De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de AEG LWR739X64 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Consupiet 26-10-2023

Betrouwbare was/droogcombinatie met vele instellingen.

Geschreven voor: AEG LWR739X64

Op het eerste gezicht lijkt de bediening van deze was/droogcombinatie ingewikkeld, maar dat valt heel erg mee! Al vanaf het 1e gebruik kon ik moeiteloos de was doen. Veel instelmogelijkheden, verkorte wasduur, modusknop voor alleen wassen, alleen drogen of allebei achter elkaar! 3 drooginstellingen, kinderslot, machine kiest zelf het toerental behorende bij de drooginstelling van de was. Afvoerslang wordt niet alleen door de wasmachine, maar ook door de droger gebruikt! Daardoor is er geen condensbak nodig. Het is een zeer stille machine die ook bij hoge centrifugeersnelheid nagenoeg geen geluid maakt! De 1e was kwam er schoon, en geheel droog uit! Ideaal voor huishoudens met ruimtegebrek of gebrek aan drooglijncapaciteit. En ik heb zelf al jaren AEG machines. Nog nooit een storing gehad. Duitse degelijkheid!

Pluspunten

• Uitstekend droog en wasresutaat
  • Veelzijdige instellingen
  • Gemakkelijke bediening
  • Zeer stille machine