Samsung Galaxy Tab S2 zwart / 32 GB

Samsung Galaxy Tab S3 zwart / 32 GB Best Reviewed sep 2017

Samsung Galaxy Tab S3 zilver / 32 GB

Samsung Galaxy Tab S3 zilver / 32 GB Best Reviewed sep 2017
8,8 (210)

Beoordeling op basis van 184 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Isaak 03-01-2016

Mooie dunne tablet met prachtig duidelijk beeld bijzonder vriendelijk in gebruik en bijzonder gemakkelijk te bedienen.

A en D 03-01-2016

Dit is nu eens een top tab goed zicht ook bij zonlicht snel opstarten en doet alles wat ik er mee wil doen wat met de I-pad van apple niet gaat deze dan ook gauw weggedaan echt een aanrader

Philippe 03-01-2016

Belden zijn heel scherp, mooi design. Ik kan niet veel meer zeggen, ik heb dit apparaat alleen een paar dagen geleden gekocht.

Anne H 02-01-2016

De tablet is erg licht, dus dat is om mee te nemen erg makkelijk. Ook is het scherm heel helder en heeft hij een lange accuduur. Ik ben er erg blij mee tot nu toe!

Geert Bouckaert 02-01-2016

Lekker snel, prachtig beeld, en vooral, nu meerdere aparte gebruikers mogelijk. Er staan geen overbodige apps op, het toestel is licht, eenvoudig te bedienen... geen minpunten te vinden.

aderks 02-01-2016

Helemaal geweldig. Helder scherm, snelheid goed, en voldoende opslag. Duidelijke handleiding en een goede overname vanuit de oude tablet.

hans 02-01-2016

vergeleken met mn oude samsung tablet een wereld van verschil , veel sneller opstarten , en reageren .

Frans 02-01-2016

Van Tab 2 naar deze Galaxy S2 is echt een hele verbetering. Dat beinvloed wellicht ook mijn beoordeling. De oude Tab 2 was echt aan zijn eind. Alles mooi, helder en nieuw doet wonderen.

Ekk 02-01-2016

Fantastisch apparaat in alle opzichten. Mooi beeld, snel, vriendelijk gebruik, geen onzin apps op het apparaat, handzaam, bruikbaar voor verschillende doeleinden. Kortom; mooie device!

Toby 02-01-2016

eerste bevindingen werkt snel en makkelijk, fijn helder scherp scherm
zeker een aanrader als je al met android werkt

John Prins 01-01-2016

Supersnel tablet, zeer scherp beeld en heel licht qua gewicht. Met de Smartswitch functie is het heel makkelijk de inhoud het oude Samsung tablet over te zetten naar de nieuwe.

Galaxy Tab S2 01-01-2016

Een geweldig apparaat ,heel snel en makkelijk te bedienen.Ik zou het iedereen aanraden om een T2 tablat te kopen.De grote van het scherm T2 is is ook prima

Rick 01-01-2016

Tablet start zeer snel op. Het beeldscherm heeft een prima afmeting. Accuduur moet ik helaas uitgaan van de omschrijving, omdat ik de tablet net heb gekocht.

Ellen 30-12-2015

Pas in bezit van deze mooie tab S2, tot op heden erg tevreden! Het beeldscherm is erg duidelijk. de tablet zelf is gebruiksvriendelijk. Je kan binnen 5 minuten al je oude gegevens van je andere (oudere) tablet over zetten en dat kost geen moeite.

Alesig 30-12-2015

Ik ben zeer tevreden over de S2 Tab. Het is een perfect apparaat tussen mijn telefoon en laptop in. In combinatie met een samsung-toetsenbord is het een veelzijdig en gebruikersvriendelijke tablet. Ik ben zeer tevreden. De beeldkwaliteit is ook nog eens helemaal geweldig.

Simone 29-12-2015

Is het echt waard. Niks geen rare fratsen. Doet het goed. Super mooi ding. Lekker licht en super kwaliteit scherm. Ik ben verslaafd hahaha

Carla 29-12-2015

Geweldige tabblad lekker snel en geweldig mooi beeldscherm. Ik doe hoofdzakelijk spelletjes maar die gaan super snel een verademing na onze oude iPad2

Jorn 29-12-2015

De snelheid en kwaliteit van het beeldscherm is enorm! Ik kom van iPad en ben onder de indruk van deze tablet!
De accuduur, hier moet ik nog een beetje aan wennen. Als veelgebruiker moet ik net teveel opladen naar mijn zin, maar ik zal de truukjes nog wel vinden om beter met m'n batterij om te gaan.

Baerbel 29-12-2015

Het beeldscherm is erg scherp en mooi contrastrijk, met prima kleurweergave. De resolutie zorgt ervoor dat HD materiaal ook nog met uitstekende kwaliteit wordt weergegeven, ondanks verlies door zwarte balken. Daar staat tegenover dat een 4:3 verhouding een zeer prettig compromis is voor divers tablet gebruik.
De opstartsnelheid is OK, alleen moet ik nog bedenken of alle Samsung apps wel geladen moeten worden. Voor velen een zegen, voor anderen wellicht een kwelling dat zoveel apps worden geladen die men nooit gaat gebruiken. De update naar Android 5.0.2 loopt soepeltjes na installatie.
De accuduur is 7 uur, met een laadtijd van 4 uur (specificatie). Dat is eigenlijk jammer: een tablet zou een hele dag mee moeten kunnen (12 uur). Gezien het gewicht en de afmetingen in vergelijking met andere tablets had er een zwaarder accupak in mogen zitten.

Ekk 29-12-2015