Bekijk 8 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de CELLY / Zwart / / / op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Frenn 29-06-2023

Top product

Geschreven voor: CELLY / Zwart / / /

Mooi product met goed geluid. Vult de ruimte. Maar ook ideaaal voor een tuinfeestje. Verbind makkelijk. En is makkelijk te gebruiken.
Goed op te laden en een lange gebruiksduur.
Aandachtspunt is de afstand tussen de box en je telefoon. Bij teveel verplaatsen kan het geluid kraken.

Kijejo 26-06-2023

Klein, maar levert niet in op kwaliteit!

Geschreven voor: CELLY / Zwart / / /

Ik heb dit product ongeveer een week mogen testen. Het werd in een leuke verpakking bezorgd. De doos waar het inzat 'flipte' namelijk ook. Het is erg makkelijk om het geluidsboxje te koppelen aan je telefoon. En binnen no time kun je lekker naar muziek luisteren.
Het boxje is klein, maar het geluid wat eruit komt valt absoluut niet tegen! Ik ben erg verrast over de kwaliteit ervan. Het boxje, is door zijn formaat, makkelijk overal mee naar toe nemen. Dat het stof en waterproof is, is al helemaal mooi. Er zit ook een lus aan.
De knoppen (volume, koppelen, aan/uit) spreken voor zich en zijn goed in te duwen. Je kunt aan de streep licht zien op de box hoe vol die nog is. Je kunt 12 uur sowieso non stop luisteren. Als hij leeg raakt, begint hij rood te knipperen.
Ik raad de JBL flip 6 zeker aan!

Pluspunten

• klein
  • stof en waterproof
  • goed geluid

mjmaryne 25-06-2023

Wat een geluid!

Geschreven voor: CELLY / Zwart / / /

Wow! Mijn mond viel letterlijk open toen ik deze speaker voor de eerste keer aanzette. Wat een geluid! Super helder en een hele goede bas. Het geluid vervormt ook niet wanneer je het volume hoog zet, en deze kan hééél hoog. Geen ruis te horen en dat uit zo'n klein ding! Hij is lichtgewicht en een perfect formaat om makkelijk met je mee te nemen. Ik heb deze speaker mogen testen en ben oprecht onder de indruk. Nu wist ik wel dat JBL altijd hele goede kwaliteit heeft, maar deze speaker is toch wel op een ander niveau. Heel fijn dat 'ie ook stof en waterbestendig is en dus makkelijk mee kan op een uitje naar het strand. Ik kan niet anders dan zeggen dat dit boxje echt top is!

Pluspunten

• Geluid
  • Lichtgewicht
  • Accuduur
  • Klein formaat
  • Water en stofbestendig

Dewi! 25-06-2023

Kleine speaker met super geluid.

Geschreven voor: CELLY / Zwart / / /

Ik heb deze JBL een paar weken mogen testen.
Het verbinden met de speaker gaat heel soepel en snel, ook als er anderen willen verbinden met de speaker. Je kan 12 uur lang gebruik maken van de speaker dankzij zijn grote batterij, dit is ideaal als je een dagje uit bent of buiten zit. Het geluid die de speaker produceert is prachtig en sterk voor een kleine box. Het design is mooi en niet te groot. Ik vind de speaker erg goed, het enige nadeel is dat je je speaker niet te ver weg kunt houden bij het afspelen van muziek. Hij gaat dan wat haperen, zorg er dus voor dat je je speaker bij je telefoon in de buurt houdt.

• Super goed geluid
  • Makkelijk in gebruik
  • Lange batterijduur

Minpunten

• Stoort wanneer er teveel afstand tussen zit

n*********@h****** 19-06-2023

Klein formaat top geluid

Geschreven voor: CELLY / Zwart / / /

Ik pakte het uit de doos en het was meteen een wauw gevoel. Mooie design en niet al te groot van stuk.
Nu nog afwachten wat voor geluid eruit komt.
En dat is verrassend goed. Klein formaat maar top geluid. Met de bijbehorende app kun je het geluid naar wens aanpassen met de equalizer. Bovendien handig dat je diverse JBL boksen kunt koppelen met deze boks zodat overal het zelfde geluid gehoord kan worden.
Kortom een echte aanrader. Prijs/kwaliteit is niets van te zeggen

Pluspunten

• Klein van formaat
  • Handige app