Willie.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Willie.nl.

Willie.nl stelt zich voor

Willie.nl, de beste in bed! Het is onze missie om onze klanten ‘de beste in bed’ te maken. Willie.nl is een van de grootste online aanbieders van erotische speeltjes en sexy lingerie in Nederland. Het Willie.nl assortiment bestaat uit de meest populaire en kwalitatief hoogwaardige sexspeeltjes en lingerie voor superscherpe prijzen. Onze klantenservice staat altijd klaar om klanten te helpen bij hun aankoop. Bestel je voor 20:00 uur dan wordt je pakketje de volgende dag geleverd.

Schrijf een review voor deze winkel

Melissa 15-05-2019

Super fijne site en klantenservice! De levering was erg snel. Het artikel zag er precies zo uit als omschreven en is van goede kwaliteit.

Kimberly 15-05-2019

De levering was snel en discreet, zoals vermeld wordt op de website. Artikel is van goede kwaliteit en zier er leuk uit! De website is overzichtelijk en er is voor ieder wat wils! Ook erg fijn contact gehad met de klantenservice toen ik een vraag had over mijn artikel.

Claudia 15-05-2019

Ik ben door de klatenservice heel goed geholpen met het maken van mijn keus. Ook werd ik doorverwezen naar de YouTube video’s van Pleasure Academy waar ik verschillende reviews en uitlegvideo’s vond van een hele hoop toys. Handigs hulp bij het maken van een keuze voor een nieuwe toy. Ook snelle en anonieme verzending. De volgende keer bestel ik zeker weer bij Willie.nl en ik raad het mijn vrienden ook aan! Kortom helemaal top!

Tevreden 15-05-2019

Twijfelde over wat het beste bij mijn wensen past, contact opgenomen met klantenservice en zeer goed geholpen. Vervolgens het pakket de volgende dag al zeer discreet in huis. Heel erg blij met hulp van de klantenservice en zal volgende keer zeker terugkomen!

Klein 01-10-2018

Voel mij bedrogen

Site niet duidelijk. Om onverklaarbare reden heb ik twee keer een bestelling gekregen. Meende dat de eerste niet goed was gegaan, dus nog een bestelling gedaan. Kreeg uiteindelijk twee dezelfde bestellingen. Doos van het pakket geopend, niet van de vibrator. Het rare is dat ze hun sex speeltjes niet sealen. Het ene pakket retour gestuurd. Na enkele dagen een mail dat het niet geaccepteerd werd omdat de verpakking van de vibrator gescheurd zou zijn. Helemaal verbolgen mail ik dat dit niet kan. Hun woord tegen het mijne. Willen als compensatie mij tegoed bon doen. Accepteer ik niet aangezien ik naar mijn idee dan " schuld " beken. Eerste kennismaking en ik voel mij zo bedrogen.

Simone 31-07-2018

Super snelle service, snel in huis

Ze leveren super snel, geven goed advies als je ze belt en heb 1 x gehad dat iets stuk was en kreeg garantie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bakker 21-06-2017

Slecht behandeld

Dildo besteld, maar toen het bezorgd werd bleek deze veel te groot uit te vallen. Uiteraard ongeopend retour gezonden. Drie dagen later bericht ontvangen dat de retourzending niet geaccepteerd wordt, omdat de verpakking open is geweest. Bellen heeft geen zin, ze blijven gewoon vol houden. Ze kunnen het zelf wel open getrokken hebben! Het is hun woord tegen die van ons. Gaat hier om een artikel van 60 euro, dat geld zijn wij gewoon kwijt.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

D10 23-03-2017

Helemaal niets te klagen!! Top website

Zoals op de site beloofd werd het artikel de volgende werkdag discreet geleverd.
Kon goed bijhouden wanneer mijn bestelling werd geleverd adhv de track & tracé code.
Zou zeker nog een keer bestellen

Ontevreden 27-01-2017

Afhandeling betaling

Prima levering. Facturatie werken ze samen met Billink. Onduidelijk en na 1 dag een opslag van € 12,50. Beslist niet klantvriendelijk! Ik heb betaald, omdat er met Willie en Billink niet meer over te praten valt. Als je iets minder mails van ze binnen krijgt, dan valt de factuur wellicht iets meer op. Ik hou hier niet van en zal derhalve nooit meer iets bij Willie bestellen!

Pluspunten

• Levering

Minpunten

• Afhandeling

Maike S 21-03-2012

De website is wel netjes,maar leveren duurde heel lang en niet eens compleet.De verpakking was ook heel slecht en niet goed dicht gemaakt. De afstersale is heel bot en onvriendelijk toen ik vroeg waar mijn bestelling bleef.Ook miste een artikel er werd gewoon glashard gezegd dat ik dat wel gehad moest hebben en ze niets konden doen in dat geval. Verder reageren ze niet meer,dus ik laat het maar zo. Maar Willie: NOOIT MEER!

PieterBruin 14-09-2011

Ik ben via google op de website www.willie.nl terecht gekomen... frisse site en zeker overzichtelijk. Al moet ik zeggen dat het zeer vrouwelijk aandoet... maar dat heeft ook wel weer wat...
Bestellen ging lekker makkelijk en het spreekt eigenlijk allemaal voorzich. Kan eigenlijk niet mis gaan... gelukkig want ben niet altijd even handig met dit soort online aankopen.
Nou... ik dacht nu maar wachten... maar voordat je het weet heb je het in huis... niet meer hoeven wachten dan 1 dag terwijl ik een week verwachte. Het werd netjes in een nietszeggende doos geleverd... ideaal.
Ben niet zo'n heel regelmatige online koper maar op deze manier wordt het toch wel aantrekkelijker...
misschien tot een volgende keer willie.nl

Spannend stel 13-09-2011

Via Kieskeurig op de winkel van willie terechtgekomen en daar voor het eerst besteld.
In tegenstelling tot onze ervaring met andere postorders kan ik niets anders zeggen dan keurig geregeld, heel snel bezorgd en voor ons een vast adres.
Wij hebben nog steeds lol van onze bestelling en kunnen deze winkel van harte aanbevelen.

Lola Jane 12-09-2011

Site is super overzichtelijk en we zijn erg onder de indruk van de snelle levering! Het pakketje zag er netjes uit en over de inhoud hebben wij al helemaal niets te klagen Kortom 100% tevree!

Ilonka B. 10-01-2012

Typisch een review geschreven door Willie.nl zelf.
Site is in vergelijking met andere webwinkels helemaal niet SUPER overzichtelijk. Een motivatie waarom de after sales een 10 heeft ontbreekt. Als je de after sales nodig hebt gehad dan is er het nodige of fout gegaan of onduidelijk in de communicatie geweest. (Misschien wel geen goede informatie op de site?)

beren10boot 14-06-2011

Zeer snelle levering.
Overzichtelijke site.

B.1991 25-03-2011

Snelle levering alleen de levering was niet compleet.
Op de pakbon stond dat alles was geleverd maar ik miste 2 artikelen.
Ik heb contact opgenomen en kreeg daarbij bericht terug: wat vreemd dat uw bestelling niet compleet is?
Wel hebben ze mij de 2 artikelen nog geleverd maar die reactie vond ik niet zo fijn!!

123Anoniem123 16-03-2011

Een flinke mand vol met speeltjes besteld. Alles stipt op tijd bezorgd, conform belofte op de website. Na een probleem met een van de produkten, direct goed geholpen. Dus: Prijzen zijn zeer concurrerend, levering is snel en service helemaal top. Wat wil een klant nog meer?

Dus. 01-03-2011

Het ziet er allemaal netjes uit en je kunt gemakkelijk sorteren zodat je snel het product kan vinden die je wilt kopen. Ook is het leuk om te sparen met punten voor toekomstige producten. Wel jammer vind ik dat ze alleen vergelijken met producten uit duurdere erotica winkels. Ik denk dat ik zeker in de toekomst hier aankopen ga doen.