Ion Tailgater Bluetooth zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Ion Tailgater Bluetooth zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

zezinho 07-08-2013

De Ion Tailgater Bluetooth is een geweldig apparaat, Ik was altijd verliefd op het grotere broertje de ''Ion Blockrocker'' maar na paar praktische overwegingen toch maar deze gekozen. hij levert qua geluid de zelfde resultaten (getest in de winkel) en is kleiner en vandaar makkelijker hanteerbaar.

Het Geluidskwaliteit is erg goed bij deze box, op gelegenheden zoals een middagje strand of een tuinfeest steelt hij de show. De rede dat deze geen 10 krijgt is omdat de bijgeleverde microfoon van hele slechte kwaliteit is.
Wat mij eigenlijk overhaalde om deze box te kopen was de Bluetooth, het is nu zo makkelijk om een liedje te veranderen of op pauze te zetten. De box reageert heel snel op de commands die ik uitvoer. Daarnaast is het ook nog mogelijk meerde liedjes tegelijk te spelen omdat je ook nog een aux ingang hebt.

De vormgeving prima, enige punt van kritiek zijn de handvatten. als je met 1 hand deze box wil dragen en je handen zijn niet al te grote word dit al gauw lastig. graag had ik nog een handvat of beugeltje op de bovenkant gehad zodat deze makkelijker te tillen is. de box is niet zwaar maar als je er enige tijd mee moet rondlopen ga je dit merken.
Wij hebben de box nu al ruim een half jaar en nog niets gemerkt van kwaliteitsafname van dit product.

Vandaar de 9 als totaal score.