Samsung Galaxy Tab S2 zwart / 32 GB

8,8 (209)

Samsung Galaxy Tab S3 zwart / 32 GB

Samsung Galaxy Tab S3 zwart / 32 GB Best Reviewed sep 2017
8,8 (209)

Beoordeling op basis van 162 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Ellen 30-12-2015 Product paar dagen in bezit

Pas in bezit van deze mooie tab S2, tot op heden erg tevreden! Het beeldscherm is erg duidelijk. de tablet zelf is gebruiksvriendelijk. Je kan binnen 5 minuten al je oude gegevens van je andere (oudere) tablet over zetten en dat kost geen moeite.

Alesig 30-12-2015 Product paar dagen in bezit

Ik ben zeer tevreden over de S2 Tab. Het is een perfect apparaat tussen mijn telefoon en laptop in. In combinatie met een samsung-toetsenbord is het een veelzijdig en gebruikersvriendelijke tablet. Ik ben zeer tevreden. De beeldkwaliteit is ook nog eens helemaal geweldig.

Simone 29-12-2015 Product paar dagen in bezit

Is het echt waard. Niks geen rare fratsen. Doet het goed. Super mooi ding. Lekker licht en super kwaliteit scherm. Ik ben verslaafd hahaha

Carla 29-12-2015 Product paar dagen in bezit

Geweldige tabblad lekker snel en geweldig mooi beeldscherm. Ik doe hoofdzakelijk spelletjes maar die gaan super snel een verademing na onze oude iPad2

Jorn 29-12-2015 Product paar weken in bezit

De snelheid en kwaliteit van het beeldscherm is enorm! Ik kom van iPad en ben onder de indruk van deze tablet!
De accuduur, hier moet ik nog een beetje aan wennen. Als veelgebruiker moet ik net teveel opladen naar mijn zin, maar ik zal de truukjes nog wel vinden om beter met m'n batterij om te gaan.

Baerbel 29-12-2015 Product paar dagen in bezit

Het beeldscherm is erg scherp en mooi contrastrijk, met prima kleurweergave. De resolutie zorgt ervoor dat HD materiaal ook nog met uitstekende kwaliteit wordt weergegeven, ondanks verlies door zwarte balken. Daar staat tegenover dat een 4:3 verhouding een zeer prettig compromis is voor divers tablet gebruik.
De opstartsnelheid is OK, alleen moet ik nog bedenken of alle Samsung apps wel geladen moeten worden. Voor velen een zegen, voor anderen wellicht een kwelling dat zoveel apps worden geladen die men nooit gaat gebruiken. De update naar Android 5.0.2 loopt soepeltjes na installatie.
De accuduur is 7 uur, met een laadtijd van 4 uur (specificatie). Dat is eigenlijk jammer: een tablet zou een hele dag mee moeten kunnen (12 uur). Gezien het gewicht en de afmetingen in vergelijking met andere tablets had er een zwaarder accupak in mogen zitten.

ro.es 29-12-2015 Product kwartaal in bezit

Ik gebruik de Tablet nu een paar maanden. Aan het super Amoled scherm wen je snel. Het beeldscherm is fantastisch en spreekt tot de verbeelding. Heerlijk om artikelen, e-books te lezen of om foto´s te bekijken.

De hardware snelheid is goed. De batterij is niet slecht maar had sterker gemogen.

De kwalitatieve maar niet goedkope originele Samsung hoes bied veel variabel lees comfort, is het aanschaffen beslist waard. Tablet vastzetten werkt via een ingenieus click systeem. Eenmaal vast zit de tablet ook echt mooi vast in zijn hoes.

Had eerst een ander hoes maar gaat niet op tegen de originele hoes van Samsung. Conclusie na een paar maanden gebruik, met recht een Top tablet!

Lilian 29-12-2015 Product paar dagen in bezit

Wat een geweldige tablet. Ik ben er helemaal weg van. Deze tablet mag met recht het vlaggenschip van Samsung worden genoemd. Prachtig groot beeldscherm met heldere kleuren en zeer gebruikersvriendelijk. Echt een aanrader!

g vugts 29-12-2015 Product paar dagen in bezit

duidelijk beeld en werkt lekker snel. prijs wel toch behoorlijk maar dan heb je ook iets. verder is de afwerking ook prima in orde, wel jammer dat de originele schermhoes toch erg duur is.

Hans 29-12-2015 Product paar dagen in bezit

Een te gek apparaat Een leuk hebbedingetje om allerlei dingen te kunnen doen. fotograferen op het internet surfen en spelletjes doen. Kortom een goede aanwinst als supplement op de desktop.

AvDuijvenbode 29-12-2015 Product paar dagen in bezit

Opstarten wel snel als je de tab in slaapstand laat, maar anders toch wel even wachten. Vingerafdruk werkt niet echt goed. Veel keren toch via wachtwoord starten.

Marcelellen 29-12-2015 Product half jaar in bezit

Helder scherm. Compact. Tip toetsen werkt goed. Mis alleen een goede handleiding zeker omdat Android heel anders werkt als Windows (laptop)

Gerardo 28-12-2015 Product paar dagen in bezit

This is a really good tablet, it is light but resistant really fast and easy to use, you can edit documents play games and movies really amazing

Erik Stenhuis 27-12-2015 Product paar dagen in bezit

Scherm is zo'n beetje het beste dat nu te koop is. Wel nieuwe beeldverhouding, waardoor scherm kleiner lijkt dan standaard 10,5" schermen.
Tablet is (nog) snel (afwachten hoe dat is na installateur van 100 apps).

Oscar 27-12-2015 Product paar dagen in bezit

Het beeldscherm van de tablet is op en top dit door het amoled scherm daarom krijgt dit een 10. De opstartsnelheid is wel snel maar dit kan beter denkende dat de samsung touchwiz misschien te zwaar is. de touchwiz zal ook hoogstwaarschijnlijk het probleem zijn voor de accuduur omdat touchwiz behoorlijk wat geheugen vraagt. al dan niettemin zijn de opstartsnelheid en accuduur goed en daarom een 8.

Wim Gouw 27-12-2015 Product paar dagen in bezit

Ziet er schitterend uit, lekker snel en deze kan je uitbreiden met microSD van 128Gb, dat is ook fijn.

Fred 26-12-2015 Product paar dagen in bezit

Ik had hiervoor een Galaxy Tab 2 10.1 die helaas defect is geraakt na 3,5 jaar. Ik heb desondanks weer voor Samsung gekozen omdat ik bij Android wilde blijven en een groot scherm wilde. Ik heb nog even tegen de prijs aan lopen te hikken.
Totaal geen spijt, want deze werkt zeer snel en het beeld ziet er goed uit. Accuduur had wat beter gekund. De aparte home en terug toets vind ik zelf geen verbetering, omdat dat bij werken in landscape niet echt ergonomisch is, maar je kan er aan wennen.
Hopelijk voert voert Samsung nieuwe Android updates wat sneller uit en ondersteund die ook wat langer, want dat was voor mij bijna een reden om Samsung te verlaten voor een merk dat een originele stock Android draait.

ptsdekkers 26-12-2015 Product paar dagen in bezit

De helderheid van het scherm is enorm! Prachtige kleuren en het contrast is goed. De opstartsnelheid is verder prima. Het apparaat reageert snel. De accuduur is eigenlijk altijd tekort,dat geldt voor ieder tablte hoewelhet een verbetering is met mijn vorige tablet

ERIC VAN DER VEN 26-12-2015 Product paar dagen in bezit

ALLES LIJKT IN EERSTE INSTANTIE IN ORDE. MOET NOG OVER LANGERE TIJD BEOORDELEN HOE EEA ZICH IN HET DAGELIJKS GEBRUIK MANIFESTEERT

Bert 25-12-2015 Product paar weken in bezit

Draait soepel met Android 5.0 aan boord en door de oprichters processor laden appartement, 's snel.
Voordeel is ook met meerdere appstore open snel te schakelen is tussen de applicatie, s