OR Media - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over OR Media.

Schrijf een review voor deze winkel

Jos 08-04-2020

Ik zocht een product (Logitech G920 Driving Force Racing Wheel voor mijn X Box One) via Google en zocht de juiste prijsstelling via Shopping. Daarbij kwam ik terecht bij OR Media. Daarbij viel mij op, dat OR Media een zeer overzichtelijke site en een grote hoeveelheid producten en keuzes heeft. Ik kende OR Media niet, maar de prijs voor het product was aanmerkelijk voordeliger dan bij welke andere aanbieder en ik kon betalen met een Credit Card. Dus zonder enig risico (na enig aarzelen - 'too good to be true') besteld. Ik heb de bestelling geplaatst om 15:55 uur en tot mijn grote tevredenheid werd het product al de volgende dag om 12:45 uur thuis afgeleverd! Absoluut top en boven elke verwachting. Ik ben meer dan tevreden over het top Logitech product en de wijze van levering en kan OR Media qua producten, super prijsstelling en uitstekende service van harte aanbevelen! TOP!

Paulus 12-12-2018

Prima levering, goed verzorgd. Op tijd in huis.

Prima prijs kwaliteit verhouding ten opzichte van andere leveranciers. Ik ben heel tevreden en blij.

ontevreden klant 05-01-2018

Slechte service

Klacht: ik heb telefonisch contact opgenomen met een van de medewerkers voordat ik het product besteld had. Hij zou het voor me uitzoeken. Hij belde me een uur later op en bevestigde dat het product bestond uit een scheerkop en 3 scheerbladen zoals op de afbeelding op in de shop te zien is. Nu ontvang ik alleen maar 3 stuks scheerbladen en geen kop. Dus heeft hij het niet (goed) uitgezocht! En ik heb een kop nodig omdat juist dat onderdeel defect is aan mijn scheerapparaat. Slechte service dus. Nooit meer Ormedia.nl voor mij.