Sony Xperia Z5 goud / 32 GB - Reviews

32 GB opslag
Besturingssysteem
Android
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 443 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Rob eu 16-05-2016

Goed uitgeruste Stylish mobiel

9,6
Een mooie mobiel met een goede camera en uitstekende geluidskwaliteit via de koptelefoon maar ook via de speakers. De speakers zouden wat harder mogen en het liefst had ik standaard 64 gb geheugen gewild maar dit zijn maar kleine dingen.

De batterijduur is ook prima in orde. Kom de dag er makkelijk mee door.

sebastiaan 15-05-2016

Prima telefoon

Ik ben erg tevreden met de Xperia Z5, hij is erg snel en je kan er veel mee doen. Het uiterlijk is een klein beetje verbeterd tenopzichte van de z3, en de vingerafdrukscanner is een mooie toevoeging

DennisZ5 15-05-2016

Xperia Z5 top

9,4
Tijdje geleden over gestapt van iPhone naar Sony. Wel een hele omschakeling maar heb er geen spijt van. De telefoon werkt prima en kan er veel leuke dingen mee doen. Zoals de telefoon als scherm gebruiken voor de ps4. Dit was ook 1 van de redenen dat ik voor deze telefoon gekozen had. Voor de rest maakt de Z5 mooie foto's en filmpjes. En bij mij gaat de accu 2 dagen mee!

Sony fan 15-05-2016
  • Product half jaar in bezit

Z5 mijn volgende Sony telefoon

9,4
Multifunctionele telefoon, mooi design, duidelijk scherm,kwalitatieve camera, perfecte ondersteuning.

Granade 15-05-2016

Prima gsm werkt snel!

Prima gsm hopelijk dat die het de 2 jaar volhoud! Enkel jammer dat als je hem redelijk veel gebruikt de batterij toch sneller leeg gaat

Jarno 15-05-2016

Geweldige telefoon

Ik ben zeer tevreden over mij Xperia Z5. Het enige nadeel vind ik dat hij soms heel warm wordt. Verder raad ik deze telefoon aan iedereen aan!

carina 14-05-2016

xperia x5 revieuw ---toppertje

tot nu toe mijn beste telefoon die ik ooit heb bezeten..
ligt lekker in de hand, prima beeld en goed geluid.
Simpele bediening en alles wijst zich vanzelf.
fijn gebruiksgemak.

Raaf 13-05-2016

Xperia Z5 - mooie foutjes?

Het toestel voelt in ieder opzicht aan als een echt premium toestel, gewicht en glas. Maakt mooie foto's en werkt vrij snel. Laat echter punten liggen op een aantal onderwerpen volume, earphones en speaker zijn beperkt, softwarematig wat omslachtig en onduidelijk zoals in bijvoorbeeld het aanpassen van eerder gemaakte voorkeursinstellingen. Geeft ook weleens fouten met het bekijken van videos via webpagina. Camera is aardig maar niet zo goed als de nieuwere Samsungs. Zou ik nog maals voor Sony kiezen? Ja, want toestel werkt prettig en is redelijk stabiel. Nee, want Sony begint achter te raken met de concurrentie.

Monique Nuijten 13-05-2016

En daar issie dan

Ik was heel erg nerveus of alles wel zou werken . En ja hoor wat een weelde deze mobiel alles word duidelijk beschreven en verwoord met andere woorden een mobiel met een gouden hart.

Heel lang bellen onder de douche 12-05-2016

Alles wat ik verwacht van een Android toestel

7,6
De Sony Xperia Z5 is zeer stijlvol gemaakt. De voornaamste voordelen t.o.v. andere toestellen zijn de batterijduur en het feit dat je ermee onder de douche kan bellen. DE beste keuze als het gaat om een telefoon met Android OS. Gewoon zeer toegankelijk!

Sebastiaan 12-05-2016
  • Product maand in bezit

Amazing phone

9,4
After 2 years with the experia z2 I renewed my contract and first choice was the z5... Absolutly not disapointed!! The shape of the Phone is not that diferent but the improvements are very visable.. The Phone is fast easy to handle and most of all a real Sony. I would recomend this Phone to every one Who is considering to change phones, renew contracts or simply buying a new phone. I used to have a Samsung but After I had the z2 and now the z5 I will never change back.

Sneezevbergen 12-05-2016
  • Product half jaar in bezit

Wat een super telefoon

9,6
Beste Android telefoon die ik ooit heb gehad. Super geluid, geweldige camera en levensduur van batterij Is helemaal top. Vanaf nu niet anders meer dan een Sony Xperia

Antonio Colonna 11-05-2016

Super telefoon ??

Gewoon in 1 woord SUPER
Heb altijd Sony gehad en steeds weet Sony mij te verassen met hun vooruitgang, echt blij dat ik een Sony heb 😁

Tony Colonna 11-05-2016

Sony Xperia Z5

Super snelle reactie, mooie zuivere foto's, mooi strakke design echt een telefoon dat je niet in de steek laat,ook heel duidelijke uitleg wat zich heel makkelijk laat zien.
Echt een aanrader,heb hiervoor een Z2 gehad en ja hoor nog steeds heel tevreden ☺

Laime 11-05-2016
  • Product kwartaal in bezit

Mijn eerste telefoon die...

...Na een paar maanden nogsteeds functioneerd alsof ik hem gisteren heb aangeschaft. Wonderbaarlijk is de kwaliteit van de camera. Vrienden hadden een discussie betreft het type camera waarmee ik een filmpje had gemaakt. Het was gewoon mijn telefoon. Daarnaast werkt de telefoon snep, gaat niet zo snel stuk na het vallen. Een enorm fijne telefoo, waar vele om mij heen jaloers op zijn.

Guidy 09-05-2016
  • Product kwartaal in bezit

Sterke telefoon met een goede camera en accu

Ik was al weg van de experia vanwege de camera en waterdichtheid maar met de z5 is het weer beter dan eerst. De behuizing is super sterk, na een val van een paar meter had de telefoon enkel een kleine deuk. Voor regen ben ik niet meer bang en de foto's zijn vaak goed. Een nadeel heeft hij ook, de vorige experia kon 2 dagen zonder opladen. De Z5 maar 1 dag. (bij mijn gebruik dan)

peter 07-05-2016

z5 multi-fhone

ik neem altijd een sony gsm ,vooral om dat het gebruikers vriendelijk is,en om de uitstekende foto kwaliteit ,waar ik ook ben ik heb altijd een fotocamera bij me,alle functies van routeplanner tot agenda worden gebruik.muziek luisteren een spelletje spelen alles kan .perfect

Raymond Ong A Kwien 06-05-2016

Sony Xperia z5, een belevenis

Subliem geluid en beeldkwaliteit! Verrassend goede camera. Nog nooit zulke mooie foto's gemaakt. Erg lichtsterk zonder dat er ruis ontstaat.
Moet wel erg wennen aan het gebruiksinterface (na jaren Samsung Note gebruik) maar ben heel erg blij met de overstap.
Het toestel is wel een aantal malen onverklaarbaar vastgelopen.

Raymond Ong A Kwien 06-05-2016

Sony Xperia z5, een belevenis

Enorm verrast door het superieure geluid en beeldkwaliteit. De camera is subliem. Nog nooit zulke mooie foto's gezien.
Moet nog wel erg wennen aan de gebruiksinterface.
Wat me ook enorm bevalt is dat er niet zo veel op de achtergrond/onderwater meedraait. De telefoon behoudt zijn snelheid.
Wat ik wel heb is dat het toestel een aantal malen onverklaarbaar is vastgelopen.

Erjeees 06-05-2016

Sony Xperia Z5 for the win!

Alweer een schitterend model van Sony. Als Sony-veteraan keek ik al een tijdje uit naar de Z5 en hij stelt niet teleur! De performance, het design en het gebruiksgemak zijn geheel naar de standaard van de huidige smartphone gebruiker. Veel mensen lopen met een iPhone of Samsung S-weet ik veel wat. Waarom met de meute meedoen als je een meer dan gelijkwaardige, en sowieso mooiere, telefoon van Sony kan nemen?