JBL On Stage Micro II

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL On Stage Micro II op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rentekrent 07-09-2015
Geschreven voor: JBL On Stage Micro II

Eind 2008 gekocht als aanvulling op m'n iPod Nano en bevalt nog steeds prima. Compact ontwerp met een geluidsweergave die je van zo'n kastje niet verwacht.

Rickert1997 30-04-2015
Geschreven voor: JBL On Stage Micro II

Ik heb de Dock net binnen en ben dik te vreden. Het klinkt super goed en de afstandsbediening werkt ook goed van een grote afstand. Er kunnen ook batterijen in! Ideaal voor bijvoorbeeld in de tuin of op het strand.

Marquarita 16-10-2011
Geschreven voor: JBL On Stage Micro II

Ik heb deze speakerset een aantal dagen geleden binnen gekregen en ik ben er echt super blij mee! Mooi geluid en compact vormgegeven.
Je kan op een luie zondag ochtend ook lekker in je bedje blijven liggen en een muziekje luisteren door middel van de handige afstandsbediening.
Ik ben er erg blij mee en ik raad hem dan ook zeker aan!

Dyonne70 25-05-2011
Geschreven voor: JBL On Stage Micro II

Heb hem al 3 jaar en hij doet het prima (nog steeds). Neem hem mee op reis en gebruik hem thuis, hij speelt iphone en alle soort ipod af. Geluid is niet kei hard maar goed genoeg voor in een slaapkamer of lekker op het strand. Er kunnen batterijtjes onderin, hijs klein en makkelijk mee te nemen. Op netstroom werkt het ook goed. Super apparaatje

TEVREDEN KOPER2 09-02-2011
Geschreven voor: JBL On Stage Micro II

top product , zeer klein en ideaal om mee te nemen.
werkt op batterijen en het lichtnet.
zeer compact met een verbazend volume een kwaliteit.
ook de afstandsbediening is een lekker luie uitkomst.
ik neem hem mee op reis en het gemak van wereldwijd gebruik is de moeite waard om de onstage mee te nemen in mijn koffer.
in mijn ogen z'n geld meer dan waard!

EEN TEVREDEN GEBRUIKER.