Samsung Galaxy Tab S2 zwart / 32 GB

8,8 (209)

Samsung Galaxy Tab S3 zwart / 32 GB

Samsung Galaxy Tab S3 zwart / 32 GB Best Reviewed sep 2017
8,8 (209)

Beoordeling op basis van 162 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Bert.B 23-10-2015 Product maand in bezit

In het begin van het jaar een Ipad air2 gekocht om mee te nemen als ik voor mijn werk onderweg ben naar het buitenland. Helaas was dit voor mij een miskoop wegens de restricties van Apple. Ik ben van Android gewend om aan te sluiten op de laptop en dat ik rustig folders kan aanmaken en bestanden kan copieren van en naar de tablet. Met Apple moet dit dan weer via Itunes gaan en behoorlijk omslachtig. Reviews gelezen van de Galaxy tab s en was benieuwd naar zijn opvolger. De specificaties gelezen over de nieuwe tab s en was overtuigd om deze te kopen. Voordelen van de Tab s2 is het standaard geheugen al groter dan van de Ipad en dat het geheugen uit te breiden is met een micro SD kaart. Mijn vrouw blij dat ze een tablet heeft maar voor mij geen Apple meer. Wil niet zeggen dat de Ipad slecht is maar geef mij maar android.

pascalv 07-10-2015 Product paar weken in bezit

Ontvangen bij introductie dus nu paar weken in bezit. Zeer licht gewicht tablet dat met het nieuwe formaat prettig in de hand ligt. Inmiddels de (actie) cover + toetsenbord ook ontvangen dat het geheel wel zwaarder maakt en jammer dat de cover geen AUTO-OFF stimuleert.Toetsen werkt met magneet functie dus wel makkelijk te verwijderen. Het beeld scherm is heel mooi zeker als je het met bijv. de Tab A vergelijkt, maar het springt er niet zo mooi uit als bijv. de Galaxy S6 (edge) en valt daardoor eigenlijk een beetje tegen. 32GB geheugen is prettig, maar een SD kaart heb je zeker nodig en gelukkig kan dat (tot 128GB). Opstarten gaat heel snel en de vingerafdruk werkt leuk, maar niet feilloos waardoor de het alternatieve wachtwoord nodig is. Het nieuwe formaat werkt prettig en maak hem net is beter handelbaar dan zijn voorganger. De meeste apps gaan daar prima mee om, maar zeker niet allemaal waardoor mm/cm ervan afvallen ; soms alleen bij landscape. De accu duur is zeker niet slecht, maar om het scherm meer kleur te geven staat het op volle sterkte en dat beïnvloedt de accu duur zeker ; opladen gaat (met de express stekker) redelijk snel.