Miele WTI370 WPM PWash 8/5 kg - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WTI370 WPM PWash 8/5 kg op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

Helga V 02-05-2023

Fijne machine, niet goedkoop maar dat is kwaliteit nooit.

Vorige Miele ging begon na 17 jaar intensief gebruik een slepend gebruik te maken. Geen reparatie maar tijd voor een nieuwe. Gekozen voor deze machine omdat een 2 in 1 apparaat wel handig is. Wat opvalt is de rust van dit apparaat en de schier eindeloze reeks aan mogelijkheden en instellingen. De info die via de app komt is een welkome aanvulling. Ik had wat moeite om de machine op de wifi extender in te loggen maar dat lag aan mij, het is uiteindelijk gelukt. Zou ik hem weer kopen ja. kan ik hem aanbevelen ja. We kunnen maar 1 nadeel bedenken en dat is het gewicht. 100 kG is best veel voor de bezorgers die er mee naar de 2e verdieping moesten maar bij centrifugeren blijft deze Miele wel op zijn plaats!

Pluspunten

• Rust
  • gebruiksgemak

Minpunten

• Gewicht

A.M. 16-12-2021

Koop deze machine niet!

Ik heb deze Miele wasdroogcombinatie nu twee weken in huis nadat mijn oude Miele wasdroogcombinatie het na 16 jaar helaas heeft begeven. Ik ben zeer ontevreden over zowel het wassen als het drogen, Miele geeft aan: Wassen en drogen binnen 1 uur QuickPower voor efficiënt wassen. Beiden kunnen ze niet waar maken. Zowel na het wassen als het drogen komt de was er nog erg nat uit. Kan het bijna uitwringen na het wassen. Nu iedere keer wasrekjes vol was die ik moet laten drogen. Monteur geweest al, die zei, die oude machines van vroeger die maken ze niet meer. Heef de machine geüpdatet en wat warmer afgesteld. Resultaat hetzelfde. Miele weer gebeld, die zeiden, dien maar een klacht in. Klacht ingediend. Miele belde, er komt een productspecialist u de machine uitleggen, alsof ik na 40 jaar waservaring ineens niet meer weet hoe ik moet wassen. En ze zei ook nog, de volgende keer moet u het bezoek wel betalen.
( wasmachine twee weken oud! ) Ben aan het wachten nu op bericht van de productspecialist. Voor mij nooit meer Miele. Vind de service superslecht, en dat voor een machine van bijna 2000 euro. Nee ik kan deze machine niet aanbevelen.

Minpunten

• Natte was
  • Zeer lange programma’s
  • Komt niet droog uit de machine na het drogen

Inge 29-08-2021

Zonnetje in huis.

Omdat er nog weinig reviews te vinden waren was het moeilijk om een beslissing te nemen : twee afzonderlijke oude apparaten inruilen voor 1 was-droogcombinatie. De keuze voor het merk Miele was niet zo moeilijk, ik heb daar hele goede ervaringen mee.
Ik was en droog nu enige tijd met deze machine. De was is super schoon en goed droog. Na het drogen even de pluizen wegspoelen en hij is weer klaar voor de volgende was.
De tijdsduur van een volledig was-droog programma is in mijn geval een kwartiertje langer dan met de oude apparaten.
Het zal nog wel even duren voordat ik alle (voor mij relevante) programma's heb geprobeerd. De machine is erg uitgebreid. Gelukkig zit er een goede gebruiksaanwijzing bij.
Ik ben er blij mee. Deze machine is zijn geld waard.

Pluspunten

• Wast super schoon
  • en goed droog
  • Bespaart veel ruimte
  • Eenvoudig in gebruik
  • Relatief snel klaar

Minpunten

• Veel programma's, vergt verkenningstijd