De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG TR9BADEN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

bw 24-08-2023

Handig in gebruik

Geschreven voor: AEG TR9BADEN

Wat een vooruitgang ten opzichte van mijn vorige droger; de vulopening van deze droger is lekker groot zodat je het wasgoed er makkelijk in kan doen, maar ook gemakkelijk weer kan halen. Omdat de deur een raampje is, en dat het lampje in de de kuip niet alleen aangaat als je de deur open doet, maar ook tijdelijk ingeschakeld kan worden als de machine draait, kun je meekijken hoe hij zijn werk doet.

De grote keuze qua droogprogrammas zijn overzichtelijk weergegeven en middels een handige draaiknop te selecteren. De overige (touch) knoppen op het apparaat zijn intuïtief, zonder dat het te druk wordt; alles is goed te vinden.

De machine weet al snel middels een scan in te schatten hoe lang het drogen gaat duren, wat handig is voor je planning. Als de wifi eenmaal is ingesteld middels de AEG app, dan krijg je keurig meldingen als het droogprogramma is afgerond, zonder dat ze irritant zijn. De gereed-melding op het apparaat zelf is gelukkig gemakkelijk uit te schakelen met de druk van een knop.

Pluspunten

• goed werkende app
  • grote vulopening;

bart.akker 22-08-2023

Alles met een gerust hart in de droger!

Geschreven voor: AEG TR9BADEN

Wat als eerste opvalt is dat de droger zo’n grote capaciteit heeft. Ideaal, zo zit de droger ook niet snel te vol wat ervoor zorgt dat de was zo goed als kreukvrij uit de droger komt! Van vrienden hoorde ik dat warmtepompdrogers het was niet zo goed droogde als conventionele drogers; maar bij deze droger is niets minder waar; Mijn wasgoed is heel goed droog!

Wat ik heel handig vind is dat alles bij elkaar in de drogeer kan en dat je niet alles hoeft te sorteren. Zelfs het dekbed kan gewoon in deze droger! Ook fijne was komt er gewoon netjes weer uit zonder dat je bang hoeft te zijn dat het krimpt.

Via de app kun je de droger aanzetten. Deze feature gebruik ik vaak tegen het einde van mijn werkdag. Dan kan ik het eco programma starten en is de droger klaar wanneer ik thuis ben. Ook geeft de app handige tips en kun je opzoeken wel programma je het best kunt kiezen. Zo haal je het meest uit de droger en Kies je niet automatisch alleen maar het standaard programma.

De droger is echt heel stil, en het piepje kun je uitzetten waardoor ik de droger ook met een gerust hard aan kan zetten als de kinderen slapen. Kortom: heel erg blij met dit super apparaat!

Pluspunten

• Groot laadvermogen
  • Heel stil
  • Handige App
  • Sorteren overbodig

Minpunten

• Na bijna iedere droogbeurt afvoer legen

HdB 19-08-2023

Prachtige machine, goede smart-features

Geschreven voor: AEG TR9BADEN

Na het uitpakken van het apparaat, blijkt het in het echt er nog mooier uit te zien dan op de plaatjes op de website. Wat een mooi design, en wat een enorme capaciteit trommel heeft deze machine. De deur van de droger is transparant, en dat is een hele vooruitgang als je dit eerder niet had. Het geeft meer voldoening als je kan zien hoe de machine zijn werk doet. Leuke feature is ook dat er verlichting aanwezig is als je deur openzet, zodat je goed kan zien of er nog wat achter is gebleven in de machine. Je kan dit lichtje zelfs tijdelijk aanzetten als hij zijn droogprogramma werkt. Ook leuk voor kinderen om te zien hoe de machine zijn werk doet. Bij het instellen van de smart-features van de machine, is het wel van belang dat het bereik van je wifi goed is in de ruimte waar je hem opstelt. Klink voor de hand liggend, maar bij ons was er op zolder niet de beste dekking, en liep daardoor het installatieproces niet lekker. Toen dat eenmaal verholpen was, ging het prima. De meldingen op de telefoon zijn aanzienlijk subtieler dat de harde piep die we gewend waren van de oude droger. Tevens heeft de machine een duidelijk knop waarmee je de piep om de machine zelf eenvoudig kunt uitschakelen, zodat huisgenoten niet gestoord worden bij het aflopen van het programma. Oh, en drogen doet hij uitstekend en voor kleinere ladingen bovendien redelijk snel (voor een warmtepompdroger).

Pluspunten

• grote vulopening
  • transparante deur
  • lichtje in de trommel

Minpunten

• onduidelijke instructie verwijderen beveiliging

j****************@g******** 12-08-2023

Zeer mooie en functionele droger

Geschreven voor: AEG TR9BADEN

De droger ziet er erg strak en mooi uit. het gebruisgemak van de droger valt er op in positieve zin. Het is erg gemakkelijk om de droger te verbinden met de app, je hoeft alleen maar de QR-code die zich bij de deur bevind te scannen en dan vind de app zelf de juiste droger. Het was voor ons erg wennen om alle was gewoon door elkaar in de droger te doen, normaal deden we dit altijd van elkaar scheiden, maar dat is nu niet meer nodig. Wat ons wel opvalt is dat het waterreservoir van de droger snel vol is en dat je dus echt na elke cyclus het reservoir moet legen. Als je dit niet doet, dan zal de droger zelf stoppen en dan kan er de hele nacht natte was in de droger blijft zitten. De droger is echt heel erg stil, en zul je nauwelijks horen als deze aanstaat. We zijn erg tevreden over de droger en gaan de andere mogelijke programma's zeker nog proberen.

Pluspunten

• functioneel
  • mooi design
  • stil

AmandaK 08-08-2023

Luxe wasdroger

Geschreven voor: AEG TR9BADEN

Deze droger werkt perfect! Super makkelijk in gebruik en makkelijk in te stellen. Het droogt super goed, haalt de kreukels er grotendeels uit, ligt ook aan welke stand je gebruikt natuurlijk en voor mij het belangrijkste punt: het verwijderd de kattenharen zoooo goed!! Helemaal blij mee. Zit ook makkelijk een filter in die je er zo uitschuift en leeg kan gooien. Ook de waterbak is makkelijk er uit te halen en leeg te gooien. Er zit zelfs een lampje in de droger, super handig om in de droger te kunnen kijken. Tot nu toe kunnnen de meeste kledingstukken gewoon in de droger. Alles blijft heel en nog niks is gekrompen.
Tevens is deze wasdroger echt prachtig om te zien, super mooi en luxe design. Ik wil niet meer zonder! Geen gedoe meer met het ophangen van de was, direct de kledingkast in.

Pluspunten

• droogt goed
  • Luxe design
  • makkelijk in gebruik
  • verwijderd kattenharen

Juffyv 29-07-2023

Heel fijn ding!

Geschreven voor: AEG TR9BADEN

Fijn apparaat met duidelijke programma’s. Per programma staat duidelijk aangegeven hoe lang het zal duren. Programma’s zijn ook goed afgesteld op het soort wasgoed erin gedaan wordt: ons beddengoed komt op dat programma echt beter eruit dan uit de vorige.

Pluspunten

• Duidelijke programma’s
  • Duidelijke tijdsaanduiding