Samsung Galaxy Tab S2 zwart / 32 GB

Samsung Galaxy Tab S3 zilver / 32 GB Best Reviewed sep 2017

Samsung Galaxy Tab S3 zwart / 32 GB

Samsung Galaxy Tab S3 zwart / 32 GB Best Reviewed sep 2017
8,8 (210)

Beoordeling op basis van 184 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Jordaan 11-12-2015

Echt een super snel ding had al een oude tab2 maar deze is wel super snel .Mooi helder scherm snelle bediening
Niet zo goedkoop ,

Jan H 11-12-2015

geweldig nieuw product van Samsung voldoet volledig aan de verwachtingen enorm helder beeldscherm en een goede opstartsnelheid

valentino 10-12-2015

Hele fijne tablet mooi scherm duidelijk. Is makkelijk lang te houden in één hand door dat de tablet heel licht is.

crvwvp 10-12-2015

Een prachtig apparaat dat makkelijk mee te nemen is. Ik moet echter nog veel leren. Het lezen van ebooks,het bekijken van foto's is een genot. Mogelijkheid van uitbreiding van het geheugen in verband met foto's is heel fijn.

Ruben Tol 10-12-2015

Super scherp en helder beeldscherm. Razendsnel en heel gemakkelijk te gebruiken. Accu raakt wat sneller leeg door het display, maar als je de tablet alleen thuis gebruikt is er altijd wel een oplader in de buurt. Hij weegt superlicht, de camera is goed en het geluid kan hard. Echt een top ding!

P de Graaff 10-12-2015

Prachtig apparaat, werkt echt soepel. Voelt degelijk en is mooi afgewerkt. Het beeldscherm is echt spectaculair goed.

Burgert 08-12-2015

Een prachtig apparaat. De tablet is snel , prachtig beeld en eenvoudig te bedienen. Een echte aanrader.
Zeer tevreden met de aankoop.

verbetering tov galaxy note 10 1 en Ipad air 07-12-2015

9,7 inch is een erg fijn en handzaam formaat. Het QXGA (2024x1536 inch scherm is echt heel fijn om te zien. Het is echt kraakhelder. De octa core processor die op twee kloksnelheden werkt werkt ook sneller dan ik gewend ben dan van mijn Sony XPERIA Z3. 3 GB RAM is meer dan genoeg, meestal word de helft ervan altijd gebruikt voor de standaard processen. De camera heeft leuke functies en is er duidelijk. Het filmen gaat ook er goed. Ik wilde eigenlijk gaan kijken bij de Mediamarkt voor een Sony XPERIA Z4 tablet maar die was niet te koop omdat die te weinig werd verkocht. Toen ik deze tegenkwam trok hij meteen de aandacht. Hij was wonderbaarlijk dun en mooi afgewerkt met metalen randjes. De ingebouwde vingerafdrukscanner werkt ook makkelijk en snel. Op meerdere accounts. 5,6 mm is de dikte en dat is dunner dan mijn telefoon! en hij weegt maar 265 g. Er zijn ook veel dingen in te stellen naar eigen voorkeur. Bij het onderdeel toegangkelijkheid zijn sommige dingen onduidelijk wat je aan de functies hebt. Ik ben erg blij met mijn nieuwe aanwinst.

Herman 07-12-2015

Ik was een Asus Tab 10 inch gewend, maar deze Samsung Tab2 was een verassing. Het is natuurlijk ook niet een echte vergelijking. Deze heeft 3Gb werkgeheugen en 32 Gb opslag en is daarmee razendsnel. Is ook super licht en gemakkelijk mee te nemen. Geluid en accu vallen wat tegen.

maajanse 06-12-2015
  • Product maand in bezit

Ik ben zeer tevreden met de tablet en heb daarom twee galaxy tab s2 tablets bijgekocht, een voor mijn moeder en een voor mijn schoonmoeder, ter vervanging van hun tegenwoordig zeer!! langzame iPad3s.
Scherm en snelheid van deze Tab S2 zijn prima, en ik vind ook de montage in het hoesje zeer goed bedacht, waardoor de randen van het hoesje niet over het scherm heenvallen.
Samen met de chromecast 2 een gewelidige investering.

Bram Peeters 05-12-2015

Mooi hanteerbaar formaat en super licht en plat. prima specificaties.
Scherm erg scherp maar baterij duur loopt redelijk snel terug.
e

Ineke 04-12-2015

Het is een strakke tablet die mijn oude Samsung gaat vervangen. De tablet heeft een prachtig mooi scherp beeld en de werking lijkt erg op mijn "oude"tablet en dat is altijd handig.

Leon 04-12-2015

In de zoektocht naar een zakelijke tablet gekozen voor de S2. Prachtig beeld en lekker snel. Gecombineerd met een bluetooth toetsenbord. Werkt prima! Mooi visitekaartje om bij mijn klanten aan te komen.

fer 04-12-2015

snelle en handzame tab, mooi uiterlijk en haarscherp beeld zeer snelle processor, werkgeheugen van 3gb en opslag van 32 is ideaal

ro.es 17-11-2015

Prachtige tablet deze S2 van Samsung. Het Amoled scherm is geweldig, het beeld springt eruit. Vingerdruk scanner werkt goed op deze tablet, veel beter als bij de Galaxy Edge S6 smartphone. Heb een 64Gb scandisk Micro SD geïnstalleerd, tezamen met het interne ca. 29Gb beschikbare geheugen is dat voldoende opslagruimte voor onderweg.

Tablet ligt lekker in de hand dankzij het lage gewicht. het 4:3 scherm leest ook fijn. Grote vooruitgang deze nieuwe S2 Tablet van Samsung.

Samsungfan 11-11-2015

Het beeld is heel mooi en scherp. De kleuren spatten van het scherm. De camera's zijn ook heel scherp. De apps starten snel en kun je gemakkelijk gelijktijdig openen en gebruiken. Van deze tablet krijg je geen spijt.

Bob 08-11-2015

Snel en lekker handzaam, goede kwaliteit en gebruik de GPS voor een super navi systeem. Lekker makkelijk meenemen voor onderweg

RR te Rotterdam 06-11-2015

De Samsung Tab S2 9.7 voldoet enorm goed. We hebben nu twee tablets in huis maar deze wordt het meest gebruikt

Jean Pierre Cremers 04-11-2015

De Samsung Galaxy Tab S2 is een slanke en lichte tablet. De kleuren spetteren van je beeld af en het gebruikersgemak is erg goed. Na gisteren opgeladen te hebben en toch al wat uurtjes actief bezig te zijn is de accu nu op 78%. Een mooie Tablet.

Rien 01-11-2015

7,3
Na wat op start problemen ziet alles er goed uit helder beeld e het kleuren.
Alleen jammer van de lavensduur van de accu, voortaan maar een powerbank ernaast leggen