholpen.
Zeer snelle levering , vriendelijke medewerker, en goedkoper dan alle grote concurrenten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tim L. 28-09-2017 In de winkel gekocht

Liefst geef ik een 12!

Echt een fantastisch bedrijf. Ik ben fan van Coolblue en dacht een beter bedrijf bestaat niet.
Maar deze heb ik toch gevonden! Om eerlijk te zijn geloofde ik de reviews eerst niet.
Maar mocht je het niet geloven, bel ze op en dan begrijp je direct al wel waarom.
De beste prijs en ze bieden je meer service aan dan dat je zou verwachten.

Het is eigenlijk best oneerlijk dat dit bedrijf niet kan groeien door bedrijven als Coolblue en Mediamarkt. Dit terwijl ze echt beter zijn! Ik geloof nu nog steeds eigenlijk niet dat ik een betere winkel heb gevonden.

Richard S. 21-09-2017 Via de website gekocht

Prima service en directe persoonlijke contacten.

Bij Electroplace een TV Samsung UE43MU6100 besteld. Binnen een uur na de opgave van de bestelling al teruggebeld door Electroplace dat ze deze bestelling nu direct voor verzending gereed gaan maken en of ik nog een voorkeurs dag had voor de ontvangst. Tevens werd er geïnformeerd of er nog vragen m.b.t. deze TV waren. Kwam goed uit omdat er nog wat technische vragen zijn betreffende het aansluiten van de TV op KPN kastje en op de Home Cinema. Keurige uitleg gekregen. Indien er nog andere vragen of problemen waren dan kon ik altijd bellen.
De TV geïnstalleerd en zeer tevreden over kwaliteit van zowel de TV als de service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Een tevreden klant 14-09-2017 In de winkel gekocht

Uitstekende service

Prima winkel met uitstekende service en zeer, zeer scherpe prijzen! Zeer behulpzaam en niet te beroerd voor een extra advies.

Jos Annen 09-09-2017 Via de website gekocht

Electroplace : THE place to be voor je apparatuur !!

Prima winkel met goede uitleg en service.
Snelle levering die helemaal waargemaakt wordt
Uitstekende prijs
Zeer behulpzame telefonische asistentie

Bob 08-09-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar, snelle levering en een top product!

Electroplace was beduidend goedkoper dan de grote ketens en had ik lichte twijfel. Volledig ten onrechte en kregen wij onze Sony tv, splinternieuw in de doos met het Nederlandse serienummer en alle boekjes. Ze maken gebruik van transporteurs die gespecialiseerd zijn in vervoer van breekbaar materiaal en geen gewone koeriers. Erg tevreden en ze zijn dus echt goedkoper met een uitstekende service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

ronnie jansen 08-09-2017 Via de website gekocht

de service was beter dan geweldig heb online besteld top

heb online besteld toen gebeld ivm bezorging geen probleem komen we zo brengen 3 uur later in huis dit is echt te gek toppy

Grandke 18-08-2017 Via de website gekocht

Gewoon Goed zoals het hoort !!!

Samsung Ultra 4K tv besteld bij Electroplace in de eerste plaats omdat er uitsluitend Nederlandse modellen worden verkocht.
Werd na mijn bestelling nog ff gebeld over de levering ed,
Volgende dag werd de tv bezorgd had na het uitpakken en installeren van de tv nog wat vragen,
meteen ff gebeld en er werd ruimschoots de tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden.

Tony 18-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekend!

Simpelweg goed! Eerst gebeld, omdat ik vragen had bij over het product. Dit werd netjes beantwoord. Vervolgens besteld via de website. Het duurde even tot de orderbevestiging binnen was, maar verder verliep het heel goed.

Lydia 08-07-2017 Via de website gekocht

Snel en correcte service

Hadden een jaar geleden ons oog
laten vallen op een Samsung IE55 8000. De nieuwste bood Electroplace aan voor 300 euro goedkoper voor een Samsung NL model. In eerste instantie lukte het niet om de betaling te voltooien waarna ik door een zeer behulpzame man te woord werd gestaan via de telefoon. Hij beloofde hem zelf te komen brengen waarbij hij wel meldde dat het vroeg kon worden. Zaterdagochtend om half 9 stond hij voor mijn deur. Kort gezegd: top service en goed geïnformeerd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

K. de Gast 06-07-2017 In de winkel gekocht
Beierlandselaan

Vriendelijkheid ten top

Samsung t.v goedkoper dan bij andere gewoon uit voorraad leverbaar.
Zowel in de winkel als op de wepshop

Esther 29-06-2017 Via de website gekocht

Superblij mee!

Zondagavond een TV besteld, deze zou dinsdag geleverd worden. Maandag werd ik gebeld met de vraag of het ook maandagavond kon: fantastisch!

Johan154 28-06-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Al eerder goede service ervaren met dit bedrijf met de aankoop van een wasmachine.
Nu voor me ouders een mooie tv besteld.

Ik had wat vragen over de tv voet die ik niet goed gemonteerd kreeg.. Ik een mail gestuurd en direct werd ik gebeld voor hulp compleet met fotos (hij zat gewoon goed)

Super service marco!

We komen hier zeker terug

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jolanda 15-06-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam Beijerlandselaan (telefonisch)

Top Service

Na wat googelen bij Electroplace terecht gekomen, had al een tv op het oog.
Na telefonisch contact voor wat vragen, waar kon ik deze gewoon telefonisch bestellen.
Heb om half 1 gebeld, om half 2 stond de bezorger al voor de deur, geweldig wat een service.
We hebben er langer over gedaan om een tv uit te zoeken, dan de tijd dat deze bezorgd werd.
Geweldige service, zeer snelle levering,bereikbaar telefoonnr , vriendelijke medewerker, en bezorger, en goedkoper dan alle grote concurrenten.
Top, ik kom hier zeker terug.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Andrea 04-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Op zondag een tv besteld en de volgende ochtend al in huis. Dat noem ik pas een snelle levering. Daarnaast heeft de afhandeling van de bestelling correct plaatsgevonden.

Geert 04-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Nog niet veel gemaakt welke uitstekende service jullie geven, zeer tevreden over het tv toestel en de service erna, bedankt

van Puffelen 04-05-2017 In de winkel gekocht

Fijn en vriendelijk geholpen

Ik ben zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen en er is mijn ook nog even precies vertelt waar ik moest opletten met het op hangen van mijn TV. Het zijn vaak de kleine dingen die het zo belangrijk en gemakkelijk voor je kunnen maken.

Ton uit Breda 24-04-2017 Via de website gekocht

Top winkel met top service en top prijzen!!

Via site nieuwe televisie van Samsung aangekocht. Na online betaling werd mijn bestelling meteen doorgezet middels enkele mails. Vervolgens werd ik ook door een medewerker gebeld met de vraag wanneer ik mijn televisie wilde hebben....en mij werd verteld dat hij de volgende dag afgeleverd zou worden. Verder kreeg ik nog enkele tips vwb mijn gekochte televisie! Helemaal top en ik kreeg idd de volgende dag de tv netjes geleverd door PostNL. Naast het persoonlijke contact was ik ook heel erg tevreden over de prijs, in de meeste winkels waaronder ook Mediamarkt en enkele andere webshops stond mijn tv voor €200 meer geprijsd dus dit zit ook goed bij Electroplace! Dus zeker een aanrader voor wie prijs en goede service erg belangrijk vinden!!!👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

D. van Noije 12-04-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Na een tv te hebben besteld die geen helder beeld gaf had ik gelijk contact opgenomen met Electoplace. Hun reactie op mijn mail kwam zeer snel en ze hebben getracht alle hulp te bieden het probleem te verhelpen. Toen bleek dat dit niet ging lukken gaven ze uit zichzelf aan dat ze de tv terugnamen. Ook hierin hebben ze uitstekende hulp verleend door contact op te nemen met de tussen leverancier. Via deze weg een compliment voor de geleverde service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

cees zanoni 09-04-2017 Via de website gekocht

Service ten top

Echt een zaak gericht op service en dan ook nog eens de goedkoopste, een flatsccreen besteld werd gelijk gebeld of hij ging hangen of staan en een paar tips en de mededeling dat hij morgen bezorgd word. Prima zaak meet de nog ouderwetse service die we bijna nergens meer kunnen vinden

Klant uit Zeeland 07-04-2017 Via de website gekocht

Wat een superservice!!!

Wat een super goed bedrijf is Elektroplace! net een samsung-tv besteld om 16.35 en morgen wordt deze al geleverd (op zaterdag). Als je dus belt wordt er super snel telefoon opgenomen en gelijk goed geholpen en dat voor de laagste prijs! dat maak je niet vaak mee.
Ik zou iedereen aanbevelen om hier je Electronica te kopen.

Donny Hereijgers 07-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige shop

Ik heb hier laatst een nieuwe tv besteld, de webshop is makkelijk in gebruik.
Ze bieden hun producten vele malen goedkoper aan dan bijv. Een mediamarkt enz...
Goede klantenservice, je kunt je bestelling stap voor stap volgen. En het werd snel geleverd.
Dus voor mij een dikke 10.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Richard Bremer 25-03-2017 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk

De eigenaar heeft het helemaal begrepen , hij is heel erg klantgericht , en de prijs/prestatie verhouding van de producten is top. We hebben gister een Samsung Smart tv gekocht. Duidelijke uitleg , goed meedenken, prima service en garantie . Deze zaak bestaat al 27 jaar en is top in Rotterdam. Ten zeerste aanbevolen.

Hans425 23-03-2017 Via de website gekocht

Eindelijk een webwinkel die het NEDERLANDSE model verkoopt

Ik ben er heel lang mee bezig geweest om mijn keuze te bepalen. Uiteindelijk viel deze op de Samsung UE55KU6400. Toen de juiste winkel vinden. Prijs vond ik heel belangrijk. Ik dacht een winkel in Rotterdam gevonden te hebben die 5 jaar garantie verstrekt. Na een paar dagen kreeg ik de reactie dat de televisie niet meer leverbaar was en ik een alternatief moest kiezen. Die had ik opgegeven en na een paar dagen kwam er weer een reactie dat dit niet mogelijk was. Toen op zoek naar een andere winkel. De meeste goedkope winkels halen hun tv's uit het buitenland. Dat wil ik niet! Dan zit er maar één afstandsbediening in. Canal Digitaal werkt meestal niet, net als de CI+ module. Hoe zit het met garantie? Toen belde ik met Electroplace en kreeg de toezegging dat zij het NL model verkopen, met SXXN achter het typenummer. En inderdaad! Gisteren heb ik de televisie ontvangen, supersnel met PostNL. Twee afstandsbedieningen en niet er eentje los bijgeleverd of achteraf in de doos gedaan. CI+ module werkt. Canal Digitaal werkt. Alles in orde en voor een zeer interessante prijs! Ik ben dik tevreden. Nu nog op zoek naar een geschikt audiosysteem, waarbij ik met één afstandsbediening de televisie en het audiosysteem kan bedienen.

Bram 20-03-2017 In de winkel gekocht
ElectroPLACE Beijerlandselaan 79 Rotterdam

dubbele aanschaf Samsung UE49KU6400 LED

Omdat ik zowel voor mijn dochter als mijzelf graag een nieuw TV toestel wilde aanschaffen met een lekker groot scherm, had ik via het internet deze winkel(s) gevonden in Rotterdam.
Maar omdat ik altijd graag van tevoren wil weten met wat voor een zaak ik eventueel in zee ga, had ik een afspraak gemaakt om de toestellen eerst eens even te komen bekijken. In de zaak aangekomen werd ik direct hartelijk ontvangen en werd mij verteld dat de toestellen voor mij eventueel klaar stonden om direct mee te nemen. Vervolgens ben ik in de zaak eerst even het toestel gaan bekijken en keuren en kwam tot de conclusie dat het voor dit toestel een verdomd mooi prijsje was en heb dus uiteraard de aankoop gedaan. Na het afrekenen werden de beide verpakkingen een voor een voorzichtig open gemaakt en gecontroleerd of alle onderdelen aanwezig waren en werden ze ook eerst nog even getest of ze het ook daadwerkelijk deden! Daarna werd alles weer keurig terug geplaatst en de dozen zorgvuldig dichtgeplakt. Tenslotte werden ze nadat ik mijn auto had voorgereden keurig in mijn auto geladen, zodanig dat er echt niets mis kon gaan. Heren van Electroplace hartelijk dank voor de geweldige goede service en er is echt niets gelogen over de kwaliteit van dit prachtige toestel, ik geniet er nu echt elke dag van, vooral als ik weer eens een sportwedstrijd live mag aanschouwen

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

W post 20-03-2017 Via de website gekocht

Geweldig en heel snel geleverd

Om de prijs. Ze waren de goedkoopste en werd per telefoon goed geholpen door de verkoper. Alleen was hij vergeven dat je boutjes nodig had voor de televisie beugel m8 45mm .Maar even gehaald.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

familie hellevoetsluis sent. 25-02-2017 In de winkel gekocht

electroplace

ik heb in een half jaar een wasmachine wasdroger en een vaatwasser gekocht bij electroplace. heb overal eerst gekeken naar de prijzen en bij electroplace kwam ik elke x het voordeligste uit! tevens is de service uitstekend!!!!!! nergens krijg je nog zo n goede service, dit verdient een zeer hoge waardering! snelle levering en beste prijs!!!! echte aanrader.
mvg familie Hellevoetsluis

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A.F.Stam 20-01-2017 In de winkel gekocht
Beijerlandselaan Rotterdam

het bestaat nog!!! een winkel waar de klant koning is!!!

Een winkel waar je nog direct telefonisch contact mee kan maken, zonder keuzemenu's, zonder wachten met harde muziek in je oor, gewoon direct de juiste man aan de lijn.
Alle vragen direct beantwoord, bezoek aan de winkel, koffie, alle informatie die je wil hebben over het gewenste product, en meer, oplossingen voor aansluitingsproblemen, waar ze bij Mediamarkt,BCC,Electroworld,CoolBleu,Correct,Expert, etc. nog nooit van gehoord hebben.
Bovengenoemde zaken kunnen hier niet aan tippen. Persoonlijke service en een prijs waar je van droomt voor het gewenste artikel. Wat ik in de toekomst ook nog nodig mocht hebben aan artikelen die ze bij Electroplace verkopen, die koop ik dan uitsluitend nog daar!
Voor iedereen: ga eerst hier kijken en informeren, kijk dan verder om je heen en je zult zien, dat je automatisch weer hier terugkomt!
Een dikke welverdiende 10!
A.F.Stam

Pluspunten

• Persoonlijke benadering,klant is koning.
  • Deskundigheid en prijs.

Minpunten

• Geen.

Hans uit Amsterdam. 17-01-2017 Via de website gekocht

UITSTEKEND EEN DIKKE 10.

Zeer tevreden met de aankoop van mijn Samsung TV. Echte originele producten voor de BENELUX bestemd. Zeer vriendelijk personeel die heel erg behulpzaam is. Voortreffelijke services waar ik afgelopen zaterdag van gebruik mocht maken. Had niet beter kunnen wensen. Echt een aanrader voor een ieder en ook voor mij bij een volgende aankoop. Graag TOT ZIENS. TOP. Hans uit Amsterdam.

Pluspunten

• snelle services
  • vriendelijk
  • deskundig
  • betrouwbaar

Minpunten

• ABSOLUUT NIET

Mutsaers 12-01-2017 In de winkel gekocht

Uitmuntend, excellent.

Zocht een TV waar ik mij al uitvoerig op had georiënteerd. Ben zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Heb de TV zelf opgehaald en werd fantastisch geholpen Collega bedrijven kunnen aan de klantvriendelijkheid een voorbeeld nemen! Uitmuntend, excellent. Andere woorden schieten tekort.

Pluspunten

• Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid, parkeergelegenheid

Minpunten

• Geen enkele!

H. Proost 09-01-2017 In de winkel gekocht
BEIJERLANDSELAAN 79 - 3074 EC ROTTERDAM

Tevreden

Zocht een TV waar ik mij al op had georiënteerd. Belde deze zaak en werd zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Heb de TV zelf opgehaald en werd op dezelfde vriendelijke en deskundige manier geholpen (tot en met het in de auto tillen van het toestel).
Een aanrader!!

Pluspunten

• Vriendelijk
  • Deskundig

PEB1976 09-01-2017 Via de website gekocht

Supergoed!

Mijn ervaring met deze winkel is heel erg goed. Contact opgenomen met hen, alvorens bestelling te plaatsen. Deskundige, en naar mijn idee, eerlijke uitleg. In 1 dag geleverd en zeer netjes verpakt. Dit was mijn tweede bestelling bij hen, dus dat zegt wel genoeg. Goed bezig electroplace!!!

Pluspunten

• Deskundige uitleg
  • Snelle levering
  • Vriendelijkheid
  • Doen wat ze moeten doen

Marcel 28-12-2016 In de winkel gekocht

Zo hoort het!

Zeldzame combinatie van de beste service en klantvriendelijkheid, enorm veel productkennis en de laagste prijs!

Pluspunten

• Service!
  • Breed assortiment!

Ernst 30-11-2016 In de winkel gekocht
Beijerlandselaan R'dam

Perfecte bediening en service

Ik kocht er een Samsung HD-TV en een muurbeugel. Uitstekend advies, klantvriendelijke benadering, kopje koffie en mijn aankoop tot in de auto gebracht.

Gert Jan 13-11-2016 Via de website gekocht

Persoonlijke service

Uitstekende service en toch scherpe prijs. TV conform volgende dag netje op tijd geleverd. Gekozen model was door vele verkopen bijna uitverkocht, aanbod gekregen om een luxer model geleverd te krijgen zonder meerkosten. Echt top
Slagroom op de taart.

Pluspunten

• Duidelijk communicatie
  • Upgrade aanbod

Gustavo 10-11-2016 In de winkel gekocht

Zeer klantvriendelijk

Ik had een Samsung tv uitgezocht en vond hem bij Electroplace online voor zo'n 250 euro minder dan bij MediaMarkt. Na telefonisch contact bleek hij in voorraad maar de prijs zou in de middag toevallig verhoogd worden. Electroplace bood aan om er 1 opzij te zetten die dan nog voor de oude prijs opgehaald kon worden. Alles volledig volgens afspraak. Top!

Pluspunten

• Enorm prijsverschil met grote zaken
  • Vriendelijke service, afspraak=afspraak
  • Medewerker hielp met tillen van de tv naar de auto

Cardy 03-11-2016 Via de website gekocht

Top winkel, goeie service en zeer scherpe prijzen

Per toeval, via kieskeurig, kwamen we terecht bij deze winkel. Waar we maar eerder tegen deze winkel aangelopen. Hebben een zeer goeie Samsung tv gekoxht voor echt een hele scherpe prijs, bij de grotere winkels waren we zeker 200 euro duurder uitgeweest. Daarna dus meteen online besteld en binnen no-time werd de tv gratis geleverd.

Mocht ik weer eens iets nodig hebben, dan ga ik zeker eerst via de website van Electroplace kijken.

Pluspunten

• Scherpe prijs
  • Goeie service, aardige en behulpzame winkel
  • een kleiner bedrijf, waardoor meer oog op detail.

Wouter 19-10-2016 In de winkel gekocht
Rotterdam

Prima winkel, geweldig om even langs te gaan

Scherpe prijzen, hulpvaardige, zeer vriendelijke verkoper. Met hart voor zijn vak en gericht op de klant. Ik kon voor de deur parkeren, verkoper hielp met laden.

Pluspunten

• Prijzen
  • Verkoper
  • Deskundigheid
  • Klantgericht

henk 20-04-2016 In de winkel gekocht
Beijerlandselaan 79

Bij binnenkomen kon je rustig kijken en werd je niet bestormd.

Aanbeveling
De hulp die je krijgt bij bijv. termijnbetaling is fenominaal; in een paar minuten geregeld.
Dit door de eigenaar zelf, die je het gevoel geeft dat jij op dat momentaandacht verdient.
Deze eigenaar en zijn vrouw, geven je het gevoel belangrijk te zijn.
Ook de 2 bezorgers van de spullen zijn er trots op dat ze al 10 jaar bij de zaak zijn.
Ik heb nog nooit een kopje koffie gehad bij Mediamarkt.
Een verademing

LB 16-04-2016 In de winkel gekocht
beijerlandseweg

wist al ongeveer wat ik wilde, via website gekeken of het op voorraad was

goed bereikbaar, vriendelijke uitleg

Assortiment
meer dan voldoende keus. voor een scherpe prijs

Aanbeveling
vriendelijk en goede service. staat erg veel in de winkel. makkelijk voor de deur te parkeren

Erik 07-02-2016 In de winkel gekocht
Beijerlandselaan 79

Ik wist welk merk/model tv ik wilde en Elektroplace kon die leveren tegen een gunstige prijs. Bestellen ging makkelijk: bellen, laten reserveren en ophalen dezelfde dag.

Hadden de tv op voorraad tegen een gunstige prijs. Leveren de Benelux versie. Controleren met je de inhoud van het karton. Helpen mee inladen. Parkeergelegenheid direct voor de winkel. En de winkel is goed bereikbaar. Aardige en kundige medewerker die me hielp.

Assortiment
Lijkt me een brede sortering van de juiste merken en modellen. Ik wist wat ik wilde en was snel klaar.

Jp 29-01-2016 In de winkel gekocht
Electroplace

Je kan voor de winkel parkeren

Personeel is erg behulpzaam BV met het in laden in de auto

Extra toelichting
Echt een aanrader de prijs is goed een dan ook nog eens de service top

abdelfattah 28-01-2016 Via de website gekocht

Website en bestel proces is simpel en eenvoudig. Je krijgt direct een bevestiging e-mail van je bestelling en betaling. Telefonisch contact verliep prima. Een winkel met vaste mensen. Vandaag besteld de volgende dag geleverd.

Telefonisch en electronisch contact is uitstekend.

Assortiment
Assortiment op de website kan beter. Misschien dat de fysieke winkels wel een uitgebreidere assortiment hebben.

Aanbeveling
Een kleine winkel met vaste personeel, bij het bellen krijg je gelijk iemand aan de lijn. Vragen per mail worden direct behandeld door terug gebeld te worden indien nummer bekend.

Vorig jaar een TV voor m'n zelf (samsung ue55hu7500) bij ze gekocht, en dit jaar weer een tv voor iemand anders besteld tijdens de "btw dagen".

Extra toelichting
Ondanks de "btw acties" van de grote concurrenten heb ik de tv goedkoper gekregen dan de grote reuzen. Hoef op deze manier niet in die lange rijen te staan.

John 10-01-2016 Via de website gekocht

Van achter je computer kijken en bestellen en de volgende dag in huis.

Had contact met de winkel op genomen en die kon de tv leveren voor een lagere prijs dan de anderen winkels. Later bleek dat hij nog lager geprijsd stond op de site wat eigenlijk niet kon maar heb hem er toch voor gekregen.
Top mannen.

Assortiment
Kunnen van alles leveren maar dan voor een beteren prijs dan de concurrent

Aanbeveling
Eerlijke mensen waar ik zeker nog is wat zal kopen

Extra toelichting
Als je ze beld nemen ze alle tijd voor je en geven goed advies. Ze zijn niet opdringerig en zeggen liever denk er anders nog even over na.