Droommatras.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Droommatras.nl.

Schrijf een review voor deze winkel

Kevin 21-02-2023

Heerlijke topper gekocht en 2 kussens. Zeer tevreden want ik slaap er heerlijk op. Droommatras voldoet aan alles, het hele proces verliep lekker vlot en ik werd goed op de hoogte gehouden over mijn levering. Ik heb gekozen voor achteraf betalen, wat ik zelf wel zo prettig vind.

Zaar 21-02-2023

Ik ben zeer goed geholpen door de klantenservice. Helaas had ik een verkeerde maat doorgegeven en gelukkig was ik op tijd. Ze hebben alles snel voor mij gewijzigd. De levering was zeer vlot zoals op de site staat aangegeven. Droommatras is ook heel goed bereikbaar, zelfs in het weekend en voor een online bedrijf zoveel persoonlijk contact vind ik petje af.

Jessica 14-01-2023

Beste keuze tot nu toe, ik slaap weer heerlijk! Ik ben ontzettend goed geholpen, iets wat je niet snel meer tegen komt vandaag de dag en al helemaal niet online. Het matras werd zoals belooft snel geleverd. De prijs is scherp voor wat je krijgt vind ik, veel luxe, extra dik. Mijn matras voelt medium aan. Ik zou Droommatras zeker aanraden! :-)

Rob 20-12-2022

Na advies van een medewerkster een matras besteld. Het matras was veel te hard ik kon er niet op slapen. Ik kon er wel een topper op kopen was de reactie. Maar dat is belachelijk daar koop ik geen nieuw matras voor. Matras is retour gegaan, Maar de transport kosten waren wel voor mijn rekening. Gratis proefslapen nou dus niet want de transport kosten waren € 69,--

Frits 10-12-2021

Betrouwbaar bedrijf omdat ze lid zijn van webshop keurmerk. Veel goede reviews via kiyoh, dit zijn echte weet ik, onafhankelijk. Ik merkte dit ook terug in het goed bereikbaar zijn, feen bot maar echt persoonlijk advies. Erg prettig. Zeer vriendelijke dames. Op de site beloven ze 3 tot 6 dagen levering, dit klopte ook. Ik wilde snel goed slapen vanwege mijn hevige rugpijnen, maar ze kwamen hun woord na! Een tevreden klant.