Samsung Galaxy Tab S2 zwart / 32 GB

8,8 (209)

Samsung Galaxy Tab S3 zwart / 32 GB

Samsung Galaxy Tab S3 zwart / 32 GB Best Reviewed sep 2017
8,8 (209)

Beoordeling op basis van 162 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Vandersnoek 16-12-2015 Product paar dagen in bezit

apparaat pas halve dag in gebruik, voorlopig zeer tevreden met de aankoop, vooral het opstarten gaat supersnel

Fred Stigter 13-12-2015 Product paar weken in bezit

Het is een super fijne tabblad die lekker licht is.Het beeldscherm is heel helder, zelfs de kleinste details komen in beeld bij een spelletje. Hij maakt hele mooie heldere foto's.

hdamen 12-12-2015 Product paar dagen in bezit

slechts enkele dagen in bezit maar het ziet er prima uit en werkt erg prettig toch wel veel verschil met de schermgrootte van mijn Samsung Galaxy advance telefoon

Jordaan 11-12-2015 Product paar dagen in bezit

Echt een super snel ding had al een oude tab2 maar deze is wel super snel .Mooi helder scherm snelle bediening
Niet zo goedkoop ,

Jan H 11-12-2015 Product paar dagen in bezit

geweldig nieuw product van Samsung voldoet volledig aan de verwachtingen enorm helder beeldscherm en een goede opstartsnelheid

valentino 10-12-2015 Product paar dagen in bezit

Hele fijne tablet mooi scherm duidelijk. Is makkelijk lang te houden in één hand door dat de tablet heel licht is.

Ruben Tol 10-12-2015 Product paar dagen in bezit

Super scherp en helder beeldscherm. Razendsnel en heel gemakkelijk te gebruiken. Accu raakt wat sneller leeg door het display, maar als je de tablet alleen thuis gebruikt is er altijd wel een oplader in de buurt. Hij weegt superlicht, de camera is goed en het geluid kan hard. Echt een top ding!

Burgert 08-12-2015 Product paar dagen in bezit

Een prachtig apparaat. De tablet is snel , prachtig beeld en eenvoudig te bedienen. Een echte aanrader.
Zeer tevreden met de aankoop.

verbetering tov galaxy note 10 1 en Ipad air 07-12-2015 Product paar dagen in bezit

9,7 inch is een erg fijn en handzaam formaat. Het QXGA (2024x1536 inch scherm is echt heel fijn om te zien. Het is echt kraakhelder. De octa core processor die op twee kloksnelheden werkt werkt ook sneller dan ik gewend ben dan van mijn Sony XPERIA Z3. 3 GB RAM is meer dan genoeg, meestal word de helft ervan altijd gebruikt voor de standaard processen. De camera heeft leuke functies en is er duidelijk. Het filmen gaat ook er goed. Ik wilde eigenlijk gaan kijken bij de Mediamarkt voor een Sony XPERIA Z4 tablet maar die was niet te koop omdat die te weinig werd verkocht. Toen ik deze tegenkwam trok hij meteen de aandacht. Hij was wonderbaarlijk dun en mooi afgewerkt met metalen randjes. De ingebouwde vingerafdrukscanner werkt ook makkelijk en snel. Op meerdere accounts. 5,6 mm is de dikte en dat is dunner dan mijn telefoon! en hij weegt maar 265 g. Er zijn ook veel dingen in te stellen naar eigen voorkeur. Bij het onderdeel toegangkelijkheid zijn sommige dingen onduidelijk wat je aan de functies hebt. Ik ben erg blij met mijn nieuwe aanwinst.

maajanse 06-12-2015 Product maand in bezit

Ik ben zeer tevreden met de tablet en heb daarom twee galaxy tab s2 tablets bijgekocht, een voor mijn moeder en een voor mijn schoonmoeder, ter vervanging van hun tegenwoordig zeer!! langzame iPad3s.
Scherm en snelheid van deze Tab S2 zijn prima, en ik vind ook de montage in het hoesje zeer goed bedacht, waardoor de randen van het hoesje niet over het scherm heenvallen.
Samen met de chromecast 2 een gewelidige investering.

Ineke 04-12-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een strakke tablet die mijn oude Samsung gaat vervangen. De tablet heeft een prachtig mooi scherp beeld en de werking lijkt erg op mijn "oude"tablet en dat is altijd handig.

Leon 04-12-2015 Product paar dagen in bezit

In de zoektocht naar een zakelijke tablet gekozen voor de S2. Prachtig beeld en lekker snel. Gecombineerd met een bluetooth toetsenbord. Werkt prima! Mooi visitekaartje om bij mijn klanten aan te komen.

fer 04-12-2015 Product paar dagen in bezit

snelle en handzame tab, mooi uiterlijk en haarscherp beeld zeer snelle processor, werkgeheugen van 3gb en opslag van 32 is ideaal

ro.es 17-11-2015 Product paar weken in bezit

Prachtige tablet deze S2 van Samsung. Het Amoled scherm is geweldig, het beeld springt eruit. Vingerdruk scanner werkt goed op deze tablet, veel beter als bij de Galaxy Edge S6 smartphone. Heb een 64Gb scandisk Micro SD geïnstalleerd, tezamen met het interne ca. 29Gb beschikbare geheugen is dat voldoende opslagruimte voor onderweg.

Tablet ligt lekker in de hand dankzij het lage gewicht. het 4:3 scherm leest ook fijn. Grote vooruitgang deze nieuwe S2 Tablet van Samsung.

Samsungfan 11-11-2015 Product paar dagen in bezit

Het beeld is heel mooi en scherp. De kleuren spatten van het scherm. De camera's zijn ook heel scherp. De apps starten snel en kun je gemakkelijk gelijktijdig openen en gebruiken. Van deze tablet krijg je geen spijt.

Bob 08-11-2015 Product paar dagen in bezit

Snel en lekker handzaam, goede kwaliteit en gebruik de GPS voor een super navi systeem. Lekker makkelijk meenemen voor onderweg

RR te Rotterdam 06-11-2015 Product paar dagen in bezit

De Samsung Tab S2 9.7 voldoet enorm goed. We hebben nu twee tablets in huis maar deze wordt het meest gebruikt

Jean Pierre Cremers 04-11-2015 Product paar dagen in bezit

De Samsung Galaxy Tab S2 is een slanke en lichte tablet. De kleuren spetteren van je beeld af en het gebruikersgemak is erg goed. Na gisteren opgeladen te hebben en toch al wat uurtjes actief bezig te zijn is de accu nu op 78%. Een mooie Tablet.

edwin 30-10-2015 Product paar dagen in bezit

mooie strakke tablet, jammer van het kwalitatief mindere geluid en de verouderde software. Teven is het jammer dat de pictogrammen niet verkleind kunnen worden.

Henk 28-10-2015 Product paar dagen in bezit

Mijn eerste Tablet maar direct gekozen voor de mooiste van Samsung.
Werkt meer dan naar behoren prachtig beeld met hoge reoslutie.