Samsung WW11BB904AGB - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW11BB904AGB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Nardy 11-04-2023

Topmachine, ideaal voor mensen met veel was.

Geschreven voor: Samsung WW11BB904AGB

Ik mocht dit product een paar weken testen en ben blij verrast.
Qua lay-out een mooie machine alhoewel hij bij mij in de schuur staat en de lay-out er niet zo heel veel toe doet. Het staan in de schuur maakt overigens ook dat de App het niet doet, omdat de wifi daar geen bereik heeft. Dus dat gedeelte kan ik niets over zeggen.
De wasresultaten wel! Allereerst de grootte van de trommel, wauw, wat kan daar veel in. Ideaal voor grote gezinnen. Daarnaast het aantal keuzeprogramma's: ideaal, voor elke was kun je de machine optimaal instellen. Temperatuur, centrifuge, eco, hygiëne, kort/lang programma, zeg het maar, de machine kan het. Het enige puntje is dat als de machine klaar is, de trommel niet blijft draaien om kreuken te voorkomen. En dat het wasmiddel laatje bij gebruik van waspoeder, wel wat klein is.
Kortom: deze machine kan ik echt aanraden.

Pluspunten

• wast prima
  • veel keuze in programma's
  • snel

Minpunten

• klein wasmiddellaatje
  • geen antikreukbeveiliging

Hans3P 10-04-2023

Perfect Match

Geschreven voor: Samsung WW11BB904AGB

Nadat we de droger uit dezelfde lijn mochten testen, nu tijd voor deze wasmachine. Wat meteen opvalt is het design wat net zoals de droger werkelijk prachtig is. Er kan echt een hele berg was in van maar liefst 11 kg wat een enorm verschil is met een normale wasmachine. Verder wast hij ook grondig d.m.v. ecobubble en kun je ook kiezen voor een kort en energie nog zuiniger programma. Verder geeft ie ook tips (bijv. trommel reinigen) en gelukkig geen zeepresten meer in het bakje. Met de Smart Things app kun je zowel de wasmachine als de droger monitoren. Kortom geweldig apparaat en mooie set met de droger.

• Volume trommel 11 kg
  • Wassnelheid 39 min
  • Garantie op motor 20 jaar
  • Connectiviteit

CindyV 29-03-2023

Grote luxe mooie wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW11BB904AGB

Ik heb mezelf aangemeld voor het testpanel voor deze wasmachine omdat ik de droger ook getest heb en deze is mij super goed bevallen. De wasmachine is net als de droger te verbinden met de smart things app en beide apparaten zijn ook met elkaar te koppelen. De app is echt een aanrader. Hij laat je weten wanneer het apparaat klaar is en je kunt de wasmachine ook zelf mee personaliseren. Je kunt zelf programma's maken, bestaande programma's onzichtbaar maken, het wasprogramma op afstand pauzeren of aanpassen. Ik mis enkel het AI programma die de droger wel heeft. In plaats daarvan gebruik ik veelal het programma gekleurde was omdat ik verschillende stoffen tegelijk was. Het eco programma was tussen de 40 en 60 graden. Het outdoor programma is voor mij ook een toevoeging voor het wassen van onze waterdichte jassen. Het extra snelle programma is ideaal voor het opfrissen van kinderjassen of kleding waarvan je denkt kan ik ze nog een dag aan. Dankzij de eco bubble komen ze er weer heerlijk fris uit.

Pluspunten

• groot
  • stil
  • verbinden met smart things app
  • te koppelen met bespoke droger

Minpunten

• Mis AI programma
  • prijzig

MichielN 27-03-2023

Een echte wasmachine topper!

Geschreven voor: Samsung WW11BB904AGB

De wasmachine is een geweldige optie voor huishoudens met grote hoeveelheden wasgoed. Dat is ook de reden waarom wij deze wilde testeb. Met een capaciteit van maar liefst 11 kg, kunnen gebruikers veel kleding en beddengoed tegelijkertijd wassen, waardoor de tijd die nodig is om de was te doen, wordt verminderd. Het automatisch doseringssysteem voor wasmiddel is ook een handige functie, omdat het zorgt voor een juiste hoeveelheid wasmiddel voor elke wasbeurt, wat kan resulteren in een betere reiniging van de kleding en minder verspilling van wasmiddel. En daarnaast ruikt je was erdoor heerlijk!!
Het duidelijke en mooie display maakt het gemakkelijk voor gebruikers om de machine te bedienen en de wascyclus te kiezen die ze nodig hebben. Een echte aanrader.

Pluspunten

• 11 kg
  • Uiterlijk
  • Display
  • Verschillende was programma's
  • Zuinig