Samsung Galaxy Tab S2 zwart / 32 GB

Samsung Galaxy Tab S3 zilver / 32 GB Best Reviewed sep 2017

Samsung Galaxy Tab S3 zwart / 32 GB

Samsung Galaxy Tab S3 zwart / 32 GB Best Reviewed sep 2017
8,8 (210)

Beoordeling op basis van 184 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Dirk W.Wieringa 22-08-2016

Super snel. Fantastisch, kleurrijk,duidelijk scherm.

Mooi, licht, dun, fantastisch apparaat , had eerst een smt 210, dit is geen vergelijk , zo mooi en snel , zonder haperingen.

Pluspunten

• mooi scherm
  • erg snel
  • accuduur goed

Minpunten

• weet niet

Daniëlle 22-08-2016

groot scherm

Een groot scherm, heel mooi en duidelijk beeld. en werkt goed en snel met een lange accu duur. ik raad dit product zeker aan.

Monique 22-08-2016

Prachtig scherm!

Een paar dagen geleden de Samsung Galaxy Tab S2 gekocht. Eerste ervaringen zijn geweldig! Ik twijfelde eerst nog tussen de Galaxy Tab A (oudere model) en de S2, maar ben erg tevreden met de gamaakte keuze voor de S2. Het 9.7 inch scherm kijkt net iets prettiger dan het 10.1 inch scherm. en is veel scherper. Ik heb er gelijk een book cover met toetsenbord bij genomen en dat maakt de tablet een geweldig apparaat voor Office 365, games en boeken.

Pluspunten

• scherm
  • snelheid

Minpunten

• vastmaken in de bookcover

Nanno 22-08-2016

Pracht van een Tablet

Lekker dun, mooi design en super snel. Jaren gedaan met een Samsung tablet en nu maar eens een nieuwe aangeschaft, ik raad dat iedereen aan, wat een snelheid, super.

Evert van Unnik 21-08-2016

Helder, duidelijk scherm, goede weergave bij bv Netflix

Wasmachine eerder gebruiker van een tablet TAB 1, helaas overleden. Voldoende ruimte geheugen, mis alleen de stilo van mijn TAB 1. Beeld is vierkanter.

Pluspunten

• Snel
  • Goede scherpe weergave

Minpunten

• Geen stilo
  • Vierkanter beeld

SKAS2 21-08-2016

Zeer licht, compact en scherp

Op dit moment geef ik een 10, omdat ik het apparaat pas 1 dag heb en nog bezig met installeren van alles.
Overzetten van data van het oude Samsung Tablet naar het nieuwe verliep heel gemakkelijk en soepel via Samsung Smart/Switch app (gratis te downloaden op de Playstore). Dit tablet is super licht! Het is iets korter en iets breder maar een stuk dunner dan Samsung Galaxy Tab 4.
Misschien door het type scherm, maar het is super helder en scherp ondanks dat de icoontjes en lettertjes kleiner zijn dan Tab 4. Ik ben dus positief verbaasd.
Ik raad het zeker dit product aan!

Pluspunten

• zeer licht van gewicht
  • compact
  • scherm erg scherp
  • overzetten data makkelijk
  • snelle opstart

Minpunten

• accu duur

SKAS1 21-08-2016

Zeer licht, compact en scherp

Ik raad het zeker dit product aan!

Pluspunten

• licht gewicht
  • compact
  • zeer dun
  • scherp/helder

Minpunten

• nog niet gevonden

Tjalling 21-08-2016

Perfecte vervanger voor mijn Note 8

Lang gezocht naar een vervanger van mijn Note 8. Die het 3 jaar echt uitstekend heeft gedaan. Na het uitpakken viel direct het geringe gewicht en de minimale dikte van de tablet op, tocht voelt hij stevig aan. Het opstarten gaat redelijk snel en laat dan een haarscherp beeld zijn. Hierna met diverse accounts ingelogd en met Smart-switch alle verdere gegevens van de oude tablet overgezet. De laatste updates van Android Marsmellow werden ook automatisch geinstalleerd.
Hierna de tablet uitvoerig uitgeprobeerd. Ben tot nu toe zeer tevreden en onder de indruk van de goede kwaliteit en degelijke afwerking.

Pluspunten

• Heldere scherm
  • Compacte formaat
  • Goede accuduur
  • Goede camera

Angelique 20-08-2016

Mooi tablet

Mooi tablet met een mooi helder scherm en mooie grootte opslag. Deze tablet voldoet aan alle eisen die je verwacht van een tablet!

Wilfred 19-08-2016

Goede Snelle Beeldschone tablet

mijn oude tablet, ipad mini 2 verkocht. Ik wilde een groter scherm en een kleurrijker scherm. Tevens een vingerafdrukscanner.
In eerste instantie ging ik kijken voor een Apple ipad, omdat ik alles van Apple heb en dat goed bevalt.
Als ik de nieuwste ipad nam, de pro, dan was ik met 32 gb geheugen 650 Euro kwijt, 50 Euro voor een case en je bent 700 Euro verder.
Een samsung tap s2 32 gb geheugen en uitbreidbaar ook nog eens, koste 429 Euro. Case 50 Euro, geheugenkaart 64 gb 20 Euro, en je komt op een 500 Euro. Dat is dus een besparing van 200 op een product wat enkel verschilt qua besturingssysteem!. Tevens met een bak meer geheugen.
Toen had ik een Probleem!, WAT moest ik kiezen....
Android wel eens in een ver verleden gehad en slechte ervaringen toen mee, daarnaast zijn we nu jaren verder en staat ook de techniek niet stil.
Omdat mijn telefoon onlangs vernieuwd is, Apple 6s plus, en ik deze anders gebruik als een tablet, besloten de gok te nemen, en de Samsung tap s2 9.7" aangeschaft.
Werkelijk waar, fenomenaal!.
De tablet is snel, widgets komen extra mooi uit op een tablet, het scherm is zeer mooi en kleuren spatten er van af, accuduur is prima, bouwkwaliteit is denk ik iets minder stevig dan de ipad, maar ik heb hem altijd in een case, dus daar ondervind ik geen hinder van.
Films kijken is een genot, evenals de krant digitaal lezen, en foto's bekijken en bewerken, en opslaan in de one drive cloud (gratis 100 gb voor 2 jaar). Al met al dus zeker geen spijt van gehad. Ben ik nu rouwig dat ik ook geen samsung s7 telefoon heb Gekocht?, laten we het zo zeggen ik ben wel met andere ogen naar dit model gaan kijken, maar ben ook erg tevreden met mijn IPhone!. Misschien is deze combinatie van een iPhone telefoon en een Samsung tablet wel het beste, het beste van twee Werelden!, succes met jullie Keuze!

Pluspunten

• Amoled scherm
  • Snelle processor
  • Uitbreiding geheugen

Minpunten

• Bouwkwaliteit ipad beter
  • Ipad waardevaster

Collin 16-08-2016

Klein formaat scherp scherm

Voor het vervangen van mijn voorgaande tablet was ik opzoek naar iets nieuws. Ik kwam uiteindelijk op de keuze tussen de s2 van 8" en 9,7". Voor mijn doeleinden ben ik blij dat ik voor de 8 ben gegaan. Met de samsung bookcover erbij kan ik deze precies een plaatsje geven op het aanrecht of is het makkelijk deze achter de tv er nog even bij te pakken. Het scherm is erg helder en scherp. Verder is het een lichtgewicht tablet met super prestaties. Het enige wat mist is de trilfunctie.

Pluspunten

• lichtgewicht
  • scherp en helder scherm
  • optionele bookcover

Minpunten

• trilfunctie

Bryan 16-08-2016

Snelle tablet met mooi scherm

Erg mooi kleurrijk scherm door het AMOLED scherm, het geluid uit de tablet is wat minder maar ik gebruik zelf een koptelefoon of bluetooth speaker dus dat is geen probleem.

Pluspunten

• scherm
  • snelheid
  • handzaam

Minpunten

• Geen custom roms (T-813)
  • Speaker

Janine 01-08-2016

Fijne, handzame tablet

Wij hebben hem nu ruim een week in huis en de tablet bevalt prima. Het scherm is mooi helder van kleur en heeft wat minder last van zonneschijn dan de oude (ook een samsung). De vorige tablet was 10 inch en het was een gok om een kleinere te nemen. Maar geen enkele spijt! Deze tablet ligt lekkerder in de hand, is lichter terwijl de beeldkwaliteit hoger is. Ook tijdens het kijken van films missen we het grotere scherm niet. Je merkt dat deze tablet weer van een nieuwere generatie is. Hij start sneller op, de beelden lopen vloeiender in elkaar over en hij reageert sneller. Kortom, heel erg blij mee, een aanrader!!

JBR 02-07-2016

Snelle tablet

Tablet is snel en zeer geschikt om films en TV mee te kijken. Een zeer goede kwaliteit-p[rijs verhouding wat hem volgens mij in de top 5 tablets brengt.

HansR49 30-05-2016

Uitstekende tablet

Na vier jaar was mijn Samsung Tab 10.1 aan vervanging toe. Heb lang getwijfeld of ik over zou stappen op de Ipad Air2. Uiteindelijk toch weer voor Samsung gekozen (mede dankzij de deskundige uitleg over de voor- en nadelen van beide apparaten door de medewerker van BCC, waar ik de tablets uitgebreid kon vergelijken). De Galaxy TabS2 9.7 komt echt heel degelijk over, heeft een geweldig scherm en ruime opslagcapaciteit van 32gb die tevens is uit te breiden met een micro-SDCard. Het touchscreen reageert supersnel, internetpagina’s worden snel geladen, foto’s en filmpjes zijn haarscherp. In combinatie met de Samsun Book cover (die het scherm aan- of uitzet bij openen of sluiten van de cover) blijft de tablet superdun en handzaam. Ook de beveiliging met vingerafdruk werkt goed. Over de accuduur kan ik nog niet veel zeggen, slechts enkele dagen in bezit, maar dit lijkt me tot nog toe ruim voldoende. Kortom; een uitstekend apparaat.

lindavetje 29-05-2016

Goed product, maar slecht geluid

Zeer tevreden over de tablet met alle functies. Helaas is het geluid wel slechter dan de Ipad air.
Toch heb je meer functies zoals gedeelde scherm, office pakket en makkelijk documenten overzetten van en naar je computer

Wim 26-05-2016

Mooi tablet

Na 2 dagen fijn en mooi tablet, werkt snel, helder scherm, licht en met cover nog genoeg handzaam.
Verder afwachten wat hij na een paar maanden nog voor prestaties levert, nu bevalt hij zeker.

Scania144 24-05-2016

Fijne Tablet!!

Lekker snel, prachtig beeld, en lekker licht in de hand.Over de accuduur kan ik nog niet veel zeggen, heb deze Tab S2 2 dagen.

Scania144 11-09-2016

Heb deze tablet nu ruim 3 mnd. nog steeds Perfect. Op een klein minpuntje na,,,,Bij m'n vorige tablet (Samsung Galaxy 2 10.1 G3 Tablet P5100)zaten de speakers L & R aan de voorkant. Nu beiden rechts aan de achterkant.Dus vind ik het geluid iets minder.
Maar nog steeds erg tevreden mee.

rods11 22-01-2016

Het opvallendste aan de s2 is z'n geweldige scherm, met prachtige, levendige kleuren.
Door het gebruik van het eigen TouchWiz user-interface varinant van Android, is het een makkie in het gebruik, vooral voor bezitters van een moderne Samsung telefoon.

Wat ik een aanwinst vind is de beeldverhouding 4:3 i.p.v. de voorgaande 16:9. Het is net confortabeler om webpagina's en documenten te lezen. Voor games maakt het niet veel uit.

Accu gaat lang mee, maar dat is ook het geval met de andere tablets in het hoogste segment.
Het moet nog van het hart dat ik eigenlijk voor het uiterlijk ben gevallen, het is een bloedmooi apparaat.

michs 22-01-2016

Het is een snel werkende Tablet met een excellente beeldkwaliteit. Vooral in zonnig omgevingen is het uitstekend op het scherm kijken zonder schitteringen. De verwachtingen van het bij te leveren toetsenbord zijn hoog..