Samsung WF1704YSW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WF1704YSW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Samenvatting

De Magimix Power Blender is een krachtige blender om snel je ingrediënten voor elkaar te mixen. De blender wordt aangedreven door een mes met 1300 watt en doet maar liefst 22.000 rondes per minuut. Je kunt er niet alleen makkelijk zachte ingrediënten mee mixen, maar ook bijvoorbeeld ijsblokjes zijn geen probleem. Koude dranken, smoothies, soup of toetjes, de Power Blender heeft het nergens echt moeilijk mee. Hij is beschikbaar in vijf kleuren. Erg goedkoop is hij niet, maar je krijgt er een hoop gemak voor terug. Het is wel een erg zware blender, en de kom is met 1,8 liter ook flink. Voor zo’n krachtig apparaat is deze blender relatief stil.

Pluspunten

Minpunten

+ Krachtig

+ Design en kleuren

+ Vooringestelde programma's

- Niet goedkoop

- Zwaar

S.Bos 26-09-2016

4 jaar oud en nu al naar de schoot

Hallo allemaal
We zijn een gezin met 2 kinderen en de wasmachine draait 6 x per week. We hebben hem nu 4 jaar. En nu al af stuk de verwarmings element blijft aan ookal is de machine uit we waten er net optijd bij anders hadden we brand gehad hij pomt niet meer af en soms springt hij zomaar op een andere programma. onze vorige wasmachine was een zanussi hebben we 10 jaar gehad nooit wat meegehad De samsung is wel makkelijk in gebruik maar is kwa prijs en levensjaren slecht

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Snel stuk

niquemau 30-03-2015
Geschreven voor: Samsung WF1704YSW

Ondanks prachtig uiterlijk en vele mogelijkheden bevalt mij de wasmachine niet. Na 1 jaar gehele trommel moeten laten vervangen. Na 2 jaar en 1,5 maand nieuwe motor er in gekregen. Omdat het dan net buiten de garantie valt mocht ik uit coulanceregeling toch nog € 151,25 betalen voor de monteur en motor. Volgens mij zouden 2 van deze grote reparaties in zo'n korte tijd niet moeten mogen. Heb dit met andere wasmachines nooit gehad. Ik vind het fijn dat mensen positief zijn met deze wasmachine en ik had hier graag bij gehoord maar helaas. ik ben niet de gelukkige.....

wielmn 24-01-2013
Geschreven voor: Samsung WF1704YSW

Prima ervaring met de Samsung WF1704YSW wasmachine.
Wasresultaat zeer goed, dank zij de eco-bubble denk ik.
Bediening zeer gemakkelijk en logisch te volgen.
Voldoende programma's waarbij vergissing in te hoge temp. en centrifuge toerental instelling niet mogelijk is.
Prijs/kwaliteit is zeer goed.
De duurzaamheid kan ik helaas over enkele jaren eerst beoordelen.
Enig minpuntje is het geluidsniveau tijdens het centrifugeren bij 1400 toeren.
Maar is wel acceptabel.
Kortom een machine om zeker aan te bevelen.
Daarom beoordeeld als zeer goed.

wielmn 15-05-2013

Na enkele maanden met deze machine gewassen te hebben ben ik nog steeds zeer tevreden met deze Samsung. Als u nog twijfelt om een Samsung wasmachine aan te schaffen, gewoon doen. Krijgt u geen spijt van.

DoHa 04-12-2012
Geschreven voor: Samsung WF1704YSW

Zou het bijna nóg vergeten - maar wat ik helemaal vergeten ben te vermelden maar wat het zéker wel waard is: er zit een 15 minuten wasknop op - helemaal geweldig om even een klein wasje een opfrisbeurt te geven - TOP!

DoHa 04-12-2012
Geschreven voor: Samsung WF1704YSW

Heb deze machine net een paar dagen in huis dus over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen.
Maar over het wassen natuurlijk wel en dit gaat perfect!

Hij wast mooi schoon en komt ook droog genoeg uit de machine - bij 1600 toeren zou dit natuurlijk nóg beter zijn maar voor ons is dit ruim voldoende.
Het wassen is dan ook A en het drogen krijgt een B volgens het predikaat.

Jammer dat verschillende sites zich tegenspreken over de overige specificaties - het zou nl. een A++ machine zijn maar er zat een A+++ certificaat bij de machine geleverd en dat is natuurlijk (momenteel) het hoogst haalbare.

Alleen staat er ook vermeld dat er keramische schijven inzitten en op andere sites weer van niet maar wat het nu is.....?? Niet te controleren natuurlijk - jammer!

Maar ben op deze site afgegaan vanwege de beste keus en heb hiervan - zéker gezien de prjs! - tot nog toe geen spijt van!

Dus wil ook graag mijn dank uitspreken naar deze supersite waar ik al vaak gebruik van heb gemaakt bij het doen van nieuwe aankopen en waarin ik nog nooit teleurgesteld ben!
Ga zo door!

Ria666 08-06-2012
Geschreven voor: Samsung WF1704YSW

Ik had hiervóór een AEG bovenlader uit een hogere prijsklasse en ik kan hem alleen maar daarmee vergelijken. Here we go:

Stabiliteit: hij is veel stabieler dan de AEG die toch altijd schudde en bonkte tijdens het centrifugeren.
Uiterlijk: de Samsung is veel mooier.
Geluid: in mijn kleine wasruimte maakt hij meer geluid dan de AEG, maar niet tijdens het centrifugeren. Hij maakt ook veel meer soorten geluiden.
Wasresultaat: hetzelfde.
Bedieningsgemak: significant beter.
Afmeting: hij is dieper dan het 60x60 cm bovenblad want van achteren heeft hij nog circa 7 cm meer nodig. Het is een fors apparaat.

Als je nooit een wasmachine hebt gehad met een hoger centrifugeertoerental dan 1400, dan is er niks aan de hand; je mist dan niks. Maar heb je er ooit een met 1600 toeren gehad, dan ervaar je 1400 toeren als een handicap die de pret bederft. 200 toeren minder betekent namelijk 350 ml meer water die achterblijft in een lading van 3,5 kilo. Dat heb ik heel precies gemeten, want ik had nog een 1600 toeren centrifuge staan en heb al het water tijdens het hercentrifugeren opgevangen in een maatbeker.

Ik weet nog niet of ik hem omruil. Buiten dat centrifugetoerental is hij echt goed voor zijn prijs. En de Samsungs met 1600 toeren zien er qua stijl heel anders uit dan mijn Samsung droger.

CGV 11-05-2012
Geschreven voor: Samsung WF1704YSW

Wasmachine is geweldig. Erg stil. Makkelijk in bediening en veel mogelijkheden: Meer of minder spoelbeurten, toerental aanpassen, ed. Geeft geluid signaal als hij klaar is en gaat daarna uit en blijft niet in de standby staan.

leuring 06-06-2012

Ik wil graag van u weten hoe stil is stil bij jullie?
Ik heb er nl ook een sinds vrijdag, en als de trommel gewoon wast en draait dan hoor je hem, zelfs beneden, hij staat op zolder

nllk01 08-05-2012
Geschreven voor: Samsung WF1704YSW

Wat een fantastische machine!
De ecobubble is een goede uitvinding. Als de wasmachine met water is gevuld wordt er lucht door het water geblazen. Dat hoor je en het maakt de was lekker schoon en fris.
Je hebt dan ook maar de helft van het wasmiddel nodig (er zit een speciaal inzetbakje voor vloeibaar wasmiddel bij) en dat maakt dan weer dat het allemaal goed wordt uitgespoeld.
Er zijn mogelijkheden genoeg om elke was te doen die nodig is en de bediening is overzichtelijk en logisch.
Ik heb er nu al meer dan 15 wassen mee gedraaid en ik ben zeer tevreden. Bedenk wel dat het je ook maar de helft van het wasmiddel kost en dat maakt hem dan weer heel zuinig. Bovendien is het een A+++ machine (er wordt A++ gegeven, maar dat is fout) en dus heel zuinig en goed voor het milieu. Daarbij is de prijs zeer schappelijk.
Ik heb de machine bij witgoedonline gekocht en voor 50 euro extra komen ze hem brengen en installeren. Dit gebeurt snel en goed.
Dit is de best wasmachine die ik ooit heb gehad en dus een echte aanrader. (Mijn zoon heeft hem ook gekocht maar dan in de luxere uitvoering de YPV. Hij is al net zo enthousiast. Hij krijgt zijn werkkleding er keurig schoon mee.)
Samengevat: Goede machine voor weinig geld. Wast goed met helft van het wasmiddel. Spoelt goed. Is zuinig.

marianne135 27-04-2012
Geschreven voor: Samsung WF1704YSW

Ik ben niet enthousiast over het wasresultaat. Katoenen spul, zoals handdoeken en washanden verbleken erg snel, yerwijl ik ze al jaren heb, en het zelfde wasmiddel gebruik.
De machine is meer tijd kwijt met spoelen dan met wassen. 20/25 wassen en 55 minuten spoelen. Vind ik een vreemde verhouding.
Ik vind de was niete schoon worden, vlekken blijven in de kleding.

Danny78NL 15-04-2012
Geschreven voor: Samsung WF1704YSW

Ik heb deze wasmachine nu een paar maanden in mijn bezit. De wasmachine ziet er mooi uit, voorzover een wasmachine mooi kan zijn.

Door de grote vulopening kan kleding er gemakkelijk in en de bediening is makkelijk.

Het wasresultaat is vergelijkbaar met onze vorige (Electrolux) wasmachine ook het droog resultaat is ongeveer vergelijkbaar, terwijl de samsung meer toeren maakt. De Samsung is wel duidelijk stiller dan de onze vorige wasmachine. Van het Eco Bubble systeem merk ik niet zoveel.

Deze wasmachine gekocht tijdens een Cash Back actie van Samsung, ondanks toezegging in de mail nog geen geld terug ontvangen, terwijl we toch al meer dan één maand verder zijn. Zal niet snel nog een keer deelnemen aan een Cash Back actie van Samsung. Heb betere ervaring met Cash Back acties van andere firma's.

michelmr 16-04-2012

Hoi Danny,

Heb geduld, bij ons duurde het ook 5 weken.
Hoe dan ook, het is altijd lekker als er wat extra gestort word.

Wendtirik 10-02-2012
Geschreven voor: Samsung WF1704YSW

Wat een fanastische wasmachine! Grote vulopening! Muisstil, zelfs tijdens centrifugeren.
Groot aanbod verschillende wasprograma's. Zeer goede prijs/ kwaliteitverhouding! Echt een aanrader

michelmr 19-12-2011
Geschreven voor: Samsung WF1704YSW

Na 14 jaar was onze Siemens wasmachine kapot gegaan, tijd voor een nieuwe.
Ik wilde alleen maar Siemens, goede kwaliteit, bekend merk en 5 jaar garantie.
Toch gekozen voor deze Samsung....... ik wilde toch eens wat anders proberen.
Wat bij mij in de smaak viel was het disign en de A++ energielabel, ohja en de prijs natuurlijk met zelfs nog eens € 50,- terug van Samsung.
Voor de prijs van een Siemens heb ik bijna 2x een Samsung machine, maar niet te spreken over een Miele.....het proberen waard toch?

De Samsung: Makkelijke installatie en alles is degelijk om aan te voelen.
de stelpootjes zijn stevig en een beetje plakkerig, dus goed waterpas zetten en hij verschuift niet meer (de Siemens verschoof ook niet hoor).
de 1e keer ingebruik nemen moet de machine gekalibreerd worden, hij draait een paar x link- en rechts om en klaar voor gebruik.
Ik heb hem nog eens keer laten spoelen en toen mijn 1e was erin gedaan.
Er zijn verschillende programma's en schrok wel van de 130 minuten welke staat voor een katoenen was (waarschijnlijk de meest voorkomende was programma).
Toch maar de dagelijksewas geprobeerd, deze duurde iets langer dan een uur.
Alles was schoon en fris, precies waar ik hem voor gekocht heb.
De machine is tijdens het wassen erg stil en tijdens het centrifugeren was het geluid net zoals de Siemens, maar deze was maar 1000 toeren. Deze Samsung heeft 1400 toeren.
Natuurlijk ook de katoenenwas geprobeerd...en wat blijkt,
voordat de katoenenwas begint, gaat hij eerst opnieuw kalibreren en wegen.
Hij checkt de inhoud (duurt enkele seconden), waarna hij een nieuwe tijd aangeeft.
hij gaat dan van 130 minuten naar 105 minuten, scheelt toch weer 25 minuten en energie!
Hoe meer was, hoe langer het duurt en hoe minder was, hoe korter. Een leuke bijkomstigheid!
Het Eco Bubble systeem is ook apart, de was duurt er korter mee en het is grappig om te zien. Tijdens het water pakken komt er een schuimlaag omhoog.
Of het werkt weet ik niet zeker, maar ja de was is schoon en fris, precies wat de consument wil toch.
Over de duurzaamheid kan ik nog niks zeggen, maar wij zijn benieuwd en wachten het af.
Ik geef als cijfer een positieve 9, mocht dit in de toekomst veanderen hou ik jullie op de hoogte!

Ohja, de energielabel is A++ (zo ook gekocht), terwijl in de beschrijving staat dat het een a+++ is, welke het is weet ik niet, als hij maar weer zuiniger is dan de (oude) Siemens.
Hebben mijn kleinkinderen later ook nog een leefbare aarde.

Groet, Michel.