Samsung Galaxy Tab S2 zwart / 32 GB

8,8 (260)

Samsung Galaxy Tab S3 zwart / 32 GB

Samsung Galaxy Tab S3 zwart / 32 GB Best Reviewed mrt 2018
8,8 (260)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 184 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

8,9

Mark 22-01-2016
  • Product kwartaal in bezit

Prachtige tablet!Werkt probleemloos,vlot. Zeer gebruiksvriendelijk.Speelt films in de hoogste resolutie probleemloos af. Gebruik hem ook als ereader (scherm is perfect instelbaar), zelfs strips kan je aangenaam lezen. Beste koop ooit!

DjKolk 17-01-2016

Snelle tablet met geweldig beeld die eenvoudig te bedienen is
Weinig samsung apps standaard geïnstalleerd.
Standard micro usb lader die zorgt dat de tablet rede lijk snel geladen is

TRHO 14-01-2016

Over het algemeen ben ik zeer tevreden over deze aanschaf van deze Samsung Galaxy TabletS2. De accuduur zou wat beter kunnen.

marleen 12-01-2016

Een super tablet doet precies wat die moet doen lekker snel mooi beeldscherm en niet zo zwaar. Geweldig

erretje 11-01-2016

perfecte tablet, loopt soepel en snel, fantastisch beeld.
Accu heeft niet een hele lange levensduur, had ik meer van verwacht.
Fijn dat er word en excel op staat. Prima geluid.

AP 09-01-2016

snel geleverd door wehkamp. uitgepakt . batterij was geladen. kon gelijk aan de slag. Scherm helder. snel in volgende schermen.

Jan Marc 09-01-2016

Voor deze S2 2 andere tablet gehad nml ASUS en Samsung 7inch. Beide voldeden niet meer aan mijn wensen. Na enig onderzoek welke nu te nemen. bij deze uitgekomen en in alle opzichten een perfecte tablet. Niets is traag. Kleur is zeer goed en scherp. WIFI geen enkel probleem.

Hanneke 07-01-2016

Ik wilde iets hebben voor als ik op de bank zit lekker lezen of film kijken Of youtube kijken hoe ik de haaksteken moet doen;-) Deze is er perfect voor. Niet te ingewikkeld opstraten. een paar handelingen en je kunt aan de gang. Sommige dingen doet hij zelf! Handig dan zo'n google account.

JP 07-01-2016

Zeer helder scherm, prachtige kleuren en zeer snel.
erg licht in gewicht.
gewoon een prima apparaat.

Evelien 07-01-2016

Nog maar kort in gebruik dus nog geen volledig beeld maar tot nu toe zeer tevreden!
Scherm nog niet kunnen gebruiken in de zon/buiten maar beeldscherm binnen zeer duidelijk.
Start zeer snel op en fijn/duidelijk in gebruik.

Kimje 06-01-2016
  • Product kwartaal in bezit

Super tevreden mee! De kleuren van het beeldscherm zijn erg mooi, de tablet start lekker snel op. De duur van de accu is oké, maar kan denk ik beter. Het ligt er ook erg aan hoe je de tablet gebruikt. Veel films kijken is geen probleem, applicaties zoals Heartstone of Babble zijn nou eenmaal batterij vreters. Hoe dan ook ben ik enorm tevreden over de tablet.

Gre 06-01-2016

Mijn eerste tablet dus ik kan niet vergelijken maar ik ben zeer verrast door de snelheid beeldkwaliteit en gebruikersgemak ondanks dat ik geen techneut ben

Giel 06-01-2016

Prima tab neem je zo mee niet te groot maar wel krachtig. Kan van alles goed. Prima voor op het werk en openbaar vervoer.

Hans 05-01-2016

Snel, heel compleet. Accu , na 7 uur stand-by, staat dan al op 88%. Verder mooi, licht apparaat. Nette prijs voor deze snelle tablet

Cas 05-01-2016

Heel blij met mijn nieuwe galaxy tab s2. Start lekker snel op en heeft een fantastisch beeldscherm. Met behulp van Smart Switch was het super eenvoudig om alles van oude tablet naar nieuwe tablet te zetten.

Rob 04-01-2016

Eerste beleving perfect maar nog te kort in het bezit zeker v.w.b de accuduur maar lijkt wel redelijk lang bijna 11 uur op een lading. Maar snelheid en schermkwaliteit perfect.

WvN 04-01-2016

Heel snel, super beeld, en soms is ie leeg, maar dat ligt meer aan de gebruiker dan aan de accu van de tablet. Je kan er met gemak een dag mee doen.

Piet Greben 04-01-2016

Nog maar twee weken in bezit, mijn eerste indruk is heel goed, prachtig helder scherp beeld. Wifi-signaal snel gevonden, werkt over behoorlijke afstand. Het is me helaas nog niet gelukt mij Email-adres werkend te krijgen, maar dat zal niet aan de tablet liggen.

J2000 03-01-2016

Werkt lekker snel !
Dun en licht.
Als er een 12 inch versie zou komen koop ik hem direct.
Mooi scherp beeld.

Lars 03-01-2016
  • Product maand in bezit

De galaxy tab s2 is de perfecte tablet ! Ik heb al eerdere een tablet gehad namelijk de apple ipad mini 2, deze was veels te duur voor hetgeen wat je ervoor terug krijgt. Dezetablet heeft een uitstekende scherm kwaliteit, alle foto's die ik op mijn tablet heb gezet van de vakantie spatten er echt uit ! Ook heeft de galaxy tab s2 een vingerscan wat een handige future is voor het beveiligen van mijn gegevens. De processor in deze tablet is ook buitengewoon goed, elke app opent heel snel en de tablet hangt niet snel vast.

Deze tablet is in een woord geweldig ! ☺