AEG LAVATHERM 59840 SENSIDRY

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 116 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG LAVATHERM 59840 SENSIDRY op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

joke S 22-01-2016
Geschreven voor: AEG LAVATHERM 59840 SENSIDRY

Goede droogresultaat. Wel luidruchtig. Na 6 jaar en 3 maanden stuk. Ventilator defect. Kostprijs nog. 200 euro + uren dus zeker 300 euro. Beter niet meer herstellen daar op trommel ook al lichte slijtage te zien is ( door stofophoping). AEG ontgoochelt.

Borisr 26-01-2016

De ventilator doorgemeten? Bij mij was alleen de condensator defect. Nog geen 30 euro.

maartenxx 12-02-2016

Klopt, veel gelid en bij ook na 7 jaar stuk. Schijnt printplaat te zijn en +/- 300 euro kosten. Daar gaat het imago van AEG. Wasmachine blijft maar wassen, maar teleurgesteld in deze droger.

didier 26-12-2015
Geschreven voor: AEG LAVATHERM 59840 SENSIDRY

allez als ik dit hier allemaal lees zal ik maar blij zijn zeker met mijn 7jaar en 6maanden zonder problemen. Nu zijn ze begonnen ventilator maakt hels kabaal als ie al aangaat en droogresultaat is ook dat niet meer. Die filter (onderaan links) is niet te reinigen op deftige manier. Toch ene laten komen om eens te zien als het nog de moeite loont om er kosten aan te doen (vandenborre) maar als ik dat hier zo lees vrees ik ervoor.

Borisr 12-01-2016

Heeft u nog een monteur laten komen?
En zo ja, wat was de uitkomst.

dirk Peeters 110 30-12-2012
Geschreven voor: AEG LAVATHERM 59840 SENSIDRY

We hebben deze droogkast gekocht op aanraden van verkoper. Prijs(was bijna 900€) en merknaam deed ons ook aan "een goede droogkast" denken.
Echter vanf het begin lekte er veel lucht weg via de deur,met natte badkamermuren en ramen als gevolg. De deur is 2 keer vervangen door een nieuwe, maar telkens na enkele droogbeurten begon deze terug te lekken. De laatste tijd is zelfs de was niet meer droog te krijgen. Oh ja, ik zie u al denken...heb je alles wel netjes proper gemaakt?? Tot vervelens toe, maar geen bevredigend resultaat. Ik raad dus dit type nooit aan om te kopen. Of heeft er misschien iemand nog een tip om de droogkwaliteit te verhogen? (allez goed te krijgen)

marc_bachot 30-09-2012
Geschreven voor: AEG LAVATHERM 59840 SENSIDRY

Deze droogkast moet je absoluut NIET kopen. AEG, nochtans een merk dan normaal kwaliteit levert, heeft een product gemaakt dat niet op punt staat en een gote fabcricagefout heeft. Het grote probleem is de filters. Deze werken niet goed, zodat de warmtewisselaar/condensor als snel (bv. na half jaar intensief gebruik) volledig dicht zit met pluizen. De droogtijd duurt langer en langer en de machine werkt op den duur niet meer.
Alle filters telkens grondig reinigen kan het dichtslibben van de machine uitstellen (een hele klus). Ook het grondig uitspuiten van de condensor is regelmatig nodig (een nog grotere klus). Maar eigenlijk is het een machine die gewoon uit de markt moet gehaald worden. AEG onwaardig !