Beste deals -4% Laagste prijs ooit!

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips TAS7807B/00 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Beekelaar Test 24-01-2024

Goed product

Geschreven voor: Philips TAS7807B/00

test test test goede review ik ben blij met dit product dit is een test groeten friso

Pluspunten

• deee
  • deee

Minpunten

• deee
  • deee

Roy Peeters 30-06-2023

Uitstekende keuze!!

Geschreven voor: Philips TAS7807B/00

Het betreft een Philips Speaker. Ik was oprecht benieuwd naar deze speaker, omdat Philips geen hoofdrol speelt in deze wereld. Het resultaat? Verbluffend!! Een prachtig helder geluid. Diepe tonen. En wat betreft de batterijduur?? Ruimschoots alle verwachtingen overtroffen! 6 uur lang ongestoord kunnen genieten van prachtig geluid. Zijn er ook mindere dingen? Ja. De box was groot en bombastisch. De draagriem zorgde dan weliswaar voor makkelijk vervoer. Kortom: een prachtig toestel, goed geluid. Verpak het geheel iets kleiner en je doet weer mee in speakerland! Een topper!!

Pluspunten

• Geluid
  • Batterijduur

Minpunten

• Grootte van speaker

Jooproo1 25-06-2023

Goede speaker!

Geschreven voor: Philips TAS7807B/00

Deze Bluetooth box heeft een prachtig design. De mooie rode band maakt het gemakkelijk om hem te vervoeren. De box heeft een behoorlijk gewicht, wat je niet lekker oppakt in één hand. Bovenop de box zitten een aantal knoppen, deze zijn goed zichtbaar en makkelijk af te lezen. De box is hierdoor simpel in gebruik. Wel reageren de volumeknoppen iets vertraagd, waardoor je in het begin te vaak de knoppen indrukt, maar dit is een kwestie van gewenning en verloopt na een paar dagen al foutloos.
Het geluid van de box is heerlijk tot bijna perfect. Het geluid is realistisch en niet schel. Het volume kun je lekker opkrikken zonder dat de kwaliteit van het geluid achteruit gaat. De bas is goed aanwezig, maar zeker niet op een storende manier!

De accu heeft een goed vermogen, al enkele dagen kan ik hem overdag nagenoeg de hele dag aan hebben zonder te hoeven laden.

Het enige puntje waar ik tegenaan loop tijdens het gebruik is het volume van het aanzetten van de box en het verbinden met een apparaat. Dit geluid is behoorlijk hard en dit kan niet verlaagd worden.

Pluspunten

• Goed geluid
  • goede batterij
  • Mooi simpel design

Minpunten

• Zwaar
  • Volume bij aan/uitzetten is hard en niet regelbaar

Arjan 23-06-2023

Mooie en goede bluetooth speaker met top geluid!

Geschreven voor: Philips TAS7807B/00

Ik kreeg de TAS7807 opgestuurd om te testen. Ik ben wat geluid betreft als muzikant erg kritisch dus ik was erg benieuwd. Hierin heeft Philips niet teleurgesteld. Vaak ben ik ontevreden over te zware bas in van die ronde dingen, omdat hier nadruk op ligt en de rest van de klank vervormd, maar Philips heeft de balans prima voor elkaar, zonder vervorming van midden en hoog toch nog een diepe bas. Ook spraak is bij het luisteren naar een podcast of een telefoongesprek prima te verstaan. En diverse muzieksoorten komen werkelijk tot leven met deze speaker.
Het ontwerp vindt ik persoonlijk veel mooier dan wat je vaak ziet. Zelfs mijn vrouw was enthousiast. Hij voelt erg robuust en is lekker stroef door de rubber afwerking. De speaker is niet licht maar persoonlijk vindt ik dat dit ook wel een beetje hoort bij het formaat en vermogen van de speaker en accu. Dat er een stevige en brede draagriem bij zit is voor het transport prettig en hier kun je hem eventueel ook aan ophangen. Erg fijn dat hij waterdicht is, geen zorgen bij een plotseling regenbuitje of op het strand. Ook de powerbank functie is top en werkt prima.
De speaker is zeer eenvoudig te bedienen. De knoppen spreken voor zich, op één na, deze bleek na lezen van de handleiding te zijn voor het koppelen van een 2e speaker zodat je hem in een bluetooth stereo paar kan gebruiken, dit heb ik verder niet kunnen testen. Standaard zit in de verpakking een comfortabele en mooie draagriem en een dubbele usb-C kabel en usb-B naar C die beide zeer kort zijn en verder geen lader. Voor mij was dit geen probleem, we hebben inmiddels al zo veel laders en snoeren in huis dat we altijd wel wat voorhanden hebben.
Het verbinden via bluetooth is kinderspel en gaat snel. Na de eerste keer verbind de speaker vanzelf, zeer snel, met de laatste 2 apparaten waaraan hij is gekoppeld. Tijdens de 3 weken dat ik hem in gebruik had is de verbinding prima en nooit weggevallen. Er zit één aansluiting op de speaker deze is usb-c voor opladen. Heel fijn is dat de speaker als powerbank kunt gebruiken, waar ik een keer dankbaar gebruik van kon maken op het strand. Het had mooi geweest als de speaker ook via wifi of 3,5mm poort aan de versterker gekoppeld kon worden. Ik had dan werkelijk overwogen het speaker set met sub woofer de deur uit te doen en 2 van deze Philips Speakers aan te schaffen.
De accu gaat bij mijn testen erg lang mee. Op de verpakking stond 24 uur als belofte maar zelfs met gebruik van de powerbank functie heb ik met gemak 26 uur gehaald. Op de bovenkant wordt met een aantal witte led lampjes bij inschakelen aangegeven wat de status van de accu is. Op je smartphone kun je onder de bluetooth schakelaar ook in procenten zien wat de accu status is. Ik heb geen idee over de duur van het opladen omdat ik dit over nacht heb gedaan. Een keer heb ik tussendoor even bijgeladen en dit ging met mijn 30W lader erg snel.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Zware accu met Powerbank functie
  • Goede gebalanceerd geluid, diepe bas
  • Mooi design en goed draagbaar
  • Waterdicht

Minpunten

• geen wifi of 3.5mm jack

jbarsd 21-06-2023

Uitstekend speaker met goede geluidskwaliteit

Geschreven voor: Philips TAS7807B/00

De Philips TAS7807 speaker is een fantastische compacte speaker die ik heb mogen testen. De geluidskwaliteit is uitstekend, zelfs wanneer je het volume hoger zet. De basweergave van de speaker is werkelijk indrukwekkend. Daarnaast heeft de speaker een elegante uitstraling en wordt geleverd met een handige draagband voor onderweg. Met een batterijduur die de hele dag meegaat, hoef je je geen zorgen te maken over het opladen. Bovendien is de Bluetooth-verbinding eenvoudig tot stand te brengen en kun je de speaker handig opladen met een usb-c kabel.

Pluspunten

• Goede bass

r********@h********** 17-06-2023

High end box met goede prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Philips TAS7807B/00

Ik kreeg dit product om 2 weken te testen.
Het werd geleverd met een handige draagriem. De bluetooth verbindt snel en je kan er zelfs een tweede apparaat tegelijkertijd mee verbinden.
Het apparaat is stof en waterdicht. Heb het maar niet in het zwembad geprobeerd, maar een spat water kan het zeker hebben. Een avond in de tuin met een borrel en muziek ging zonder problemen. De volgende dag zat er nog ruim genoeg in de accu voor een volgend feestje.
Het geluid is goed en doet zeker niet onder voor vergelijkbare boxen uit de hogere prijsklassen.
De geluidskwaliteit is voor een box van dit formaat verrassend goed. Zowel lage- mid- als hoge tonen komen goed naar voren de de balans en dynamiek zijn prima.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Mooie dynamisch geluid
  • Lange accuduur

Minpunten

• Niet heel ruimtelijk geluid