Samsung DV70F5E0HGW - reviews

Gebruiksgemak
Vormgeving
Duurzaamheid
9,6

1 maand in gebruik en echt een geweldig apparaat. Wat opvalt is dat de was er veel “volumineuzer” uitkomt als bij onze oude condensdroger. Het geluid is een stuk minder en de warmteafgifte in de ruimte is ook een stuk minder. Stelt zelf de resterende droogtijd goed bij. Scala aan programma’s nog niet uitgeprobeerd en ik denk dat het, net als bij onze oude droger, grotendeels beperkt zal blijven tot kastdroog. Gezien de energiebesparing is de meerprijs ten opzichte van een conventionele droger te verwaarlozen. Over de duurzaamheid valt nog niet veel te zeggen, maar de ervaring die wij hebben met Samsung is tot nu toe heel goed (wasmachine, telefoons, tablet, soundsystem)
Een aanrader.

Score:

Ik hoop dat ik iets fout doe en zo ja, kan iemand me dan vertellen wat ? De droger nog maar net in gebruik (2x gebruikt nu), maar het resultaat val heel erg tegen. Na een vol programma 'extra droog' van 2,5 uur met de warmte op het hoogst, bleek de was nog behoorlijk vochtig te zijn. Mijn vrouw had gisteren hetzelfde resultaat.
Daarnaast maakt de droger meer geluid dan ik had verwacht/gehoopt.
Nee, op dit moment wil zelfs graag mijn oude vertrouwde luchtafvoerdroger terug. Ik hoop dat dat gevoel snel veranderd.
Dus als er iemand tips heeft...

Score:

Zeer tevreden. Het geluid wat hij produceert is vergeleken bij een normale luchtdroger een wereld van verschil. Apparaat is zeer stil in gebruik.

Ook presteert hij erg goed. Hij is ingebouwd in de muur, waardoor hij mogelijk nét iets warmer staat dan gemiddeld, maar een redelijk volle trommel is een uur eerder klaar dan hij aangeeft. Wanneer je de sneldroogfunctie gebruikt dan kan hij zelfs al binnen een uur klaar zijn.

Score:

Apparaat doet wat het moet doen en doet 't 2,5x sneller dan de 1e tijd aangeeft omdat het app. de resttijd continu aanpast aan de vochtgraad van het wasgoed. Komt er overwegend strijkvrij uit.
Top-apparaat met duidelijke bediening.

Score:

Droogt Super. Kreukvrij is ook ideaal en ik hoef niet echt meer te strijken. Ben er heel erg blij mee.

Score:

Geweldige mooi Apparaat.Makkelijk te bedienen Met uitgebreide keuzes in droogprogramma,s. De gedroogde was kan meteen de linnenkast in. Bovendien erg zuinig wat betreft het energieverbruik.

Score:

MACHINE WERKT ECHT GEWELDIG OUDE GING STUK EN DEZE IS DAN TOCH WEER VELE MALEN BETER DAN DE OUDE VAN 15 JAAR OUD HOPELIJK DOET DEZE HET OOK WEER ZOLANG

Score:

We hebben de droger bewust gekocht op zijn mooie vormgeving en met de mooie led verlichting met melodie als ie klaar is en verder is de energieklasse ook goed de droger is zeer zuinig vergleken met onze oude droogtrommel

Score:

Prachtig design van het apparaat, gezellig muziekje :) als je was droog is. Ruime keuze in programma's waarvan ik er nog een aantal moet proberen.
Werkt goed en heeft een prijs/kwaliteit verhouding.

Score:

Tegelijkertijd deze machine gekocht met de samsung ecobubble wasmachine. Ook deze machine formidabel! stil, stiller stilst. en dat voor een erg schappelijke prijs. Ook over het gebruikersgemak is nagedacht. in een woord "TOP" altijd een AEG gehad(wat toch duitse topkwaliteit is), maar deze machines doen daar niet meer voor onder.afwerking,vormgeving,verbruik en gebruikers gemak in een woord top!

Ook hier een zeer tevreden klant!

Score:

Prima droger. Zelf altijd Condensdroger gehad. Deze even goed resultaat en super zuinig! Top droger dus

Score:

Prima droger. Heel veel mogelijkheden, maar we zijn nog aan het uitproberen. Grote deur en trommel, duidelijk display.

7,4

De was komt er droog en kreukvrij uit. Het nieuwe systeem van drogen werkt goed. Moet wel toegeven alleen nog programma kastdroog te hebben gebruikt.

Score:

Mooie machine. Veel mogelijkheden. Weinig geluid. Droogt prima. Trilt bijna niet. Mooie display. Duidelijke Nederlandstalige handleiding.

Score:

Zeer mooie en goede droger!
Droogt goed en is makkelijk in gebruik met genoeg keuze mogelijkheden!
Over de duurzaamheid kan ik nog niks vertellen, want heb hem nog maar net in mijn bezit.

Score:

Mooi, modieus uitziende wasdroger. Grote trommel (7kg). Zeer veel droogmogelijkheden/-programma's. Makkelijk in gebruik. Zit een kinderslot op. Programma's zijn uit te stellen qua eindtijd. Ideaal! Wij zijn zeer tevreden!

9,6

Gewoon een super warmtepompdroger, zeer gebruiks- en milieuvriendelijk met een mooi design en tegen een scherpe prijs.

6,8

Ik was de eerste dagen heel enthousiast, makkelijk te bedienen, droogt goed. Maar na een paar dagen stopte de de timer ermee, de droger stop niet uit zichzelf en geeft ook geen rest tijd meer aan.

Score:

Gekocht in combinatie met een nieuwe Samsung eco-bubble wasmachine.
Makkelijk in te stellen en lekker stil in vergelijking met mijn oude apparaten. De droogprogramma's duren wel wat langer dan met mijn oude droger, maar de besparing op de energierekening maakt alles weer goed!

Score:

De Samsung-wasdroger mét warmtepomptechniek (DV70F5E0HGW/EN) heeft, net zoals de wasmachines, een goede prijs/kwaliteitsverhouding t.o.v. concurrenten.
Ook met deze nieuwe wasdroger van Samsung is ons gezinnetje hartstikke tevreden. Een mooie wasdroger met eenvoudige bediening en energiezuinig in gebruik (A++ !).

+ Toon meer reviews
Prijzen
Winkel Beoordelingen Bezorgtijd Afhaalprijs Bezorgprijs
Standaard prijzen zijn inclusief bezorging
Bemmel en Kroon
9.2 1828 shopreviews
afhalen € 649,00 € 649,00 Bekijk product
Prijsinformatie van shop

Samsung DV70F5E0HGW warmtepompdroger, 7 kg inhoud, white glas door, energie klasse A++, 9 programma's, timer voor uitgestelde starttijd, condenswater afvoer mogelijk,...

Voor 15:00 uur besteld, volgende werkdag in huis

Onderstaande tekst is afkomstig van Samsung
Samsung adviseert u om enkel aankopen te doen bij Officiële dealers. Hiermee heeft u de zekerheid dat u een product koopt dat bestemd is voor de Nederlandse markt. Officiële dealers worden beleverd door Samsung Electronics Benelux erkende distributeurs en bieden volwaardige Nederlandse garantie en ondersteuning.

123keukenapparatuur.nl

Redcoon
8.3 3300 shopreviews
€ 699,00 Bekijk product
Prijsinformatie van shop

Samsung DV70F5E0HGW - NL Model - Warmtepompdroger, 7 kg, A++ Energieklasse: A++ - Vulgewicht: 7 kg - Droogresultaat: B - Geluidsniveau: 65dB

Op werkdagen voor 18:00 uur betaald, morgen in huis

Scheer en Foppen
8.6 2105 shopreviews
afhalen € 799,00 € 799,00 Bekijk product
Prijsinformatie van shop

Samsung DV70F5E0HGW Warmtepompdroger Samsung DV70F5E0HGW EnergielabelDe technologie van de DV70F5E0 biedt een kosten efficiënte en behoedzame manier om je kleding te...

Levertijd

Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis.

Wasmachine.nl
8.9 499 shopreviews
afhalen € 799,00 € 799,00 Bekijk product
Prijsinformatie van shop

Samsung DV70F5E0HGW Zuinige warmtepompdroger van Samsung met energielabel A++ en 7 kilo vulgewicht.

Op werkdagen voor 21.00 betaald, morgen in huis