Sony Xperia Z5 goud / 32 GB - Reviews

32 GB opslag
Besturingssysteem
Android
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 443 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Bob80 25-05-2016

super telefoon

Na de Xperia Z1 en de Z3 compact, heb ik nu de Z5 compact. Telefoon is heel prettig in gebruik. De Z5 heeft veel mogelijkheden om het toestel naar je eigen smaak in te delen.

RVermeeren 25-05-2016

Xperia Z5 topper

De Sony Xperia Z5 is een top toestel. Geluid is goed, zowel zonder als met oordopjes. Mooie kleurenscherm, top camera, stabiel OS.
Batterijduur is voldoende, 1 a 1,5 dag. Dit hangt natuurlijk sterk af van je gebruik. Toestel komt solide over, toestel is niet meteen stuk als je deze laat vallen. En natuurlijk 'waterdicht', (de Xperia Z was de eerste) heerlijk als je het toestel gebruik voor navigatie op de fiets of motor.

Aflanis 25-05-2016

Een 8 voor mijn schat

De Sony past perfect in mijn leven. Ik kijk er veel series op en door het mooi beeld en geluid kwaliteit stoort het me niet dat ik mijn series op een kleine beeldscherm kijk.

Rinus 24-05-2016

Perfecte telefoon

Voordat ik in bezit was van mijn eerste Sony telefoon had ik een Samsung, maar ik had er veel problemen mee. Ik heb toen een Sony Xperia Z2 gekocht, deze was geweldig en werkte goed, anderhalf jaar later heb ik de Z5 gekocht. Hij werkt perfect, heeft een uitstekende camera, vingerafdrukscanner werkt goed, is snel, ziet er mooi uit en heb er nooit problemen mee gehad. Mijn volgende telefoon zal zeker weer een Sony zijn

Ruben 24-05-2016
  • Product kwartaal in bezit

Een echt high end toestel!

Ik ben zeer tevreden met mijn Xperia Z5! Ik heb hem ongeveer sinds de releasedatum. Ik heb hem gekocht om de camera. En alles is zeker waar. Ook vind ik de telefoon er erg mooi uit zien en hij is erg snel.

S 24-05-2016

Stijlvol en elegant toestel

Ik ben een echte Sony fan!
Dit is mijn derde Sony.(elke 2 jaar een nieuw model.)
Moest mijn abbonnement verlengen,maar alle toestellen werken nog optimaal en wilde ook een ander model na 2 jaar.
Ik vind het een stoer, maar ook elegant toestel en heeft een fantastische camera!
Gebruiksvriendelijk en functioneel en origineel.
Ik wordt er blij van.😀

MMJ 24-05-2016

Mooi, functioneel en degelijk gaan goed samen in de Z5 compact

Ben zeer te spreken over de vormgeving en het functioneren. Ook kan het toestel goed tegen een klein stootje. Batterijduur is ook goed, ik doe twee dagen met een volle accu bij normaal gebruik. Kortom, zeer tevreden!

Mike 23-05-2016

Mooie mobiel

Ik ben zeer tevreden met mijn z5. Erg fijn in gebruik. Handig in gebruik en mooie vormgeving. Ik ben ook erg fan van de 4k ondersteuning

Haan 22-05-2016

Beoordeling Sony Z5

De sony z5 heb ik speciaal aangeschaft omdat ik hem als navigatie apparaat gebruik, ook op de fiets. Dankzij de gecertificeerde waterdichtheid van dit toestel hoef je niet bang te zijn voor een regenbui.
Kortom: een aanrader voor een ieder die zich veel in vochtige ruimtes begeeft (zwembad toezichthouders e.d.)

Arezuu 21-05-2016

Perfect toestel

Ik had jaren iPhone en was ik gevent aan kleine toestel.
Eigenlijk ik was op zoek naar een toestel met perfecte camera (ik maak graag 📷 foto's ).
Dus de medewerkers van KPN hebben Sony Expedia z5 aan mij laat zien dat die heeft 23 mega pixel camera.
Dat heeft die wel maar je moet in vrije tijd met alle dietels oefenen om te zien in welke situatie welke diteel moet gebruiken.
Foto's met 23mp zijn kleiner dan 20 mp en 20mp van 18 mp en zo.
In de album je heb geen vuilnisbak net als iPhone, als je een foto's per ongeluk verwijderen dan gaat die voor altijd weg. Dit miss ik heel erg op dit toestel.
In de iPhone tot een maand blijf de verwijderde foto in vuilnisbak dan gaat vanzelf weg.
Ik wou heel graag dat Sony bedrijf een oplossing voor dit vinden.
Geluid is perfect 👌.
Prijs is normal niet echt duur.
En Uiteindelijk dit toestel is super snel alleen moet even wennen dat is het. 💐😊👋

Louk Peters v Neijenhof 21-05-2016

Perfect Z5 compact

9,4
Voor mijn doeleinden in de schapenhouderij een perfect toestel. Af te spoelen stofdich
t makkelijk hanteerbaar en past gemakkelijk in de broekzak.
Kortom perfect

Erik 21-05-2016

Wat een fijn toestel!

Overgestapt van Samsung s6... Dit bevalt veel beter: look en feel is beter...mooi voorbeeld is toetsenbord: bij samsung wat typen altijd lastig

De camera is ook top..

Heel tevreden,is aanrader

Van Den Ancker 20-05-2016

Sterke verbetering!

Heerlijke telefoon makkelijk te gebruiken sterk en snel op internet! Had hiervoor de z1 compact en heb het gevoel dat deze z5 een degelijker behuizing heeft! Ga zo door Sony!!

Sony 19-05-2016

Sony lief hebber

Ben heel tevreden met xperia z5. Is met 3 xperia. Raat het iedereen aan. Mooie foto's snel, mooi beeld. Kopen dus.

Vincent 19-05-2016

Beter dan verwacht

De Xperia z5 werkt zeer gemakkelijk. Het toestel is snel en doet precies wat ik wil. Naast alle sterke punten viel het me op dat het geluid hard en helder is. Ik heb veel verschillende merken van mobiele toestellen gehad maar ik ben het meest tevreden met de Sony Xperia Z5

Jitske 18-05-2016

Prima prijs/kwaliteit verhouding

7,6
Prima telefoon voor deze prijs. Ik koos vooral voor deze telefoon ivm reviews van de camera. Kwaliteit van foto's zijn goed. Het duurt soms wel even tot ze volledig geladen zijn. Mooie kleuren. Leuke foto apps van Sony.

Stefan 18-05-2016

Geweldig ding !!!!

Mooie gebruiksvriendelijke telefoon. De Z5 maakt super scherpe foto's. Erg makkelijk dat je niet meer op het scherm hoeft te drukken om een foto te nemen. Bijzonder goed geluid.
Kortom HIJ IS GEWOON GEWELDIG!!!

Bernard 17-05-2016

Gewoon een goede telefoon

Nu een paar dagen dit toestel in mijn bezit en nu al verkocht. Het toestel werkt lekker snel en ziet er ook goed uit. Gewoon een goed toestel dus!

Mike 17-05-2016
  • Product half jaar in bezit

Prima toestel met alles wat je nodig hebt.

Sinds ik dit toestel heb heb ik hem eigenlijk altijd als prettig beschouwd. Enige minpuntje is dat wanneer je de stamina modus aan hebt en je haalt hem uit de stand-by modus het enige tijd (+- 30 sec)duurt voordat je de internerverbinding weer funtioneert. Verder een super snel en gebruiksvriendelijk toestel. Als deze ooit op is ga ik weer voor een sony xperia.

Dimmendaal 17-05-2016
  • Product half jaar in bezit

Z5 compact zoals je verwacht.

Eerste smartphone was voor mij een Sony Experia T. Gekozen voor zijn vormgeving, digitale camera kwaliteit en toen de tijd de Android versie. Ruim 3 jaar met plezier gebruik,voormij de reden om wederom te kiezen voor Sony, binnen de familie zijn ook de HTC, en Samsung modellen te vinden. Maar als ben gaat om degelijkheid gebruiksgemak, fotokwaliteit. Dan ben ik overtuigd. Dit is ook weer bevestigd met de Sony Z5 compact. Bewust voor de compacte versie gekozen omdat ik niet een te grote smartphone wilde. Moet handzaam blijven bij gebruik en vervoer.de processor snelheid, helderheid van beeld, opslag capaciteit helemaal top. Ik gebruik een smart connet SmartBand erbij. Een perfecte combinatie tussen smartphone, SmartBand en je dagelijkse activiteiten en sport.
Standtijd accu is perfect, gaat ruim een dag mee met actief Bluetooth aan. (connectie met Smartband). Erg te vrede over het toestel. Gebruiksgemak en vormgeving.