Samsung Galaxy Tab S2 zwart / 32 GB

8,8 (209)

Samsung Galaxy Tab S3 zwart / 32 GB

Samsung Galaxy Tab S3 zwart / 32 GB Best Reviewed sep 2017
8,8 (209)

Beoordeling op basis van 162 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Kimje 06-01-2016 Product kwartaal in bezit

Super tevreden mee! De kleuren van het beeldscherm zijn erg mooi, de tablet start lekker snel op. De duur van de accu is oké, maar kan denk ik beter. Het ligt er ook erg aan hoe je de tablet gebruikt. Veel films kijken is geen probleem, applicaties zoals Heartstone of Babble zijn nou eenmaal batterij vreters. Hoe dan ook ben ik enorm tevreden over de tablet.

Gre 06-01-2016 Product paar dagen in bezit

Mijn eerste tablet dus ik kan niet vergelijken maar ik ben zeer verrast door de snelheid beeldkwaliteit en gebruikersgemak ondanks dat ik geen techneut ben

Cas 05-01-2016 Product paar dagen in bezit

Heel blij met mijn nieuwe galaxy tab s2. Start lekker snel op en heeft een fantastisch beeldscherm. Met behulp van Smart Switch was het super eenvoudig om alles van oude tablet naar nieuwe tablet te zetten.

Rob 04-01-2016 Product paar dagen in bezit

Eerste beleving perfect maar nog te kort in het bezit zeker v.w.b de accuduur maar lijkt wel redelijk lang bijna 11 uur op een lading. Maar snelheid en schermkwaliteit perfect.

WvN 04-01-2016 Product paar dagen in bezit

Heel snel, super beeld, en soms is ie leeg, maar dat ligt meer aan de gebruiker dan aan de accu van de tablet. Je kan er met gemak een dag mee doen.

Piet Greben 04-01-2016 Product paar dagen in bezit

Nog maar twee weken in bezit, mijn eerste indruk is heel goed, prachtig helder scherp beeld. Wifi-signaal snel gevonden, werkt over behoorlijke afstand. Het is me helaas nog niet gelukt mij Email-adres werkend te krijgen, maar dat zal niet aan de tablet liggen.

J2000 03-01-2016 Product paar dagen in bezit

Werkt lekker snel !
Dun en licht.
Als er een 12 inch versie zou komen koop ik hem direct.
Mooi scherp beeld.

Lars 03-01-2016 Product maand in bezit

De galaxy tab s2 is de perfecte tablet ! Ik heb al eerdere een tablet gehad namelijk de apple ipad mini 2, deze was veels te duur voor hetgeen wat je ervoor terug krijgt. Dezetablet heeft een uitstekende scherm kwaliteit, alle foto's die ik op mijn tablet heb gezet van de vakantie spatten er echt uit ! Ook heeft de galaxy tab s2 een vingerscan wat een handige future is voor het beveiligen van mijn gegevens. De processor in deze tablet is ook buitengewoon goed, elke app opent heel snel en de tablet hangt niet snel vast.

Deze tablet is in een woord geweldig ! ☺

Isaak 03-01-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie dunne tablet met prachtig duidelijk beeld bijzonder vriendelijk in gebruik en bijzonder gemakkelijk te bedienen.

A en D 03-01-2016 Product paar dagen in bezit

Dit is nu eens een top tab goed zicht ook bij zonlicht snel opstarten en doet alles wat ik er mee wil doen wat met de I-pad van apple niet gaat deze dan ook gauw weggedaan echt een aanrader

Philippe 03-01-2016 Product paar dagen in bezit

Belden zijn heel scherp, mooi design. Ik kan niet veel meer zeggen, ik heb dit apparaat alleen een paar dagen geleden gekocht.

Anne H 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

De tablet is erg licht, dus dat is om mee te nemen erg makkelijk. Ook is het scherm heel helder en heeft hij een lange accuduur. Ik ben er erg blij mee tot nu toe!

Geert Bouckaert 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

Lekker snel, prachtig beeld, en vooral, nu meerdere aparte gebruikers mogelijk. Er staan geen overbodige apps op, het toestel is licht, eenvoudig te bedienen... geen minpunten te vinden.

aderks 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

Helemaal geweldig. Helder scherm, snelheid goed, en voldoende opslag. Duidelijke handleiding en een goede overname vanuit de oude tablet.

hans 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

vergeleken met mn oude samsung tablet een wereld van verschil , veel sneller opstarten , en reageren .

Frans 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

Van Tab 2 naar deze Galaxy S2 is echt een hele verbetering. Dat beinvloed wellicht ook mijn beoordeling. De oude Tab 2 was echt aan zijn eind. Alles mooi, helder en nieuw doet wonderen.

Toby 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

eerste bevindingen werkt snel en makkelijk, fijn helder scherp scherm
zeker een aanrader als je al met android werkt

John Prins 01-01-2016 Product paar dagen in bezit

Supersnel tablet, zeer scherp beeld en heel licht qua gewicht. Met de Smartswitch functie is het heel makkelijk de inhoud het oude Samsung tablet over te zetten naar de nieuwe.

Galaxy Tab S2 01-01-2016 Product paar dagen in bezit

Een geweldig apparaat ,heel snel en makkelijk te bedienen.Ik zou het iedereen aanraden om een T2 tablat te kopen.De grote van het scherm T2 is is ook prima

Rick 01-01-2016 Product paar dagen in bezit

Tablet start zeer snel op. Het beeldscherm heeft een prima afmeting. Accuduur moet ik helaas uitgaan van de omschrijving, omdat ik de tablet net heb gekocht.