Microsoft LifeCam Studio

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Microsoft LifeCam Studio op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

kees-1953 08-03-2014
Geschreven voor: Microsoft LifeCam Studio

Werkte niet meer op sommige websites.Werkte eerst prima goede beeldkwaliteit.Is er opeens mee gestopt jammer.
Werkt nog wel met skype. Hulp is ver te zoeken.

Olive 15-04-2013
Geschreven voor: Microsoft LifeCam Studio

Helder beeld. Stelt automatisch scherp, ook op zeer korte afstand.
Voor het doel waarvoor ik hem heb gekocht, voldoet de lifecam uitstekend.

Gerzie 16-03-2013
Geschreven voor: Microsoft LifeCam Studio

Veel heb ik deze Webcam (dagelijks) in gebruik, telkens ben ik weer aangenaam verrast, een heerlijke aankoop. ben dan ook blij deze aankoop te hebben gedaan.

Anoniem 06-02-2013
Geschreven voor: Microsoft LifeCam Studio

Nadat de Microsoft V6000 (waar ik niet kapot van was, vrij korrilig beeld en in donker slecht) het begaf, althans tijdens het scherpstellen hoorde ik een knak en kon de cam niet meer scherpstellen, toch heel voorzichtig aan gedraaid,jammer dat deze het zo makkelijk kapot gaat.
Dus nieuwe aangeschaft, thuis gekomen en geinstalleerd via internet, tot dat hij zegt "Before clicing Next, make sure your webcam USB plug is connected to a USB port on your computer" Dus ik inpluggen en dan zegt hij " Please make sure your webcam is plugged into a USB port" Pff.. dit meerdere malen gedaan, alles geprobeerd, windows update, opnieuw opgestart meerdere malen geinstalleerd en nog weigerd tie de installatie af te maken. Er staan twee downloads op, die onderste installeerd hij prima alleen die bovenste blijft hij het bovengenoemde zeggen. Ik mee naar Dixons en daar werkt het wel. Nieuwe mee naar huis genomen maar het zelfde probleem. Ben er nu klaar mee of heeft iemand nog een tip.

Puk99 22-06-2015

Andere usb poort gebruiken, bij veel computers staat de standaard instelling zo, dat de computer om stroom te besparen, de usb poorten mag uitzetten. Als een usb stick het wel doet in die poort is het uiteraard een ander probleem. Maar aangezien hij het bij de Dixons het wel doet is dit het eerste waar ik aan denk.

Rvb61 13-03-2013

Duidelijk dus een probleem van je eigen omgeving. Ik snap niet dat je een 1 kan geven voor beeldkwaliteit en gebruiksgemak als je het nooit aan de praat hebt gekregen. Slecht verhaal.

Gerzie 26-11-2012
Geschreven voor: Microsoft LifeCam Studio

Altijd een beetje afwachten bij de aanschaf van een nieuwe Webcam. Voorheen veel de Logitech Pro 4000 en Pro 5000 gepruikt met goede ervaring.
Bij deze "Lifecam Studio" van Microsoft aangenaam verrast over de beeldkwaliteit, werkelijk verbazend goed. De Software via het Internet is weliswaar even zoeken, maar toch redelijk eenvoudig te vinden en te downloaden.
Conclusie: Blij met deze aankoop

marcus70 10-02-2013

ik zie dat jij de microsoft lifecam studio hebt gekocht, maar de lifecam studio for business is ongeveer 6 euro geodkoper.
weet jij het verschil tussen deze 2 cams ?

marcus70 16-02-2013

dank je wel voor je reactie gerzie, maar weet je wel zeker dat de lefecam for business geen zoomfunctie heeft.
Op de website van microsoft wordt namelijk gezegd dat het precies hetzelfde produkt is, maar dan eigenlijk voor aantallen van 50 tegelijk en ook op de website van 4Allshop staat dat de lifecam for business 3 x digitale zoom heeft, net zoals de normale lifecam studio.

HOUTMEIJERS 16-03-2012
Geschreven voor: Microsoft LifeCam Studio

Ik heb vele webcams geprobeerd maar deze slaat alles.
Prima microfoon en fantastisch beeld. Werkelijk een openbaring. Veel instelmogelijkheid. Kost wel wat, maar je hebt dan ook wat.

marcus70 10-02-2013

weet jij het verschil tussen deze 2 cams ?

markhoekx 12-07-2011
Geschreven voor: Microsoft LifeCam Studio

ik heb al veel gedaan met deze webcam zeer makelijk te plaatsen op je beeldscherm je kunt hiermee full HD foto´s maken maar let op niet full HD filmen (1080p)wel kun je op 720P filmen dat super goed is !! door de auto focus is het altijd scherp de software is makelijk te instaleren en bij windows live mesenger kun je zelfs effecten bij voegen bijv: een leuke bril die hij dan automatish in screent. de microfoon is super super sterk!! goede kwaliteit dus allemaal. ook kun je zelf de belichting en het contrast aan passen !
door de TrueColor-technologie zijn de kleuren uitstekend! hij is ook Youtube ready!

gr mark

drennthe1953 26-05-2011
Geschreven voor: Microsoft LifeCam Studio

Ik heb hem uitgebreid getest in situaties binnen huis. Bij daglicht, schemerlicht, met normale kamer verlichting,maar ook met beperkt kunstlicht. Ik vind hem gewoon super eenhet beste van wat ik tot nu toe heb gezien.