Miele WSI 863 WCS PWash & TDos & 9kg - Reviews

• MRT 2022

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WSI 863 WCS PWash & TDos & 9kg op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Margot 13-10-2022

Miele WSI863 bevalt zeer goed.

Door goede ervaringen in de familie met Miele hebben wij nu ook voor een Miele wasmachine gekozen na het stuk gaan van onze Zanussi.
Puur gekozen op kwaliteit en zuinigheid maar ook vanwege de vele was mogelijkheden.
Hij wast zeer goed zoals omschreven en is daarbij zuinig met electra, water en wasmiddel.
Het was even goed manual volgen om de app en de machine in het wifi netwerk te krijgen maar daarna kun je de status van je machine volgen op je telefoon.
Ook instellen via de app werkt fijn of is handig als je iemand thuis hebt die een wasje moet draaien en niet weet wat in te stellen, het kan gewoon remote.
Na 3 wassen willen we geen andere meer.
Koste een paar centen maar dan krijg je ook wat.

Pluspunten

• Zuinig met water, Elektra en wasmiddel
  • Dosering via Twindos automatisch
  • App en wifi connected
  • Hij is stil tijdens wassen
  • Alles straalt kwaliteit uit

Minpunten

• Soms hoorbaar met centrifugeren
  • Vrij prijzig

gmac 08-06-2021

Weer een topper van Miele

Deze aparaat is wel duur maar dat heb je met een Miele. Ik heb deze gekocht om een 16 jaar oude machine te vervangen. Oude machine was ook Milele en had een klein lekkage. Ja, wel te repareeren maar tijd om een nieuwe Miele te kopen. De nieuwe modellen zijn echt top, kunnen ook veel meer en kunnen grote wassen aan. Die oude van mij was maar 6kg. Deze haalt 9Kg ! Ook veel zuinige met water & stroom.
Ik heb alles Miele in huis dus misschien verkeerd persoon te vraagen over dit product! Ik koop alles Miele

Pluspunten

• geluid
  • strak en mooi
  • veel extras & opties
  • zuinig
  • alles verwacht van een Miele

Minpunten

• geen
  • geen

Leon 07-07-2020

Goede wasmachine met prima wasresultaat

Miele wasmachine aangeschaft nadat onze Samsung wasmachine binnen 2 jaar stuk was. Wasmachine werkt prima, is makkelijk in gebruik en kan veel in.
Prima wasresultaat