Samsung DV70F5E0HGW - reviews

8.7
    8.4

9,6
Product een maand in bezit
1 maand in gebruik en echt een geweldig apparaat. Wat opvalt is dat de was er veel “volumineuzer” uitkomt als bij onze oude condensdroger. Het geluid is een stuk minder en de warmteafgifte in de ruimte is ook een stuk minder. Stelt zelf de resterende droogtijd goed bij. Scala aan programma’s nog niet uitgeprobeerd en ik denk dat het, net als bij onze oude droger, grotendeels beperkt zal blijven tot kastdroog. Gezien de energiebesparing is de meerprijs ten opzichte van een conventionele droger te verwaarlozen. Over de duurzaamheid valt nog niet veel te zeggen, maar de ervaring die wij hebben met Samsung is tot nu toe heel goed (wasmachine, telefoons, tablet, soundsystem) Een aanrader.
  • Droogresultaat 3
Product een paar dagen in bezit
Ik hoop dat ik iets fout doe en zo ja, kan iemand me dan vertellen wat ? De droger nog maar net in gebruik (2x gebruikt nu), maar het resultaat val heel erg tegen. Na een vol programma 'extra droog' van 2,5 uur met de warmte op het hoogst, bleek de was nog behoorlijk vochtig te zijn. Mijn vrouw had gisteren hetzelfde resultaat. Daarnaast maakt de droger meer geluid dan ik had verwacht/gehoopt. Nee, op dit moment wil zelfs graag mijn oude vertrouwde luchtafvoerdroger terug. Ik hoop dat dat gevoel snel veranderd. Dus als er iemand tips heeft...
Product een paar weken in bezit
Zeer tevreden. Het geluid wat hij produceert is vergeleken bij een normale luchtdroger een wereld van verschil. Apparaat is zeer stil in gebruik. Ook presteert hij erg goed. Hij is ingebouwd in de muur, waardoor hij mogelijk nét iets warmer staat dan gemiddeld, maar een redelijk volle trommel is een uur eerder klaar dan hij aangeeft. Wanneer je de sneldroogfunctie gebruikt dan kan hij zelfs al binnen een uur klaar zijn.
Product een paar weken in bezit
Apparaat doet wat het moet doen en doet 't 2,5x sneller dan de 1e tijd aangeeft omdat het app. de resttijd continu aanpast aan de vochtgraad van het wasgoed. Komt er overwegend strijkvrij uit. Top-apparaat met duidelijke bediening.
  • Duurzaamheid 9
Product een kwartaal in bezit
Droogt Super. Kreukvrij is ook ideaal en ik hoef niet echt meer te strijken. Ben er heel erg blij mee.
Product een paar dagen in bezit
Geweldige mooi Apparaat.Makkelijk te bedienen Met uitgebreide keuzes in droogprogramma,s. De gedroogde was kan meteen de linnenkast in. Bovendien erg zuinig wat betreft het energieverbruik.
Product een maand in bezit
MACHINE WERKT ECHT GEWELDIG OUDE GING STUK EN DEZE IS DAN TOCH WEER VELE MALEN BETER DAN DE OUDE VAN 15 JAAR OUD HOPELIJK DOET DEZE HET OOK WEER ZOLANG
Product een paar weken in bezit
We hebben de droger bewust gekocht op zijn mooie vormgeving en met de mooie led verlichting met melodie als ie klaar is en verder is de energieklasse ook goed de droger is zeer zuinig vergleken met onze oude droogtrommel
Product een paar weken in bezit
Prachtig design van het apparaat, gezellig muziekje :) als je was droog is. Ruime keuze in programma's waarvan ik er nog een aantal moet proberen. Werkt goed en heeft een prijs/kwaliteit verhouding.
Product een paar dagen in bezit
Tegelijkertijd deze machine gekocht met de samsung ecobubble wasmachine. Ook deze machine formidabel! stil, stiller stilst. en dat voor een erg schappelijke prijs. Ook over het gebruikersgemak is nagedacht. in een woord "TOP" altijd een AEG gehad(wat toch duitse topkwaliteit is), maar deze machines doen daar niet meer voor onder.afwerking,vormgeving,verbruik en gebruikers gemak in een woord top! Ook hier een zeer tevreden klant!
  • Mogelijkheden 7
  • Vormgeving 7
Product een paar dagen in bezit
Prima droger. Zelf altijd Condensdroger gehad. Deze even goed resultaat en super zuinig! Top droger dus
Product een paar dagen in bezit
Prima droger. Heel veel mogelijkheden, maar we zijn nog aan het uitproberen. Grote deur en trommel, duidelijk display.
7,4
  • Vormgeving 2
Product een maand in bezit
De was komt er droog en kreukvrij uit. Het nieuwe systeem van drogen werkt goed. Moet wel toegeven alleen nog programma kastdroog te hebben gebruikt.
Product een paar dagen in bezit
Mooie machine. Veel mogelijkheden. Weinig geluid. Droogt prima. Trilt bijna niet. Mooie display. Duidelijke Nederlandstalige handleiding.
Product een paar dagen in bezit
Zeer mooie en goede droger! Droogt goed en is makkelijk in gebruik met genoeg keuze mogelijkheden! Over de duurzaamheid kan ik nog niks vertellen, want heb hem nog maar net in mijn bezit.
Product een paar weken in bezit
Mooi, modieus uitziende wasdroger. Grote trommel (7kg). Zeer veel droogmogelijkheden/-programma's. Makkelijk in gebruik. Zit een kinderslot op. Programma's zijn uit te stellen qua eindtijd. Ideaal! Wij zijn zeer tevreden!
9,6
Product een paar dagen in bezit
Gewoon een super warmtepompdroger, zeer gebruiks- en milieuvriendelijk met een mooi design en tegen een scherpe prijs.
6,8
  • Duurzaamheid 2
Product een paar dagen in bezit
Ik was de eerste dagen heel enthousiast, makkelijk te bedienen, droogt goed. Maar na een paar dagen stopte de de timer ermee, de droger stop niet uit zichzelf en geeft ook geen rest tijd meer aan.
Product een paar dagen in bezit
Gekocht in combinatie met een nieuwe Samsung eco-bubble wasmachine. Makkelijk in te stellen en lekker stil in vergelijking met mijn oude apparaten. De droogprogramma's duren wel wat langer dan met mijn oude droger, maar de besparing op de energierekening maakt alles weer goed!
Product een paar dagen in bezit
De Samsung-wasdroger mét warmtepomptechniek (DV70F5E0HGW/EN) heeft, net zoals de wasmachines, een goede prijs/kwaliteitsverhouding t.o.v. concurrenten. Ook met deze nieuwe wasdroger van Samsung is ons gezinnetje hartstikke tevreden. Een mooie wasdroger met eenvoudige bediening en energiezuinig in gebruik (A++ !).