Krups BW 4108

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups BW 4108 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

Dirkvindt 06-07-2015

Eindscore na 3,5 jaar.

Altijd vlokken kalk na een paar keer koken. Filter moeilijk te verwijderen. Piepjes als het water klaar is zijn echt voldoende. Korte levensduur, problemen zitten in thermostaat/beveiliging. Reparatie te duur, dus een ander merk geprobeerd.

carlenpetra 23-02-2014

Mooi maar waardeloos....
Na anderhalf jaar gebruik lekt het water via het handvat zo het aanrecht op.
Naast de al genoemde schilfers (hier wel hard water helaas) is nu het verwarmingselement volledig aan het wegroesten! Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt.
Knap slordig voor een A-merk als Krups!

Jacobusz 22-01-2014

Geachte lezer,
Ik herken weinig storingen tot op heden maar de piepjes ben ik meer dan beu. De piep is Zeer luid (wellicht handig voor oudere mensen) maar wat mij betreft te frequent. Piept wanneer je hem OP het stroom plateau zet, piept wanneer je hem daarna aanzet, piept enkele keren wanneer hij klaar is.

gr Jacob

etennapel 23-11-2013
Geschreven voor: Krups BW 4108

Mooie waterkoker met veel extra's maar amper een jaar oud en hij vertoond kuren en doet 't regelmatig helemaal niet. Laatste ademtocht bestond uit 't spontaan leeg lopen. Leuk om naar te kijken met niet om water mee te koken.

Ed 1956 10-08-2013
Geschreven voor: Krups BW 4108

Al na twee maanden defect na normaal gebruik. Altijd Philips gehad nooit een probleem, dit is dan wel een flinke domper. Maar weer terug naar ITS En al die piepjes niet fijn.

monique123456 11-09-2012
Geschreven voor: Krups BW 4108

Erg mooie waterkoker. Kookt snel en het licht erin is erg leuk. Je kan hem ook op warmhoud stand zetten, makkelijk als je viste hebt. Zoals bij eerdere review dat je schilfers in het water krijg herken ik ook niet. Pas geleden nog aan een vriendin kado gedaan. Echt een aanrader. Het enige minpuntje is dat er waterkokers zijn die stiller zijn.

kasperaalsmeer 20-10-2011
Geschreven voor: Krups BW 4108

Dit is een TOP waterkoker!

Mooi vormgegeven, de indicator die oplicht (groen, blauw, paars, rood) wanneer bepaalde watertemperaturen worden bereikt maakt deze waterkoker tot een plaatje.

Je kunt verschillende temperaturen kiezen die opgewarmd moeten worden. Je hebt een warmhoudfunctie, een distilleer functie, alles!

Het digitale mooie display waarop de temperatuur af te lezen is + de bedieningsknoppen maken deze waterkoker tot echt een zeer mooi en modern apparaat van deze tijd.

Het water kookt zeer snel, zelfs als je voor 100 graden kiest !
De waterkoker lekt niet, is zeer degelijke kwaliteit, wordt niet heet van de buitenkant...

Kortom een topproduct. Zeker gezien de prijs een echte aanrader voor een ieder die om design en kwaliteit geeft!

RefleCs 25-02-2012

Hoe is het met het geluid van de waterkoker? Is deze een beetje stil? Momenteel hebben wij een waterkoker waarbij de buren zelfs kunnen horen dat je water aan het koken bent.

Remun.J 08-08-2011
Geschreven voor: Krups BW 4108

Herken de klachten van vorige review niet. Apparaat ziet er zeer degelijk uit. Filter functioneert vooralsnog prima. Meeste waterkokers hebben dit soort filter. Je ruikt bij het aanzetten dat het nieuw is, maar dat doen ze allemaal in het begin. Ruik dit nu al absoluut niet meer en het water uit deze kan smaakt ook absoluut niet raar. Is zeer handig in gebruik,veelzijdig en stil. Mogelijkheid om temperatuur in te stellen en af te lezen is zeer handig. Een aanrader!! Duurzaamheid is overigens niet af te zien aan welk apparaat dan ook. Het is elke keer maar weer afwachten of een waterkoker de garantie overleeft. Heb hier persoonlijk slechte ervaringen mee maar laat me verrassen. Zal altijd een update plaatsen bij een review als dat nodig is :-).

nawib 15-10-2012

Hoi, overweeg na vele slechte ervaringen met Philips waterkokers deze te nemen. Heb je hem nog en bevalt hij je nog, geen last van lekkages, veel schilfers etc. Alvast bedankt

theeliefhebber 10-06-2011
Geschreven voor: Krups BW 4108

Een slecht apparaat voor wie houdt van een helder schoon kopje theewater. ook in zachtwatergebieden heb je al binnen een week schilfers (wslk kalk) op het je theewater oppervalk drijven. Het filter houdt dit niet tegen. Een leuke presentatie van een lekker kopje thee voor jezelf en gasten...... Daarbij ruikt het water ook nog wat naar plastic. Helaas wil de Expert in Beuninge onze klacht niet erkennen en blijft het ons probleem ipv die van Krups. Jammer, al vele jaren gebruiken wij waterkokers dit probleem was ons totaal onbekend dus wij zijn heel erg teleurgesteld in de Expert Beuningen en in Krups.

anoniem56 17-09-2012

Ik ben het met bovenstaande schrijfster helemaal eens. Ook wij ontkalken wekelijks en het water heeft een 6,1 DH. Dit betekent zacht water.
Ik ben toe aan een nieuwe waterkoker want hij valt regelmatig in de storing en ik heb geen zin om hoge reparatie kosten. Reparatie valt net buiten het termijn van 24 mnd. Voor mij geen Krupsa meer.