AEG L63476NFL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L63476NFL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

kakibuso 01-09-2015
Geschreven voor: AEG L63476NFL

Hij is nagenoeg geruisloos.en het is ook handig dat er een apart programma voor spoelen en centrifugeren inzit.Heel fijn is de ruime keuze om de programma's in te korten,dit vind ik echt een groot pluspunt.

yumack 01-09-2015
Geschreven voor: AEG L63476NFL

ik vind vooral de tijdsbesparing een pluspunt en verder dat hij nagenoeg stil is met wassen en er een apart programma op zit om te spoelen en centrifugeren. verder wast hij heel schoon. een degelijke machine.

ronaldvictordeboer 24-06-2015
Geschreven voor: AEG L63476NFL

Hij wast perfect en is nagenoeg geruisloos.en het is ook handig dat er een apart stoomprogramma inzit maar dat heb ik nog niet uitgeprobeerd..Verder is het een aanwinst voor mijn gedeeltelijk open keuken

Hummer2010 24-06-2015
Geschreven voor: AEG L63476NFL

Iets meer moeite had ik met de aan -knop,je moet even weten dat je die even ingedrukt moet houden,dus niet te snel willen doen.
Duurzaamheid heb ik nog geen mening over,onze vorige wasmachine was ook een AEG maar had na 3 jaar al zoveel onkosten dat we een nieuwe aangeschaft hebben,toch weer een AEG op advies van een betrouwbare verkoper.

Marianne Blaauw 24-06-2015
Geschreven voor: AEG L63476NFL

ik vind vooral de tijdsbesparing een uitvinding en verder wast hij heel schoon.Weinig geluid en en degelijke machine

niena01 09-06-2015
Geschreven voor: AEG L63476NFL

Ik ben zeer tevreden over zowel het gebruiksgemak van de wasmachine als het resultaat. Alle wasprogramma's werken perfect. Er zitten geen overbodige knoppen op het apparaat.
De was komt er brandschoon, heerlijk fris en bijna droog uit.