Electroplace - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Electroplace.

Electroplace stelt zich voor

Wij zijn een klein bedrijf met een vast team. Dagelijks kunnen wij voor u de scherpste prijzen samenstellen voor uw lcd-/plasmaschermen of witgoedapparaten. Wij zijn een onafhankelijke inloopwinkel die met lage kosten werkt. U kunt ons bezoeken en uw toestel uittesten onder het genot van een kopje koffie. Bij ons kunt u alleen afhalen. Vele modellen staan demonstratie klaar. Wij kunnen ook speciale types bestellen. Wij werken alleen met nederlandse importeurs dus U loopt geen risico.

Deze score is berekend op basis van 44 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.7

Richard 18-12-2018 Via de website gekocht
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Ruim een week geleden hier een LG Oled 55C8pla aangeschaft voor een mooie prijs. De tv bevalt uitstekend: prachtig beeld en goed geluid. Apparaat telefonisch besteld. Hierbij uitermate vriendelijk geholpen door Ugur. Volgende dag exact op de aangekondigde tijd bezorgd. Top! Deze winkel is een aanrader.

Hans 13-12-2018 Via de website gekocht

Na veel sites en winkels bezocht te hebben voor een nieuwe oled tv ben ik bij hun geslaagd met de laagste in prijs. Telefonisch erg netjes geholpen plus de bezorging ging via een gespecialiseerd btranspirt bedrijf voor electronica. Ben zeer tevreden. Raad ze zeker aan.

Francke 11-12-2018 In de winkel gekocht

Uitstekende service en prijs

De winkel is geen showroompaleis maar het personeel is buitengewoon vriendelijk, hielp met het inladen van mijn televisie en gaf prima aanwijzingen over installatie en garantie. De prijs was bovendien zo aantrekkelijk dat ik hen ook bij volgende aankopen in het oog houd!

Bobby 06-11-2018 Via de website gekocht

Zo hoort service te zijn!

Persoonlijke service van vakkundige mensen die met je meedenken. Contact was uitstekend evenals de snelle en tijdige levering. De tv werd op het afgesproken tijdstip geleverd. Ik ben nog nooit zo tevreden geweest.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Robert Berkel 01-11-2018 In de winkel gekocht
nvt

Prima service

Langs gegaan met een oude defecte Braun keukenmachine (heet tegenwoordig Foodprocessor)
Na uitgebreid zoeken in het computersysteem tot de conclusie gekomen dat het onderdeel niet meer leverbaar is
Deskundig advies gekregen voor een mogelijke oplossing en na 10 min. knutselen doet ie het weer en dat zonder kosten
Fantastisch

EPLeeflang 24-10-2018 Via de website gekocht

Wat een service!!

Prachtige LG OLED TV gekocht bij Electroplace. Snelle levering en tijdens het afleveren werden mij ook goede tips gegeven. De oude TV werd ook meegenomen! Top winkel!!

Piet Berkhout 22-10-2018 Via de website gekocht

Hoge verwachtingspatroon voor de volle 100 % waargemaakt

Mijn Samsung TV UE 55 NU 8070 LED naar volle tevredenheid vandaag ingebruik genomen. Miscommunicatie van mijn kant recht gezet en bestelling nadien gedaan. Prijs , levering , nazorg en het product voldoen aan mijn hoge verwachting.
Kortom.......beloftes worden bij ELECTROPLACE waargemaakt en bij een volgende aanschaf weet ik jullie wel weer te vinden. Klasse !!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ellen 22-10-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Om 16 uur een Samsung tv besteld. Anderhalf uur later werd hij al bezorgd!!!
Er werd gevraagd of ik alles kon installeren, anders kon ik gerust de zaak bellen voor hulp.
Heel prettig allemaal.

Rob 16-10-2018 Via de website gekocht

Super service!!!

Prachtige LG TV gekocht bij Electroplace. Snelle levering en tijdens het afleveren werden mij ook nog wat mooie tips gegeven. Aanrader!!!

Alexander 08-10-2018 In de winkel gekocht

Top winkel!

Omdat wij met meerdere personen tegelijk een nieuwe TV wilde aanschaffen hebben wij telefonisch een prijs gevraagd aan deze winkel. We kregen een aanbod dat we niet aan ons voorbij konden laten gaan. Maar omdat deze prijsafspraak telefonisch was gemaakt, ga je je toch zorgen maken of de winkelier zich hieraan gaat houden. Want je hoort wel eens van die verhalen...Echter deze winkelier houdt woord. Het is een onderneming met vriendelijke mensen die waarmaken wat ze beloven.

Frits Jansink 26-09-2018 Via de website gekocht

Geweldig bedrijf

Afgelopen zaterdag de Philips 43PFS5803 - Full HD tv binnen gekregen en bij het instaleren kwam ik er niet geheel uit , gebeld en ik werd heel vriendelijk te woord gestaan door een hele vriendelijke meneer en met zijn hulp wat het zo klaar . Een mooie TV voor een hele mooie prijs . Als ik weer wat nodig heb zal ik zeker eerst bij Electro place Rotterdam gaan kijken , echt een aanrader

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tevreden klant. 30-08-2018 Via de website gekocht

Zeer goede en geweldige service.

Ik had een tv toestel op het oog. Bij bol.com zag ik hem en ben de prijs gaan vergelijken. Via het vergelijken van de prijs ben ik op Electroplace terecht gekomen. Heb de site bekeken en ook gekeken naar de prijs.
Ik heb met deze winkel telefonisch contact opgenomen en ik moet zeggen dat ik mijn tv toestel voor een mooie prijs heb gekocht bij Electroplace en blij mee ben met mijn aankoop.
Deze 2 heren hebben mij netjes en vriendelijk te woord gestaan. Vragen die ik had konden ze mij netjes een antwoord op geven. En ze nemen de tijd voor je.
Marco en Uhr jullie zijn top.
Samsung toestel bij deze 2 vriendelijke heren besteld gistermiddag en vandaag in de middag netjes en op tijd bezorgd door postnl.
Wat deze heren beloven maken ook zij daadwerkelijk waar. Dit is voor mij de eerste keer dat ik bij Electroplace heb besteld. Maar zal zeker voor andere producten ook bij deze 2 toffe heren een aankoop doen.
En deze site heb ik al aan mijn familie en vrienden doorgegeven mochten zij een aankoop willen doen.
Dus mensen als jullie mijn review hebben gelezen zou ik zeggen, bestel en koop bij deze
goede en vertrouwde site van Electroplace of bezoek hun in Rotterdam.
Marco en Uhr jullie zijn geweldig.
Top..

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frans Kersteman 26-08-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service.

Ik zag op de site van bol een mooie aanbieding van een oled televisie. Daar ik op vakantie was kon Bol niet over 14 dagen leveren. Ik kwam toen in kontakt met Elektroplace hier was uitgestelde levering geen enkel bezwaar.
Kortom uitstekende service en afspraak is afspraak !!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jacobs 22-08-2018 In de winkel gekocht

Topwinkel met toppersoneel

Bij binnenkomst werden we vriendelijk welkom geheten. Niet direct besprongen door de verkoper maar zij lieten ons rustig rondkijken. Nadat we hadden aangegeven wat we zochten kwam de eigenaar met verschillende opties. Hij weet echt veel van de tv's, geen verkooppraat maar gewoon zoals het is. Daarbij is de prijs in de winkel en op de site niet de daadwerkelijk prijs die je moet betalen....korting krijg je altijd. De tv's staan in de dozen en enkele staan getoond. Als je een keuze hebt gemaakt dan maakt hij de doos open waar je bij staat om evt schade gelijk te bekijken. Scheelt je weer omruilen etc.

Kortom : de volgende tv ga ik bekijken bij Mediamarkt of waar deze maar staat maar kopen bij Electroplace

Martien 17-08-2018 Via de website gekocht

Prima service

De net 2 weken geleden Samsung TV deed het niet meer. Even gebeld met Electroplace, met Marco. Had meteen contact. En zonder moeilijk te doen bood hij meteen aan de TV om te ruilen bij hem op de zaak. Hartje Rotterdam en parkeerplaats voor de deur. Helemaal goed. En in de winkel heel vriendelijk geholpen. Prima team en prima zaak!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Toon 13-08-2018 In de winkel gekocht
In de winkel gekocht Electroplace Beijerlandselaan

Geweldige service

Vandaag T.v gekregen kon hem niet installeren Electroplace gebeld rond 3uur daar zeiden ze dat het wel rond 21u30 kon worden na sluitingstijd maar tot mij verbazing ze stonden om half 5 al voor deur, dat vind ik eens klasse en service. Zeer vriendelijke en vak bekwaamde monteur.

Maurice 10-08-2018 In de winkel gekocht
Electroplace Beijerlandselaan

Prima service met uitstekende prijs

Gisteren telefonisch contact gehad. Vandaag naar Rotterdam gereden om televisie te kopen. Vanaf het eerste moment voel je jezelf meer dan welkom. De eigenaar was vanaf moment één eerlijk en duidelijk. Voor ons is het een man van goud. Een voorbeeld voor velen in alle opzichten. We komen zeker terug!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Debby 28-07-2018 In de winkel gekocht

TOP service en prijzen

In een woord TOP
eerste keer een gasfornuis besteld en volgende dag al bezorgd en voor de LAAGSTE PRIJS
wat op de site belooft word is echt waar,prijs werd gelijk aangepast
Laatst tv gekocht en ook voor de laagste prijs
Werd zelfs meegeholpen om de tv in de auto te krijgen
Als wij electronica nodig hebben gaan wij voortaan daarheen
Ritje vanuit den haag meer dan waard

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Eric Blok 21-07-2018 Via de website gekocht

Goede service,

Prima behandeld, ik had de verkeerde tv gekocht, stomme fout van mezelf, even gebeld, En zonder problemen mocht ik de tv ruilen. goede service en voor mijn volgende grote aankoop zal ik zeker weer naar Electroplace gaan.

J. Martens 20-07-2018 In de winkel gekocht
Beijerlandse laan 79

Buitengewoon prettig behandeld

Toevallig (via bol.com) terechtgekomen op deze site. Ze hadden precies wat we zochten. Eerst telefonisch wat informatie gevraagd, daarna naar de winkel in R’dam. Deskundig en prettig behandeld. Een aanrader!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mijnheer Gerrit 08-07-2018 Via de website gekocht

Prima service

De prijs en aardige en bijzonder enthousiaste medewerkers.
Ook als je later nog vragen hebt,staan ze je vriendelijk te woord.

Harald Landman 04-07-2018 Via de website gekocht

Excellente service

Electroplace, blinkt niet alleen uit in prijs maar biedt een service waar menig bedrijf nog wat van kan leren.

Zo bestelde ik een prachtige TV die na levering zeer ernstige transport schade bleek te hebben opgelopen. Geen probleem voor Electroplace de volgende dag hebben ze de TV persoonlijk omgeruild.

En zo onderscheid je je van de concurrent, hun credo "Wat wij beloven maken wij waar!" klopt als een bus.

Wijnand 29-06-2018 Via de website gekocht

Als zakelijke klant zit je hier ook goed!

Als zakelijke klant kan ik niet anders dan lovend zijn, aflevering de volgende ochtend, netjes voor de deur gewacht met eigen bus, zeer vriendelijk en zeker voor herhaling vatbaar.

Bontenbal 29-06-2018 Via de website gekocht

Superservice

Een Samsung TV besteld en gelijk dezelfde dag nog bezorgd, wat een topservice! Direct na de online bestelling werd ik gebeld dat ze de tv op voorraad hadden en 's avonds konden leveren, maar dat ik ook mocht kiezen voor de wat luxere uitvoering van deze tv (die dus ook iets duurder is) voor dezelfde prijs! Natuurlijk dankbaar gebruik gemaakt van deze aanbieding. Kortom; een zeer tevreden klant!!

Teveetje 27-06-2018 Via de website gekocht

Uitstekend geholpen!

De tv die ik aanvankelijk wou kopen was helaas niet meer leverbaar. Ik heb een paar keer telefonisch contact gehad en de telefoon wordt altijd opgenomen en je wordt vriendelijk geholpen. Maar het nieuwe 2018 model kon wel geleverd worden. Die kost wel een stuk meer, maar Electroplace deed mij een heel goed aanbod: €800,- euro goedkoper dan de adviesprijs. En daar komt de cashback nog eens bovenop. Ze zeiden er wel eerlijk bij dat ze de tv niet uitpakken en installeren. De tv werd door een medewerker van Electroplace precies volgens afspraak 's-avonds geleverd, zodat ik geen vrij hoefde te nemen. Daarna via internet betaald. Er is uitleg gegeven hoe de cashback werkt. Toen bood de medewerker toch aan om te helpen met uitpakken en installeren, omdat hij deze tv nog niet eerder had geinstalleerd. Daar ben ik erg blij mee, want in je eentje is dat niet makkelijk. Binnen een half uur was de tv werkend en is de oude (defecte) tv ook meegenomen. Dus super service en een heel mooie tv!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Greg 25-06-2018 In de winkel gekocht
Beijerlandselaan

Top service én geweldige prijzen

Ik heb zaterdag 23 juni 2018 de Samsung UE49MU6470 SXXN gekocht. Voor dat ik tot aanschaf van het product overging zijn we eerst uitgebreid geïnformeerd over het product en de mogelijkheden.
Toen we na dit consult het product daadwerkelijk aanschafte krijgen we het voor een nog scherpere prijs mee als waarvoor het op de website wordt aangeboden.

Top service!
Top prijzen!
Top Eigenaar!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jeroen 23-06-2018 Via de website gekocht

Goed en betrouwbaar.

Via een Facebook advertentie bij deze winkel gekomen. Ze gegarandeerde een hoge korting. Deze heb ik gekregen op een LG OLED 65” smart tv. Ruim €1500 goedkoper dan de bekende aanbieders. Gezien er een levertijd op de tv zat hebben ze mij goed op de hoogte gehouden wanneer er geleverd zou worden.
Electroplace geeft zeer scherpe prijzen. Zeker de moeite waard om eens te informeren.
Marco en Ugur bedankt.

Patrick 14-06-2018 In de winkel gekocht
Keizerswaard

Top service

Top winkel goede service
Bezorging ook top ga zeker vaker shoppen bij electroplace hebben oom bak mensen werken die je goed en rustig helpen en uitlegt

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jambo Rafiki 14-06-2018 In de winkel gekocht

Toppers van de Electronica

Vriendelijke mensen, Super service, Ruime keuze, Zeer klant vriendelijk, Lage prijzen, Ga zo door!!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ad 14-06-2018 In de winkel gekocht
Beijerlandslaan

Prima winkelpersoneel.

Winkel vol met witgoed en electronica met aantrekkelijke prijzen.
Verkoop verliep geen chaotisch, maar alles prima opgelost.

niels 04-06-2018 Via de website gekocht

top

Via bol.com een tv besteld, binnen korte tijd werd ik gebeld met de vraag of ik het erg vond als de tv diezelfde avond zou worden gebracht... Natuurlijk niet, top. netjes volgens afspraak en keurig afgeleverd.

J.de Bruin 02-06-2018 Via de website gekocht

Prima service, dik tevreden.

Na bestelling van de TV via Bol.com werd er direct contact opgenomen om de bezorging te bespreken. Bezorging was keurig op tijd. Televisie zag er prima uit.

van Houtum 01-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige Service, Snelle levering!

Nieuwe TV gekocht bij ElectroPlace, er werd diezelfde dag nog contact opgenomen met mij over de levering, en deze is vlekkeloos verholpen. geode uitleg gehad over de aankoop en de garantie.

Echt top service, aanrader!

J.H. Meijer 17-05-2018 Via de website gekocht

Goede webshop.
Heb een smart-tv gekocht en toen ik erachter kwam dat een voor mij belangrijke functie niet mogelijk was, de tv na telefonisch overleg terug kunnen sturen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J.C. 03-05-2018 Via de website gekocht

Ouderwets goede service!

Na een tip van een vriend en het lezen van goede recensies contact opgenomen voor een tv.
Deze mensen weten echt waar ze het over hebben en zijn bijna té vriendelijk!
Duidelijke afspraken over randzaken en tv perfect op afgesproken dag geleverd.
Heb de tv nog niet uit kunnen pakken en proberen, maar als deze net zo is als de service tot nog toe maak ik me nergens zorgen over :-).

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Muisinhuis 31-03-2018 In de winkel gekocht
Bijerlandse Laan

Zeer tevreden

Op goede vrijdag precies op het moment van sluitingstijd toch nog binnengelaten. Zeer tevreden over de klantvriendelijke ontvangst. Duidelijke uitleg over het product.
Een aanrader!!!

Heleen 21-03-2018 In de winkel gekocht
Beijerlandselaan, Rotterdam

Zeer vriendelijk, beleefd en servicegericht

Vooraf telefonisch contact gehad i.v.m. de producten waarin ik was geïnteresseerd. Telefonisch zijn ze zeer goed bereikbaar en ben heel vriendelijk te woord gestaan met uitgebreide uitleg over mijn vragen betreffende de televisie welke mijn voorkeur had. Dezelfde dag een 2e keer gebeld i.v.m. advies over een TV steun van Vogel's. Ook nu weer zeer vriendelijk en uitgebreid mijn keuze besproken en toegelicht. De TV was op voorraad en de steun was de dag erna in huis. Beide producten 2 dagen later gehaald. Inmiddels was de prijs van de televisie met € 50,00 gestegen maar ik heb hem gewoon voor de prijs van de dag dat ik belde mogen meenemen.
De auto heb ik in de parkeergarage kunnen parkeren. De winkel is vlakbij de voetgangers uitgang gesitueerd. Super makkelijk. De TV werd door een medewerker naar mijn auto gebracht en in de auto gelegd. Zodanig dat hij klem lag en tijdens de rit naar huis veilig was.

Zij hebben een uitgebreid assortiment en als klant ben je bij hen nog gewoon koning.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Leo 12-03-2018 Via de website gekocht

Aankoop LG OLED55C7V

Afgelopen week bij Electroplace een LG OLED55C7V aangeschaft en super geholpen ook na probleem gemeld te hebben.
Afgelopen zaterdag TV door eigen bezorgdienst afgeleverd. TV uitgepakt en samen met mijn neef op de plaats gezet op zaterdagmiddag. Echter na dat TV was neergezet zag ik een rare streep op het beeld. Dacht in eerste instantie op kras op de beeldschermfolie. Echter na het verwijderen van de folie bleek er een barst te zitten in het scherm.
Direct contact opgenomen met Electroplace. Het was inmiddels 16:30 uur. Het probleem met gebarsten scherm uitgelegd en werd direct gerust gesteld dat het goed gaat komen en moet eerst overleg gaan plaats vinden hoe op te lossen.
Na kwartiertje werd ik teruggebeld met de mededeling dat het scherm begin van de avond wordt omgeruild voor nieuw exemplaar. Medewerker zou na sluitingstijd winkel rond 18:45 bij mij zijn.
Super service van dit bedrijf om het probleem zo snel op te lossen. Raad iedereen aan om uw apparatuur te kopen daar serviceverlening top is en leveren voor een zeer laag prijsniveau.
Voor alle medewerkers van Electroplace een dikke pluim en ga zo door !!! groet, Leo

Martijn Schoonhoven 04-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goede telefonische service

Levering prima, daarna telefonische service over ophanging muurbeugel, waarbij zelfs extra montagemateriaal was toegevoegd!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Machiel 01-03-2018 Via de website gekocht

Snelle bezorging en erg klantvriendelijk.

Via hun eigen website een nieuwe Samsung tv besteld. Ze namen direct contact op voor de bezorging en dit werd snel geregeld. Erg klantvriendelijk !

Marjolijn 08-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Heel goede prijs kwaliteitsverhouding, heel prettige snelle service. Goed en snel bereikbaar via mail en telefoon.

Appie 07-02-2018 Via de website gekocht

Super Service

Via Electroplace 2 Samsung smart TV's van 40" gekocht, perfecte snelle levering, ze waren de volgende dag al binnen. Na installatie bleek dat 1 TV een defect scherm had (allemaal strepen en kleuren). Contact opgenomen en foto's gestuurd met xxx van Electroplace en het bleek dat inderdaad het scherm defect was. Retour gestuurd (kosten zijn vergoed door Electroplace) en enkele dagen later weer een nieuwe TV thuis ontvangen. Deze doet het goed.

Perfecte service van Electroplace.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fred 23-01-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam beyerlandse laan

Top winkel geweldige service

Al 10 jaar kom ik bij Electroplace.
Iedere keer krijg ik goed advies en een zeer goede prijs. Nu een LG oled 65 E7 tv gekocht het is een top televisie.
Bedankt Marco afz Fred

Harold 22-01-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam beijerlandselaan

Zeer prettige en goede service ervaren bij Electroplace

Bij de aanschaf van O-led TV 55 " hebben we als kleine groep een goede Prijsafspraak kunnen maken met Electroplace, en werdt bij het ophalen van de TV een uitstekende service verleend.

Gert 21-12-2017 In de winkel gekocht
Beijerlandselaan in Rotterdam

Top bedrijf en topservice

ik heb een LG Oled tv besteld bij dit bedrijf. Die was niet in voorraad. De heer Uhr heeft binnen een paar dagen kans gezien nog zo'n mooie tv te leveren. Heeft mij tijdens het bestelproces keurig op de hoogte gehouden. De prijs was zeer concurrerend en de service en klantgerichtheid is onovertroffen. Een perfect en eerlijk bedrijf. Wat mij betreft een aanrader!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A.A.R.Ledda 16-12-2017 In de winkel gekocht
Electroplace Beijerlandselaan Rotterdam

Fantastische Winkel

Fantastische winkel, veel keuzes ook in grote merken
Goede prijs/kwaliteitsverhouding
Perfecte Service ook in het weekend
Goede mensen

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Abdelfattah 26-11-2017 In de winkel gekocht

TOP Service en uitstekende prijzen

Electroplace ken ik nu al een tijdje en van de week mijn 4de aankoop bij electroplace gedaan.
De eerste bestellingen waren online gedaan en netjes de volgende dag volgens afspraak afgeleverd. De bestelling online plaatsen was gemakkelijk en betaling via ideal ging vlotjes. Website is eenvoudig, maar niet mobiel geschikt. Website heeft wat aandacht nodig.

De winkel is in vergelijking met de grote ketens heel klein, maar het assortiment is groot en voor elke portomenee is wel wat verkrijgbaar.

De winkel bevind zich in een drukke winkelstraat tegenover het mediamarkt. Parkeren voor de winkel is mogelijk indien je geluk hebt. De auto kan wel verder in de straat geparkeerd worden. De heren van electroplace zijn behulpzaam en brengen de aankopen netjes naar de auto en helpen bij het inladen.

Door het ophalen van de tv kwamen de bezorgkosten te vervallen en kreeg ik dit als een extra korting.

Ik raad zeker de winkel aan, en mijn volgende aankoop zal gegarandeerd weer bij electroplace zijn tenzij ik elders een betere deal vind.

De prijzen zijn zeker concurrerend en electroplace doet mee met alle acties mee. Zelfs buiten de actie periodes zijn de prijzen bet er dan bij de concurrent.

Pluspunten:

Klant vriendelijk
Prijzen
Behulpzaam
Goed bereikbaar ( telefonisch en email )

Minpunten:

Website kan beter

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rob V 24-11-2017 In de winkel gekocht

Persoonlijke aandacht, lage prijs

Bij Electropalce wordt je gewoon goed geholpen, door medewerkers die kennis en aandacht hebben. Ze vertellen ook eerlijk wat de kenmerken zijn van de diverse keuzes die je hebt.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jolanda 04-11-2017 In de winkel gekocht

Topservice!

Elektroplace heeft net mijn nieuwe wasmachine afgeleverd en wat een topservice! Niets is de mannen te veel en alles wordt voorzichtig en netjes behandeld. Dit is al de derde keer dat we hier wat gekocht hebben en nog nooit teleurgesteld !!

Brian trinks 04-11-2017 Via de website gekocht

Super service

Hier een mooie curved smart tv gekocht, moest wel even een weekje wachten omdat het besteld moest worden...na een week een telefoontje dat de tv binnen was en meteen betaald en volgende dag in huis! En dat allemaal voor een prima prijs mensen van electroplace, super bedankt!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -