Hisense WF5V863BW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Hisense WF5V863BW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

a*************@p******** 29-10-2023

Een echte aanrader!

Geschreven voor: Hisense WF5V863BW

Zeer tevreden over deze wasmachine:
-Fraaie eigentijdse vormgeving

-na gedegen bestudering van de handleiding blijkt een duidelijk en groot gebruiksgemak.

-door de bijgaande app te activeren wordt je geïnformeerd over het wasstadium waar de machine in verkeert.

-8 kg trommelinhoud is ruim voldoende voor ons tweepersoons huishouden.

-de machine maakt weinig geluid.

-prijs/kwaliteitsverhouding is uitstekend:
Je krijgt echt waar voor je geld!

Samengevat: een echte aanrader!

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Bedieningsgemak
  • Weinig geluid
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• Handleiding moet simpeler

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review. Wij zijn blij dat jij zo enthousiast bent over de wasmachine.

Wij wensen jou heel veel wasplezier!

b**d@h**l.com 20-10-2023

Top machine

Geschreven voor: Hisense WF5V863BW

Goede wasmachine, mooi design. Werkt naar behoren, en een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.

Pluspunten

• Prijs-kwaliteit verhouding
  • Makkelijk te bedienen

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review. Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met de wasmachine.

Wij wensen jou heel veel wasplezier!

H**l@g**l.com 26-09-2023

Geluk bij een ongeluk

Geschreven voor: Hisense WF5V863BW

Eigenlijk perongeluk deze machine gekocht omdat de oude plotsklaps het begaf. Maar toen de wasmachine eenmaal stond te wassen.
Ineens erg stil met centrifugeren blijkt te zijn.
Stoom functie die daadwerkelijk de was veel zachter maakt.
Goed en duidelijk is in zijn gebruiksaanwijzing. Het heeft ons eigenlijk meer verrast dat wat het resultaat van wassen is met deze machine.
Kortom .
Stil, zuinig,snel. Met een verbluffend was resultaat, Echt een aanrader

Beste heer / mevrouw,

Erg leuk om te lezen dat de machine jou zo verrast heeft en dat jij zo tevreden bent met de wasmachine.
Het doet ons goed dat de verschillende functies en het gebruiksgemak zo goed bevallen.

Wij willen jou bedanken voor deze leuke review en wensen jou heel veel wasplezier!

m*************@z******* 10-08-2023
  • Product gekregen
Geschreven voor: Hisense WF5V863BW

Mooi machine maar niet zo duidelijk in de programma's
Geen goede uitleg over gehad

Pluspunten

• Wast wel goed

Minpunten

• Progamma niet duidelijk
  • Sommige programma's duren wel lang

Officiele reactie van Atag 11-08-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat vervelend om te lezen dat de programma's nog niet zo duidelijk zijn.
Vanaf pagina 29 in de handleiding staat hier meer uitleg over.

Zijn hier toch nog vragen over? Je kunt deze stellen aan onze afdeling Service. Ons telefoonnummer is : 088 88 21 804 (optie 2) Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur.

We hopen natuurlijk dat het snel gemakkelijker gaat met de programma keuze en wensen je veel plezier toe van de wasmachine!

Suzan

TvdL 29-07-2023

Wasmachine aanrader!

Geschreven voor: Hisense WF5V863BW

Ontzettend fijne wasmachine. Een fijne grote deur waardoor was makkelijk in de machine kan. Verder veel mogelijkheden. De functie die ik vooral fijn vind is de stoomfunctie waardoor de was extra hygiënisch schoon wordt. Ook erg fijn een centrifuge met 1600 toeren, uistelfunctie en verder erg makkelijk dat je via de app het signaal krijgt als de wasmachine klaar is. Een echte aanrader voor het middelgrote gezin.

Officiele reactie van Atag 31-07-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking van en mogelijkheden van de wasmachine.
We wensen je veel plezier toe met jouw aankoop.

s************@g******** 19-07-2023

Aanrader: energiezuinig en handige stoomfunctie

Geschreven voor: Hisense WF5V863BW

Mooie wasmachine met veel verschillende opties. Het design met de grote zwarte deur ziet er strak uit.
Je kan makkelijk kiezen tussen verschillende wasopties, waar je weer extra aanpassingen aan kan maken (tijd, water, centrifugeren). Voornamelijk de stoom functie vind ik erg goed, zowel het hygiene programma als het extra stomen na een normaal programma. Het stomen werkt ook goed voor bijv. beddengoed/kussens.

De knopjes voor deze opties staan aangegeven met symbooltjes, wat het iets minder makkelijk maakt om te kiezen (soms klik je een verkeerd knopje en moet je opnieuw beginnen). Maar dat is een kwestie van wennen.

De machine pas de tijd zelf ook aan aan de belading. Dat zie je gebeuren wanneer het programma van start gaat (de tijd wordt dan verkort). Dat lijkt me een goed systeem om energie te besparen.

Je kan de machine verbinden met WiFi en de ConnectLife app. Het voegt wat mij betreft niet heel veel toe. Je kan zien hoe lang je machine nog draait, of op afstand starten. Maar je kan ook advies krijgen wat voor soort programma je moet draaien en die dan zo aanzetten. Het verbinden met WiFi en de app kost even wat uitzoekwerk. De QR code staat binnen in de deur aangegeven, dat staat niet in de handleiding. Verder kan je gewoon de instructies in de app en handleiding volgen.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Hygienische stoomfunctie
  • Werkt met app

Minpunten

• Knopjes alleen met symbolen

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk om te lezen dat je de tijd hebt genomen om deze uitgebreide beoordeling te schrijven. We vinden het fijn om te lezen dat je zo geniet van jouw nieuwe wasmachine!

Het design, samen met zijn zuinige gebruik en vele functies bevallen jou gelukkig goed!
We zullen je feedback over de symbolen meenemen in de verdere productontwikkeling.

Bedankt voor deze mooie beoordeling, we wensen je heel veel plezier toe van de wasmachine!

Suzan

Dunet 16-07-2023

Goede wasmachine

Geschreven voor: Hisense WF5V863BW

Makkelijke bedienbare en grote wasmachine met verschillende programma’s en je kan met de app de wasmachine ook instellen komt goed droog en schoon eruit.
Ik heb verschillende programma’s getest en het werkt allemaal prima. Handig is ook het licht van de wasmachine en dat er nog was kan bijdoen als de wasprogramma is begonnen. Mooi stille wasmachine met zijn 8 kilo kan je je was goed schoon krijgen.

Pluspunten

• 8 kilo was
  • Verschillende wasprogramma’s
  • WiFi
  • Stil
  • Zuinig

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review! Wat fijn dat de handige bediening zo goed bevalt en dat jij tevreden bent met het wasresultaat. De vele mogelijkheden heb jij al lekker uitgeprobeerd, heel goed!

Wij wensen jou nog heel veel wasplezier!

Rachelle 15-07-2023

Schoonheid wast echt schoon

Geschreven voor: Hisense WF5V863BW

De wasmachine gekregen om te testen op een uitstekend moment omdat wij (gezin van 4 met 2 pubers) de oude van een gerenommeerd merk gaan vervangen door een nieuw apparaat. De Hisense is meteen na installatie in gebruik genomen. Het apparaat werkt best stil, maar uiteraard niet geluidloos. Ook een geringe trilling maar geen dansen en stampen zoals we kenden. Het verrassende is het resultaat van de eerste wasbeurt, witte was: echt schone was en ook fris en zonder puberluchtjes. Sindsdien al heel wat wasjes gedraaid en ondanks de vele mogelijkheden, siert de eenvoud het gebruik. De wifi-connectie nog niet gebruik of nodig gehad. Anti-kreuk en stoom-programma geven het beloofde resultaat. Erg tevreden over een mooie machine met ruime vulopening en vele mogelijkheden. Benieuwd naar de prijs en het uithoudingsvermogen van dit voor ons nieuwe merk, dat vooralsnog heel veel belovend overkomt.

Pluspunten

• echt schone was
  • moderne uitstraling
  • best wel stil
  • veel programma's
  • energiezuinig

Minpunten

• (nog) geen gevonden

Beste Rachelle,

Wat leuk dat jij de wasmachine getest hebt! En met een gezin met 2 pubers is dat ook meteen intensief testen! Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met het wasresultaat, het geluidsniveau en het gebruiksgemak. Ook de verschillende programma's heb jij al geprobeerd, heel goed!

Wij wensen jou nog heel veel wasplezier!

Roelien 13-07-2023

Mooie wasmachine

Geschreven voor: Hisense WF5V863BW

De wasmachine ziet er alleen al super uit. Maar na mijn eerste ingebruikname werd ik helemaal blij. Hij heeft super veel functies. De toerental van de centrifuge is instelbaar. Ideaal voor delicate was. Als eerste een gewone handdoeken was gedraaid. Deze kwam gewoon nog warm uit de machine terwijl hij al een tijd klaar was. De wifi is ook echt ideaal. Doe s'morgens de was erin. Als ik weet hoe laat ik thuis ben zet ik hem via de app alvast aan. En kan ik thuis gelijk de was ophangen. Door het doseersysteem geen past meer van teveel wasmiddel gebruiken. Je weet precies wanneer de machine klaar is, hij geeft de tijd aan hoe lang het nog duurt. Vergeten was, geen probleem deze kan je gewoon nog toevoegen. Ik ben super tevreden over deze machine. En beveel hem dan ook zeker aan

Pluspunten

• Op afstand te bedienen
  • Vele wasprogramma's
  • Super stil

Officiele reactie van Atag 19-07-2023

Beste Roelien,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie beoordeling. Wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over de mogelijkheden van deze wasmachine. Dat jij tevreden bent met jouw aankoop, is waar wij het allemaal voor doen.
We wensen je veel plezier met de wasmachine.

w************@g******** 12-07-2023

hi tech Hisense wasmachine!

Geschreven voor: Hisense WF5V863BW

Het product nodigt bij levering al uit om te gebruiken door het gebruik van de contrasterende kleuren en hoogwaardige materialen.
De deur bevat geen handvat maar trek je eenvoudig open en druk je even eenvoudig weer dicht.
De wasmachine heeft een WiFi functie dus daar was ik enorm benieuwd naar, want we hebben inmiddels voor elk apparaat wel een app. Eerlijk is eerlijk, deze app voegt daadwerkelijk iets toe! Ik was een sok vergeten en kon met de app zien hoe ver het programma gevorderd was, kon de was pauzeren en de sok alsnog toevoegen aan het programma.
Tijdens de eerste wasronde valt meteen op hoe stil de wasmachine draait.
De eerste ronde was perfect en de was ruikt fris en lijkt niet heel gekreukt.
Ik ben benieuwd naar de stoomfunctie en zal deze snel met gepaste kleding gaan testen.
Zodra de was klaar is zal ik nog een aanvullende review schrijven over het wasresultaat.

Pluspunten

• Stil
  • Eenvoudig te installeren
  • Waterstop is geïntegreerd in de waterslang
  • Trommelverlichting is heel fijn!
  • En klein schuifje voor vloeibaar wasmiddel

Minpunten

• keuzestress tussen de programma’s
  • Koppelen van de app verliep over 3 pogingen

Officiele reactie van Atag 19-07-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie uitgebreide review. Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent met de wasmachine en dat de functies goed bevallen en allemaal iets toevoegen voor jouw gebruik.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.