Sony Xperia Z5 goud / 32 GB - Reviews

Opslag
32 GB opslag
Besturingssysteem
Android

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 442 reviews reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Luc 09-04-2016

Goed toestel

9,4
Het toestel ligt fijn in de hand alles is makkelijk te vinden en te bedienen en de foto's zijn echt van super kwaliteit, ik heb al jaren een Sony en wil niks anders meer

Marten van der Molen 09-04-2016

Erg fijne telefoon

Fijne telefoon om mee te werken. Werkt heerlijk snel en makkelijk. Helder en scherp scherm,ruime opslag en goede camera's. Enkele nadelen vindt ik wel: batterij is naar mijn idee snel leeg wanneer de telefoon veel gebruikt wordt en telefoon voelt ietwat fragiel aan.

Bas 09-04-2016

Prima toestel

Prima toestel.
Met name de batterij duur valt op.

Verder is hij erg handzaam gebruiksvriendelijk.

Hiervoor altijd een Samsung gehad. De Sony doet daar absoluut niet voor onder.
Er zitten wel een paar verschillen tussen maar dat zijn kleine dingen, software matig.

Strakke en gebruiksvriendelijke mobiel 08-04-2016

Beste mobiel die ik tot nu heb gehad

9,4
De Xperia Z5 is de beste mobiel die ik tot nu heb gehad, ik heb altijd samsung of LG gehad. Maar tot het moment dat ik de Z5 in handen had was ik in opslag verliefd op deze mobiel. Strakke vormgeving, gebruiksvriendelijk en geluid kwaliteit om je vingers bij af te likken voor een mobiel.
Zeker een mobiel om aan te raden!

Ricardo 07-04-2016

Goed toestel

Ik ben superblij met mijn z5 vooral met de remote play voor PlayStation 4 ook ligt het toestel heerlijk in de hand en is relatief goed te gebruiken met 1 hand ondanks de grootte

Robert 07-04-2016

Sony Z5 Review

Gewoon de perfecte toestel voor mij. Alles in mijn huis is zowieso Sony. Beeld,geluid en vormgeving zijn 👌 perfect!

Sdecoo 07-04-2016

Mooie graphics
Een aanrader

Peter Frenay 07-04-2016

Top Telefoon!

Ik ben super enthousiast zeer wendbaar sterk en alles wat je nodig bent is binnen handbereik. Dit is een top telefoon!

Hatem Almosarea 06-04-2016

Echt heel mooi

Ik vind het perfect Phone misschien beetje werken in software met muziek volume en figuur print maar de Sony is echt prachtig uitzicht
Dankjewel.

Nick 05-04-2016
  • Product kwartaal in bezit

Prima toestel, maar net iets te duur

Het apparaat wordt best heet als je voor langere tijd spellen speelt of filmpjes kijkt. Valt heel soms uit het niets uit, maar voorderest prima, blijft snel, kwaliteit van de foto's is vaak mooi, zeker voor een mobiele telefoon! Maar eerlijk gezegd vond ik de prijs die ik er voor betaald heb niet waard

XPERIA XPERT 05-04-2016

Zwaar geprijsd maar megawatt prestaties

9,6
De prijs als losse verkoop is natuurlijk veel geld, maar icm abonnement is dit een zeer mooi ontworpen, degelijk presterend snelle telefoon. De camera van de Z5 staat op eenzame hoogte.

Strakke en gebruiksvriendelijke mobiel 05-04-2016

Beste mobiel die ik tot nu heb gehad

9,4
Zeker een mobiel om aan te raden!

Jaswant 05-04-2016
  • Product half jaar in bezit

De Sony Xperia Z5 is de beste in zijn klasse

Ik heb de Z5 nu al ongeveer een half jaar in bezit en ben er zeer tevreden over. De batterij gaat in mijn geval 1,5 dag mee en met Stamina Mode zelfs iets langer. Kwaliteit van foto's/video's is erg hoog en het gebruik van de camera is makkelijk en snel. Het geluid van de speakers is luid en duidelijk, maar kan wel beter. Daarnaast is de Z5 waterdicht wat toch wel iets extra's geeft aan een toch al goede telefoon.

Abdul Simbananiye 05-04-2016

Z5 headset winnen

De geluidkwaliteit is goed maar de max volume is te zacht met klein oortjes, de rest van de toepassingen op het toestel zijn goed voor gebruik

Jerry 04-04-2016

Sony Z5 topper.

Met deze telefoon heb ik gewoon een volwaardige camera op zak. De foto's die ik maak zijn zo mooi. Ik kan ze gelijk doorsturen door de snelle processor kan ik ze makkenlijk oploaden. Vooral mijn onderwater fotos zijn goed. Ik zeg een supertelefoon, ik ben er heel blij mee.

RIKKERT 04-04-2016

Best compact phone

A great compact phone with high end specs! Sound quality over headphones is a lot better than of my previous phones! Loving this phone.

Buwe 04-04-2016

Topper van Sony

Deze Xperia is een pracht apparaat, misschien even wennen voor die nieuwkomers bij Sony maar wijst Zichzelf al snel qua gebruik. Ook chill dat deze telefoon niet al vele standaard apps heeft die veel geheugen in nemen en niet verwijderd kunnen worden. De camera is subliem en et geluid is geweldig. Dit is Sonys absolute topper

R Elzinga 03-04-2016

Sony Xperia Z5

De Sony Xperia Z5 is een heel ander toestel dan de Samsung S4. Tevens zo ervaar ik dat. Ik was altijd wel tevreden met de S4. Maar nu ik de Z5 heb, ben ik de S4 allang vergeten. Toen het tijd was voor een nieuwe mobiel, heb ik lang gezocht, veel mobiels vergeleken en daar kwam deze uiteindelijk uit.
Het uiterlijk sprak me aan, twee boxen voor (boven en onder) die goede kwaliteit hebben. Daarnaast vond ik de screenlocker op de zijkant ook handig. Het design is gewoon top!
Qua specificaties is hij ook erg goed. Snelle download snelheid en verbinding snelheid met internet is ook prima.

Pluspunten:
Mooi design
Download snelheid
Sony apps

Minpunten:
-Batterij wordt snel warm bij intensief gebruik
-Camera pixels vind ik ook niet altijd geweldig.

Wilton Sluiters 03-04-2016

SONY XPERIA Z5 IS DE NUMMER 1

9,4
Sinds een paar weken heb ik de SONY XPERIA Z5. Ik ben er helemaal gelukkig mee. Een goede camera vind ik erg belangrijk en die gebruik ik ook erg veel. De XPERIA Z5 heeft een fantastische camera. De juiste kwaliteit die je van SONY gewend bent. Verder erg gebruiksvriendelijk met vele mogelijkheden. Kortom een TOPPER!

Roggie 02-04-2016

Nog geen nadeel kunnen ontdekken

Wat een mooi toestel. Ik had hiervoor een LG g3. Maar dit toch wel een verademing. Super snel en heel makkelijk met vingerafdruksensor. Je kan verschillende vingers instellen.