Samsung WW12H8400EW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 63 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW12H8400EW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rolemo 07-02-2016
Geschreven voor: Samsung WW12H8400EW

Prachtig apperaat, stil zuining , wast super , kan veel in, mooi uiterlijk. Heerlijk mn dekbed gewassen .

Ed 15-01-2016
Geschreven voor: Samsung WW12H8400EW

een goede en mooie wasmachine.
grote vulopening.
gemakkelijke bedieningsgemak.
was goed schoon.
erg stil.
mooi uitstraling.

hvdvelden 23-12-2015
Geschreven voor: Samsung WW12H8400EW

Een sieraad in mijn huis !!! Er kan behoorlijk wat was in en dat is toch wel fijn. Dat hij er dan zo mooi uitziet is helemaal een plus.

Review2015 25-09-2015
Geschreven voor: Samsung WW12H8400EW

Bij mij wast deze wasmachine NIET schoon!!! Sokken, kruipbroekjes, shirts met vlekken worden niet schoon!! Heb echt alles al geprobeerd, ook samen met Samsung speciale trommelreiniging en kookwas etc... maar het blijft gewoon vies!! Het enige is dat de was niet meer stinkt! Erg jammer, want ik lees zoveel positieve reacties van mensen, vraag me echt af hoe het kan dat ik deze ervaring met deze machine heb terwijl de rest van de mensen zo positief is. Helaas geeft zowel wasmachine.nl als Samsung geen service, omdat de monteur geen defect heeft kunnen constateren. Waarom blijft mijn was dan vies? € 1.400,00 kwijt en een wasmachine die niet schoon wast!

jacqueline Oosterwijk 12-08-2015
Geschreven voor: Samsung WW12H8400EW

Fijne machine, vooral blij dat er 12 kg in een keer kan worden gewassen. Was erg handig na de grote vakantie was.
Wast erg schoon en ziet er ook nog eens mooi uit

Review2015 25-09-2015

Was deze machine echt schoon? Mijn sokken, kruipbroekjes dochter, en kleding met vlekken (niet eens vetvlekken, maar dagelijkse vlekken) blijven vies... Is dat bij jouw machine wel allemaal schoon?

Detroitsteel 02-08-2015

Waarom deze keus...?
Nou, na vele reviews doorgenomen te hebben betreffende deze machine...ben ik tot de conclusie gekomen dat ik hiermee met een degelijke en betrouwbare machine te maken had die een enorme berg aan wasgoed in een keer aan kan...12kg maar liefs, ideaal voor onze dekbedden. Daarnaast is mij door een kenner op het gebied van witgoed apparatuur verteld dat de wat duurdere reeks van Samsung witgoed goed spul betreft...
Verder is de machine om aan te zien een plaatje! Niet dat uiterlijk belangrijk is voor de wasresultaten, maar het is toch leuk dat hier aandacht aan geschonken is.

Jep, tot dusver zeer over te spreken :)

PJK70 14-06-2015
Geschreven voor: Samsung WW12H8400EW

Weer een nieuwe Samsung in huis. Dit keer een Wasmachine met wat extra capaciteit. Maar liefst 12KG in een keer.

rob442 10-06-2015
Geschreven voor: Samsung WW12H8400EW

Sinds 2 weken deze wasmachine in ons bezit hiervoor een Miele gehad, en geen moment spijt gehad van deze aankoop, wij zijn heel tevreden over de Samsung.
Erg gemakkelijk in de bediening en grote deur, wast goed schoon bij lage temperaturen, en met 12kg zijn we veel sneller door alle was heen.

ik weet geen naam meer te verzinnen 07-06-2015
Geschreven voor: Samsung WW12H8400EW

Geweldig mooie wasmachine, heel erg stil, mooi schoon resultaat. Ik heb direct de kussens en dekbed erin gewassen. Het enige dat mij verbaasd is dat de deur na gebruik niet op een kier gezet kan worden omdat hij vanzelf helemaal openvalt. Gelukkig is de trommel heel snel droog en dan droog ik hem nog even na en doe de deur in het slot want anders ben ik bang dat hij gaat schimmelen en stinken. Is trouwens met de deur van de droger ook zo alleen die trommel hoeft niet nagedroogd.

marc langbroek 03-06-2015
Geschreven voor: Samsung WW12H8400EW

Super handige wachmachine met zeer veel functies.

Doordat het een 12 kilo trommel is dat ons 2 persoons dekbedovertrek en die van de kinderen in 1x in de wasmachine.

tinalouis 28-05-2015
Geschreven voor: Samsung WW12H8400EW

mooi vormgegeven wasmachine met veel mogelijkheden en grote vul inhoud. heel erg tevreden.
duurzaamheid weet ik nog niet omdat ik pas in het bezit ben van deze wasmachine.

Michel Sengers 12-05-2015
Geschreven voor: Samsung WW12H8400EW

Het is een zeer stille wasmachine met heel veel mogelijkheden, deze worden allemaal duidlijk op het display weergegeven Het wasresultaat is goed en hij is energiezuinig.

mdeboer3 26-04-2015
Geschreven voor: Samsung WW12H8400EW

Super machine met een geweldige trommel.

Menu is overzichtelijk, erg stil zelfs bij 1400 toeren. De was komt er prachtig schoon uit, was moesten we soms bij onze oude machine 2x wassen maar dat is nu verleden tijd.

De Maare 20-04-2015
Geschreven voor: Samsung WW12H8400EW

Fijne machine; makkelijk in gebruik; solide trommel; veel mogelijkheden; 5 jaar volledige garantie op alles!
Zeer tevreden.

IMME2015 18-04-2015
Geschreven voor: Samsung WW12H8400EW

MOOIE BLAUW VOOR KANT DAAR WORD JE VROLIJK VAN OM DE WAS TE DOEN. EEN FIJN GROTE ROMMEL PAS LEKKER VEEL WAS IN DAT BEVALT ONS WEL. DE WAS KOMT ZO GOED ALS DROOG UIT DE MACHINE. DE MACHINE IS ERG GELUIDLOOS. DE MACHINE BEVALT ONS GOED!!

rene ten wolde 16-02-2015
Geschreven voor: Samsung WW12H8400EW

Wat een geweldige aankoop. Super handig te bedienen.
Mooie vormgeven en er kan twee keer zoveel in als in onze oude wasmachine. En dan nog energie zuiniger ook kortom een top aankoop waar we erg blij mee zijn.

Frans19674 14-02-2015
Geschreven voor: Samsung WW12H8400EW

Een paar dagen in bezit, maar wat een top apparaat.. Schittrend qua vormgeving. Makkelijke installatie enorme trommel 12 KG... Mega Stil nog niet alle programma's gebruikt, maar kijk er al naar uit.

Manfred Smeenk 12-02-2015
Geschreven voor: Samsung WW12H8400EW

ideale machine omdat deze onderandere een timerfunctie heeft wat handig is als de overdag werkt. Wel jaammer dat niet via WIFI te bedienen is wat echter wel door de verkoper was verteld

Gulper 07-02-2015
Geschreven voor: Samsung WW12H8400EW

Geruisloos, melodie bij start en eind van de wasbeurt is zeer aangenaam. Zuinig bij het eind van de wasbeurt gaat vanzelf uit en verbruikt hierdoor geen stroom.

DR Wentink Gosselink 01-02-2015
Geschreven voor: Samsung WW12H8400EW

Voor ander merk naar de winkel gegaan, maar met een Samsung thuis gekomen.
Heel erg tevreden mee. Door de grote trommelinhoud kunnen de soms zeer vuile werk en crosskleding in 1x gewassen worden met zeer schoon ! resultaat.

pem57 31-01-2015
Geschreven voor: Samsung WW12H8400EW

Geweldige wasmachine en heerlijk 12 kg en schoon en fris.
Motivatie en keuze vanuit het panel om zeker voor deze wasmachine te kiezen en bovenal de vele mogelijkheden voor jaren.

CIB74 30-01-2015
Geschreven voor: Samsung WW12H8400EW

De was wordt allemaal netjes schoon, de was wordt lekker fris.
de mogelijkheden in de instellingen zijn goed omschreven op de machine en aanpassingen in temperatuur en spoelingen zijn makkelijk .
de omschrijvingen van de wasprogramma's staan gewoon op de machine geen nummers zoals vroeger.

gerjanne82 28-01-2015
Geschreven voor: Samsung WW12H8400EW

Twee weken geleden deze wasmachine aangeschaft. Tnt erg tevreden. Deze machine wast zo stil dat wij de eerste paar keer dat hij een was draaide steeds gingen kijken of hij wel aanstond omdat wij hem niet hoorden.
De was komt er schoon uit en het is prettig met een groot huishouden dat er veel was (12 kg) in een keer in kan, waar ik voordien twee wassen achter elkaar moest draaien. Zelfs ons dekbed past er met gemak in.
De wasmachine is mooi vormgegeven, de bediening is simpel en spreekt voor zich. Je kunt elk wasprogramma zelf heel gemakkelijk naar eigen wens bijstellen.
Over de duurzaamheid kan ik na twee weken weinig zeggen, maar met een garantie van 5 jaar en 10 jaar op de motor kan er weinig misgaan lijkt mij (hoop ik).

rpb72 28-01-2015
Geschreven voor: Samsung WW12H8400EW

Prima wasmachine. Eenvoudig te bedienen. veel mogelijkheden. Stil en zuinig. Ziet er goed uit. Goede bezorgservice van Bemmel en Kroon.

clairtjeboz 22-01-2015
Geschreven voor: Samsung WW12H8400EW

Ik vind de machine erg gebruiksvriendelijk! En ziet er prachtig uit. Er zitten ontzettend veel mogelijkeheden op en ons Lits Jumeaux dekbed past er makkelijk in