Logitech Pure-Fi Express Plus

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Logitech Pure-Fi Express Plus op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

maris70 08-05-2012

Zeer mooi setje, goed geluid, nu kijken of dochterlief er blij mee is....anders hou ik hem....
Techniek nog niet echt uitgeprobeerd...
letters wekker iets te iel..

Wian12 14-06-2011

deze logitech een paar dagen in bezit: Goed geluid komt eruit.
Ook zeer goed bruikbaar bij (draadloze) internetradio en natuurlijk de ipod-functie op de iphone 4.
een aanrader.

Mr. Pro 22-05-2011

Ik heb de Logitech Pure-Fi Express Plus nu al meer dan een jaar en ben erg tevreden. Als je op zoek bent naar een Ipod Speaker die je in je slaapkamer of gewoon op een ander plekje in je huis wilt neerzetten die goedkoop en goed is zal ik deze echt aanraden! Hij heeft namelijk een wekker fuctie en de geluidskwaliteit is voor de prijs verbazingwekkend goed. Maar als je een Portable Speaker wilt dan zal ik deze afraden want dan heb je niks aan de wekker fuctie, het heeft dan batterijen nodig, het is een redelijk groot ding dus onhandig om mee tenemen en ook het disign is dan niet heel handig want je ipod staat dan wel heel wankel.

Nielsoeeee 09-05-2010

super leuk, heb hem voor me verjaardag gekregen. doet het goed leuk geluid, nog even een probleempje gehad met de wekker, kreeg eerst alleen een piepje. maar kan ook met muziek, alleen moet je het dan instellen via je ipod. Verder gelijk batterijen ingedaan. weet nog niet hoelang die mee gaan.

Hitm 28-12-2009

Gekregen voor kerst. Prima geluid voor deze prijs. Zat alleen een defect aan, de klok liep nooit goed (tijd liep te langzaam). Dus teruggebracht naar de winkel en het 2de exemplaar toonde geen kuren. In de winkel zeiden ze dat dat al vaker was voorgekomen met deze units hou daar rekening mee als je online bestelt.

Qua mogelijkheden vrij beperkt. Er zit geen radio op , alleen een wekker (enkelvoudig alarm) met een piepje en een snooze functie van 10 minuten. Het is niet mogelijk wakker te worden met muziek van ipod. Er zit wel een afstandsbediening bij met basis functionaliteiten. Hiermee kan niet genavigeerd worden in de afspeellijsten.

Wat wel kan is hem laten werken op 6 AA batterijen. Hiermee zou hij zo'n 10 uur moeten werken maar dat heb ik nog niet getest. Heb er zowiezo batterijen inzitten, want er zit geen noodbatterij in voor de klok. Deze reset dus als de stroom uitvalt. verder wordt het volume ook getoond wanneer deze gewijzigd wordt.

Het apparaat heeft gsm shielding dus de Iphone hoeft niet in vliegmodus en geeft daar ook geen melding over.

Over het algemeen een simpel apparaat met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

bakvis 02-04-2009

Ik ben me kapot geschrokken!!!!
Had in de winkel al even wat vergeleken, de Anytime van logitech (duurdere variant) heeft kleinere boxjes en het geluid vond ik maar magertjes klinken.
Deze vond ik wel mooi, kan zelfs ook op batterijen en het geluid vond ik het beste van alles wat er stond, en voor maar 54 euro vond ik dat ik maar voor deze moest gaan!

Heb hem nu binnen en enkele dagen bespeeld, wat een bass voor zo'n klein dingetje, hij doet het echt fantastisch!!!! er zitten 4 vrij grote speakers in, en het geluid komt van zowel voor als achter.
Ik kan er echt wel een tuinparty mee houden!
Dit is echt een van de beste aankopen sinds tijden, vooral de verbazing uit zo'n klein ding en voor zo relatief weinig geld.