Electroplace - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Electroplace.

Electroplace stelt zich voor

Wij zijn een klein bedrijf met een vast team. Dagelijks kunnen wij voor u de scherpste prijzen samenstellen voor uw lcd-/plasmaschermen of witgoedapparaten. Wij zijn een onafhankelijke inloopwinkel die met lage kosten werkt. U kunt ons bezoeken en uw toestel uittesten onder het genot van een kopje koffie. Bij ons kunt u alleen afhalen. Vele modellen staan demonstratie klaar. Wij kunnen ook speciale types bestellen. Wij werken alleen met nederlandse importeurs dus U loopt geen risico.

Schrijf een review voor deze winkel

Michail 12-08-2022

Twee jaar geleden een Samsung 65 inch gekocht bij hun scheelde gewoon 400 euro met mediamarkt en top service

Chris 16-07-2022

Via bol.com bij Electroplace een nieuwe televisie besteld en zeer tevreden over de geboden service. Ik werd vrijwel meteen gebeld door de winkel met de vraag of ik een Benelux model in plaats van een EU model wilde. Dit voor dezelfde prijs, en sterker nog, ze zijn de televisie dezelfde avond nog komen brengen. Echt een topwinkel met topservice. Absolute aanrader!

Lesley 24-05-2022

Super! Wat een service, meedenken en oplossingsgericht. fijne ervaring en kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen

Gert 26-04-2022

Tv gekocht en ben geweldig goed geholpen, zowel aan de telefoon en ook in de winkel, vriendelijkheid, behulpzaamheid en snel handelen door alle medewerkers, echt super!! Oh ja en ook nog korting gekregen zonder er om te vragen....
Gert

Danny 27-08-2021

Ik was, zoals iedereen voor de eerste keer zou zijn, sceptisch.
Dit gevoel verdween en al snel werd het mijn beste ervaring met dit soort winkels ooit. Schitterende deal op een 70" Samsung tv, bij de concurrent aan de overkant 200 euro duurder.
Levertijd was aanvankelijk 2 dagen later in verband met de drukte, maar als het eerder kon zou de beste man bellen. Ik was de Beijerlandseland nog niet uit of er werd gebeld. Het bezorgteam bleek bereid om een omweg te maken voor mij.
Een half uur later stond de tv ,aangesloten door de mannetjes, op het dressoir.
Ik heb nog nooit zo'n service van begin tot eind meegemaakt, dat dat nog bestaat in deze gekke tijden.
Voor mij geen Coolblue of wat dan ook meer.
Hulde!

J.Baks 15-04-2021

Ik vind het een hele fijne zaak. Ik ben heel fijn geholpen aan de telefoon maar zeker ook in de winkel. Vriendelijk personeel, weten waar ze het over hebben, niet opdringerig en een goede prijs en service. En heel snel bezorgd door vriendelijke jongens. Netjes op zijn plek gezet en de oude wasmachine mee genomen. Ik ben dik tevreden.

Bert 14-03-2021

Een snelle afhandeling: bestelling geplaatst en gelijk een vriendelijk telefoontje met een korte uitleg over het product en over hoe de TV bezorgd zou worden de volgende dag. Een telefoontje van de gespecialiseerde vervoersdienst maakt een goeie aflevering de volgende dag compleet. En dit alles tegen een scherpe prijs. Hulde.

L.C.Mulder 22-02-2021

Geweldige service !!!! Vrijdag tv besteld en 5 minuten later al een telefoontje met informatie en tips.
2 uur later de vervoerder al aan de lijn en de tv zaterdags door een hele aardige jongeman kundig mooi op tijd geleverd.
Echt geweldig.... daar kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen.

hartstikke bedankt.

Steven straathof 23-01-2021

Na telefonisch contact te hebben gehad met de vriendelijke mensen van electroplace, en een mooie deal te hebben gemaakt voor de 65 inch LG oled cx televisie.,heb ik de tv opgehaald. De mensen van electroplace hadden zelfs aangeboden om de tv gratis te komen brengen.
Wij zijn erg blij met onze nieuwe tv, en zouden hier zo weer onze tv kopen.

Ga zo door!

Christiaan 13-11-2020

Prettig contact, een goede prijs en echt heel snelle levering van de nieuwe OLED televisie, inclusief installatie (in Rotterdam). En dat allemaal in één dag!

Cocky van Groenestein. 17-06-2020

Wat een top service.Afgelopen vrijdag twaalf juni 2020 een tv besteld.
Die zou ik in eerste instantie zelf op halen.maar zaterdagochtend toch maar even gebeld of het toch bezorgd kon worden.Was totaal geen probleem . de zelfde dag nog bezorgd. Chapeau.

Margôt 14-06-2020

Wat een top service buitengewoon goed geholpen, veel op voorraad tov de wel bekende witgoed leveranciers, ik kan niet anders zeggen dan, top

René 24-05-2020

Deze week een combi-magnetron besteld via Electroplace . Wist wat ik wilde hebben en bij hun prijsopgave gevraagd en deze was ook weer zeer scherp. Daarnaast fijn geholpen ook met in de auto zetten. Heb nu al mijn witgoed en keukenapparatuur bij hen vandaan. Het is in 1 woord top en met een glimlach geholpen.

Els 23-04-2020

Net contact gehad met deze winkel . Prima informatie gekregen van een zeer vriendelijke jongeman .

maarten 22-02-2020

netjes geholpen een mooie samsung tv gekocht alleen wat ik ben in teleurgesteld is de zo genaamd de korting heel jammer maar ik hoop dat ze bij de volgende koop dat goed maken voor de rest toppie

Margot 19-12-2019

Een wasmachine gekocht bij Electroplace, goed advies gekregen, inmiddels de wasmachine thuis, een super machine en wat een geweldig goede service, als ik iemand een aanbeveling zou moeten doen zou het zijn, koop bij electroplace, the place to be, geweldige service, echt top, daarom van mij een dikke vette 10+

Mario 14-11-2019

Gebeld voor de prijs van de LG C9 en deze is 20 tot 25% lager dan de prijs bij een Media Markt of BCC. Zeer vriendelijk te woord gestaan en de volgende dag de TV al binnen. Snelle en goede service plus flinke korting op de prijzen bij de concurrenten.

James006b 04-11-2019

Vrijdag een LG C9 besteld en zaterdag binnen voor een vriendenprijs. Had problemen met het registreren voor de cashback en daarom Electroplace gebeld. De medewerker heeft mij geduldig en perfect geholpen! Hij zocht mee en spelde zelfs de website voor me zodat ik direct op de juiste pagina kwam. Geweldige service!

Yorick 02-11-2019

Zeer vlot en goed geholpen. En dat tegen een zeer scherpe prijs. Donderdag besteld en vrijdag de oled tv binnen. Top!

Gerrit 06-10-2019

Op 2 okt. een lg 55 inch tv gekocht. Uitstekende service, goede uitleg ,, klantvriendelijk. De tv bevalt super. Hij was scherpgeprijsd,
Deze winkel is echt een aanrader, ik zal er zeker vaker komen

Brian Amesz 25-05-2019

Lg oled tv tegen een scherpe prijs besteld en netjes op de hoogte gehouden van levering. Heb opgehaald en in Rotterdam, netjes geholpen door de sympathieke verkopers . Top winkel

Jan 14-05-2019

Vandaag met mijn vrouw een nieuwe tv gehaald bij Electroplace.
Nadat wij eerst bij media markt zijn geweest op Zuid, en daar wat lul verhaal te horen hebben gekregen zijn we bij Elektroplaca beland. Zijn review klonken te mooi dat ik best een beetje zat van ??.Moet eerlijk zeggen, wat er op Review staat klopt helemaal. Zijn zeker goed en eerlijk geholpen bij deze beste man. Hebben daar onze tv gekocht voor een mooi prijs, en werd ook geholpen bij het inladen.

Remco 14-04-2019

LG oled TV gekocht deze bleek echter defect te zijn (transportschade)
Mailtje gestuurd en werd meteen terug gebeld om een afspraak te maken om de TV om te ruilen

Top aankoop en top service

MichelUitUtrecht 11-04-2019

Top service. Besteld en na 5 minuten werd ik al gebeld dat mijn TV morgen al geleverd kon worden. Top een dag eerder dan gepland!

Jos Lommers 10-04-2019

Op 10 april 2019 om 16:45 uur via Bol.com een Philips 55OLED803/12 - 4K TV besteld. De levering zou uiterlijk op 12 april plaatsvinden, maar ik werd gebeld dat ze de TV dezelfde avond om 19:00 uur al konden leveren. Echt fantastisch, want na zo'n aankoop kun je eigenlijk niet wachten op de levering. Prima service dus!