Samsung Galaxy Tab S2 zwart / 32 GB

8,8 (209)

Samsung Galaxy Tab S3 zwart / 32 GB

Samsung Galaxy Tab S3 zwart / 32 GB Best Reviewed sep 2017
8,8 (209)

Beoordeling op basis van 162 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Angelique 20-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi tablet

Mooi tablet met een mooi helder scherm en mooie grootte opslag. Deze tablet voldoet aan alle eisen die je verwacht van een tablet!

Wilfred 19-08-2016 Product paar weken in bezit

Goede Snelle Beeldschone tablet

mijn oude tablet, ipad mini 2 verkocht. Ik wilde een groter scherm en een kleurrijker scherm. Tevens een vingerafdrukscanner.
In eerste instantie ging ik kijken voor een Apple ipad, omdat ik alles van Apple heb en dat goed bevalt.
Als ik de nieuwste ipad nam, de pro, dan was ik met 32 gb geheugen 650 Euro kwijt, 50 Euro voor een case en je bent 700 Euro verder.
Een samsung tap s2 32 gb geheugen en uitbreidbaar ook nog eens, koste 429 Euro. Case 50 Euro, geheugenkaart 64 gb 20 Euro, en je komt op een 500 Euro. Dat is dus een besparing van 200 op een product wat enkel verschilt qua besturingssysteem!. Tevens met een bak meer geheugen.
Toen had ik een Probleem!, WAT moest ik kiezen....
Android wel eens in een ver verleden gehad en slechte ervaringen toen mee, daarnaast zijn we nu jaren verder en staat ook de techniek niet stil.
Omdat mijn telefoon onlangs vernieuwd is, Apple 6s plus, en ik deze anders gebruik als een tablet, besloten de gok te nemen, en de Samsung tap s2 9.7" aangeschaft.
Werkelijk waar, fenomenaal!.
De tablet is snel, widgets komen extra mooi uit op een tablet, het scherm is zeer mooi en kleuren spatten er van af, accuduur is prima, bouwkwaliteit is denk ik iets minder stevig dan de ipad, maar ik heb hem altijd in een case, dus daar ondervind ik geen hinder van.
Films kijken is een genot, evenals de krant digitaal lezen, en foto's bekijken en bewerken, en opslaan in de one drive cloud (gratis 100 gb voor 2 jaar). Al met al dus zeker geen spijt van gehad. Ben ik nu rouwig dat ik ook geen samsung s7 telefoon heb Gekocht?, laten we het zo zeggen ik ben wel met andere ogen naar dit model gaan kijken, maar ben ook erg tevreden met mijn IPhone!. Misschien is deze combinatie van een iPhone telefoon en een Samsung tablet wel het beste, het beste van twee Werelden!, succes met jullie Keuze!

Pluspunten

• Amoled scherm
  • Snelle processor
  • Uitbreiding geheugen

Minpunten

• Bouwkwaliteit ipad beter
  • Ipad waardevaster

Bryan 16-08-2016 Product paar dagen in bezit

Snelle tablet met mooi scherm

Erg mooi kleurrijk scherm door het AMOLED scherm, het geluid uit de tablet is wat minder maar ik gebruik zelf een koptelefoon of bluetooth speaker dus dat is geen probleem.

Pluspunten

• scherm
  • snelheid
  • handzaam

Minpunten

• Geen custom roms (T-813)
  • Speaker

JBR 02-07-2016 Product paar weken in bezit

Snelle tablet

Tablet is snel en zeer geschikt om films en TV mee te kijken. Een zeer goede kwaliteit-p[rijs verhouding wat hem volgens mij in de top 5 tablets brengt.

HansR49 30-05-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekende tablet

Na vier jaar was mijn Samsung Tab 10.1 aan vervanging toe. Heb lang getwijfeld of ik over zou stappen op de Ipad Air2. Uiteindelijk toch weer voor Samsung gekozen (mede dankzij de deskundige uitleg over de voor- en nadelen van beide apparaten door de medewerker van BCC, waar ik de tablets uitgebreid kon vergelijken). De Galaxy TabS2 9.7 komt echt heel degelijk over, heeft een geweldig scherm en ruime opslagcapaciteit van 32gb die tevens is uit te breiden met een micro-SDCard. Het touchscreen reageert supersnel, internetpagina’s worden snel geladen, foto’s en filmpjes zijn haarscherp. In combinatie met de Samsun Book cover (die het scherm aan- of uitzet bij openen of sluiten van de cover) blijft de tablet superdun en handzaam. Ook de beveiliging met vingerafdruk werkt goed. Over de accuduur kan ik nog niet veel zeggen, slechts enkele dagen in bezit, maar dit lijkt me tot nog toe ruim voldoende. Kortom; een uitstekend apparaat.

lindavetje 29-05-2016 Product paar dagen in bezit

Goed product, maar slecht geluid

Zeer tevreden over de tablet met alle functies. Helaas is het geluid wel slechter dan de Ipad air.
Toch heb je meer functies zoals gedeelde scherm, office pakket en makkelijk documenten overzetten van en naar je computer

Wim 26-05-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi tablet

Na 2 dagen fijn en mooi tablet, werkt snel, helder scherm, licht en met cover nog genoeg handzaam.
Verder afwachten wat hij na een paar maanden nog voor prestaties levert, nu bevalt hij zeker.

Scania144 24-05-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne Tablet!!

Lekker snel, prachtig beeld, en lekker licht in de hand.Over de accuduur kan ik nog niet veel zeggen, heb deze Tab S2 2 dagen.

Scania144 11-09-2016

Heb deze tablet nu ruim 3 mnd. nog steeds Perfect. Op een klein minpuntje na,,,,Bij m'n vorige tablet (Samsung Galaxy 2 10.1 G3 Tablet P5100)zaten de speakers L & R aan de voorkant. Nu beiden rechts aan de achterkant.Dus vind ik het geluid iets minder.
Maar nog steeds erg tevreden mee.

rods11 22-01-2016 Product paar weken in bezit

Het opvallendste aan de s2 is z'n geweldige scherm, met prachtige, levendige kleuren.
Door het gebruik van het eigen TouchWiz user-interface varinant van Android, is het een makkie in het gebruik, vooral voor bezitters van een moderne Samsung telefoon.

Wat ik een aanwinst vind is de beeldverhouding 4:3 i.p.v. de voorgaande 16:9. Het is net confortabeler om webpagina's en documenten te lezen. Voor games maakt het niet veel uit.

Accu gaat lang mee, maar dat is ook het geval met de andere tablets in het hoogste segment.
Het moet nog van het hart dat ik eigenlijk voor het uiterlijk ben gevallen, het is een bloedmooi apparaat.

michs 22-01-2016 Product paar weken in bezit

Het is een snel werkende Tablet met een excellente beeldkwaliteit. Vooral in zonnig omgevingen is het uitstekend op het scherm kijken zonder schitteringen. De verwachtingen van het bij te leveren toetsenbord zijn hoog..

Mark 22-01-2016 Product kwartaal in bezit

Prachtige tablet!Werkt probleemloos,vlot. Zeer gebruiksvriendelijk.Speelt films in de hoogste resolutie probleemloos af. Gebruik hem ook als ereader (scherm is perfect instelbaar), zelfs strips kan je aangenaam lezen. Beste koop ooit!

DjKolk 17-01-2016 Product paar dagen in bezit

Snelle tablet met geweldig beeld die eenvoudig te bedienen is
Weinig samsung apps standaard geïnstalleerd.
Standard micro usb lader die zorgt dat de tablet rede lijk snel geladen is

TRHO 14-01-2016 Product paar dagen in bezit

Over het algemeen ben ik zeer tevreden over deze aanschaf van deze Samsung Galaxy TabletS2. De accuduur zou wat beter kunnen.

marleen 12-01-2016 Product paar dagen in bezit

Een super tablet doet precies wat die moet doen lekker snel mooi beeldscherm en niet zo zwaar. Geweldig

erretje 11-01-2016 Product paar dagen in bezit

perfecte tablet, loopt soepel en snel, fantastisch beeld.
Accu heeft niet een hele lange levensduur, had ik meer van verwacht.
Fijn dat er word en excel op staat. Prima geluid.

AP 09-01-2016 Product paar dagen in bezit

snel geleverd door wehkamp. uitgepakt . batterij was geladen. kon gelijk aan de slag. Scherm helder. snel in volgende schermen.

Jan Marc 09-01-2016 Product paar dagen in bezit

Voor deze S2 2 andere tablet gehad nml ASUS en Samsung 7inch. Beide voldeden niet meer aan mijn wensen. Na enig onderzoek welke nu te nemen. bij deze uitgekomen en in alle opzichten een perfecte tablet. Niets is traag. Kleur is zeer goed en scherp. WIFI geen enkel probleem.

Hanneke 07-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ik wilde iets hebben voor als ik op de bank zit lekker lezen of film kijken Of youtube kijken hoe ik de haaksteken moet doen;-) Deze is er perfect voor. Niet te ingewikkeld opstraten. een paar handelingen en je kunt aan de gang. Sommige dingen doet hij zelf! Handig dan zo'n google account.

JP 07-01-2016 Product paar weken in bezit

Zeer helder scherm, prachtige kleuren en zeer snel.
erg licht in gewicht.
gewoon een prima apparaat.

Evelien 07-01-2016 Product paar dagen in bezit

Nog maar kort in gebruik dus nog geen volledig beeld maar tot nu toe zeer tevreden!
Scherm nog niet kunnen gebruiken in de zon/buiten maar beeldscherm binnen zeer duidelijk.
Start zeer snel op en fijn/duidelijk in gebruik.