• Best Reviewed 2 keer aug 2023

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG LWR7586CUB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Eric 27-08-2023

prima was droog combinatie

Geschreven voor: AEG LWR7586CUB

We hebben dit product nu een paar weken op zolder staan en gebruiken deze was droog combinatie erg intensief. Na de eerste keer wassen waren we gelijk erg enthousiast; wat een bijzonder schoon en lekker ruikend resultaat, daar kon onze oude wasmachine niet tegenop. Er zijn verschillende wasprogramma's, maar we zijn eigenlijk blijven steken bij de meest simpele, deze is al meer dan voldoende. De droogfunctie doet het tevens zeer goed; de was komt er zeer droog uit. Wel laat deze nog een vervelend geurtje achter, maar dat zal wellicht de nieuwigheid zijn. Echt ideaal die combi functie; ruimtebesparend en je kan lekker de was erin laten zitten als je de wasmachine niet te zwaar vult. de technologie is er zeker op vooruit gegaan en de geluidsoverlast hebben ze tot een minimum weten te beperken. daarmee kan je dit apparaat overal in huis neerzetten en ook in de avond gewoon gebruiken.

Pluspunten

• wast erg schoon
  • droogt erg goed

Minpunten

• beetje prijzig

Merle 17-08-2023

perfecte wasmachine voor een druk leven

Geschreven voor: AEG LWR7586CUB

Ik ben enorm blij met dit apparaat. Het feit dat je heel veel keuze hebt in de verschillende was menu's is bijzonder prettig. Kort wassen, wassen met drogen, stomen of gewoon alleen drogen. Het is allemaal mogelijk en het werkt ook allemaal even goed. Dit is een perfect apparaat wanneer je niet beschikt over genoeg ruimte voor een wasmachine en droger, want deze is beide apparaten in 1 (daarnaast hoor je hem bijna niet, ik dacht eerst dat hij het niet deed, maar dat kwam omdat hij zo stil was). Ik was bang dat de kwaliteit van 1 van deze functionaliteiten ten koste zou gaan van elkaar, maar uiteindelijk werkt zowel het wassen en drogen uitstekend. Stomen gebruik ik minder vaak, maar wanneer je bijvoorbeeld een gekreukt overhemd wilt dragen zonder te strijken is dit dus een ideale functie. Kortom: perfect apparaat voor mensen die geen eeuwigheid bezig willen zijn met hun was. Voor mij een verademing met een drukke baan en weinig ruimte.

Pluspunten

• zeer stil
  • Schone en droge was in 1 programma

Minpunten

• relatief prijzig

Eva1521 05-08-2023

Fijne wasmachine

Geschreven voor: AEG LWR7586CUB

Wat een fijn apparaat. Ik maak vooral gebruik van de stoom functie. Super snel je kleding even opfrissen. Ook zijn er genoeg wasprogramma’s om alle verschilde kledingstukken goed schoon te krijgen.